Gå til innhold

Hvorfor være trofast?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre argumenter enn samvittighet eller frykten for å bli oppdaget?

Jeg er så lei av å gå rundt med følelsen av ikke å ha levd, ha crush som jeg ikke kan gjøre noe med, fantasier som jeg ikke har opplevd, den deprimerende følelsen av at det aldri mer i livet mitt kan skje noe spennende, spontant, vilt når jeg minst venter det. Jeg vet at jeg skulle ha greid å holde det skjult og dårlig samvittighet er vel noe som går over.

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Andre argumenter enn samvittighet eller frykten for å bli oppdaget?

Jeg er så lei av å gå rundt med følelsen av ikke å ha levd, ha crush som jeg ikke kan gjøre noe med, fantasier som jeg ikke har opplevd, den deprimerende følelsen av at det aldri mer i livet mitt kan skje noe spennende, spontant, vilt når jeg minst venter det. Jeg vet at jeg skulle ha greid å holde det skjult og dårlig samvittighet er vel noe som går over.

Anonymkode: 98d6e...e78

Respekt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du holder deg singel. Da kan du gjøre akkurat hva som faller deg inn uten at det sårer en uskyldig partner.

Anonymkode: 30013...544

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du å lure og forrådt den du er glad i?

Anonymkode: ee11b...9eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ønsker du å lure og forrådt den du er glad i?

Anonymkode: ee11b...9eb

Hvorfor ikke

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

For min del er det fordi man har empati for kjæresten sin og bryr seg om dens følelser.

Endret av MarieLo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke

Anonymkode: 98d6e...e78

Fordi det ikke er å være glad i noen og da er det jo ingen grunn til å være sammen med vedkommende.

Anonymkode: ee11b...9eb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MarieLo said:

Hvorfor?

For min del er det fordi man har empati for kjæresten sin og bryr seg om dens følelser.

Men hvis du da er helt sikker på at han/hun aldri får vite det?

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Fordi det ikke er å være glad i noen og da er det jo ingen grunn til å være sammen med vedkommende.

Anonymkode: ee11b...9eb

Så svart/hvitt er ikke min verden. Men hvis den var det hadde det jo vært enkelt og jeg hadde vært helt enig.. 

Anonymkode: 98d6e...e78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvis du da er helt sikker på at han/hun aldri får vite det?

Anonymkode: 98d6e...e78

Hvilket parallelt univers lever du i?

Anonymkode: ee11b...9eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvis du da er helt sikker på at han/hun aldri får vite det?

Anonymkode: 98d6e...e78

Det forandrer ingenting. Jeg vet det fortsatt og jeg er halvparten av tosomheten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, MarieLo said:

Det forandrer ingenting. Jeg vet det fortsatt og jeg er halvparten av tosomheten.

Skjønner hva du mener. Takk ❤️

Anonymkode: 98d6e...e78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner faktisk godt hva du mener jeg... det blir etterhvert meningsløst.. lite spenning og en mister seg selv ... har det sånn jeg å.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre argumenter enn samvittighet eller frykten for å bli oppdaget?

Jeg er så lei av å gå rundt med følelsen av ikke å ha levd, ha crush som jeg ikke kan gjøre noe med, fantasier som jeg ikke har opplevd, den deprimerende følelsen av at det aldri mer i livet mitt kan skje noe spennende, spontant, vilt når jeg minst venter det. Jeg vet at jeg skulle ha greid å holde det skjult og dårlig samvittighet er vel noe som går over.

Anonymkode: 98d6e...e78

 

Anonymkode: 2dc3a...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre argumenter enn samvittighet eller frykten for å bli oppdaget?

Jeg er så lei av å gå rundt med følelsen av ikke å ha levd, ha crush som jeg ikke kan gjøre noe med, fantasier som jeg ikke har opplevd, den deprimerende følelsen av at det aldri mer i livet mitt kan skje noe spennende, spontant, vilt når jeg minst venter det. Jeg vet at jeg skulle ha greid å holde det skjult og dårlig samvittighet er vel noe som går over.

Anonymkode: 98d6e...e78

Har man en greie med å ikke være monogram så bør man finne forhold hvor det passer. Hvis du har et behov for et åpent forhold, så finner du deg det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Skjønner faktisk godt hva du mener jeg... det blir etterhvert meningsløst.. lite spenning og en mister seg selv ... har det sånn jeg å.

 

Anonymkode: 2dc3a...fea

Ja, meningsløst er en god beskrivelse! 

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre argumenter enn samvittighet eller frykten for å bli oppdaget?

Jeg er så lei av å gå rundt med følelsen av ikke å ha levd, ha crush som jeg ikke kan gjøre noe med, fantasier som jeg ikke har opplevd, den deprimerende følelsen av at det aldri mer i livet mitt kan skje noe spennende, spontant, vilt når jeg minst venter det. Jeg vet at jeg skulle ha greid å holde det skjult og dårlig samvittighet er vel noe som går over.

Anonymkode: 

Da går jeg ut ifra at det er helt greit for deg at dama di er utro mot deg, eller!?

Anonymkode: b89da...1a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner faktisk godt hva du mener jeg... det blir etterhvert meningsløst.. lite spenning og en mister seg selv ... har det sånn jeg å.

 

Anonymkode: 2dc3a...fea

Da forlater man forholdet og går videre og gjør ting som gir mening.

Anonymkode: ee11b...9eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Jordbæra said:

Har man en greie med å ikke være monogram så bør man finne forhold hvor det passer. Hvis du har et behov for et åpent forhold, så finner du deg det. 

Ideelt sett ja. Jeg skulle ønske åpent forhold var en god løsning for meg, men for meg er det noe som tar vekk all spenning. Og da er det jo ikke en løsning når spenningen er en såpass viktig del av det jeg ville ha søkt hvis jeg var utro.

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du smitter partneren din med noe?

I verste fall hiv, eller at kvinnen aldri kan få barn pga deg gjennom ubehandlet klamydia? Hun er jo sikker på at trofast partner ikke kan ha smittet henne med noe...

Anonymkode: 9952e...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Da går jeg ut ifra at det er helt greit for deg at dama di er utro mot deg, eller!?

Anonymkode: b89da...1a9

Jeg har ikke sagt at jeg synes det er helt greit. Har spurt om argumenter :) Jeg har de samme følelsene om typens eventuelle utroskap mot meg, som mitt mot han.

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...