Gå til innhold

Folk som MÅ glo og snakke om deg når du trener


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mobiltelefon eller bok med meg på trening. Dermed ser jeg meg rundt mellom settene. Kanskje jeg ser kjentfolk? Nye øvelser? En gammel øvelse jeg har glemt? 

Gidder ikke å se i gulvet eller taket heller... At noen er så sensitiv for å bli sett på anser jeg ikke som mitt problem så lenge jeg ikke stirrer.

Anonymkode: 95cd7...e45

Det er normalt å se seg rundt, men dette er snakk om enkelte som virkelig glor. Det som gjør meg irritert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.7.2020 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke den "på treningssenteret for å trene"-logikken. De fleste steder vi er i offentlighet, er vi jo for å gjøre et eller annet. Vi er på butikken for å handle, på toget for å komme oss fra A til B, på venterommet hos legen for å vente på legen. Likevel ser vi på andre mennesker i de settingene. Noen drømmer til og med om å treffe kjæresten sin i de settingene. Bare ikke treningssenteret...?

Anonymkode: 56a3d...7a3

Ser den. For meg ville det ha vært perfekt å finne en potensiell partner på treningssenteret. Jeg liker å trene og vil påstå det er en hobby for meg. Ser i andre tråder om dating at trening ikke defineres som en hobby, men for meg er det en hobby.

I utgangspunktet er det blitt vanskelig å snakke med folk på trening (mellom settene) siden de fleste bruker headset. (Ja, jeg skjønner at ikke alle vil bli forstyrret.)

Anonymkode: 95cd7...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser den. For meg ville det ha vært perfekt å finne en potensiell partner på treningssenteret. Jeg liker å trene og vil påstå det er en hobby for meg. Ser i andre tråder om dating at trening ikke defineres som en hobby, men for meg er det en hobby.

I utgangspunktet er det blitt vanskelig å snakke med folk på trening (mellom settene) siden de fleste bruker headset. (Ja, jeg skjønner at ikke alle vil bli forstyrret.)

Anonymkode: 95cd7...e45

Det ville vært perfekt for meg også det HVIS jeg hadde vært ute etter et seriøst forhold nå, men gloing og snakking om andre vil jeg ikke si er rett måte å komme i kontakt med noen på. Det blir jeg bare sur av. Så skjønner ikke hvorfor de ikke kan komme å snakke til meg hvis det er noe i stedet for å glo. Det er bedre at folk snakker til andre enn å stå og glo og hviske og baksnakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hører også snakk om at det er trakassering når noen blir stirret på osv, så da kan vel jeg også ta det for trakassering? Det er like ubehagelig og irriterende for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 10.23, Warrior skrev:

Trodde folk var på treningssenter for å trene. Ikke glo og snakke om deg. Enkelte sier alltid at det alltid er menn som glor og stirrer på kvinner som trener, men kvinner er faen ikke noe bedre. De glor like mye som menn. Står gjerne å hvisker til hverandre og gjør ikke det de er der for! Hvorfor kan ikke folk gjøre det de er der for egentlig? Neida både kvinner og menn må glo og stirre på andre som virkelig trener og svetter. Så enkelte folk betaler for å glo og snakke om deg i stedet for å trene. Hvorfor er folk sånn? Blir så irritert av det. Det er ubehagelig for andre. Vet ikke hva de snakker om en gang for å si det rett til deg. DET tørr de ikke. 

Andre som opplever det som ubehagelig?

Tror du er paranoid. 

Anonymkode: 4c27f...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres plagsomt ut. Har selv blitt kikket på som kvinne i vekt-avdelingen på treningssenteret, men om jeg merker noen glor (svært sjeldent) så glor jeg demonstrativt tilbake med strengt blikk. Eventuelt spørre hva er det du kikker sånn på? 

Anonymkode: 0e931...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2020 den 10.50, Jdz skrev:

Kan aldri si å ha opplevd dette der jeg trener. God takhøyde med alt fra nybegynnere til topptrente. Er du sikker på at dette er noe som faktisk skjer og at du ikke er paranoid?

Enig her. Har ikke observert sånt der jeg trener heller... Klart, det hender jo at noen ikke trener like mye som andre. Det ser jeg spesielt blant ungdomsgjenger og unge voksne. De drar gjerne sammen til treningsstudioet og i stedet for å trene hver for seg, står resten av gjengen å ser på mens det kun er én person som trener. Så om de er fire stk som har kommet sammen, tar da treningen 4 ganger så lang tid fordi bare én av de trener om gangen... Rare greier.

Anonymkode: e54a7...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du er paranoid. 

Anonymkode: 4c27f...37a

Fordi?

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig her. Har ikke observert sånt der jeg trener heller... Klart, det hender jo at noen ikke trener like mye som andre. Det ser jeg spesielt blant ungdomsgjenger og unge voksne. De drar gjerne sammen til treningsstudioet og i stedet for å trene hver for seg, står resten av gjengen å ser på mens det kun er én person som trener. Så om de er fire stk som har kommet sammen, tar da treningen 4 ganger så lang tid fordi bare én av de trener om gangen... Rare greier.

Anonymkode: e54a7...143

Det hender veldig ofte når de er mer opptatt av å glo og snakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...