Gå til innhold

Folk som MÅ glo og snakke om deg når du trener


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at bruk av anabole steroider kan gi symptomer som paranoid sjalusi, ekstrem irritabilitet, vrangforestillinger og svekket dømmekraft? 

Anonymkode: 3412e...446

 

48 minutter siden, theTitanic skrev:

"Folk liker.."?

Så du VET ikke at de har snakket om deg?

Eller om noen har misunnet deg muskler eller syntes du var søt feks og snakket om det? 

Små paranoid altså... 

 

Anonymkode: 4e789...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior
4 minutter siden, Blondie65 skrev:

INGEN - absolutt ingen - betaler for å gå på treningssenter for å glo på andre.

At du TROR at de snakker om deg, er ikke det samme som at de snakker om deg.

Hvis du er så konsentrert om din egen trening, hvordan har det seg at du får med deg hva andre glor på?

For det er ikke vanskelig å få med seg at andre glor uansett hvor konsentrert jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blondie65 skrev:

INGEN - absolutt ingen - betaler for å gå på treningssenter for å glo på andre.

At du TROR at de snakker om deg, er ikke det samme som at de snakker om deg.

Hvis du er så konsentrert om din egen trening, hvordan har det seg at du får med deg hva andre glor på?

Sant. Det er helt åpenbart at dette sitter i hodet til trådstarter. Virker som trådstarter er ekstremt selvsentrert. Han skriver jo hele tiden at "folk må slutte å dømme og spre sladder" samtidig som han selv knapt gjør annet enn å dømme og spre sladder. Alle andre må trene og ikke se på andre, mens han skal følge med på alle andre med argusøyne. 

Som du sier. Om han faktisk hadde fokusert på sin egen trening så hadde han jo ikke mistenkt at folk visket og tisket om han. 

Anonymkode: d09eb...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga beskjed til noen om å rydde etter seg en gang og ble utskjelt og kalt stalker, og at jeg hadde glodd på dem hele tiden. Tipper paranoiaen handler om noe annet. 

Anonymkode: c2ec5...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
6 minutter siden, Warrior skrev:

For det er ikke vanskelig å få med seg at andre glor uansett hvor konsentrert jeg er.

Ja, jeg greier det ikke. For når jeg er i gang med et apparat eller vekter som er tunge nok til at jeg har effekt av treningen så er jeg "in the zone" fullstendig. Riktignok har jeg noen minutter mellom apparatene eller settene, men da pleier jeg å drikke vann og enten bevege meg mellom apparater eller tenke gjennom om jeg er fornøyd med settet.

Det hender at jeg ser en fin kropp, og legger merke til det, men gloing driver jeg ikke med og har heller ikke opplevd at andre gjør det. Hvis jeg hadde opplevd ubehagelig gloing eller at noen åpenbart var på treningssenteret for å gjøre andre ting enn å trene hadde jeg varslet treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser bevegelse rundt seg er det naturlig å snu på hodet og se. Trener selv og er fokusert på egne øvelser. Hender jeg ser menn ser på meg, men jeg bryr meg ikke om det. Du får trene hjemme da vet du om du ikke tåler å bli sett på. 

Anonymkode: 8a98f...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior
16 minutter siden, Blondie65 skrev:

Ja, jeg greier det ikke. For når jeg er i gang med et apparat eller vekter som er tunge nok til at jeg har effekt av treningen så er jeg "in the zone" fullstendig. Riktignok har jeg noen minutter mellom apparatene eller settene, men da pleier jeg å drikke vann og enten bevege meg mellom apparater eller tenke gjennom om jeg er fornøyd med settet.

Det hender at jeg ser en fin kropp, og legger merke til det, men gloing driver jeg ikke med og har heller ikke opplevd at andre gjør det. Hvis jeg hadde opplevd ubehagelig gloing eller at noen åpenbart var på treningssenteret for å gjøre andre ting enn å trene hadde jeg varslet treningssenteret.

Dessverre hjelper ikke alltid det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga beskjed til noen om å rydde etter seg en gang og ble utskjelt og kalt stalker, og at jeg hadde glodd på dem hele tiden. Tipper paranoiaen handler om noe annet. 

Anonymkode: c2ec5...9b6

Ok men nå er ikke jeg paranoid bare for jeg blir irritert av at noen må glo og spre rykter9 og snakke om andre

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte med anabole steroider.

Anonymkode: e655f...7a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er paranoid, folk driver ikke å glor og sprer rykter.

Anonymkode: 0c3c0...974

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda en grunn til at jeg liker hjemmetrening. Hadde jeg vært på senter fremdeles, hadde jeg  plugget i noen earnuds og ignorert de som prøvde å snakke til meg.

Du har ingen plikt til å svare. Ignorer, og hå videre. Så blir de lei.

Anonymkode: 42726...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må slutte med anabole steroider.

Anonymkode: e655f...7a5

🏼?

Anonymkode: 4e789...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumhei
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man ser bevegelse rundt seg er det naturlig å snu på hodet og se. Trener selv og er fokusert på egne øvelser. Hender jeg ser menn ser på meg, men jeg bryr meg ikke om det. Du får trene hjemme da vet du om du ikke tåler å bli sett på. 

Anonymkode: 8a98f...1d7

Jeg gjør ikke det, har Tunellsyn på trening, sanser kun når jeg beveger meg fra et apparat til et annet, så jeg ikke går på noen 😂. Kona sier jeg ser ut som en psykopat når jeg trener! Helt borte i blikke.. jeg er helt i bevegelsen jeg gjør og har alt fokusere på muskelen jeg skal jobbe.

Hvorfor sanse andre mennesker?? Det er jo energi du kunne brukt på trening.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ren innbilning og du er paranoid. 

Anonymkode: aa6fd...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det er ikke innbilning og hvorfor i all verden skulle jeg være paranoid? Det er normalt at mennesker er nysgjerrig så trodde ikke det kom som et sjokk at folk glor og snakker. Jeg synes det er irriterende og det må jeg få lov til å synes. Om noen liker det å bli glodd på så blir jeg irritert av det! Fordi folk skal trene der og ikke glo på andre hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor blånekter du å svare på om du bruker anabole steroider? Du er ett klassisk eksempel i oppførselen på en steroidebruker ( sjalu, aggressiv og så sint at du skremte vettet av din egen familie i julen før du endte opp tvangsinnlagt ) . Om du tar steroider, hvorfor i all verden fortsetter du når du ser hva det gjør med deg??

Anonymkode: 100d1...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blånekter du å svare på om du bruker anabole steroider? Du er ett klassisk eksempel i oppførselen på en steroidebruker ( sjalu, aggressiv og så sint at du skremte vettet av din egen familie i julen før du endte opp tvangsinnlagt ) . Om du tar steroider, hvorfor i all verden fortsetter du når du ser hva det gjør med deg??

Anonymkode: 100d1...307

Jeg BRUKER IKKE DET! og det har ikke noe med dette å gjøre. For tråden handler om gloing og baksnakking når en trener.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Warrior skrev:

Det er ikke innbilning og hvorfor i all verden skulle jeg være paranoid? Det er normalt at mennesker er nysgjerrig så trodde ikke det kom som et sjokk at folk glor og snakker. Jeg synes det er irriterende og det må jeg få lov til å synes. Om noen liker det å bli glodd på så blir jeg irritert av det! Fordi folk skal trene der og ikke glo på andre hele tiden.

Av samme grunn som du i ørten tråder har skrevet at du sliter med depresjon, angst og raseriutbrudd. Nesten alle som sliter med depresjon føler at de blir "glodd på og at folk dømmer dem".  I tillegg har du flere tråder som viser at du svært lett blir irritert og tolker alt verst mulig. 

Så hva er mest plausibelt. At du er verdens mest spennende mann og alle elsker å glo og snakke om deg? Eller at du har en fantasi som løper løpsk? 

Jeg er krass nå og skjønner jo at ingen her på kvinneguiden kan overbevise deg om at problemene dine sitter i ditt eget hode.  Det er ditt liv og om du har tenkt til å bruke det på å finne ting å irritere deg over så skal du selvsagt få lov til det. 

Anonymkode: d1f26...d4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...