Gå til innhold

Folk som MÅ glo og snakke om deg når du trener


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Trodde folk var på treningssenter for å trene. Ikke glo og snakke om deg. Enkelte sier alltid at det alltid er menn som glor og stirrer på kvinner som trener, men kvinner er faen ikke noe bedre. De glor like mye som menn. Står gjerne å hvisker til hverandre og gjør ikke det de er der for! Hvorfor kan ikke folk gjøre det de er der for egentlig? Neida både kvinner og menn må glo og stirre på andre som virkelig trener og svetter. Så enkelte folk betaler for å glo og snakke om deg i stedet for å trene. Hvorfor er folk sånn? Blir så irritert av det. Det er ubehagelig for andre. Vet ikke hva de snakker om en gang for å si det rett til deg. DET tørr de ikke. 

Andre som opplever det som ubehagelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poppelopp

Nei, jeg bryr meg ikke om slikt. 
 

Hva andre folk tror og mener om meg får være dems business. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
17 minutter siden, Poppelopp skrev:

Nei, jeg bryr meg ikke om slikt. 
 

Hva andre folk tror og mener om meg får være dems business. 

Folk skal ikke bry seg nei, men det er ikke så behagelig når de glor hele jævla tiden og snakker om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri si å ha opplevd dette der jeg trener. God takhøyde med alt fra nybegynnere til topptrente. Er du sikker på at dette er noe som faktisk skjer og at du ikke er paranoid?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... ta deg sammen. Alt er galt med alle hele tiden. 

Anonymkode: 4eb18...46c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poppelopp
2 minutter siden, Warrior skrev:

Folk skal ikke bry seg nei, men det er ikke så behagelig når de glor hele jævla tiden og snakker om deg.

Men hvorfor bryr du deg om det? So what om de glor på deg, baksnakker deg? Ler av deg? Whatever. De om det, you do you. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
1 time siden, Warrior skrev:

Folk skal ikke bry seg nei, men det er ikke så behagelig når de glor hele jævla tiden og snakker om deg.

Aldri opplevd. Kanskje du har utfordrende treningstøy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
3 timer siden, Jdz skrev:

Kan aldri si å ha opplevd dette der jeg trener. God takhøyde med alt fra nybegynnere til topptrente. Er du sikker på at dette er noe som faktisk skjer og at du ikke er paranoid?

Ja det skjer og nei er ikke paranoid. 

3 timer siden, Poppelopp skrev:

Men hvorfor bryr du deg om det? So what om de glor på deg, baksnakker deg? Ler av deg? Whatever. De om det, you do you. 

Jeg brydde meg ikke før, tenkte bare de liker vel det de ser, men siste årene er jeg lei av det, synes det er blitt mer ubehagelig, blir mer irritert av det og føler også at enkelte snakker negativt om meg. Samme om det er negativt eller positivt det irriterer meg. Folk må lære seg å bli opptatt med sitt.

1 time siden, theTitanic skrev:

Aldri opplevd. Kanskje du har utfordrende treningstøy? 

Nei bruker vanlig treningstøy og det må folk takle å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør dem om det er noe du kan hjelpe dem med 😉

Anonymkode: feae6...df3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud... ta deg sammen. Alt er galt med alle hele tiden. 

Anonymkode: 4eb18...46c

Nei alt er ikke galt med alle hele tiden, men det er lov å bli forbanna når folk skal glo og snakke om andre i stedet for å trene. Er det ikke derfor folk er der da? For å trene? Eller er enkelte der for å glo på andre? Det er faktisk ikke så behagelig alltid. Vi er der for å trene og svette og hva som skal være så interessant med å se på det i stedet for å trene selv vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter du hadde sikkert fått det bedre om du sluttet å irritere deg over hva andre gjør. 

Bruk tiden på treningssenteret til å trene i stedet for å leke detektiv. 

Anonymkode: bd966...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Du hadde nettopp en tråd hvor du spurte om hvorfor trening ikke gjør deg glad. I denne tråden gir du jo svaret. I stedet for å fokusere på treningen sitter du på treningsstudioet og irriterer deg over alle andre. 

Om du ønsker å trene og ikke klarer å trene uten å bli irritert av de rundt deg så får du bygge en hjemmegym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Jeg tipper du er litt små paranoid. Folk flest er stort sett opptatt av seg selv og sin egen navle. Ingen betaler vel for å se deg trene...? Men.. du sa de snakker om deg... Hva sier de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at bruk av anabole steroider kan gi symptomer som paranoid sjalusi, ekstrem irritabilitet, vrangforestillinger og svekket dømmekraft? 

Anonymkode: 3412e...446

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter du hadde sikkert fått det bedre om du sluttet å irritere deg over hva andre gjør. 

Bruk tiden på treningssenteret til å trene i stedet for å leke detektiv. 

Anonymkode: bd966...475

Jeg er der for å trene og leker ikke detektiv, men det er ikke vanskelig å få med seg folk som glor og snakker. 

37 minutter siden, theTitanic skrev:

Jeg tipper du er litt små paranoid. Folk flest er stort sett opptatt av seg selv og sin egen navle. Ingen betaler vel for å se deg trene...? Men.. du sa de snakker om deg... Hva sier de? 

Du vet folk liker å snakke om andre og komme med falske rykter og sånne ting. Vet ikke alt de snakker om da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
11 minutter siden, Warrior skrev:

Jeg er der for å trene og leker ikke detektiv, men det er ikke vanskelig å få med seg folk som glor og snakker. 

Du vet folk liker å snakke om andre og komme med falske rykter og sånne ting. Vet ikke alt de snakker om da.

"Folk liker.."?

Så du VET ikke at de har snakket om deg?

Eller om noen har misunnet deg muskler eller syntes du var søt feks og snakket om det? 

Små paranoid altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior
26 minutter siden, theTitanic skrev:

"Folk liker.."?

Så du VET ikke at de har snakket om deg?

Eller om noen har misunnet deg muskler eller syntes du var søt feks og snakket om det? 

Små paranoid altså... 

Jeg sa vet ikke ALT de snakker om, vet noe. Ikke bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for hårsår Ts. Tåler ikke folk noen ting lenger før de føler seg krenket? 
Jeg kikker også på folk på gymmet. Liker veldig godt å se på jenter med tights. Studere den deilige rumpa deres. Tror de fleste jenter setter pris på å bli beundret. 

Anonymkode: b79a0...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er for hårsår Ts. Tåler ikke folk noen ting lenger før de føler seg krenket? 
Jeg kikker også på folk på gymmet. Liker veldig godt å se på jenter med tights. Studere den deilige rumpa deres. Tror de fleste jenter setter pris på å bli beundret. 

Anonymkode: b79a0...a41

Vi er der for å TRENE. I alle fall jeg. Ikke for å se på kroppen til andre. Ikke for å snakke om andre og spre rykter heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

INGEN - absolutt ingen - betaler for å gå på treningssenter for å glo på andre.

At du TROR at de snakker om deg, er ikke det samme som at de snakker om deg.

Hvis du er så konsentrert om din egen trening, hvordan har det seg at du får med deg hva andre glor på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...