Gå til innhold

Folk som MÅ glo og snakke om deg når du trener


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av samme grunn som du i ørten tråder har skrevet at du sliter med depresjon, angst og raseriutbrudd. Nesten alle som sliter med depresjon føler at de blir "glodd på og at folk dømmer dem".  I tillegg har du flere tråder som viser at du svært lett blir irritert og tolker alt verst mulig. 

Så hva er mest plausibelt. At du er verdens mest spennende mann og alle elsker å glo og snakke om deg? Eller at du har en fantasi som løper løpsk? 

Jeg er krass nå og skjønner jo at ingen her på kvinneguiden kan overbevise deg om at problemene dine sitter i ditt eget hode.  Det er ditt liv og om du har tenkt til å bruke det på å finne ting å irritere deg over så skal du selvsagt få lov til det. 

Anonymkode: d1f26...d4f

Tror du virkelig at det ikke finnes mennesker som glor og snakker om andre? At alt er i folk sitt hode? Dette er ikke bare i mitt hode og jeg er ikke paranoid. Alltid noen som glodde før også men da irriterte det meg ikke. Tenkte bare de liker det de ser eller er sjalu. Nå siste årene irriterer det meg noe sinnsykt når folk skal glo i stedet for å trene. Hvorfor jeg blir så irritert vet jeg ikke, men tror de fleste blir det når de er lei av at noen glor i stedet for å trene eller snakker om deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior
54 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Skjønner han godt jeg. 

 

Hahahaha, hadde glodd selv der🤣

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Warrior skrev:

Hahahaha, hadde glodd selv på det der.

Hva er det de glor på og snakker om da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 minutt siden, isw skrev:

Hva er det de glor på og snakker om da? 

De glor på andre som trener, og jeg blir irritert når de glor på meg. Akkurat hva de har blikket på vet ikke jeg. Snakker om folk og kommer med falske rykter. Det jeg ikke skjønner er hvorfor enkelte gjør det. Er enkelte så sjalu på at noen faktisk elsker å trene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 10.49, Warrior skrev:

Folk skal ikke bry seg nei, men det er ikke så behagelig når de glor hele jævla tiden og snakker om deg.

Eller er det egentlig du som glor, også glor de tilbake, mens de snakker om hvor ubehagelig det er? Hvordan vet du at de snakker om deg? Henger du deg veldig opp i dette, kan det være du selv som lager dette scenariet.

Anonymkode: ab4e3...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Warrior skrev:

Tror du virkelig at det ikke finnes mennesker som glor og snakker om andre? At alt er i folk sitt hode? Dette er ikke bare i mitt hode og jeg er ikke paranoid. Alltid noen som glodde før også men da irriterte det meg ikke. Tenkte bare de liker det de ser eller er sjalu. Nå siste årene irriterer det meg noe sinnsykt når folk skal glo i stedet for å trene. Hvorfor jeg blir så irritert vet jeg ikke, men tror de fleste blir det når de er lei av at noen glor i stedet for å trene eller snakker om deg. 

Jeg har en kollega som hele tiden hevder at kundene våre glor på henne, mens saken er at det er hun som henger seg opp i noen, og til slutt begynner de å glo for de lurer på hva som feiler henne... Hun hisser seg pga at de glor og snakker, og vi andre oppfatter det TOTALT ANNERLEDES! Ville bare nevne det, er ikke sikkert det er slik for deg. 

Anonymkode: ab4e3...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Warrior skrev:

De glor på andre som trener, og jeg blir irritert når de glor på meg. Akkurat hva de har blikket på vet ikke jeg. Snakker om folk og kommer med falske rykter. Det jeg ikke skjønner er hvorfor enkelte gjør det. Er enkelte så sjalu på at noen faktisk elsker å trene? 

Ok, jeg bare lurte på om det er noe spesielt med deg de glor på (veltrent, utrent, stor eller liten rumpe, osv) som du opplever ubehagelig? 
 

Jeg trener når jeg trener, men jeg innrømmer selv at det er en motivasjon for å bruke tredemøllen å kunne se på jentene på ellipsemaskinen foran meg. Jeg stirrer ikke, men ser jo at det evt. er en pen rumpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ofte at menn stirrer. Lurer alltid på om jeg gjør noe feil eller om de bare syns jeg er pen :P 

Anonymkode: 6f9b4...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, isw skrev:

Ok, jeg bare lurte på om det er noe spesielt med deg de glor på (veltrent, utrent, stor eller liten rumpe, osv) som du opplever ubehagelig? 
 

Jeg trener når jeg trener, men jeg innrømmer selv at det er en motivasjon for å bruke tredemøllen å kunne se på jentene på ellipsemaskinen foran meg. Jeg stirrer ikke, men ser jo at det evt. er en pen rumpe. 

Og du er grunnen til hvorfor jeg snur i døra når jeg ser tredemøllene bakerst er opptatte :) 

Anonymkode: 6f9b4...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er grunnen til hvorfor jeg snur i døra når jeg ser tredemøllene bakerst er opptatte :) 

Anonymkode: 6f9b4...d94

Haha unnskyld :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det egentlig du som glor, også glor de tilbake, mens de snakker om hvor ubehagelig det er? Hvordan vet du at de snakker om deg? Henger du deg veldig opp i dette, kan det være du selv som lager dette scenariet.

Anonymkode: ab4e3...63e

Nei jeg glor ikke på folk. Ikke lager jeg falske rykter om andre heller. 

1 time siden, isw skrev:

Ok, jeg bare lurte på om det er noe spesielt med deg de glor på (veltrent, utrent, stor eller liten rumpe, osv) som du opplever ubehagelig? 
 

Jeg trener når jeg trener, men jeg innrømmer selv at det er en motivasjon for å bruke tredemøllen å kunne se på jentene på ellipsemaskinen foran meg. Jeg stirrer ikke, men ser jo at det evt. er en pen rumpe. 

Jeg er ikke utrent for å si det sånn. Siden jeg har trent hver dag så lenge jeg kan huske. Vet ikke om de glor på rumpa, fjeset, håret, armene, beina eller hva de glor på. Har da helt normal trent rumpe. 

Jeg kan ikke noe for at jeg ikke liker at folk glor mer. Det er bare irriterende og må jo gjøre alt for å prøve å ignorere og ikke bli sint der og da. Joda alle ser, ingen kan lukke øynene akkurat, men når noen glor blir det for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig aldri lagt merke til så mye gloing på treningssenteret, og i hvert fall aldri baksnakking. Synes folk, meg selv inkludert er mest opptatt av seg selv. 

Anonymkode: 7d529...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AHorseWithNoName

Trur du må roa deg ned litt, eg. Eigentleg får eg mest inntrykk av at du har starta tråden for å fortelja om kor godt trent kropp du har 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke den "på treningssenteret for å trene"-logikken. De fleste steder vi er i offentlighet, er vi jo for å gjøre et eller annet. Vi er på butikken for å handle, på toget for å komme oss fra A til B, på venterommet hos legen for å vente på legen. Likevel ser vi på andre mennesker i de settingene. Noen drømmer til og med om å treffe kjæresten sin i de settingene. Bare ikke treningssenteret...?

Anonymkode: 56a3d...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
16 minutter siden, AHorseWithNoName skrev:

Trur du må roa deg ned litt, eg. Eigentleg får eg mest inntrykk av at du har starta tråden for å fortelja om kor godt trent kropp du har 😅

Hahaha ja det er vel noe det også! Hadde det nå bare vært det som var grunnen og ikke at folk glor og baksnakker. Er ikke redd for å skryte av kroppen min for ja jeg er fornøyd, men hadde ikke laget en tråd der jeg blir irritert på at folk glor  og baksnakker bare for å skryte. 

Poenget med tråden er hvorfor folk gjør det, i stedet for å være opptatt med sitt, og om andre synes det er ubehagelig. Jeg kan ikke være den eneste som blir irritert og sint av det. Du hadde ikke likt det du heller regner jeg med. Så det er ikke bare å roe seg ned.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke den "på treningssenteret for å trene"-logikken. De fleste steder vi er i offentlighet, er vi jo for å gjøre et eller annet. Vi er på butikken for å handle, på toget for å komme oss fra A til B, på venterommet hos legen for å vente på legen. Likevel ser vi på andre mennesker i de settingene. Noen drømmer til og med om å treffe kjæresten sin i de settingene. Bare ikke treningssenteret...?

Anonymkode: 56a3d...7a3

Ser på andre av og til ja, men sitter da ikke alltid å stirrer på andre, snakker om andre. Det er ikke grunnen til at man er på et treningssenter. Man er der jo først og fremst for å trene, og alle liker ikke at folk glor og snakker om andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AHorseWithNoName
4 timer siden, Warrior skrev:

Hahaha ja det er vel noe det også! Hadde det nå bare vært det som var grunnen og ikke at folk glor og baksnakker. Er ikke redd for å skryte av kroppen min for ja jeg er fornøyd, men hadde ikke laget en tråd der jeg blir irritert på at folk glor  og baksnakker bare for å skryte. 

Poenget med tråden er hvorfor folk gjør det, i stedet for å være opptatt med sitt, og om andre synes det er ubehagelig. Jeg kan ikke være den eneste som blir irritert og sint av det. Du hadde ikke likt det du heller regner jeg med. Så det er ikke bare å roe seg ned.

Men om det verkeleg er slik at dette irriterer deg så grenselaust - korfor går du ikkje berre bort til dei det gjeld og spør dei om dei faktisk står der og pratar om deg, og kva det er dei eventuelt seier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior
40 minutter siden, AHorseWithNoName skrev:

Men om det verkeleg er slik at dette irriterer deg så grenselaust - korfor går du ikkje berre bort til dei det gjeld og spør dei om dei faktisk står der og pratar om deg, og kva det er dei eventuelt seier?

Fordi jeg må prøve å ignorere de, og ikke gå bort i sinne. For da blir jeg den store stygge ulven som snakker til de. Så det er best jeg holder kjeft. 

Det er ikke så enkelt å bare ignorere heller. Derfor lurte jeg på hvorfor noen må glo og snakke om folk, og om andre synes det er ubehagelig, men jeg er visst ganske alene om å synes det. Til og med vennene mine klarer å gi faen i det.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei

Fordi folk er idioter, men  du må ignorer idioter!! Dette må du lære fordi de er over alt i samfunnet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
5 timer siden, Forumhei skrev:

Fordi folk er idioter, men  du må ignorer idioter!! Dette må du lære fordi de er over alt i samfunnet😊

Ja jeg vet jeg må bli flinkere til det sånn som før, og jeg prøver men blir så lett irritert og sint, men det kommer seg kanskje jo mer jeg klarer å ignorere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mobiltelefon eller bok med meg på trening. Dermed ser jeg meg rundt mellom settene. Kanskje jeg ser kjentfolk? Nye øvelser? En gammel øvelse jeg har glemt? 

Gidder ikke å se i gulvet eller taket heller... At noen er så sensitiv for å bli sett på anser jeg ikke som mitt problem så lenge jeg ikke stirrer.

Anonymkode: 95cd7...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...