Gå til innhold

Hvorfor var du utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har lov å ha din mening du som alle andre. Føler ikke at jeg utnytter han, elsker han faktisk og ser på han som beste venn. Føler heller ikke at spøkelse utnytter meg på noe vis, vet han setter pris på våre samtaler og snakker godt om meg «rundt omkring». Forstår at det for omverden er umulig å forstå- Og at jeg oppfattes feil for noen som ikke har «stått» i det selv.

Anonymkode: 62fd1...8e4

Det som er umulig å forstå, er hvorfor du hadde forlatt mannen din om han oppfører seg likt som du gjør. 

Anonymkode: 44ab7...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var utro tidlig i tenårene uten å helt skjønne hvorfor.

I ettertid har jeg forstått at min kjære hadde emosjonelt forlatt forholdet, var emosjonelt utro, saboterte kommunikasjonen mellom oss og prøvde å provosere meg til å slå opp eller gjøre noe dumt slik at hun hadde "god grunn" til å gå. Eksen og jeg er faktisk venner i dag (vi har tilgitt hverandre), og dette er basert på ting eksen selv har sagt. 

Anonymkode: 44ab7...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var utro tidlig i tenårene uten å helt skjønne hvorfor.

I ettertid har jeg forstått at min kjære hadde emosjonelt forlatt forholdet, var emosjonelt utro, saboterte kommunikasjonen mellom oss og prøvde å provosere meg til å slå opp eller gjøre noe dumt slik at hun hadde "god grunn" til å gå. Eksen og jeg er faktisk venner i dag (vi har tilgitt hverandre), og dette er basert på ting eksen selv har sagt. 

Anonymkode: 44ab7...47d

*tidlig i tjueårene. 

Anonymkode: 44ab7...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger, nedsettende innhold og ensidig meningspåvirkning, samt svar til dette.

Anglofil (teamleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...