Gå til innhold

lei av at gutter bare er sammen med meg pga utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utseende er subjektivt.

Anonymkode: f02d6...e8b

Men det fortsatt slik at det kan føres statistikk over hva de fleste mener. Det er fakta at kvinner jevnt over vurderer 80% av menn til under snittet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er logikken i det? Stygge menn kan ikke velge å vrake i partnere, de er derfor sjelden utro. 

En kjekk mann derimot han får stadig tilbud fra damer. 

Det at stygge menn er oftere utro er latterlig. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Logikken er beskrevet i et innlegg over her;

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefales absolutt ikke! 

Var i samme situasjon som ts, og det beste er å gå for dem som kan få de peneste damene. De får de peneste damene, men faller for personlighet. Er pent utseende er ikke noe spesielt for dem, noe unikt å vise frem, for dem er pene damer normalen. Når de først faller er det naturligvis en pen dame, men også en personlighet de ble forelsket i. 

Det er de vanlige gutta som normalt ikke kan sikte så høyt som mister hodet av å være sammen med en som egentlig er over deres liga. 

Jo mindre heldig med utseendet, dess mer har det vært av slik oppførsel (samt sjalusi og usikkerhet), så jeg lærte meg å styre langt unna menn som ikke var tilsvarende heldige med utseendet som jeg var. 

Ble godt gift og er godt behandlet av en mann som kunne velge og vrake damer på øverste hylle. Det var min personlighet han falt for, og fremdeles elsker. 

Anonymkode: 5d61a...36d

Dette er min erfaring også.

Les for øvrig denne:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1336362-gå-ned-i-standard-fant-absolutt-ikke-bedre-mann-av-det/

Anonymkode: faefe...5c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5/10 og under for damer. Er egentlig 8/10 objektivt sett. Da ender du opp med de 20% 8-10/10 menn som kan pule alle og dere blir vraket og skuffet gang på gang. 

 

Dp76ujlVAAAFDt6.jpg_large 31 kB · 1 nedlasting

Anonymkode: 696ee...ca4

 

3 minutter siden, Traktor skrev:

Men det fortsatt slik at det kan føres statistikk over hva de fleste mener. Det er fakta at kvinner jevnt over vurderer 80% av menn til under snittet. 

Seriøst, gi dere med dette gnålet! Det har ingen rot i virkeligheten... For meg er i alle fall en normal fyr 6.

Anonymkode: f02d6...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Logikken er beskrevet i et innlegg over her;

Dette er min erfaring også.

Les for øvrig denne:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1336362-gå-ned-i-standard-fant-absolutt-ikke-bedre-mann-av-det/

Anonymkode: faefe...5c9

Da tror jeg dere gikk fra en 10/10 mann til en 8/10 mann. En enkelt hendelse betyr ikke at det er gyldig for alle. 

Det er sånt middelaldersk syn. Stygge folk er slemme, onde, tyver og hekser/trollmenn. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Seriøst, gi dere med dette gnålet! Det har ingen rot i virkeligheten... For meg er i alle fall en normal fyr 6.

Anonymkode: f02d6...e8b

Det er forskning. Egentlig logisk at kvinner er mer kresne på utseende enn menn. De blir stuck med barnet, menn vil spre genene sine videre til flest mulig. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv nettdating uten bilde. Da vil vedkommende bli kjent med deg, ikke utseendet ditt.
Det var det eneste som virket for meg.
Jeg var lei av å være trofèkone gang på gang.

Anonymkode: 3177a...a2f

Da er det bare de mest desperate som viser interesse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er forskning. Egentlig logisk at kvinner er mer kresne på utseende enn menn. De blir stuck med barnet, menn vil spre genene sine videre til flest mulig. 

Anonymkode: 696ee...ca4

I stedet for å gnåle om såkalt forskning, hva med å heller jobbe med å øke attraktiviteten deres? Jobb med personligheten og holdninger så skal dere se at det kan ordne seg for dere også... Utseende er ikke alt. Personlighet skal også klaffe. Men det har dere ikke tenkt på, kanskje...

Anonymkode: f02d6...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The results showed that as long as a man was considered attractive or moderately attractive, both mothers and daughters would pick the guy who had the most desirable personality traits. But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities.

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personality.html

Anonymkode: 696ee...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utsende er alt for damer. Personlighet 0% ok så lenge han er pen. 

Anonymkode: 696ee...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskning. Egentlig logisk at kvinner er mer kresne på utseende enn menn. De blir stuck med barnet, menn vil spre genene sine videre til flest mulig. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Jeg har faktisk deltatt med forskning i den tråden jeg lenket til, som du ikke tror på, så det er bare å tie stille med belæring. 

Kvinner vet faktisk best hva slags erfaring de gjør seg, og det er en gjenganger at utseendemessig mindre attraktive menn, også har ræva personlighet. 

Anonymkode: faefe...5c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så utsende er alt for damer. Personlighet 0% ok så lenge han er pen. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Kjekke menn har bedre personlighet. 

Anonymkode: faefe...5c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I stedet for å gnåle om såkalt forskning, hva med å heller jobbe med å øke attraktiviteten deres? Jobb med personligheten og holdninger så skal dere se at det kan ordne seg for dere også... Utseende er ikke alt. Personlighet skal også klaffe. Men det har dere ikke tenkt på, kanskje...

Anonymkode: f02d6...e8b

Probleme er at de fleste menn får ikke en gang en sjanse, uavhengig av hvor bra personlighet de har, fordi de ikke blir vurdert som pene nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så utsende er alt for damer. Personlighet 0% ok så lenge han er pen. 

Anonymkode: 696ee...ca4

I starten av datingfasen er det gjerne slik, men så finner kvinner raskt ut at utseende ikke er alt og begynner å klage over at "alle" menn behandler de så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Traktor skrev:

Probleme er at de fleste menn får ikke en gang en sjanse, uavhengig av hvor bra personlighet de har, fordi de ikke blir vurdert som pene nok.

Jo, vi er flere som har gitt de en sjanse, og vi har endt opp med "nice guys". Jeg som 7-8 kvinne har vært sammen med en 3-4 mann, og han er den verste personen jeg har vært sammen med. Han behandlet meg forferdelig og var kun sammen med meg for å vise meg frem og å ha sex. Jeg har lært av mine feil.

Anonymkode: f02d6...e8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjekke menn har bedre personlighet. 

Anonymkode: faefe...5c9

The Allure of Attractive Men

 

Good-looking men are assumed to have better personalities, more rewarding careers, and more fulfilling life experiences (Dion et al., 1972; Griffin and Langlois, 2006), assumptions which may be accurate given our positive bias toward attractive individuals. Attractive men may actually possess better-quality genes, and thus may be healthier, live longer, and even be more intelligent (Perrilloux et al., 2010). Additionally, women partnered with attractive, masculine men report more frequent orgasms (Puts et al., 2012); this finding alone may make some of you stop reading now and pursue the most attractive, masculine guy you can.

Attractive, Masculine Men Are More Likely to Cheat

Women may be less interested in dating attractive men over the long term because of these men's higher propensity to be unfaithful. Women perceive attractive men as both more likely to cheat and more likely to leave long-term relationships (Waynforth, 2001). Further, men with more masculine facial features are more likely to report having been unfaithful in the past (Rhodes et al., 2012) — and past infidelity is a predictor of future unfaithfulness (Fincham and May, 2017). You may also want to be leery of a partner with an especially masculine, sexy voice; both men and women who are perceived as having attractive voices are more likely to be unfaithful to their partners (Gallup & Frederick, 2010). 

 

Reduced Relationship Longevity

Recent research shows that relationships involving highly attractive individuals are less likely to endure over the long term, perhaps due to the tendency to be unfaithful discussed above. Recent research using a variety of different methods shows that more attractive individuals are more likely to divorce, that they have shorter relationships, and that they are less likely to choose not to pursue attractive alternative partners (Ma-Kellams et al., 2017). Further, in married couples with more attractive husbands, these husbands report reduced relationship satisfaction and are less supportive of their spouses (McNulty et al, 2008). Interestingly, more masculine, taller men are also more likely to divorce and remarry than their shorter counterparts (Mueller and Mazur, 2001).  

https://www.psychologytoday.com/us/blog/dating-and-mating/201709/reasons-not-date-attractive-masculine-man

Anonymkode: 696ee...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, vi er flere som har gitt de en sjanse, og vi har endt opp med "nice guys". Jeg som 7-8 kvinne har vært sammen med en 3-4 mann, og han er den verste personen jeg har vært sammen med. Han behandlet meg forferdelig og var kun sammen med meg for å vise meg frem og å ha sex. Jeg har lært av mine feil.

Anonymkode: f02d6...e8b

Tror du virkelig alle mindre pene stygge menn er Nice guys? 

Anonymkode: 696ee...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, vi er flere som har gitt de en sjanse, og vi har endt opp med "nice guys". Jeg som 7-8 kvinne har vært sammen med en 3-4 mann, og han er den verste personen jeg har vært sammen med. Han behandlet meg forferdelig og var kun sammen med meg for å vise meg frem og å ha sex. Jeg har lært av mine feil.

Anonymkode: f02d6...e8b

At du har hatt dårlige erfaringer med én mann som du vurderer til 3-4 sier egentlig ganske lite. Og sannsynligvis var dere nærmere utseendemessig enn du tror.

Endret av Traktor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig alle mindre pene stygge menn er Nice guys? 

Anonymkode: 696ee...ca4

De som får sjansen på noen langt over deres egen liga utseendemessig blir til "nice guys". De er for usikre på seg selv og klarer ikke å ha en kvinne som er så mye mer attraktiv. For dem er det også utseende som teller mest og de skal vise kjæresten til kompiser. De har ingen interesse av henne personlig. Dette er et ego-boost. Hvorfor heller ikke finne kvinner på deres egen liga? Hvorfor må DERE ha de peneste damene? Er ikke 5 og under god nok for dere?

Akkurat nå, Traktor skrev:

At du har hatt dårlige erfaringer med én mann som du vurderer til 3-4 sier egentlig ganske lite. 

Nei, dette er en av flere. Jeg har også prøvd 5er menn, samme greia der også.

Anonymkode: f02d6...e8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg dere gikk fra en 10/10 mann til en 8/10 mann. En enkelt hendelse betyr ikke at det er gyldig for alle. 

Det er sånt middelaldersk syn. Stygge folk er slemme, onde, tyver og hekser/trollmenn. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Nei, men folk som er bevisst på at partner er "for pen" blir usikre, sjalu og så sikker på at de kommer til å bli forlatt at de forsøker å distanserer seg noe ved å objektivisere den andre. Tøffer seg ovenfor deg selv og andre med å holde en kjølig profil, vise at de ikke er på kne, ikke usikker, ikke for følelsesmessig knyttet til dama de antar vil forlate dem, og som de antar at andre tenker er for fin for dem. Derfor tillater de seg å gjøre slike ting, som de ikke ville ha gjort dersom de ikke følte seg på minus utseendemessig. 

Menn som behandlet meg slik ble gode partnere for damer som var mer på samme nivå. Såvidt jeg har sett. 

Virker som menn takler dårlig å være med kvinner som de vet at folk tenker er for fine for dem. Da må de ha en veldig god selvtillit for å kompensere. Takle det. 

Det er mer vanlig at det gode i dem revner av usikkerhet og følelse av å ikke egentlig være bra nok. Så blir de drittsekker istedenfor, for å ikke vise hvor usikker de blir av situasjonen. 

Anonymkode: 5d61a...36d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som får sjansen på noen langt over deres egen liga utseendemessig blir til "nice guys". De er for usikre på seg selv og klarer ikke å ha en kvinne som er så mye mer attraktiv. For dem er det også utseende som teller mest og de skal vise kjæresten til kompiser. De har ingen interesse av henne personlig. Dette er et ego-boost. Hvorfor heller ikke finne kvinner på deres egen liga? Hvorfor må DERE ha de peneste damene? Er ikke 5 og under god nok for dere?

Nei, dette er en av flere. Jeg har også prøvd 5er menn, samme greia der også.

Anonymkode: f02d6...e8b

Hvem er kvinnene på våres when liga da vi menn som er 1-5/10 objektivt men - 2-1 på utseende skalaen til kvinner? 

Anonymkode: 696ee...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...