Gå til innhold

lei av at gutter bare er sammen med meg pga utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøve noe nytt ikke pynt deg for mye slutt å bruk så mye sminke så snur alt om xD

Anonymkode: eb966...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare skrik til de at du ikke Er et objekt og st du er et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt. Men om du er lettkledd så bør du endre klesstilen. Mann folk er så enkle og teite at de tror man er billig bare pga et klesplagg. Helt teit, men sånn er det nå bare. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er virkelig såååå lei av det! føler at gutter bare blir sammen med meg for å vise meg fram til kompisene sine, og ikke egentlig respekterer meg. Det har skjedd altfor mange ganger at gutter jeg har vært sammen med tar bilder meg av mens de tror at jeg sover, eller når jeg har snudd meg med bare trusa til kompiser. De tror at jeg ikke ser det, men jeg ser det, og jeg merker det. Det føles helt dritt for jeg føler meg aldri elsket. Det føles heelt dritt når du elsker noen, men føler at de ikke elsker deg tilbake, fordi de bare er sammen med deg for overfladiske ting.I alle forhold har jeg følt at gutten kun er sammen med meg pga sex og utseendet. Selv synes jeg at jeg har en fin personlighet, så skjønner ikke hvorfor det her er et problem. Dessuten er det IKKE fuckboys jeg blir sammen med! det er helt vanlige og snille gutter som blir sånn. sorry men måtte rante litt her og få det ut, for hvis jeg snakker med venniner eller noen andre om det kaller de det et luksusproblem når det virkelig ikke er det! Begynner å få problemer med dette i mitt nåværende forhold og det suger sånn! for jeg elsker han virkelig..men føler at han synes det er mer interessant å snakke og prate med andre jenter, at han rett og slett liker personligheten til mange andre jenter bedre, men bare er sammen med meg fordi jeg "ser bra ut". Føler meg virkelig ikke elsket og håper at noen en dag vil elske meg for noe annet enn utseendet mitt.

Anonymkode: 30563...ec6

Selv om du sier du ikke går etter "fuckboys", kan det være at du likevel går for en viss type som ender opp med å være slik? Kanskje du skal prøve noe nytt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv nettdating uten bilde. Da vil vedkommende bli kjent med deg, ikke utseendet ditt.
Det var det eneste som virket for meg.
Jeg var lei av å være trofèkone gang på gang.

Anonymkode: 3177a...a2f

Hvem er det som gidder å drive med nettdating uten å kunne se hvordan den andre ser ut? Jaja, hver sin lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal endre på utseendet ditt, men være glad i deg selv som du er. 
 

Men kanskje du kan tenke litt over hva du snakker med disse unge mennene om? For eksempel verdier i forhold til deling av bilder, hva som er viktig for de, samt vise frem hjernen din. 
 

Menn vil se forbi et ytre og sette pris på innsiden og respektere hele deg hvis du også er glad i deg selv og respekterer dine verdier. Du vil fort luke ut de overfladiske hvis du vet hva du skal se etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du også går etter utsendet, høres ut sann siden de fleste blir ikke ‘sammen’ med noen før de har gått på noen ‘dates’ og har blitt kjent. 

Anonymkode: fd620...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... Den personligheten du viser med innleggene her er ikke akkurat mye å like, så da er det kanskje bare utseende igjen som de kan gå for. 

Anonymkode: dfdd7...e0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må respektere deg selv mer, lær å elske deg selv! 

Aldri godtar at folk gjør slik, og begynne å si ifra og stå opp for deg selv!  Og ikke godta alt! Når du begynner med det, så vil du legge merke til med en gang hva guttene er ute etter. Da luker du fort ut gutter som bare er ute etter sex.

Anonymkode: 4b48b...cb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være den du er! Heldig er du som er vakker. Vær glad for det. Hold deg oppdatert i noe du er i interessert i. Bli nerd😄Gjerne i flere ting. Brenn for de tingene. Gutter/ menn synes ofte det er vel så interessant ved ei jente at hun er engasjert i noe, vel  som at hun er vakker. Har du begge deler. Da er du drømmedama

Anonymkode: fbdf3...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jabx skrev:

Selv om du sier du ikke går etter "fuckboys", kan det være at du likevel går for en viss type som ender opp med å være slik? Kanskje du skal prøve noe nytt?

Dette er typisk for så kalt snille gutter. 

Så kalt fuckboys ville jo aldri holdt på sånn. 

Anonymkode: faefe...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts her

du har rett i at jeg bør reagere. Tror bare at en del av meg har nesten akseptert at det bare er sånn, men skal prøve å stå opp mer for meg selv framover. 

Anonymkode: 30563...ec6

Hvorfor skal du akseptere det? Du må bli lynforbanna-og vise det. Der er hverken greit eller lovlig å holde på sånn. Og utfra språket ditt er du ganske ung-det bør bety at gutta også egentlig vet at dette ikke er lov! 
 

Anonymkode: d1a3c...49c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

er det noen andre som har samme opplevelser? eller råd de kan gi? 

-ts

Anonymkode: 30563...ec6

Her er det du som er problemet.Du kan ikke bestemme hvordan andre mennesker er, men du kan bestemme om du vil være sammen  med dem. Du respekterer ikke deg selv nok til at du er sammen med gutter som har de rette verdiene og er ute etter det samme som deg i forholdet. Sett litt krav til guttene du er sammen med. Finn en gutt som er god nok og ikke oppfører seg som en kåt respektløs umoden guttevalp.. 

Som mann respekterer man kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Her er det du som er problemet.Du kan ikke bestemme hvordan andre mennesker er, men du kan bestemme om du vil være sammen  med dem. Du respekterer ikke deg selv nok til at du er sammen med gutter som har de rette verdiene og er ute etter det samme som deg i forholdet. Sett litt krav til guttene du er sammen med. Finn en gutt som er god nok og ikke oppfører seg som en kåt respektløs umoden guttevalp.. 

Som mann respekterer man kvinner. 

👍🏻

Anonymkode: faefe...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær singel en stund. Jobb med deg selv og bli stolt av hvem du er. Bli kresen på menn. De skal fortjene deg. Bli gjerne kjent med folk via felles interesser slik at du og han kan bli kjent uten at det er dating med i bildet. Slike guttunger du har vært med så langt er ikke noe å samle på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva TS mener! Jeg er glad jeg er litt småstygg, for da vet jeg at de som er interesserte i meg er det av de rette grunnene 🥰

Anonymkode: e4382...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en årsak til at kvinner bør gå for fuckboys og ikke for snille gutter. 

Snille gutter er de aller verste! 

Anonymkode: faefe...5c9

Det er forskjell på snill, og "snill".

Anonymkode: 46686...5e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på snill, og "snill".

Anonymkode: 46686...5e4

Ja, det er det det er.

Fuckboys vet at det som trekker damer, ikke er å være så kalt snill. Men de er ofte de snilleste, i betydningen ærlig og rett frem. De behøver ikke å lure damer, de kan heller gå videre til neste dame. Men ingen kaller de for snill, selv om de er det. 

Det er gjerne de så kalt snille guttene som er de minst snille. De lurer og bedrar og har mager selvfølelse. De ønsker en pen dame for å få høyere status blant menn, og dermed gjør de sånne fæle ting som det som fortelles om her. 

Det er jo helt tydelig at han her ikke er snill!

Anonymkode: faefe...5c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad jeg er litt småstygg, for da vet jeg at de som er interesserte i meg er det av de rette grunnene 🥰

Anonymkode: e4382...169

...sex? 

Anonymkode: f6d2e...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på snill, og "snill".

Anonymkode: 46686...5e4

"Snill" er nok det de gutta ts har vært utsatt for er. Man hører at man skal unngå fuckboys så man leter etter snille gutter. Man blir offer for en "snill" gutt. Jeg har selv gått på flere slike smeller da jeg var yngre, dessverre. De er ikke alltid lette å gjennomskue alltid. Nå har jeg selv vært singel lenge og klarer å luke ut "snille", fuckboys og bad boys ganske lett. Lytter til min intuisjon mer. Det har selvsagt ført til at jeg har vært singel lenge, men heller singel enn å være i et ulykkelig forhold!

Jeg er også uenig i de som sier at ts skal endre utseende, personlighet og interesser. Ts er den hun er, og hun skal finne en mann som liker henne for den hun er.

Ts, jeg synes at du skal anmelde dem som tar lettkledde bilder av deg! Dette er IKKE greit!

Anonymkode: f02d6...e8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste synes kjæresten sin er attraktiv og er stolt av vedkommende, så det er neppe spesielt bare for deg.

 

Sånn du forteller, får jeg inntrykk av at dere er veldig unge. Du høres dramatisk ut i måten du ordlegger deg på, samtidig skal du selvsagt ikke finne deg i at du fotograferes mot din vilje og at dette deles,det er overgrep. Jeg er tilbøyelig til å tenke at dette er ungdommelig naivitet fra guttas side. De burde absolutt vite bedre. Og du burde virkelig sette deg i respekt. 

 

Vær litt kresen og kritisk før du går inn i et forhold, så kanskje du siler ut de som evt ikke har de rette følelsene.

Anonymkode: 5da4e...d4a

En ting til; er du forelsket i alle disse? Siden det har skjedd så mange ganger og du virker svært ung,  virker det som du bytter kjæreste veldig ofte og uten at det egentlig er skikkelig følelser det. Det er faktisk ikke mulig å bli dypt og inderlig forelsket flere ganger i året.

Anonymkode: 5da4e...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...