Gå til innhold

lei av at gutter bare er sammen med meg pga utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må du være sammen med noen? Kanskje starte med å date før du ligger med dem? Bli kjent med dem, vennene deres, familien osv. Se dem i forskjellige situasjoner så du danner deg et oppriktig bilde av hvordan de er som person?

En vakker person vil alltid tiltrekke seg mye rusk og rask. Du må være mye mer selektiv med hvem du tillater inn i ditt liv.

Anonymkode: 18d1c...8d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har personlig erfaring med dette dessverre. Gutter/menn med dårlig personlighet som ung, er fortsatt dårlige folk som 30+ også. Den eneste grunnen for at vi antar at ts og kjæresten er ung er måten ts uttrykker seg på. That's it.

Anonymkode: f02d6...e8b

Tøys.

At du klarer å finne umodne menn over 30, betyr ikke at det er like mange umodne over 30, som under. 

Anonymkode: faefe...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøys.

At du klarer å finne umodne menn over 30, betyr ikke at det er like mange umodne over 30, som under. 

Anonymkode: faefe...5c9

Det har ikke med umodenhet å gjøre, men dårlig personlighet. Hvorfor skal du krangle med meg om dette?

Anonymkode: f02d6...e8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke med umodenhet å gjøre, men dårlig personlighet. Hvorfor skal du krangle med meg om dette?

Anonymkode: f02d6...e8b

Nei, det er jo ingen vits. Tipper de fleste vet at menn er mer modne over 30. Som jo var mitt poeng. At du skal krangle på det, får du heller fortsette med alene.

Anonymkode: faefe...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er jo ingen vits. Tipper de fleste vet at menn er mer modne over 30. Som jo var mitt poeng. At du skal krangle på det, får du heller fortsette med alene.

Anonymkode: faefe...5c9

:rolleyes:

Anonymkode: f02d6...e8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er virkelig såååå lei av det! føler at gutter bare blir sammen med meg for å vise meg fram til kompisene sine, og ikke egentlig respekterer meg. Det har skjedd altfor mange ganger at gutter jeg har vært sammen med tar bilder meg av mens de tror at jeg sover, eller når jeg har snudd meg med bare trusa til kompiser. De tror at jeg ikke ser det, men jeg ser det, og jeg merker det. Det føles helt dritt for jeg føler meg aldri elsket. Det føles heelt dritt når du elsker noen, men føler at de ikke elsker deg tilbake, fordi de bare er sammen med deg for overfladiske ting.I alle forhold har jeg følt at gutten kun er sammen med meg pga sex og utseendet. Selv synes jeg at jeg har en fin personlighet, så skjønner ikke hvorfor det her er et problem. Dessuten er det IKKE fuckboys jeg blir sammen med! det er helt vanlige og snille gutter som blir sånn. sorry men måtte rante litt her og få det ut, for hvis jeg snakker med venniner eller noen andre om det kaller de det et luksusproblem når det virkelig ikke er det! Begynner å få problemer med dette i mitt nåværende forhold og det suger sånn! for jeg elsker han virkelig..men føler at han synes det er mer interessant å snakke og prate med andre jenter, at han rett og slett liker personligheten til mange andre jenter bedre, men bare er sammen med meg fordi jeg "ser bra ut". Føler meg virkelig ikke elsket og håper at noen en dag vil elske meg for noe annet enn utseendet mitt.

Anonymkode: 30563...ec6

Du satser på feil gutter. 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei. motsatt problem til meg. er for stygg til at noen gutt vil vise meg frem. 

Anonymkode: 53b44...6b2

Det kan du jo ikke mene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan skjønne hva du mener TS. Du finner jo de guttene som fremstår greie og snille, så ikke hør på de som sier at du går etter feil gutter. Det står dessverre ikke skrevet i panna på gutter hvordan de er! Og det er litt som en skrev tidligere i tråden : de snille guttene kan være verstinger i forhold. En vet aldri.

Det jeg tenker er at du må prøve å sette deg i respekt. Det går an å lære seg, og da vil ting snu. For da finner du deg ikke i at de holder på sånn. Du må aldri tillate at noen tar bilder uten ditt samtykke og sender til andre. 

Den eneste som kan forandre dette er deg, for du får ikke forandret idiotiske gutter. Så lær deg å bli tøffere! Bare øv og øv til du klarer det! Stå på. Når du blir tøffere, vil nok andre gutter falle for deg, eller de vil vise deg respekt uansett. Du har sikkert en fin personlighet, og noen vil sette pris på den så klart. Bare lær deg å stå opp for deg selv. Lykke til 🙂 ikke gi opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn går ikke kun etter pene damer. Men de pene mennene som alle damer vil ha gjør det. Senk krav og få deg en trofast mindre pen mann. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Anbefales absolutt ikke! 

Var i samme situasjon som ts, og det beste er å gå for dem som kan få de peneste damene. De får de peneste damene, men faller for personlighet. Er pent utseende er ikke noe spesielt for dem, noe unikt å vise frem, for dem er pene damer normalen. Når de først faller er det naturligvis en pen dame, men også en personlighet de ble forelsket i. 

Det er de vanlige gutta som normalt ikke kan sikte så høyt som mister hodet av å være sammen med en som egentlig er over deres liga. 

Jo mindre heldig med utseendet, dess mer har det vært av slik oppførsel (samt sjalusi og usikkerhet), så jeg lærte meg å styre langt unna menn som ikke var tilsvarende heldige med utseendet som jeg var. 

Ble godt gift og er godt behandlet av en mann som kunne velge og vrake damer på øverste hylle. Det var min personlighet han falt for, og fremdeles elsker. 

Anonymkode: 5d61a...36d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefales absolutt ikke! 

Var i samme situasjon som ts, og det beste er å gå for dem som kan få de peneste damene. De får de peneste damene, men faller for personlighet. Er pent utseende er ikke noe spesielt for dem, noe unikt å vise frem, for dem er pene damer normalen. Når de først faller er det naturligvis en pen dame, men også en personlighet de ble forelsket i. 

Det er de vanlige gutta som normalt ikke kan sikte så høyt som mister hodet av å være sammen med en som egentlig er over deres liga. 

Jo mindre heldig med utseendet, dess mer har det vært av slik oppførsel (samt sjalusi og usikkerhet), så jeg lærte meg å styre langt unna menn som ikke var tilsvarende heldige med utseendet som jeg var. 

Ble godt gift og er godt behandlet av en mann som kunne velge og vrake damer på øverste hylle. Det var min personlighet han falt for, og fremdeles elsker. 

Anonymkode: 5d61a...36d

Akkurat! 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: faefe...5c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox

Igjen... hvorfor ønsker ikke kvinner å bli først venn med personen og bli bedre kjent først? Man finner ut iløpet av en kort tid om det er potensielt kjæreste eller om man bare passer ilag som venner eller ingenting i stedet for at man blir sammen iløpet av kort tid og har sex med dem og deretter finner ut at man er noen drittsekker.

En annen ting også må du jo reagere på når folk tar bilder av kroppen din imens dem tror du sover eller evt. at du sover. Det er motbydelig at dem finner på å gjøre det! Man må jo kunne stole på den man er ilag med og sover sammen med. Åpenbart at du ikke gjør det og det med god grunn!

Enten så snakker du til ham eller så kutter du ham ut! En annen ting bli bedre kjent med personen før du dater med ham om du ønsker å finne deg den rette personen! Det er så få kvinner som gjør det og klager alltid på hvor dårlig kjæreste man har når man har vært ilag en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre så er det sånn en god del av dem er. De søker ikke forhold basert på om man passer sammen og om han liker henne på ekte. De tenker ikke på om dette er en han vil ha familie med og bli gammel med for da vil jo utseendet etter hvert forandre seg og man står igjen med resten.

De søker først og fremst forhold basert på utseendet og det er ikke ekte kjærlighet. De ønsker en som de kan vise frem til kompiser og føle seg stolt over å ha catchet og bryr seg ikke om henne egentlig, men bare hvordan hun ser ut. Det er greit at de er visuelle og alt sånt, men å basere et forhold på hvor pen hun er, er ekstremt overfladisk og kravstort.

Kvinner søker en de kan leve med, elske, være god mot, vise omsorg til og som de passer med. Et kjærestemateriale for oss er selve personen han er, personligheten hans og potensialet til å være en god ektemann og far.

Menn søker en som er deilig, som de kan vise frem til andre og som kan gi dem status blant kompiser. Et kjærestemateriale for dem er utseendet og hva hun kan gjøre for han for hvis man spør en mann hva et koneemne er, vil de svare: ei som er huslig, glad i sex og pen. Med andre ord en som kan rydde og vaske etter han, ha sex når han vil og som er deilig å se på...Det er basert på å gjøre han fornøyd, men vi baserer oss på at man skal trives og ha det bra sammen og ikke en som er der for å gjøre henne fornøyd.

Jeg tror det beste er å være singel en stund og fokusere mer på deg selv og hva DU vil ha. Hva du aksepterer i et forhold og at en potensiell mann skal se deg som et menneske og respektere deg for den du er og ikke være med deg for å ha en kjæreste som kompisene skal misunne. Det er en stygg tankegang og han bryr seg ikke om deg og vil gjøre deg lykkelig.

Hvorfor skal du være med han sånn egentlig? Du er glad i han sier du, men du får jo ikke det samme tilbake? Du føler deg jo ikke elsket heller men kun at han er sammen med deg fordi du er pen....er det verdt det i lengden? 

Anonymkode: d5d66...d3b

Du fremstiller det som om kvinner knapt bryr seg om utseendet. Vet du egentlig hvordan det er for 80% av menn på datingsider? De får knapt en eneste match samme hvor snille og omsorgsfulle de er. Kvinner er vel så opptatte av utseende og ikke minst status. Mange av dere kvinner, med gjennomsnittlig utseende og oppover, glemmer hvor priviligerte dere faktisk er når det kommer til dating. Dere kan i praksis velge og vrake! At dere ikke skyter gullfuglen på første forsøk får heller være...

Endret av Traktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du satser på feil gutter. 

Det kan du jo ikke mene. 

Jo det er faktisk sant for flere av oss. Opplever selv at menn aldri vil vise meg fram til verken verden eller kjente.

Anonymkode: e35f7...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Traktor skrev:

Du fremstiller det som om kvinner knapt bryr seg om utseendet. Vet du egentlig hvordan det er for 80% av menn på datingsider? De får knapt en eneste match samme hvor snille og omsorgsfulle de er. Kvinner er vel så opptatte av utseende og ikke minst status. Mange av dere kvinner med gjennomsnittlig utseende og oppover glemmer hvor priviligerte dere faktisk er når det kommer til dating. Dere kan i praksis velge og vrake! At dere ikke skyter gullfuglen på første forsøk får heller være...

Dette stemmer ikke overhodet! Dere MENN er priviligerte og heldige som får velge og vrake i kvinnfolk, dere velger hvem dere vil ha, dere velger om dere vil ha sex eller ekteskap. Som kvinne har jeg null kontroll på dette og er bare god nok for sex og kast. Uansett om dere ser ut som dasser, er helt average og sure, så kan dere holde på med flere og avfeie attraktive og gode konemateriell. Du aner ikke åssen det er å få falske forhåpninger, bli jugd til, bli utnyttet, bli dårlig behandlet, mishandlet, ghostet, ikke få en avslutning, få kjeft og ellers bli satt på en plass der du konstant er ekskludert fra livet hans og ikke er verdt å gi en sjanse eller vise til venner og familie.

Anonymkode: e35f7...529

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: faefe...5c9

Hva er logikken i det? Stygge menn kan ikke velge å vrake i partnere, de er derfor sjelden utro. 

En kjekk mann derimot han får stadig tilbud fra damer. 

Det at stygge menn er oftere utro er latterlig. 

Anonymkode: 696ee...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke overhodet! Dere MENN er priviligerte og heldige som får velge og vrake i kvinnfolk, dere velger hvem dere vil ha, dere velger om dere vil ha sex eller ekteskap. Som kvinne har jeg null kontroll på dette og er bare god nok for sex og kast. Uansett om dere ser ut som dasser, er helt average og sure, så kan dere holde på med flere og avfeie attraktive og gode konemateriell. Du aner ikke åssen det er å få falske forhåpninger, bli jugd til, bli utnyttet, bli dårlig behandlet, mishandlet, ghostet, ikke få en avslutning, få kjeft og ellers bli satt på en plass der du konstant er ekskludert fra livet hans og ikke er verdt å gi en sjanse eller vise til venner og familie.

Anonymkode: e35f7...529

Du snakker om de 20% prosent peneste mennene med høy status som "alle" kvinner faller pladask for. Dette er jo kjernen i hele problemet. For resten av mennene kan jeg love deg at det ikke er slik. Om kvinner bare senker kravene sine til utseende og status litt kan de velge å vrake, og helt sikkert finne seg en mann som behandler henne med den respekten hun fortjener. Mange menn får ikke en gang sjansen. Men du har helt rett i at de 20% mest atraktive mennene er ekstremt priviligerte, utelukkende grunnet kvinners preferanser. 

Endret av Traktor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke overhodet! Dere MENN er priviligerte og heldige som får velge og vrake i kvinnfolk, dere velger hvem dere vil ha, dere velger om dere vil ha sex eller ekteskap. Som kvinne har jeg null kontroll på dette og er bare god nok for sex og kast. Uansett om dere ser ut som dasser, er helt average og sure, så kan dere holde på med flere og avfeie attraktive og gode konemateriell. Du aner ikke åssen det er å få falske forhåpninger, bli jugd til, bli utnyttet, bli dårlig behandlet, mishandlet, ghostet, ikke få en avslutning, få kjeft og ellers bli satt på en plass der du konstant er ekskludert fra livet hans og ikke er verdt å gi en sjanse eller vise til venner og familie.

Anonymkode: e35f7...529

Dere damer rangere 80% av menn som styggere enn snitt. Du velger menn som kan velge og vrake. 

Anonymkode: 696ee...ca4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Traktor skrev:

Du snakker om de 20% prosent peneste mennene med høy status som "alle" kvinner faller pladask for. Dette er jo kjernen i hele problemet. For resten av mennene kan jeg love deg at det ikke er slik for. Om kvinner bare senker kravene sine til utseende litt kan de velge å vrake, og helt sikkert finne seg en mann som behandler henne med den respekten hun fortjener. Mange menn får ikke en gang sjansen.

Det er jo her vi finner "nice guys", som ts har funnet seg. Ts har sagt at dette er en gutt med normalt utseende. Jeg er enig med den brukeren du siterer. Jeg har selv den erfaringen. 5 og under er helt uaktuelt for min del.

Anonymkode: f02d6...e8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo her vi finner "nice guys", som ts har funnet seg. Ts har sagt at dette er en gutt med normalt utseende. Jeg er enig med den brukeren du siterer. Jeg har selv den erfaringen. 5 og under er helt uaktuelt for min del.

Anonymkode: f02d6...e8b

Normalt utseende i TS sine øyne, men sansynligvis blant topp 20%, med tanke på hvordan kvinner erfaringsmessig vurderer menns utseende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Traktor skrev:

Normalt utseende i TS sine øyne, men sansynligvis blant topp 20%, med tanke på hvordan kvinner erfaringsmessig vurderer menns utseende. 

Utseende er subjektivt.

Anonymkode: f02d6...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo her vi finner "nice guys", som ts har funnet seg. Ts har sagt at dette er en gutt med normalt utseende. Jeg er enig med den brukeren du siterer. Jeg har selv den erfaringen. 5 og under er helt uaktuelt for min del.

Anonymkode: f02d6...e8b

5/10 og under for damer. Er egentlig 8/10 objektivt sett. Da ender du opp med de 20% 8-10/10 menn som kan pule alle og dere blir vraket og skuffet gang på gang. 

 

Dp76ujlVAAAFDt6.jpg_large

Anonymkode: 696ee...ca4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...