Gå til innhold

lei av at gutter bare er sammen med meg pga utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er virkelig såååå lei av det! føler at gutter bare blir sammen med meg for å vise meg fram til kompisene sine, og ikke egentlig respekterer meg. Det har skjedd altfor mange ganger at gutter jeg har vært sammen med tar bilder meg av mens de tror at jeg sover, eller når jeg har snudd meg med bare trusa til kompiser. De tror at jeg ikke ser det, men jeg ser det, og jeg merker det. Det føles helt dritt for jeg føler meg aldri elsket. Det føles heelt dritt når du elsker noen, men føler at de ikke elsker deg tilbake, fordi de bare er sammen med deg for overfladiske ting.I alle forhold har jeg følt at gutten kun er sammen med meg pga sex og utseendet. Selv synes jeg at jeg har en fin personlighet, så skjønner ikke hvorfor det her er et problem. Dessuten er det IKKE fuckboys jeg blir sammen med! det er helt vanlige og snille gutter som blir sånn. sorry men måtte rante litt her og få det ut, for hvis jeg snakker med venniner eller noen andre om det kaller de det et luksusproblem når det virkelig ikke er det! Begynner å få problemer med dette i mitt nåværende forhold og det suger sånn! for jeg elsker han virkelig..men føler at han synes det er mer interessant å snakke og prate med andre jenter, at han rett og slett liker personligheten til mange andre jenter bedre, men bare er sammen med meg fordi jeg "ser bra ut". Føler meg virkelig ikke elsket og håper at noen en dag vil elske meg for noe annet enn utseendet mitt.

Anonymkode: 30563...ec6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det noen andre som har samme opplevelser? eller råd de kan gi? 

-ts

Anonymkode: 30563...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. motsatt problem til meg. er for stygg til at noen gutt vil vise meg frem. 

Anonymkode: 53b44...6b2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare tiltrekker deg drittsekker må du bli mer kresen og finne bedre menn. 

Anonymkode: 20cc6...b39

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser og vet at de sender bilder av deg i bare trusa?? Men du må jo reagere da, stoppe det, bli forbannet, du må jo stå opp for deg selv. Det er jo ekstremt respektløst. Å du lar dem gjøre det. 

Anonymkode: 46bc8...bcf

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv nettdating uten bilde. Da vil vedkommende bli kjent med deg, ikke utseendet ditt.
Det var det eneste som virket for meg.
Jeg var lei av å være trofèkone gang på gang.

Anonymkode: 3177a...a2f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ser og vet at de sender bilder av deg i bare trusa?? Men du må jo reagere da, stoppe det, bli forbannet, du må jo stå opp for deg selv. Det er jo ekstremt respektløst. Å du lar dem gjøre det. 

Anonymkode: 46bc8...bcf

ts her

du har rett i at jeg bør reagere. Tror bare at en del av meg har nesten akseptert at det bare er sånn, men skal prøve å stå opp mer for meg selv framover. 

Anonymkode: 30563...ec6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

nei. motsatt problem til meg. er for stygg til at noen gutt vil vise meg frem. 

Anonymkode: 53b44...6b2

Du er sikkert ikke stygg ❤️ Noen menn er bare dritt uansett om man ser bra ut eller ikke. 

-ts

Anonymkode: 30563...ec6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke relatere personlig, men synes det var interessant å lese hvordan det er for kvinner som ser veldig bra ut. Man tenker ofte at kvinner som er veldig vakker og attraktiv ikke har problemer, men egentlig har de en helt rekke andre problemer

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal bare slå opp og finne noen som virkelig elsker deg på ekte og faktisk respekterer deg og ikke ser deg som en objekt. Noen menn har bare så dårlig kvinnesyn. For min del er jeg er jeg singel og sølibat. Det funker også det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste synes kjæresten sin er attraktiv og er stolt av vedkommende, så det er neppe spesielt bare for deg.

 

Sånn du forteller, får jeg inntrykk av at dere er veldig unge. Du høres dramatisk ut i måten du ordlegger deg på, samtidig skal du selvsagt ikke finne deg i at du fotograferes mot din vilje og at dette deles,det er overgrep. Jeg er tilbøyelig til å tenke at dette er ungdommelig naivitet fra guttas side. De burde absolutt vite bedre. Og du burde virkelig sette deg i respekt. 

 

Vær litt kresen og kritisk før du går inn i et forhold, så kanskje du siler ut de som evt ikke har de rette følelsene.

Anonymkode: 5da4e...d4a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

essuten er det IKKE fuckboys jeg blir sammen med! det er helt vanlige og snille gutter som blir sånn.

Ja, det er en årsak til at kvinner bør gå for fuckboys og ikke for snille gutter. 

Snille gutter er de aller verste! 

Anonymkode: faefe...5c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ts her

Han introduserte meg til noen kompiser og jeg spurte om hva de syntes om meg, og han bare "de synes du er hot as fuck". Jeg bare lo og sa men sa de noe om personligheten min? og han bare svarte ikke... 😒 har litt lyst til å gjøre det slutt men er veldig glad i han og vil liksom ikke at det skal ta slutt heller, selv om jeg ikke føler meg elsket på den måten jeg vil

Anonymkode: 30563...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre så er det sånn en god del av dem er. De søker ikke forhold basert på om man passer sammen og om han liker henne på ekte. De tenker ikke på om dette er en han vil ha familie med og bli gammel med for da vil jo utseendet etter hvert forandre seg og man står igjen med resten.

De søker først og fremst forhold basert på utseendet og det er ikke ekte kjærlighet. De ønsker en som de kan vise frem til kompiser og føle seg stolt over å ha catchet og bryr seg ikke om henne egentlig, men bare hvordan hun ser ut. Det er greit at de er visuelle og alt sånt, men å basere et forhold på hvor pen hun er, er ekstremt overfladisk og kravstort.

Kvinner søker en de kan leve med, elske, være god mot, vise omsorg til og som de passer med. Et kjærestemateriale for oss er selve personen han er, personligheten hans og potensialet til å være en god ektemann og far.

Menn søker en som er deilig, som de kan vise frem til andre og som kan gi dem status blant kompiser. Et kjærestemateriale for dem er utseendet og hva hun kan gjøre for han for hvis man spør en mann hva et koneemne er, vil de svare: ei som er huslig, glad i sex og pen. Med andre ord en som kan rydde og vaske etter han, ha sex når han vil og som er deilig å se på...Det er basert på å gjøre han fornøyd, men vi baserer oss på at man skal trives og ha det bra sammen og ikke en som er der for å gjøre henne fornøyd.

Jeg tror det beste er å være singel en stund og fokusere mer på deg selv og hva DU vil ha. Hva du aksepterer i et forhold og at en potensiell mann skal se deg som et menneske og respektere deg for den du er og ikke være med deg for å ha en kjæreste som kompisene skal misunne. Det er en stygg tankegang og han bryr seg ikke om deg og vil gjøre deg lykkelig.

Hvorfor skal du være med han sånn egentlig? Du er glad i han sier du, men du får jo ikke det samme tilbake? Du føler deg jo ikke elsket heller men kun at han er sammen med deg fordi du er pen....er det verdt det i lengden? 

Anonymkode: d5d66...d3b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til kjærestene dine at de ikke får ta bilder uten at du ser det, fordi du vet. Og velg noen mindre overfladiske kjærester. Å møtes gjennom felles sport/hobby kan være en god start for å komme forbi «kun utseendet».

Endret av Sisselini
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er virkelig såååå lei av det! føler at gutter bare blir sammen med meg for å vise meg fram til kompisene sine, og ikke egentlig respekterer meg. Det har skjedd altfor mange ganger at gutter jeg har vært sammen med tar bilder meg av mens de tror at jeg sover, eller når jeg har snudd meg med bare trusa til kompiser. De tror at jeg ikke ser det, men jeg ser det, og jeg merker det. Det føles helt dritt for jeg føler meg aldri elsket. Det føles heelt dritt når du elsker noen, men føler at de ikke elsker deg tilbake, fordi de bare er sammen med deg for overfladiske ting.I alle forhold har jeg følt at gutten kun er sammen med meg pga sex og utseendet. Selv synes jeg at jeg har en fin personlighet, så skjønner ikke hvorfor det her er et problem. Dessuten er det IKKE fuckboys jeg blir sammen med! det er helt vanlige og snille gutter som blir sånn. sorry men måtte rante litt her og få det ut, for hvis jeg snakker med venniner eller noen andre om det kaller de det et luksusproblem når det virkelig ikke er det! Begynner å få problemer med dette i mitt nåværende forhold og det suger sånn! for jeg elsker han virkelig..men føler at han synes det er mer interessant å snakke og prate med andre jenter, at han rett og slett liker personligheten til mange andre jenter bedre, men bare er sammen med meg fordi jeg "ser bra ut". Føler meg virkelig ikke elsket og håper at noen en dag vil elske meg for noe annet enn utseendet mitt.

Anonymkode: 30563...ec6

🤮

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er utaeendet ditt, men at du er lett å få i seng. Kan virke som du er slik, og at du liker å bli tatt bilde av, slik at andre gutter kan se deg..

Mange smågutter blir helt vill om de vet om en damesom er lett å få i seng. Da er du sexy osv... Fordi de skal få sex...

Fokuser på å få en utdannelse, finn en hobby, alt annet som distraherer deg bort fra utseende tanker som du har.

Bytt klestil og reduser sminken

 

Anonymkode: d6f91...052

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29

jeg beklager virkelig at du sliter sånn med det problemet.

Du høres ut som veldig snill å god jente som bare vil ha det bra, og det har jeg full forståelse for. Du fortjener og bli behandlet som et menneske, og ikke et objekt.  For sånn som du beskriver det, så høres det ut som at de guttene du har vært med, har fått deg til og framstille deg som mere et objekt en et menneske. Og det er ikke greit.

Uansett om man er pen, feit, rar, eller ser litt annerledes ut, så burde folk bli behandlet på en respektfull måte.

Jeg skjønner ikke hvordan gutter og menn ikke klarer og fikse folkeskikken sin.. De tenker jo bare med en ting, og da ender det jo selvfølgelig opp med dumskap.

Æ har sett mange jenter som har blitt behandlet dårligt og som et sex objekt fordi de har et veldigt bra utsendet, men jeg ser jo med engang på ansiktsutrykket demmes at de sliter utroligt mye, fordi de vil jo egentlig bli behandlet for den  de er, og ikke for noe annet.

Du fortjener mye bedre!

Jeg skjønner mange vil vise fram damene sine om de er veldig fine,  men innerst inne så trur jeg ikke dem innser at du er et MENNESKE, og ikke en TING.

jeg er en mann, og jeg må virkelig beklage oppførselen på de fleste.

Som sagt, om du vil snakke litt mere om dette, så ikke vær redd for og skrive med meg. Eg kjenner mange som har slete med dette og ifølge dem så har jeg hjulpet dem mye med og komme seg videre.

Stor mega klem! 
hilsen DarkRobin 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du styrer på med svært unge gutter.

Forresten, om noen tar bilder av deg, og deler, uten samtykke - så er det både svært alvorlig og ulovlig. Dette må du reagere på!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...