Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

åh herregud nå svimler jeg, mannen til søsteren min jobber i the metropolitan police i london, faen jeg må ringe

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg får ikke tak i henne, mobilen er av... har sendt en melding til mannen hennes, å herregud jeg håper alt er ok.... nei fytti nå ble jeg dårlig. må ringe mamma.

Skrevet

Undersøkte litt lengre enn norsk media og fant dette:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/4659093.stm

Explosions blamed on a power surge lead to the whole London Underground network being closed down

PA also quoted union officials as saying sources had told them there had been at least one explosive device on the Underground.

And Scotland Yard confirmed one of several reports of explosions on buses in the city - in Tavistock Place - but said the cause was not yet known.  

Det er altså enda ikke fastslått om dette er bomber eller eksplosjoner forårsaket av andre hendelser.

Skrevet
jeg får ikke tak i henne, mobilen er av... har sendt en melding til mannen hennes, å herregud jeg håper alt er ok.... nei fytti nå ble jeg dårlig. må ringe mamma.

Kan "berolige" deg med det at mobilnettet i London høyst sannsynlig er overbelastet akkurat nå. Går nok bra skal du se. :):klem:

Gjest Ninakanin
Skrevet

mamma reiser til london hele tiden, hun har så og si pendlet det siste halve året, vært der annenhver helg pluss litt til. takk gud og pris for at hun er ferdig for året der borte... Åh mammaen min, jeg blir helt dårlig av tanken!

For noen uker siden når hun var der borte kom hun på snakk med en fyr fra pakistan eller noe sånn på toget, og de snakket om terror. mamma tenkte vel hun skulle overkomme fordommer eller noe sånn, og var frisinnet da hun satte seg ved siden av ham (mamma har sånne søte generasjons-fordommer som jeg kaller dem. hun mener det ikke vondt, hun bare vet ikke bedre :ler: ).

sjokket var stort da hun ble fortalt at joda, det skulle smelle i london, hun måtte bare være forsiktig!!!

:o

Gjest Gjesta
Skrevet

Det kan ikke være tilfeldigheter når flere busser går i lufta samtidig... Ekkelt dette her...

Går nok fint med mannen til søsteren din, Ninakanin :klem:

Skrevet

Hørte nettopp på radioen at det nesten er garantert at dette er en terroraksjon. Minst 3 busser har blitt rammet av eksplosjoner, samt tuben tidligere. Dette er også samme dagen G8-lederne møtes i Skottland og dagen etter London ble tildelt OL i 2012.

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg håper det...

sist gang jeg besøkte dem satt vi i sofaen og pratet om det nye treningsprogrammet dems, og alt styret omkring terrorfaren...

Gjest Ninakanin
Skrevet

håper det går bra altså.

og selvfølgelig er det terror.

la oss slippe å høre "oooooj to fly krasjet i høyhus, ååååh så raaaart"-lignende utsagn.

Skrevet

Skrekk og gru!

Håper det går bra med mannen til søsteren din Ninakanin.

Og det er terror ja, selvfølgelig er det. Uff :o

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg får ikke fatt i noen :grine:

han er garantert kalt inn igjen hvis han var ferdig for dagen, eller hvis han hadde fri. faen ta...

Gjest Ninakanin
Skrevet

det er så rart... det har vært så utrolig mye terror i det siste, at vi merker det knapt på nyhetene lengre. men jo nærere det er, jo større sperrer vi opp øynene.

og nå sitter jeg her. lille meg, i lille norge, og føler meg rammet av terror. noen har laget en bombe, FLERE bomber faktisk, som gjør at jeg har en forferdelig tid med usikkerhet og bekymring for egen familie.

lurer på hvilke synspunkter på terror jeg utvikler utover dagen...

Gjest Bellatrix
Skrevet

De sa nettopp at det kan ha vært 6 eksplosjoner. :o

Skrevet

Det er ekstra nyhetssending på TV2 nå fem på ett.

Skrevet

Hvis dere ikke får kontakt med folk i London: Gå inn her

Skrevet

NinaKanin: det ble nettopp opplyst på Alltid Nyheter at folk som er bekymret for venner og kjente kan ringe 22 24 20 20.

:trøste:

Skrevet

Huff, så fælt! Føler med deg "Ninakanin" :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...