Gå til innhold

Sunset Beach! Mimring om den legendariske serien!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ELSKET denne serien! Husker jeg plums kom over den i den scenen da Paula er kidnappet av Eddie og tatoverte et hjerte på brystet hennes. Etter det var jeg solgt og så hver episode. 

Ben syns jeg aldri var kjekk, tvert imot litt skummel. Spesielt med det rommet til Maria i huset ingen fikk gå inn i... Han virket som typen som kunne drept. Tok litt veeel lang tid før sannheten kom frem, men veldig gøy at Meg ble venninne med Maria før det da. Øya med Derek var helt crazy... sykt spennende tid. 

Jeg var stor fan av Caitlin, men mente hun burde vært ærlig fra starten om babyen. Er jo normalt å miste, og Cole ville jo blitt! (men hvilken såpe ville det vært 😅). HATER forresten når de bytter ut skuespillerne..!

Vanessa og Michael var et fantastisk par, og jeg tenker på han hver gang jeg ser på Greys idag. Men utrolig så mye Virginia utsatte henne for... 

Jeg husker slutten godt - den ble jo picture perfect. Der de satt i kirka og alle løse tråder og konflikter som hadde vart i årevis plutselig var løst. Litt rart og kunstig, til og med Vanessa og Maria ga opp Michael og Ben og fant seg ny mann å bli lykkelig med. Og husker at Meg våknet og det hele hadde vært en drøm... Husker dog ikke at det også var en drøm. Hatet det, men alt i alt glad for en SLUTT. Passions sluttet jo bare, og det var ulidelig da. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Amatariel skrev:

Jeg ELSKET denne serien! Husker jeg plums kom over den i den scenen da Paula er kidnappet av Eddie og tatoverte et hjerte på brystet hennes. Etter det var jeg solgt og så hver episode. 

Ben syns jeg aldri var kjekk, tvert imot litt skummel. Spesielt med det rommet til Maria i huset ingen fikk gå inn i... Han virket som typen som kunne drept. Tok litt veeel lang tid før sannheten kom frem, men veldig gøy at Meg ble venninne med Maria før det da. Øya med Derek var helt crazy... sykt spennende tid. 

Jeg var stor fan av Caitlin, men mente hun burde vært ærlig fra starten om babyen. Er jo normalt å miste, og Cole ville jo blitt! (men hvilken såpe ville det vært 😅). HATER forresten når de bytter ut skuespillerne..!

Vanessa og Michael var et fantastisk par, og jeg tenker på han hver gang jeg ser på Greys idag. Men utrolig så mye Virginia utsatte henne for... 

Jeg husker slutten godt - den ble jo picture perfect. Der de satt i kirka og alle løse tråder og konflikter som hadde vart i årevis plutselig var løst. Litt rart og kunstig, til og med Vanessa og Maria ga opp Michael og Ben og fant seg ny mann å bli lykkelig med. Og husker at Meg våknet og det hele hadde vært en drøm... Husker dog ikke at det også var en drøm. Hatet det, men alt i alt glad for en SLUTT. Passions sluttet jo bare, og det var ulidelig da. 

 

Mange gode minner her!

Angående Caitlin mistet hun ikke bare, men ble også steril, så det var nok også relevant for at hun løy for Cole.

Litt Cole/Caitlin-poetry:

Dikt 1:

 

Cole asked for Caitlin's hand with the perfect proposal

Caitlin thought it all sounded logical

Because what they had just felt so magical

She was now a 100 % at his disposal

But then she was hit by a car and her condition went critical

 

-Aah, this is all going to hell!

-If you die, Caitlin, I will kill myself with a shotgun shell

But then Mrs. Moreau came by and cast a healing spell

Which made Caitlin feel quite well

But it also gave her a vision of two lovers in a hotel

Yes, it was her mother who for Cole fell!

-Cole, you and my mother - how come you didn't tell?!

-Caitlin, this is not something of which you now should dwell

But Caitlin was furious, she started to yell

-Leave, you gigolo - to a place where you once again your body can sell

-Because I know, Cole - that you around the world has quite a clientele!

 

Dikt 2:

 

-Look, Cole, I bought this beautiful horse!

-Damn it, Caitlin, get rid of it or I'll file for divorce!

-Forget it, Cole, the choice is made and I feel no remorse

-Caitlin, get off that thing or I'll drag you down using brutal force

-So my decicion to buy this animal is not something you endorse?

-That's right - how could you afford it? What was your money source?

-What do you think? My father, of course!

 

-What? So you're still being controlled by your dad?

-No I'm not, now you're just being bad

-Caitlin, you pathetic little rich girl - this is all so sad

-Something else you'd like to add?

-Yes, Gregory must cut you loose - if not I'll get mad

-I don't think losing me would make my father glad

-I decide, and I demand it's all over - whatever you and he had

-Damn it, Cole, we're through - instead I'll go marry Brad!

 

Brad var som kjent en nokså patetisk karakter som var Seans «fiende». Og Mrs. Moreau en voodoo-dame med en masse magiske spells, som Virginia og andre gikk til, var vel slik Vanessa fikk symptomer på morens sykdom.

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2020 den 20.04, Gravidnr1 skrev:

Jeg så absolutt ALLE episodene. Men ikke siste! Og har aldri fått med meg hva som skjedde. Noen som husker?

Siste episode var latterlig dårlig. Alt viste seg å være en drøm som Meg hadde drømt. Hun hadde aldri flyttet dit i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 7.58, AnonymBruker skrev:

Å, for en fantastisk tråd!! Mere! Jeg husker da de var fanget på øya, ble faktisk litt skremt😆 

Anonymkode: b3096...181

Husker jeg grein da Mark (Nick Stabile) døde i serien😂🙈

Anonymkode: f31a0...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, MonicaM skrev:

Siste episode var latterlig dårlig. Alt viste seg å være en drøm som Meg hadde drømt. Hun hadde aldri flyttet dit i utgangspunktet.

Det stemmer ikke. Hun drømte at det var en drøm. Dette var bare noe produsentene gjorde for å kødde med publikum. Hun våknet fra drømmen og det sluttet med at hun var hos Ben.

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg grein da Mark (Nick Stabile) døde i serien😂🙈

Anonymkode: f31a0...6b4

Jeg ble bare irritert fordi ingen trodde på Tim da han ganske korrekt sa til de andre at Mark sa «it was.... Bhenn!» rett før han døde, noe selvsagt kun Tim overhørte.

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Eg elska denne serien! Har sett litt på youtube nå i seinare tid, og da er den plutselig ikkje så bra likevel (pene menneske, ikkje fullt så gode skuespillerprestasjoner😄)

Hadde Ben fått ein gutt med Tessa og Meg trodde at Maria var mora? Eller var Derek faren? 🤔

Min favoritt var Olivia, og så Cole og Caitlin ❤️ (før Caitlin vart bytta ut).

Anonymkode: 7ed3f...dd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2020 den 18.54, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. Hun drømte at det var en drøm. Dette var bare noe produsentene gjorde for å kødde med publikum. Hun våknet fra drømmen og det sluttet med at hun var hos Ben.

Anonymkode: 57a61...dcc

Takk og pris! Eg har gått rundt i årevis og innbilt meg at alt var ein draum. Kanskje eg vart så opprørt at eg skrudde av tv'en før siste episode var slutt! 😄

Anonymkode: 7ed3f...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg elska denne serien! Har sett litt på youtube nå i seinare tid, og da er den plutselig ikkje så bra likevel (pene menneske, ikkje fullt så gode skuespillerprestasjoner😄)

Hadde Ben fått ein gutt med Tessa og Meg trodde at Maria var mora? Eller var Derek faren? 🤔

Min favoritt var Olivia, og så Cole og Caitlin ❤️ (før Caitlin vart bytta ut).

Anonymkode: 7ed3f...dd6

Benjy var sønnen til Tess og Derek. Men de tok kun farskapstest av Ben, og det ble selvsagt match siden han og Derek hadde samme DNA, og da trodde de på at Benjy var sønnen til Maria og Ben, en ond plan fra Derek og Tess.

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk og pris! Eg har gått rundt i årevis og innbilt meg at alt var ein draum. Kanskje eg vart så opprørt at eg skrudde av tv'en før siste episode var slutt! 😄

Anonymkode: 7ed3f...dd6

Eg og 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...