Gå til innhold

Sunset Beach! Mimring om den legendariske serien!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ben og Meg! Og Maria, da. Anine, the villainess! Bens onde tvillingbror Derek, legendarisk! Svindler-politimannen Eddie Connors! Den «tøffe» rappe-helten Sean Richards, spilt av produsentens sønn! Cole som lå med moren (Olivia) og datteren (Caitlin)!

Hva er ditt mest legendariske minne fra denne superserie?! Annie som stjal Olivia/Coles baby og gav den til datteren Caitlin som hadde faket graviditet etter at hun spontanaborterte? Presten Antonio som lå med broren Ricardos kjæreste Gabi?

Ah, for en genial serie! Så på den hver dag på slutten av 90-tallet og begynnelsen av 00-tallet, i en tre års tid, etter skoletid. Illsint da de kansellerte den. Folk skjønte ikke serien! Den tok seg ikke høytidelig og var egentlig selvironisk mtp sjangeren.

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker jeg så på en en periode i begynnelsen på ungdomskolen, men så ble egentlig konseptet villere og villere, så jeg datt rett og slett ut av handlingen til slutt. Husker ikke så mye bortsett fra det trekantdramaet med Ben, Meg og Maria

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så absolutt ALLE episodene. Men ikke siste! Og har aldri fått med meg hva som skjedde. Noen som husker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den serien der det sitter to stykker fast i en grotte i en evighet?  

Anonymkode: 727d3...0f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, fine tider. Handlingen gikk veeeeeldig treigt fremover da, men måtte jo følge med for måtte jo få vite hvordan alle intrigene gikk! Minnes noen som ble gravide etter at noen hadde inseminert dem med en kalkunsprøyte mens de sov??

Anonymkode: 4d9a5...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ben og Meg! Og Maria, da. Anine, the villainess! Bens onde tvillingbror Derek, legendarisk! Svindler-politimannen Eddie Connors! Den «tøffe» rappe-helten Sean Richards, spilt av produsentens sønn! Cole som lå med moren (Olivia) og datteren (Caitlin)!

Hva er ditt mest legendariske minne fra denne superserie?! Annie som stjal Olivia/Coles baby og gav den til datteren Caitlin som hadde faket graviditet etter at hun spontanaborterte? Presten Antonio som lå med broren Ricardos kjæreste Gabi?

Ah, for en genial serie! Så på den hver dag på slutten av 90-tallet og begynnelsen av 00-tallet, i en tre års tid, etter skoletid. Illsint da de kansellerte den. Folk skjønte ikke serien! Den tok seg ikke høytidelig og var egentlig selvironisk mtp sjangeren.

Anonymkode: 57a61...dcc

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det den serien der det sitter to stykker fast i en grotte i en evighet?  

Anonymkode: 727d3...0f6

Jeg mener de uthevede sitatene er samme sak. Den katolske presten ble innesperret med svigerinna og da klarte de ikke å stå i mot lenger. Det er helt utrolig at det finnes flere enn meg som husker dette, det hadde jeg ikke trodd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NymeriaRhoynar said:

 

Jeg mener de uthevede sitatene er samme sak. Den katolske presten ble innesperret med svigerinna og da klarte de ikke å stå i mot lenger. Det er helt utrolig at det finnes flere enn meg som husker dette, det hadde jeg ikke trodd.

Det er omtrent det eneste jeg husker 😅

Anonymkode: 727d3...0f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Maria hadde malt et bilde av Ben, og da vi fikk se det var det så elendig laga at produsentene la på en typ snakkeboble der det sto at de var klar over at det ikke ligna😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han katolske presten, var skikkelig hot 😘

Anonymkode: 1d9dc...cc1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke hun ene mørke i serien forgiftet eller noe sånt, og endte opp med svære ekle byller på kroppen? Var noe sjalusidrama....

Anonymkode: 4b285...e19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket heksa med dukka Timmy 

Anonymkode: f23e3...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Husket heksa med dukka Timmy 

Anonymkode: f23e3...971

Det var en annen serie, Passions het den. Mye verre enn SB 😆

Anonymkode: 727d3...0f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husket heksa med dukka Timmy 

Anonymkode: f23e3...971

Det er fra «Passions» 😅🙈

Anonymkode: 775ab...aba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var en annen serie, Passions het den. Mye verre enn SB 😆

Anonymkode: 727d3...0f6

Ja, passions var det så klart 😀

Anonymkode: f23e3...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hatet hun dere Annie.

Anonymkode: 1d9dc...cc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, fine tider. Handlingen gikk veeeeeldig treigt fremover da, men måtte jo følge med for måtte jo få vite hvordan alle intrigene gikk! Minnes noen som ble gravide etter at noen hadde inseminert dem med en kalkunsprøyte mens de sov??

Anonymkode: 4d9a5...682

Virginia som sprøytet Treys sæd inn i Vanessa, slik at Michael skulle tro Vanessa hadde vært utro, om/når det ble barn av det! Legendarisk!

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg hatet hun dere Annie.

Anonymkode: 1d9dc...cc1

Nei?! Hun var jo helt sjef! Digget henne!

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hønselouisa skrev:

Jeg husker Maria hadde malt et bilde av Ben, og da vi fikk se det var det så elendig laga at produsentene la på en typ snakkeboble der det sto at de var klar over at det ikke ligna😂

Ja! God selvironi!

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

 

Jeg mener de uthevede sitatene er samme sak. Den katolske presten ble innesperret med svigerinna og da klarte de ikke å stå i mot lenger. Det er helt utrolig at det finnes flere enn meg som husker dette, det hadde jeg ikke trodd.

Stemmer! The Tape Of Us Making Love! Som Franscesca Vargas, Coles gamle jubeltuv-kompanjong fra Monte Carlo, presset dem med!

Anonymkode: 57a61...dcc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en fantastisk tråd!! Mere! Jeg husker da de var fanget på øya, ble faktisk litt skremt😆 

Anonymkode: b3096...181

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...