Pianomann Skrevet 15. juli 2020 #61 Del Skrevet 15. juli 2020 Bare drit i SOME og få heller din bekreftelse andre steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #62 Del Skrevet 15. juli 2020 På 27.6.2020 den 1.40, AnonymBruker skrev: Ikke ofte,kan gå perioder uten. Så kan det være perioder der man legger ut noen ganger daglig eller det kan gå et par ganger i mellom. Har bare 40 følgere på Instagram da men enkelte får jeg aldri likes fra selv om jeg gir til dem av og til. Mange er flere ganger daglig på Instagram. Så får man fast likes fra noen og det er jo selvfølgelig hyggelig På fb har man rundt 380 og der er folk som aldri liker uansett hva man legger ut. Så er det enkelte slektninger som liker alt. Men ja det er trist med få likes selv om man ikke er kjempe ung lengre. Anonymkode: 556dc...84f Mange på instagram, ser ikke på andre sine bilder. Jeg er nesten aldri inne og ser, men jeg legger ut noe av og til. På facebook liker jeg mindre og mindre ting. Er rett og slett lei, og skulle ønske de tok bort "liker-knappen". Jeg ser ting, men føler ikke for å kommentere eller like på ALT jeg ser - dette går ikke på person. Det er ikke alltid jeg ser hvem som har lagt ut tingene en gang, f.eks. en video, men jeg ser gjerne videoen, eller leser vitsen osv. Jeg er heller ikke opptatt av likes på det jeg legger ut, for jeg tenker folk er som meg - vi blir lei av å hele tiden måtte passe på å like, kommentere osv. Anonymkode: f4da2...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juli 2020 #63 Del Skrevet 15. juli 2020 Jeg er glad jeg aldri legger ut noe på Facebook. Da slipper jeg å stresse over hvor mange likes jeg får. Instagram og Snapchat har jeg ikke, så slipper jeg maset med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #64 Del Skrevet 15. juli 2020 Ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 0ba43...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #65 Del Skrevet 15. juli 2020 Ts her. Det med at folk ikke alltid ser andre sine bilder kan nok stemme til en viss grad. Men som jeg nevnte,så ser jeg at venner støtter venner og alltid liker bildene til hverandre og skryter og roser de opp i skyene. Har ikke lagt ut noe på to uker. Siste var fra et lokalt turmål i området her. Fikk fire likes. Har ikke hatt noe interessant å legge ut siste tiden og det frister ikke veldig om ingen liker det. Jeg er endel eldre enn 25 år men ja jeg bryr meg litt om å få likes. Hva tror dere folk hadde tenkt/gjort om de la ut bilde av barn eller lignende og ingen av de 200-300 vennene deres likte og eller kommenterte? De hadde sikkert trodd det var noe teknisk feil. Jeg har blitt slettet på fb av enkelte fordi jeg ikke har barn. Ganske latterlig men gir faen no. Alle på vennelisten på Instagram ser alle storyene mine,men kun 4-6 stk liker bildene mine. Må nok finne på noe mer interessant for å vekke interesse fra flere. Må vel dra på en høy fjelltopp eller lignende. Eller få barn da noe som jeg ønsker veldig sterkt,hadde jeg bare manifistert inn en bra mann som blir værende. Liker Facebook bedre enn Instagram men som noen påpekte her,er lei selv og det hadde vært fint å fjernet likes-knappen. Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #66 Del Skrevet 15. juli 2020 På 26.6.2020 den 23.34, AnonymBruker skrev: 3-6 likes på det man legger ut...føler man ikke blir sett/folk bryr seg. Trist rett og slett 😔 Anonymkode: 556dc...84f Hvorfor er det så viktig få likes og kvinnen SoMe kanaler er du mest aktiv på? Selv så er det IG jeg er mest aktiv og der med økes følger tallet mitt av det jeg legger ut. Jeg legger ut varierende innhold men det er alltid en rød trå gjennom alle bildene. Jeg knekte koden med å finne ut når tid mine følgere var mest aktiv og når det var best å legge ut. Anonymkode: 74b2a...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #67 Del Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så viktig få likes og kvinnen SoMe kanaler er du mest aktiv på? Selv så er det IG jeg er mest aktiv og der med økes følger tallet mitt av det jeg legger ut. Jeg legger ut varierende innhold men det er alltid en rød trå gjennom alle bildene. Jeg knekte koden med å finne ut når tid mine følgere var mest aktiv og når det var best å legge ut. Anonymkode: 74b2a...a80 Facebook vil jeg si. Instagram og snap i perioder. Men livet mitt er jævlig kjedelig for tiden så lite å skryte over dessverre. Håper dette snur snart! Ts Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #68 Del Skrevet 15. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facebook vil jeg si. Instagram og snap i perioder. Men livet mitt er jævlig kjedelig for tiden så lite å skryte over dessverre. Håper dette snur snart! Ts Anonymkode: 556dc...84f Facebook er noe mange tar mer personlig enn andre apper. Ville ha prøvd meg mer på IG om jeg var deg. Da når du ut til flere som har samme interesser som deg eller at noen bare liker bildet ditt fordi det var akkurat midt i blinken for dem. Hvem vet. Anonymkode: 74b2a...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #69 Del Skrevet 15. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facebook er noe mange tar mer personlig enn andre apper. Ville ha prøvd meg mer på IG om jeg var deg. Da når du ut til flere som har samme interesser som deg eller at noen bare liker bildet ditt fordi det var akkurat midt i blinken for dem. Hvem vet. Anonymkode: 74b2a...a80 Føler det er omvendt. Ønsker ikke åpen Instagram da jeg tidligere har fått uønsket oppmerksomhet. Føler endel bruker Instagram mer enn Facebook. Har mange «venner»som ikke deler noe på face men alt de gjør på Instagram. Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #70 Del Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler det er omvendt. Ønsker ikke åpen Instagram da jeg tidligere har fått uønsket oppmerksomhet. Føler endel bruker Instagram mer enn Facebook. Har mange «venner»som ikke deler noe på face men alt de gjør på Instagram. Anonymkode: 556dc...84f Åja. For meg så er Facebook mer personlig enn hva IG og snap er. Det jeg deler på de to andre appene deler jeg ikke på face pga jeg har familien å slektninger der. I starten fikk jeg også uønsket oppmerksomhet på DM men jeg overså det og bruker IG til det jeg vil. Dermed har jeg fått flere følgere og noen sponsor forespørsler, men de har jeg avvist siden det er bare tidsfordriving og ikke jobb med lønn jeg vil bruke IG til. Anonymkode: 74b2a...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #71 Del Skrevet 15. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja. For meg så er Facebook mer personlig enn hva IG og snap er. Det jeg deler på de to andre appene deler jeg ikke på face pga jeg har familien å slektninger der. I starten fikk jeg også uønsket oppmerksomhet på DM men jeg overså det og bruker IG til det jeg vil. Dermed har jeg fått flere følgere og noen sponsor forespørsler, men de har jeg avvist siden det er bare tidsfordriving og ikke jobb med lønn jeg vil bruke IG til. Anonymkode: 74b2a...a80 Jeg bare låser slekt ute på Facebook om jeg ikke ønsker de skal se ting.Har ikke slekt utenom et søskenbarn,på Instagram. Vil ikke ha onkler og tanter på instagram eller snap. Trenger ikke at de har koll på alt jeg tar for meg. Ikke trenger jeg å vite alt om slektninger heller. Har ikke vært på instagram på noen dager nå,og vet ikke om jeg vil ødelegge godt humør med å knekke sammen av alt det kjekke folk gjør/fjelltopper de har vært på osv. Veldig lett å sammenligne seg når man kun sitter hjemme for tiden. Ts Anonymkode: 556dc...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #72 Del Skrevet 15. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare låser slekt ute på Facebook om jeg ikke ønsker de skal se ting.Har ikke slekt utenom et søskenbarn,på Instagram. Vil ikke ha onkler og tanter på instagram eller snap. Trenger ikke at de har koll på alt jeg tar for meg. Ikke trenger jeg å vite alt om slektninger heller. Har ikke vært på instagram på noen dager nå,og vet ikke om jeg vil ødelegge godt humør med å knekke sammen av alt det kjekke folk gjør/fjelltopper de har vært på osv. Veldig lett å sammenligne seg når man kun sitter hjemme for tiden. Ts Anonymkode: 556dc...84f Jeg nyter det folk legger ut på IG. Er selv mye hjemme og har ikke all verdens økonomi til å reise rundt i landet vårt. Da utnytter jeg heller byen jeg bor i å viser fra noe av det. Blir nesten som turist i min egen by lissom. Anonymkode: 74b2a...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #73 Del Skrevet 15. juli 2020 Tror de* som får mange likes er gode på å bygge og vedlikeholde sosiale relasjoner i det virkelige liv. * ikke influcencere, etc. Anonymkode: 3472c...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #74 Del Skrevet 15. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg nyter det folk legger ut på IG. Er selv mye hjemme og har ikke all verdens økonomi til å reise rundt i landet vårt. Da utnytter jeg heller byen jeg bor i å viser fra noe av det. Blir nesten som turist i min egen by lissom. Anonymkode: 74b2a...a80 Klarer ikke nyte andres gleder og skryt når det ikke er så bra på heimebane. Unner folk godt,men å glede seg på andres vegner er lettest når man har det fint selv. Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #75 Del Skrevet 15. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke nyte andres gleder og skryt når det ikke er så bra på heimebane. Unner folk godt,men å glede seg på andres vegner er lettest når man har det fint selv. Anonymkode: 556dc...84f Vel.. Det er noe du så må jobbe med enn å sitte med negative følelser på hvorfor du ikke får nok likes på det du legger ut. Anonymkode: 74b2a...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #76 Del Skrevet 15. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel.. Det er noe du så må jobbe med enn å sitte med negative følelser på hvorfor du ikke får nok likes på det du legger ut. Anonymkode: 74b2a...a80 Hva mener du egentlig ? Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #77 Del Skrevet 16. juli 2020 Har begynt med omvendt psykologi. Liker og kommenterer på bilder til folk man egentlig er misunnelig på. Kanskje jeg får likes/kommentarer tilbake,lov å håpe😅 Skader ikke å være raus selv om man mangler endel selv. Det sitter langt inne,men man prøver😉 Ts Anonymkode: 556dc...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #78 Del Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt med omvendt psykologi. Liker og kommenterer på bilder til folk man egentlig er misunnelig på. Kanskje jeg får likes/kommentarer tilbake,lov å håpe😅 Skader ikke å være raus selv om man mangler endel selv. Det sitter langt inne,men man prøver😉 Ts Anonymkode: 556dc...84f Det er ikke omvendt psykologi? Sosiale medier er et spill, og du må spille det rett for å få likes og kommentarer. Blant annet ved å like og kommentere hos andre😅 Anonymkode: e878f...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #79 Del Skrevet 16. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt med omvendt psykologi. Liker og kommenterer på bilder til folk man egentlig er misunnelig på. Kanskje jeg får likes/kommentarer tilbake,lov å håpe😅 Skader ikke å være raus selv om man mangler endel selv. Det sitter langt inne,men man prøver😉 Ts Anonymkode: 556dc...84f 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke omvendt psykologi? Sosiale medier er et spill, og du må spille det rett for å få likes og kommentarer. Blant annet ved å like og kommentere hos andre😅 Anonymkode: e878f...f54 Herregud att det går ant😂 Bare fordi ingen gir deg likes så skal ikke du gi dem likes heller? Gud så teit. Anonymkode: 74b2a...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #80 Del Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud att det går ant😂 Bare fordi ingen gir deg likes så skal ikke du gi dem likes heller? Gud så teit. Anonymkode: 74b2a...a80 Jo selvsagt kan man like hva man vil uavhengig av hva man får tilbake:-) Men nå dreide tråden seg om å få flere likes, og da er enkleste måte å være aktiv selv. Anonymkode: e878f...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå