Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du du hadde fått den jobben uten den erfaringa du har fått gjennom praksisen? Hva om du hadde gått arbeidsledig hele den perioden du hadde praksis, tror du du hadde fått denne jobben da?

Anonymkode: 00521...183

ja.... det hadde jeg...taxi er noe helt annet enn apotek...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 6/22/2020 at 5:32 PM, Bente1234 said:

Hei jeg er på tiltak i nav. Vært fra mars 2020

og skal være der til midten av august. Jobber gratis for apotekbransjen. Ser ikke ut som jeg får noe jobb etter det. Apotekbransjen vil helst ha meg på tiltak ut året, men jeg har lyst at de må ta et valg istedet for å utnytte systemet. Nav hører jeg nesten ikke fra. Ikke noe form for oppfølging. To apotek sender meg i mellom pga personal mangel. Jeg kan jobben min stort sett fra før, trengte bare en oppfriskning men tviler på det er noe jobb i enden av gata... nav ringer kun innimellom når de får forespørsel om jeg er interessert i andre jobber da arbeidsgivere har spurt etter folk. Men så langt ikke kommet noen vei den veien heller. Er ikke inspirerende å jobbe og tjene 10000 kr mindre i mnd enn de jeg jobber med. Målet var å få en bedre referanse og det føler jeg at jeg har klart. 

Merkelig at det er så vanskelig for dem å betale mennesker som gjør en jobb for dem. Spesielt i en bransje med så mye penger. Provoserende at de kynisk utnytter folk på en slik måte rett og slett.

Anonymkode: 6c3a7...350

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at det er så vanskelig for dem å betale mennesker som gjør en jobb for dem. Spesielt i en bransje med så mye penger. Provoserende at de kynisk utnytter folk på en slik måte rett og slett.

Anonymkode: 6c3a7...350

De har enormt med penger men stramme budsjett.. så de får nå bare slite 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...