Gå til innhold

Utseendet til "blandingsbarn"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig mørk, gyllen hud og far er mørk blond. Begge barna våre har ildrødt hår, porselenshvit hud og grønne øyne, hadde ikke sett den komme. Men vi har begge rødt hår i slekten når vi ser bakover, så tilfeldighetene seiret. Barna er helt nydelige syns vi😍 

Anonymkode: 7678f...29e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør du en hvit vil de svare at barnet ser mest asiatisk ut. Spør du en asiat vil de si at barnet ser hvit ut.

Anonymkode: d4afc...5ae

Ja, enig med den. Man ser forskjellene bedre enn likhetene når trekkene er en minoritet.

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt er halvt norsk og halvt pakistansk, hun ser mest pakistansk ut 😊 men til tross for det ligner hun veldig på meg (mamma). 

Anonymkode: c0421...a65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De seks barna  jeg kjenner til i "min krets'  har en koreansk forelder og en etnisk norsk. Jeg har tenkt at deres asiatiske gener må være veldig dominante. Barna har helt mørkt, stritt og glansfullt hår, brune øyne i samme fasong som koreansk forelder og beinstruktur i ansiktet som koreansk forelder . Hudfargen litt lysere, og de som er såpass gamle at de er utvokst, er høyere enn koreansk forelder. 

Anonymkode: 4e73e...92a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner noen med en norsk og en filippinsk forelder.

De har begge asiatiske trekk, men er også tydelig norske, en god blanding. De er vakre, spesielt kvinna jeg kjenner.

Ingen av dem er spesielt lave. Mannen er over 180 cm høy, kanskje 185.

Anonymkode: 27fb0...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kinnesiske venninne har fått to sønner med sin norske kjæreste. Han ser veldig typisk norsk ut, lyst hår, lyse øyne. La oss kald ham Rune. Barna, begge sønner, ser begge ut som en slags litt asitatisk, litt mørkere versjon av «Rune». Det er fascinerende, synes jeg. Du ser de er asiater, du ser også definitivt de er hans sønner.

Har også ei venninne, norsk, som er kjæreste med en filippinsk mann. Ene barnet ser ut som mer eller mindre kopi av faren, det andre barnet er lysere i håret, og likner veldig på venninna mi i ansiktet, bortsett fra øyne - altså samme nese, munn, smil, øyne. 

Uansett, synes ofte blandingsbarna bruker å være forbedret versjon av begge foreldrene. Ofte mye penere. Husker det fra tida da jeg studerte j Nord-Norge, der det er mange menn med thai koner. Så flere par, der ingen av de foreldrene var spesielt pene, men med helt nydelige, veldig pene barn. :) 

Anonymkode: cc111...ad6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helnorsk og faren er fra Sør-Korea. Våre barn er utrolig vakre om jeg må få si det selv 😁 Det kommenterer også kjente og ukjente 😅 De har nesten alle hans mørke trekk. Håret er lysere enn hans. Ingen har til nå «gjettet» riktig på hvor barna har røtter. Selv ser jeg absolutt ingen trekk fra meg selv i dem rent utseendemessig. 

Anonymkode: db42f...c2f

Jeg kjenner et norsk/koreansk par. Der er barna veldig like sin norske forelder men med koreanske farger. 

Som regel vil de asiatiske genene dominere, men ikke i dette tilfellet. 

Jeg kjenner også ei halvt kinesisk jente med blondt hår og blå øyne. Hun ser rett og slett samisk ut, med høye kinn ein og smale øyne. 

Anonymkode: e96e6...caf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig individuelt. Mannen er halvt asiatisk. Søstera hans er mye mørkere i huden og "mer asiatisk" useendemessign enn han. Jeg har et barn som er 25 % asiatisk og ingen sjangs i havet til å at noen klarer å gjette det uten å se papaen. Hun har lys hud, blå øyne, nordisk øyenfassong. Var ganske overrasket over at de asiatiskeske genen ikke var mer dominante hos henne. Ja, alle er forskjellig. 

Anonymkode: 387d9...c90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De seks barna  jeg kjenner til i "min krets'  har en koreansk forelder og en etnisk norsk. Jeg har tenkt at deres asiatiske gener må være veldig dominante. Barna har helt mørkt, stritt og glansfullt hår, brune øyne i samme fasong som koreansk forelder og beinstruktur i ansiktet som koreansk forelder . Hudfargen litt lysere, og de som er såpass gamle at de er utvokst, er høyere enn koreansk forelder. 

Anonymkode: 4e73e...92a

Pappaen til mine barn er koreansk. Men barna har mykt, glansfullt og sjokoladebrunt hår. Håret er mer som mitt enn farens. I tillegg har de ganske store øyne, men det har faren også i grunn. Både jeg og far er over 1.70. Jeg synes ikke mine barn ser koreanske ut, men heller ikke norske. Vet ikke hvor jeg vil «plassere» dem..

Anonymkode: db42f...c2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

synes de ser ut som bleike asiatere. Men jeg synes asiatere er nyyyyydelige, så det gjør vel ikke noe.

Anonymkode: cef4c...fc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om far er hvit og mor asiat ser barna asiat ut

Om far er asiat og mor hvit så ser barna asiathvit ut

Anonymkode: d26da...f2e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om far er hvit og mor asiat ser barna asiat ut

Om far er asiat og mor hvit så ser barna asiathvit ut

Hvor har du dette fra?

Anonymkode: dda76...1d7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette fra?

Anonymkode: dda76...1d7

Omgangskrets og biologi siden mors gener er sterkest. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mister jo dessverre alle nordiske trekk.

Anonymkode: d2f29...b8a

Jeg antar du mener det er nedverdigende å ha asiatiske trekk.

Anonymkode: 2c9dc...5cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min er halvt koreansk. Veldig pen mann med store brune øyne og svart hår. Mørk hud, men er veldig lik sin norske far. Moren er fra sør Korea. 
Da jeg møtte han første gangen trodde jeg han var latinsk, hadde ikke de typiske asiatiske trekkene. Han har kun fargene

Anonymkode: ee811...e02

AnonymBruker
Skrevet

Synes øst-asiatiske/norske barn alltid får dominante asiatiske trekk. Men barn med thailandsk og filippinsk mor er et unntak. Ofte blir de litt lignende italienske av utseende? Nydelige er de i hvert fall 😍

Anonymkode: 763c0...536

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvit "taper" stort sett alltid.

Anonymkode: ac2fc...793

Synes de fleste "bastarder" ser bra ut, (friske/sunne). Tror egentlig det er bra for menneskeheten at det mixes litt. Har vært altfor mye innavl i menneskets historie.

Anonymkode: dc459...96d

Er ikke det litt trist?

Anonymkode: ac2fc...793

De mister jo dessverre alle nordiske trekk.

Anonymkode: d2f29...b8a

Kjenner jeg dør litt innvendig på vegne av min datter, samtidig som det gir grobunn til den allerede tilstedeværende bekymringen om hun vil føle seg som en fremmed i både far og mors land,,

Anonymkode: 9e925...284

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg får vondt i magen av at det blir diskutert «raser» og «rasemikser». 

Trodde vi hadde kommet lengre enn som så. 

• Liker 8
Skrevet

Mannen min er fra Mongolia, sønnen vår er virkelig en 50/50 blanding av oss. Nydelig lys hud, lyst brunt hår, blir mer blondt om sommeren. Grå-grønne øyne og en liten perfekt neste. Da vi bodde i Norge var det ingen norske som gjettet at han var halvt asiatisk, de syns bare han var en pen gutt. Nå som vi bor i Asia går de fleste ut i fra at han er blanding. Selve ansiktstrekkene hans er mer asiatiske, syns jeg. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg får vondt i magen av at det blir diskutert «raser» og «rasemikser». 

Trodde vi hadde kommet lengre enn som så. 

Diskusjoner om raseforhold er jo i vinden som aldri før i disse Black Lives Matter-tider.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...