AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #21 Skrevet 13. juni 2020 Er selv halvt afrikansk, og er på mange måter midt mellom mamma og pappa. Er melkesjokoladeboladebrun. Krøller, men ikke like mye krus som pappa. Bred nese, men mammas profil og noe smalere enn pappa, fyldige lepper med mammas fasong osv. Har en datter nå som da er 25 % afrikansk, og hun er helt lys i hud og hår og ser på mange måter ikke ut som min datter, men hun har min fasong på øyne, munn og nese, og har store fine krøller. Anonymkode: c1bca...a0c 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #22 Skrevet 13. juni 2020 Som flere har sagt, lyse gener "taper" ofte. Du ser sjelden ut som du er 50/50. Ekskona til min bror er halvt asiatisk, og hun ser etter min mening helt asiatisk ut, bortsett fra høyden. Broren min er veldig lys, blondt hår og blå øyne. Deres datter er likevel blitt ganske mørk, med olivenhud og nesten sort hår. Hun er jo faktisk bare 25% asiatisk, men ser veldig "utenlandsk" ut. Anonymkode: 53067...014 5
SpringYard Skrevet 13. juni 2020 #23 Skrevet 13. juni 2020 Min sønn ser mest asiatisk ut, med unntak av høyden. Han er veldig høy for alderen. Litt større øyne, enn normalen for asiatere, men man ser tydelig de asiatiske trekkene. Jeg har et vennepar, hvor den ene er kinesisk og den andre er norsk. De har tre barn, hvor alle tre har blondt hår og blå øyne, men med asiatiske trekk. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #24 Skrevet 13. juni 2020 Jeg synes ikke blandingsbarn ser "helt asiatiske" ut, i alle fall ikke de fleste. De fleste ser ut som en blanding, der de mørke fargene stort sett alltid vil være dominante slik at det er lett å se den "ikke norske" delen. Men selve trekkene er ofte en god blanding. Og det blir ofte veldig pent, det er akkurat som om de mest ytterliggående trekkene slipes ned og møtes på midten. Er norsk selv og samboer med en mann fra Øst-Asia. Ingen av oss er spesielt pene, barna ser mye bedre ut enn sitt opphav! Anonymkode: 5d328...a85 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #25 Skrevet 13. juni 2020 Jeg kjenner 7 barn der ene foreldren er fra et asiatisk land, eller der ene besteforeldren er fra et asiatisk land. De alle ser helt asiatiske ut, men han ene ser asiatisk ut med faren(norsk) sitt meget spesielle og uheldige utseende. Så han ligner på faren som er norsk, og allikevel se helt asiatisk ut. Kjenner også to barn som har en forelder fra sør-amerika. Den utenlandske foreldren er helt mørk, mørkebrunt hår og helt brune øyne. Den ene ungen er lik henne. Den andre er hvit i håret, melkehvite i huden og knallblå øyne. Anonymkode: 5549e...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #26 Skrevet 13. juni 2020 Ungen her er halvt afrikansk og halvt norsk. Ser litt latino ut, thats it. Nokså glatt hår (jeg har afro-krusete hår). Min nese, men pappas smale lepper. Ikke typisk slående vakker i det hele tatt. Men slående sjarmerende og supersmart. Anonymkode: 7f14d...fc1 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #27 Skrevet 13. juni 2020 De er nydelige. Men litt kvalm tråd i grunnen Anonymkode: 91806...d07 20
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #28 Skrevet 13. juni 2020 Jeg kjenner et par der mor er norsk og fra fra Uganda. Ungene er mørkere enn mor, men mye lysere enn far. Eldste har afrikask krusete år, men det er blondt. Ellers er jo Jay Hayden, skuespiller, halvt koreansk (?). Han er fiiin ♡ Anonymkode: 69f9f...efa 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #29 Skrevet 13. juni 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: De mister jo dessverre alle nordiske trekk. Anonymkode: d2f29...b8a Dessverre ? Anonymkode: 96c97...aae 10
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #30 Skrevet 13. juni 2020 Jeg er halvt asiatisk. Mamma er norsk, pappa er asiatisk. Jeg ser mest norsk ut, selv om Jeg har brunt hår og brune øyne. En kompis av meg har en asiatisk mor. Han ser veldig asiatisk ut. Kjekk kar! Har hørt at mor har såpass sterke gener, at det heller den veien. Selv om DNA er 50/50. Anonymkode: 71d5e...d6d 2
stan Skrevet 13. juni 2020 #31 Skrevet 13. juni 2020 Kjenner mange barn med asiatiske og europeiske foreldre. Utseendet varierer noe, men de asiatiske genene vinner IKKE hele tiden. Det er unger med blondt hår. Blå øyne og lys hud. Ofte i de mest fantastiske kombinasjoner. Det er barn som er veldig like sin asiatiske familie, likevel er det knapt noen som gjetter at de har asiatiske gener. 1
Fireflies Skrevet 13. juni 2020 #32 Skrevet 13. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes de fleste "bastarder" ser bra ut, (friske/sunne). Tror egentlig det er bra for menneskeheten at det mixes litt. Har vært altfor mye innavl i menneskets historie. Anonymkode: dc459...96d Jeg tror ikke du mener å være kjip når du skriver «bastarder», men ordet er kjipt og ugreit. 23
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #33 Skrevet 13. juni 2020 Jeg kjenner noen som ser mest asiatisk ut og noen mest "hvit" ut. Anonymkode: 44335...ece
GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2020 #34 Skrevet 13. juni 2020 Jeg har to barn som er halvt arabisk og halvt trønder... gutten er blond med verdens mest blåe øyne og jenta har mørkebrunt hår og brune øyne så her er begge land representert. he he he.. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #35 Skrevet 13. juni 2020 De får gjerne det beste fra begge verdener. Har en venninne som er halvt norsk og halvt Asiatisk (har ikke peiling på landet) og hu er pen og har utrolig vakre barn. Så også ett par hvor far var av afrikansk opprinnelse og moren av asiatisk opprinnelse en gang. De hadde en sønn og datter som var så utrolig nydelige Anonymkode: cb8da...068 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #36 Skrevet 13. juni 2020 Kjenner en som er halvt norsk og halvt koreansk. Hun ser helt asiatisk ut synes jeg, men litt høyere enn den gjennomsnittlige asiater. Men vil tro at asiatere sikkert ser at hun er blanding. Anonymkode: 48105...27e 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #37 Skrevet 13. juni 2020 Eg har ein venn som har kinesisk kone. Deira barn ser mest kinesiske ut. Svart hår, og litt større øyne enn det som er vanlig. Anonymkode: e022a...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #38 Skrevet 13. juni 2020 Spør du en hvit vil de svare at barnet ser mest asiatisk ut. Spør du en asiat vil de si at barnet ser hvit ut. Anonymkode: d4afc...5ae 16
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #39 Skrevet 13. juni 2020 Moro med blandinger og litt forskjellig, gjør befolkningen litt rikere Tiden med blondt hår og blå øyne = norsk dansk svensk er forbi Anonymkode: f3791...d9f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #40 Skrevet 13. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er selv halvt afrikansk, og er på mange måter midt mellom mamma og pappa. Er melkesjokoladeboladebrun. Krøller, men ikke like mye krus som pappa. Bred nese, men mammas profil og noe smalere enn pappa, fyldige lepper med mammas fasong osv. Har en datter nå som da er 25 % afrikansk, og hun er helt lys i hud og hår og ser på mange måter ikke ut som min datter, men hun har min fasong på øyne, munn og nese, og har store fine krøller. Anonymkode: c1bca...a0c Det sier seg selv at jo færre prosenter ett barn er fra et land jo mer ligner det på den andre etnisiten I nord-Afrika er mange av blandet bakgrunn og jeg har sett at når de får barn med nordmenn så kan barnet bli seende helt norsk ut med blåe øyner og blondt hår eller omtrent helt nord-afrikansk, der vet man ihvertfall ikke hva man får 🙂 Anonymkode: dda76...1d7 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå