Gå til innhold

Får ikke babyshower? Mindre viktig i vennegjengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har en veldig tett vennegjeng som har fått flere barn. Hun ene har 2, hun andre har 3 og hun 3 har 1 barn. 

Alle sammen har fått babyshower (til alle barna). Jeg har deltatt i alle sin shower, og hadde egentlig regnet med å få et shower selv.

Vet det er dumt å forvente noe, men det er ikke babyshoweren i seg selv jeg ønsker, men heller det at vi skal behandle hverandre likt. Føler meg veldig utelatt når andre har fått både 2 og 3 showers, mens jeg (etter 6 andre showers for de andre) ikke får noen ting?

Nå skal det sies at jeg er gravid i uke 35, begynner snart i uke 36, så d går jo an at jeg blir overrasket med et party alikevell. Det er bare det at alle andre har fått det mye tidligere i svangerskapet, og ingen event er planlagt i vennegjengen fremover heller. 

Kjenner på følelsen av å være mindre verdt, eller mindre likt i vennegjengen.

Vet ikke heller om jeg har "lov" å føle meg slik.. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 6f0a1...d1a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil tro de har planlagt noe men at der blir senere pga corona. Hvis det er avlyst pga corona burde de fortelle deg dette og gjøre noe annet... hvis ikke er det veldig spesielt

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du får babyshower snart. Hvis ikke er det lov å være skuffet.

Anonymkode: 606b0...10a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshower er utrolig pinlig og idiotisk. Jeg ville ikke ha det, går heller ikke på det.

Anonymkode: e276e...0eb

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ingenting annet er blitt avlyst pga Corona.

Vi er en vennegjeng på 5 stk, så det har jo vært lovlig å samle opptil 5 stk tidligere også.

Det har jevnlig blitt arrangert jentekvelder, partylite, grillings osv, så regner ikke med at dette har med corona å gjøre. 🤷‍♀️

Anonymkode: 6f0a1...d1a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Babyshower er utrolig pinlig og idiotisk. Jeg ville ikke ha det, går heller ikke på det.

Anonymkode: e276e...0eb

Men da er vel heller ikke din mening særlig relevant for ts, hvor det tydeligvis er tradisjon for det i hennes vennegjeng. Da er det ganske synlig om en blir utelatt og naturlig at man føler på det. 

TS, det kan godt være du fortsatt har en overraskelse i vente og det kan være venninnene dine tenker at det ikke er gjennomførbart med tanke på corona. Det er uansett mulig å gi en liten oppmerksomhet på døra selv om det er corona tider, så jeg synes ikke helt det er en unnskyldning. Er de gode venninner og du har stilt opp og bidratt i deres babyshowers så burde de gjøre det samme når det er din tur. Det handler jo om å gi og ta i et vennskap. 

Anonymkode: 3def6...385

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Babyshower er utrolig pinlig og idiotisk. Jeg ville ikke ha det, går heller ikke på det.

Anonymkode: e276e...0eb

Hva så? Det er TS det er snakk om i denne tråden, ikke deg! Dessuten er det en tradisjon i venninnegjengen hennes og da må hun jo få lov å føle at det er sårt at ingen av de andre gjør noe for henne uten at folk skal komme med sånne idiotiske kommentarer! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Babyshower er utrolig pinlig og idiotisk. Jeg ville ikke ha det, går heller ikke på det.

Anonymkode: e276e...0eb

Men det er ikke temaet i denne tråden. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig å invitere litt flere i babyshower. Så vil tro det har blitt forsinket pga corona. Kan hende de venter til etter at babyen har kommet, (pga corona).

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk har hatt andre ting og tenke på de siste månedene enn babyshower, hva tror du?

Anonymkode: 56561...a4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over, så har ikke noe annet i vår vennegjeng blitt påvirket av Corona.

Senest i helgen var det grillings og full fest. Vi er som sagt 5 stk i vår vennegjeng, så det er ikke å samle for mange heller.. 

Det er også arrangert partylite selskap, samt det har vært flere jentekvelder, barnebursdager osv oppi alt dette også. 

Så dersom det er grunnen så må jeg være ærlig å si at det virker som en unnskyldning. 

 

Anonymkode: 6f0a1...d1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror folk har hatt andre ting og tenke på de siste månedene enn babyshower, hva tror du?

Anonymkode: 56561...a4b

Som nevnt over, så har ikke noe annet i vår vennegjeng blitt påvirket av Corona.

Senest i helgen var det grillings og full fest. Vi er som sagt 5 stk i vår vennegjeng, så det er ikke å samle for mange heller.. 

Det er også arrangert partylite selskap, samt det har vært flere jentekvelder, barnebursdager osv oppi alt dette også. 

Så dersom det er grunnen så må jeg være ærlig å si at det virker som en unnskyldning.

Anonymkode: 6f0a1...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du nevne det? Litt sånn: Hei, folkens! Ville bare si at hvis dere har planlagt en baby shower for meg i nærmeste fremtid, så kan jeg ikke på torsdag, da kommer min mor. Orker ikke ha henne med på slikt 😂

 

That said, Du er ikke nødvendigvis mindre viktig, men 2- og 3barnsmødre har nok å gjøre. Kanskje de trenger en puff I fua. 

Anonymkode: bb2c0...6bc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende de har planlagt noe da, Ts. Ikke ta sorgene på forskudd.. 

Anonymkode: e3d0f...919

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta sorgene på forskudd. Men skjønner at du begynner å lure. Hvis du ikke får så ville jeg nevnt noe! Kan være at de venter pga Corona, men da burde de si noe til deg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel slik man får vite om man har ekte venner eller ikke...  ._.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror folk har hatt andre ting og tenke på de siste månedene enn babyshower, hva tror du?

Anonymkode: 56561...a4b

Er det en unnskyldning? Man tenker på andre ting hele døgnet, hver dag? Det virker ikke særlig sannsynlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville sett det an litt, er jo enda tid❤️

Anonymkode: e990c...260

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Live88 skrev:

Hva så? Det er TS det er snakk om i denne tråden, ikke deg! Dessuten er det en tradisjon i venninnegjengen hennes og da må hun jo få lov å føle at det er sårt at ingen av de andre gjør noe for henne uten at folk skal komme med sånne idiotiske kommentarer! 

Føle seg utenfor fordi man ikke får en babyshower? Skjerp deg, du er i voksenlivet. Ikke i barnehagen.

Dette er så typisk kvinnfolk, MÅ være en KOPI! Hyler som et barn når de ikke får det samme som andre i flokken sin.

Anonymkode: e276e...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...