Gå til innhold

Han klager så vanvittig mye på kjøringen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde også dette mye i begynnelsen av forholdet med mannen min. Det vil ikke bli bedre hvis du ikke faktisk gjør ting som er foreslått her. Jeg vet at det er kjipt å kaste noen ut av bilen, men han kommer ikke til å holde kjeft ellers. I mitt tilfelle måtte jeg først prøve å gi grei beskjed (fungerte aldri), til jeg til slutt eksploderte, og ga beskjed om at jeg aldri kom til å slippe han inn i bilen min igjen om han ikke holdt kjeft. Jeg har hatt lappen lengre enn han, jeg har kjørt mye, jeg har aldri fått bøter og han trenger ikke å lære meg å kjøre bil. De gangene han ikke klarte å styre kjeften sin etter det, stoppet jeg bilen i første lomme. 

Du kan ikke være veik her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.5.2020 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Du får lære deg å kjøre bil da, vet du.

Anonymkode: 9e73a...cda

Du turde ikke ta den kommentaren uten å være anonym?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts! 

Jeg har lest igjennom alle innleggene. Du har fått mange gode forslag. Svarene dine gir meg assosiasjoner - uten sammenligning forøvrig - til damer som lever med voldelige ektemenn. De voldelige ektemennene er greie når de ikke slår, og de som er utsatt for vold prøver å finne ut hvordan de skal unngå å "provosere" den som slår. Jeg vet sammenligningen er urettferdig for de som blir slått, de har det selvsagt mye verre. 

Poenget mitt er at du må slutte å ha som mål å unngå å bli påvirket av oppførselen hans. Det er nå, når han er uten lappen, at du faktisk har mulighet til å fortelle hvor skapet skal stå. Du er nødt til å slutte å kjøre han når han ikke oppfører seg! Du kan fint ta med ungene hans til besteforeldrene deres, uten at han er med. Hvis han ikke kommer seg på jobb uten at du kjører, så får han finne andre måter å komme seg dit. Han må se konsekvensene av sin oppførsel. Det blir sikkert en tøff periode for både deg, ungene og for han. Poenget er at du kan ikke la han fortsette å oppføre seg sånn. Han fortsetter å "slå" deg psykisk. Enten må du sette ned foten, eller så må du løpe. Evt ender du opp med en ulykke fordi hans oppførsel forstyrrer kjøringa di, eller så ender det med at du slutter å kjøre når han er i nærheten. 

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
På 29.5.2020 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Nå for tiden må jeg kjøre hele tiden, fordi han har mistet lappen selv. Helst skulle jeg sagt at jeg aldri vil være sjåfør for han igjen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Haha! Du har nå i det minste førerkort. Du kan ikke være så spak at du finner deg i dette! Han får sitte i baksetet og holde munn. Og du får drite i ham. Ev ikke kjøre han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...