Gå til innhold

Han klager så vanvittig mye på kjøringen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En eks av meg kommentere kjøringen min, jeg svarte med å spille dum, late som jeg ikke greide å gire, rusa motoren, kjørte ekstra hakkete, bremset litt ubehagelig hardt i kryss (alt dette når det ikke var andre biler bak/foran selvfølgelig). Hver gang han kommenterte noe så begynte jeg å «tullekjøre». Alternativt kan man svinge av, parkere bilen og bare stirre på han.
 

Denne taktikken funket for meg, han syntes det vel var irriterende da, og lot vær å kommentere.. 

Anonymkode: 243ec...7e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dvs, ingenting hjelper. Jeg får ikke gjort noe for å få mindre kritikk.

Anonymkode: 0b93c...6e5

Jo, du kan slutte å være sammen med en sånn idiot.

Anonymkode: 011af...af5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjøp en tute eller fløyte. Hver gang han begynner, så tuter eller blåser du i fløyta til han holder kjeft. 
2. Bruk ørepropper/hørselvern eller sett på veldig høy musikk. 
3. Hvis han vil sitte på, får han sitte i baksetet eller ligge i bagasjerommet. Og selvsagt holde kjeft. 

Anonymkode: 49a24...091

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ❤ Orket ikke lese alle 6 sidene med kommentarer,,,men nok til å se at fyren er en drittsekk. Mulig narsissisme...les litt om det i forhold. Viktige saker ! Min eks ble veldig kritiserende da vårt forhold ikke var på det beste. Jeg er profesjonell musiker,,,han en middels hobbysanger ( som jeg elsket) På den tiden elsket han " å finne feil og belære meg på hvordan jeg kunne utvikle meg ,etter endte konserter.  Heldigvis hadde jeg lest meg opp,da jeg så faresignalene lenge i forkant . Som i ditt tilfelle: han forsøkte å såre meg på et område som betydde mye for meg...og alltid bak lukkede dører...just saying ❤ Særlig når man er god på et område/ har en pasjon og får støtte på talentet fra omverdenen 😊 Agendaen er å bryte deg ned,,,så han selv kan føle seg viktig . Så vær forsiktig...Dersom du leser om narsissisme og mange bokser tikker av : LØP !

Anonymkode: f31b4...843

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør ham ut på landet, be ham gå ut av bilen, og kjør hjem igjen uten ham. Han er et uvesen du ikke trenger i livet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du har mistet lappen to ganger på tre år, du har ingen rett til å klage på min kjøring. Hvis den er så fæl, skaff deg en sykkel eller ta buss fra nå av. Dette gidder jeg ikke mer." Så hiver du ham ut et sted det går buss.

Gjør det hver gang han begynner, blir nok irriterende for ham å bli kastet ut hver gang. Slutt å kjøre ham rundt, han får ordne egen transport. Får satse på at han ikke klager på buss-sjåføren i tillegg.

Altså jeg tør nesten ikke ta lappen selv i tilfellet jeg får sånne passasjerer. Får kaste ut folk om sånt skjer, ingen tar skade av å bruke beina.

Kanskje du må samle flere han har klaget på så dere kan sette i gang en Intervention. Kanskje det er en sær hobby: Klage på sjåfører. Kanskje han er bitter på seg selv fordi han har mistet lappen to ganger og lar det gå utover folk som fremdeles har sin.

Anonymkode: 33bc7...a78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har mistet lappen fordi han er en dårlig sjåfør. Han synes selvsagt det er kjempepinlig. Og så vet han ikke helt hvordan han skal takle dette, og ender opp med å si til alle andre at de er dårlige sjåfører.

Anonymkode: 83213...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kan ikke kjøre bil. Kjører bak udugelige sjåfører daglig til og fra jobb. Herlighet hvordan fikk de lappen? 😲🐵

Men å sitte å gjøre deg nervøs høres ikke særlig smart ut. Selvinnsikten er ikke helt bra. De kan diskutere i etterkant og på en skikkelig konstruktiv måte.

Anonymkode: 7d929...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi? Exen slang stadig kommenterer om min kjøring, men var han som tilslutt klarte og lage bulk i bilen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk andre gang på 3 år at han mister lappen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Aha, så det er her hans problem ligger, han er sjalu på deg. Gi faen i hva han sier, og om han sier mye så sier du at det er han som har mistet lappen, ikke du

Anonymkode: 0d7f4...7a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dette er virkelig ikke greit. Jeg syntes faktisk dette er en åpenbar dumpegrunn! At dette skal du faen meg ikke finne deg i!
 

Det er få ting som gjør folk så usikre som konstant kritisering av kjøringen sin. Man må ha et ganske sterkt sinn for å ikke la seg påvirkes av dette. Kanskje du kjører litt «usikkert» nå når du har ham med, men det er jo pga han, og vissheten om at hva enn du gjør - så venter det ett stikk eller spydig kommentar! Psykisk terror er det!

Bakgrunn: Jeg er trafikklærer, har observert hvordan det er når mamma og pappa kjører. Har en far som stadig kommenterer kjøringen til mor i negativ grad, «oi!», «nei faen!», «hvorfor gjorde du det??», «neineinei du må se han da!»... Det gjør meg så jævla forbanna - fordi hun kjører mye bedre enn han!!! Han vingler og kjører ujevnt, ser ikke trafikk, tar luker han absolutt ikke bør ta! Holder på å kjøre ned fotgjengere, klarer ikke holde farten stabilt!

Har du sett team Bakstad? Jeg digger dem - helt til de skal kjøre no sted! Han skalla mannen kommenterer stadig kjøringen til han med hår. Han med hår kjører jo helt avslappet og med full kontroll - inntil skalla-mannen begynner med helt grunnløse stikk og kommentarer! Grrrrr!!

Anonymkode: ccac9...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hjelper her er å be ham holde kjeft om kjøringen din. Du er drittlei av at han sitter å hakker, og du driter i om det er hans lille særhet å kommentere andres kjøring. Han får bare slutte å sitte på sin høye hest, og finne noe annet tidsfordriv når han sitter på hos deg.

Ikke tenk dette kan løses med at du forbedrer kjøringen din. Alle gjør små feil iblandt, være for kvass eller for mild ut og inn. Det er HAN som må endre seg her. Ellers får han rett og slett ikke sitte på. Stå opp for deg selv! Sett skapet på plass en gang for alle!

Anonymkode: f83a8...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke nødvendig å miste lappen noen gang i livet, at han har mista den to ganger på 3 år, forteller om en som gir blaffen. 

Han høres ut som en umoden guttevalp, som må vokse opp og behandle deg med respekt, ellers får du stikke.

Anonymkode: ec02b...7e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..dessuten, han risikerer å miste lappen «for alltid» dvs. 5 år.

Anonymkode: ec02b...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en giftig fyr der varsellampene bør blinke. Ikke la deg manipulere til å tro at du er noe dårlig noe, dette gjør han for å bryte deg ned og få seg selv til å føle seg bedre. Gudene vet hvorfor, men plutselig så er det andre ting du også gjør feil osv osv. Er sånn alle destruktive forhold starter. "Fyren er snill og grei bortsett fra at han er dominerende og av og til sier velsig sårende ting". Litt etter litt manipuleres man til å få dårlig selvtillit og han blir mer og mer dominerende. Dette høres ut som starten på et forhold med psykisk vold. Det er allerede IKKE greit det han gjør. Kom deg vekk før det er for sent! Noen er mester-manipulatorer og ofte ser man ikke selv at man ble manipulert og brutt ned før i ettertid. "Han er jo så søt, snill, hengiven og kjærlig når vi har gode øyeblikk" 

Pass på sier jeg bare, stikk med en gang, evt med EN gang du merker at dette blir værre eller påvirker psyken din. 

DU ER IKKE SVAK. Ikke hør på han idioten der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinn deg opp og kast han ut. Om ikke ut av livet, så i hvert fall ut av bilen. 

Anonymkode: 45199...17a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Slik jeg ser det så er det slik han er. Jeg må lære å takle det. Ingen får stoppet noen fra å være den de er, med mindre de vil endre seg selv. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Jo det får man. Du sitter med all makten her, enn så lenge, når skal du se det? Han kan ikke tvinge deg til å kjøre han. Lær deg å betale regninger selv, og alt annet du trenger han til fordi du ikke kan det, så kan han ikke bruke det mot deg. Slutt å kjør han. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange kan ikke kjøre bil. Kjører bak udugelige sjåfører daglig til og fra jobb. Herlighet hvordan fikk de lappen? 😲🐵

Men å sitte å gjøre deg nervøs høres ikke særlig smart ut. Selvinnsikten er ikke helt bra. De kan diskutere i etterkant og på en skikkelig konstruktiv måte.

Anonymkode: 7d929...c6c

Og så sitter det daglig noen i bilen bak din og lurer på hvordan du fikk lappen. Ikke tro du er alene om å sitte sånn, eller at du har fasiten. Så og si alle mener at de som ikke kjører som seg selv ikke burde få lov å kjøre bil. Det er subjektive oppfatninger, og det eneste de gjør er å skape frustrasjon. Helt ubrukelige med andre ord.

Anonymkode: 4d2d1...7bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Nå for tiden må jeg kjøre hele tiden, fordi han har mistet lappen selv. Helst skulle jeg sagt at jeg aldri vil være sjåfør for han igjen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

:hoho: Og han sier du ikke kan kjøre??? Gi ham en sykkel til bursdagen og slipp ham ikke inn i bilen før han har lært å oppføre seg som folk. (Egentlig burde han kjøpt den sykkelen selv, forresten.) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker følelsen av å rakke ned på deg og gjøre deg usikker. Noen tenner på sånt. Er ikke annet å gjøre enn å pakke sakene, fordi de vil alltid elske følelsen av at du føler deg dritt eller blir usikker og vil derfor alltid mobbe deg der det sårer mest

Anonymkode: bac4a...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...