Gå til innhold

Han klager så vanvittig mye på kjøringen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dvs, ingenting hjelper. Jeg får ikke gjort noe for å få mindre kritikk.

Anonymkode: 0b93c...6e5

Du har jo rett til å ikke finne deg i sånn oppførsel. Det er absolutt ikke ok. Du får behandle han som den ungen han er; greier han ikke oppføre seg, så slipper han ikke inn hos deg.

Jeg hadde bedt han dra et visst sted. Alle har rett til å bli vist et minimum av respekt. Spesielt av ens kjære. Erting er en ting, men... Du må ta igjen, og stå i det. Eller gi faen i hele fyren,

Endret av Cordelia
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mente at måten jeg reagerer på, av kommentarene hans, så må jeg til psykolog og jobbe med meg selv. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Han der bør du seriøst vurdere å gjøre det slutt med. Han gjør jo alt for å trykke deg ned! Du vil ikke bli lykkelig med en slik idiot!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får lære deg å kjøre bil da, vet du.

Anonymkode: 9e73a...cda

Rart at jeg aldri har fått negative kommentarer gjennom 10 år med bilkjøring, men får det av han? Det hender jo fortsatt at andre sitter på og da får jeg ikke kommentarer. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden må jeg kjøre hele tiden, fordi han har mistet lappen selv. Helst skulle jeg sagt at jeg aldri vil være sjåfør for han igjen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er også sånn, men etter at jeg ble skikkelig sint (opptil flere ganger) har han endret taktikk. Nå er det bare skryt, f eks: «den situasjonen der håndterte du veldig bra»😂. For min del er det bare enda verre, det blir som å si «åh så flink du var til å smøre brødskiven selv i dag». Men jeg vet at jeg er en relativt flink sjåfør, så jeg har slutta å bry meg om det flisespikkeriet hans. 

Anonymkode: 5fd13...17c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er grei ellers, litt dominerende, men ikke ufin. Han mener selv at han kommenterer alle sin kjøring, det er hans særhet mener han. Det er bare at det går jo mest utover den som bor med han. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Dette er jo bare arrogant. Har han doktorgrad i kjøring, og er oppdatert på nye regler og normer til en hver tid? Hadde vært innmari gøy å sende han til en kjøretime og få høre alt han gjør feil. Høres ut som han har gudekompleks. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fortalt han at jeg blir ekstremt usikker så fort han er i bilen. Siste turen begynte jeg å gråte av kommentarene hans. Da fikk jeg høre at han hatet den siden ved meg. Jeg går i selvhat av kommentarene hans. 

Han har fått høre at kommentarene hans gjør meg usikker, i ca 1 år nå. Det hjelper ikke. Jeg må kjøre som han for at det skal gå bort, virker det som.

Anonymkode: 0b93c...6e5

Men kjære vene, dette er jo psykisk vold. Først hakker han på deg og bryter deg ned, og når du sier klart i fra får du høre at han HATER at du, som et normalt menneske, har følelser? Dette er ikke bra, ts. Det er en skummel side ved han. Enn om dette eskalerer og sprer seg til alt du foretar deg? Jeg hadde revurdert denne fyren. Ta det fra noen som brukte 3 år på å komme seg ut av en sånt forhold: det er ikke verdt psyken din. 

Anonymkode: 4d2d1...7bd

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Rart at jeg aldri har fått negative kommentarer gjennom 10 år med bilkjøring, men får det av han? Det hender jo fortsatt at andre sitter på og da får jeg ikke kommentarer. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Kanskje de andre lar være å si noe? Men han som står deg nært kan si det? Må jo være en grunn til at han kommenterer kjøringen din. Spør ham hva du gjør feil?

Anonymkode: 9e73a...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå for tiden må jeg kjøre hele tiden, fordi han har mistet lappen selv. Helst skulle jeg sagt at jeg aldri vil være sjåfør for han igjen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Dette blir bare verre og verre. Han har frekkhetens nådegave som klager på din kjøring, når han mistet lappen pga sin egen ræva kjøring. Har han noe som helst selvinnsikt? Jeg blir ordentlig provosert.

Anonymkode: 4d2d1...7bd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er også sånn, men etter at jeg ble skikkelig sint (opptil flere ganger) har han endret taktikk. Nå er det bare skryt, f eks: «den situasjonen der håndterte du veldig bra»😂. For min del er det bare enda verre, det blir som å si «åh så flink du var til å smøre brødskiven selv i dag». Men jeg vet at jeg er en relativt flink sjåfør, så jeg har slutta å bry meg om det flisespikkeriet hans. 

Anonymkode: 5fd13...17c

Har blitt sint, har grått, har blitt stille. Her hjelper det ikke uansett reaksjon. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje de andre lar være å si noe? Men han som står deg nært kan si det? Må jo være en grunn til at han kommenterer kjøringen din. Spør ham hva du gjør feil?

Anonymkode: 9e73a...cda

Jeg kan være en direkte person selv og de jeg omgås er direkte av seg. 

Jeg har forklart her, hva som kan være feil. Samme situasjon kan være feil en dag, når jeg tar det til etterretning og følger rådet neste dag, så er det feil løsning da også. Da får jeg høre at jeg skulle hatt løsningen jeg gjorde forrige dagen. Da svarer jeg han at jammen, da sa du at jeg skulle gjøre slik, også nekter han. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir bare verre og verre. Han har frekkhetens nådegave som klager på din kjøring, når han mistet lappen pga sin egen ræva kjøring. Har han noe som helst selvinnsikt? Jeg blir ordentlig provosert.

Anonymkode: 4d2d1...7bd

Det er faktisk andre gang på 3 år at han mister lappen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sjarmtroll du har funnet deg da ts... at du holder ut 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: e9002...74b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er også sånn, men etter at jeg ble skikkelig sint (opptil flere ganger) har han endret taktikk. Nå er det bare skryt, f eks: «den situasjonen der håndterte du veldig bra»😂. For min del er det bare enda verre, det blir som å si «åh så flink du var til å smøre brødskiven selv i dag». Men jeg vet at jeg er en relativt flink sjåfør, så jeg har slutta å bry meg om det flisespikkeriet hans. 

Anonymkode: 5fd13...17c

Uff  😄 noen menn er bare så teite. Men teit må vi nesten leve med. Respektløshet i aggressiv og belærende tone er verre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily_88

For en gnom. Ring mora hans og si ifra hvordan han oppfører seg. Kjør han hjem til de, så forlater du han. Ikke bryr energi på en fyr som ikke har selvinnsikt og oppfører seg som en idiot...får du komplimenter av han ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk andre gang på 3 år at han mister lappen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Neste gang han kommenterer kjøringen din så kan du si : "vel, jeg har i det minste lappen"😈

Anonymkode: 45920...048

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lily_88 skrev:

For en gnom. Ring mora hans og si ifra hvordan han oppfører seg. Kjør han hjem til de, så forlater du han. Ikke bryr energi på en fyr som ikke har selvinnsikt og oppfører seg som en idiot...får du komplimenter av han ellers?

Ja, han syns jeg er flink på veldig mye ellers. F.eks når vi skrur bil sammen så får jeg høre at jeg får til veldig mye og nesten er bedre enn han. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neste gang han kommenterer kjøringen din så kan du si : "vel, jeg har i det minste lappen"😈

Anonymkode: 45920...048

Jeg har gjort det et par ganger og da er han i dårlig humør i en evighet etterpå. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk andre gang på 3 år at han mister lappen. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Wtf  Og så klager han på din kjøring ?! 

Lite oppvakt med dårlig/null selvinnsikt?  At du ikke bare smeller fra! Må si du er tålmodig. Han virker ikke så grei for å være ærlig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det et par ganger og da er han i dårlig humør i en evighet etterpå. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

Buhu. Han har tid til å bli blid igjen 

Anonymkode: e9002...74b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Wtf  Og så klager han på din kjøring ?! 

Lite oppvakt med dårlig/null selvinnsikt?  At du ikke bare smeller fra! Må si du er tålmodig. Han virker ikke så grei for å være ærlig. 

Jeg har ingen prikker, har ikke blitt stoppet av politiet, har såvidt parkeringsbot for å ha stått over tiden. Alt dette ser jeg jo, så jeg syns hvert fall da at jeg ikke fortjener kritikken hans. 

Anonymkode: 0b93c...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...