Gå til innhold

Hvor på penhetsskalaen er du og hvorfor vurderer du deg til der du er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, det kommer jo helt an på hva du definerer som vakre. Men tar du en titt i sosiale medier finner du fort ut at mennesker som syns seg selv er vakre og pene har et stort behov for å fronte seg selv.

Anonymkode: 9c43c...4b2

Enig, kan ikke si at jeg ser så mange Instagram-kontoer fulle av selfies fra mindre pene mennesker. Det er jo alltid de som er pene og har perfekt kropp som lever av å vise seg frem og få oppmerksomhet. 

Så at vakre mennesker ikke søker etter oppmerksomhet stemmer ikke helt. Faktisk vil det heller være slik at noen som er mindre pene ikke søker oppmerksomhet, nettopp fordi de vet at de ikke er pene. 

Anonymkode: ea45a...d55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... 8, kanskje?

Jeg er ikke pen nok til å være modell. Men det er mange som snur seg etter meg på gata. Har også blitt sjekka opp på gata og på kjøpesenter i Norge. Jeg har timeglassfigur og et pent, litt androgynt ansikt med blå øyne og omtrent ikke rynker. Kler meg bra og har så fint hår at frisører ofte har bemerka det (nordisk tynt hår men mange hårstrå, så håret mitt er glatt og tjukt). Akkurat nå har jeg lagt på meg litt, men ellers er jeg slank for alderen. Såklart vanskelig å vite om man er pen eller sjarmerende, kanskje litt begge deler? Jeg ser ut som et troll ved lite søvn 😅

Er nok litt typete av utseende. Har hørt noen si at jeg ikke er pen i det hele tatt, mens andre synes jeg er blendende vakker. 

Anonymkode: 6a5cf...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...