Gå til innhold

Hvor på penhetsskalaen er du og hvorfor vurderer du deg til der du er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feks de som sier de er en 5, 6, 8 etc. Er dette basert på selvvurderinger eller hva andre har sagt og gjort i forhold til de? Får feks 8 rene mange blikk når de er ute, blir sjekket opp ofte? Blir fortalt at de er pene etc?

Anonymkode: df459...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg som kanskje en 8’er.. all over.. men får ofte høre jeg ser så ung ut, får høre av menn at jeg er en 10’er. Hyggelig men er ikke noe jeg reflekterer over.. jeg er meg🥳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en 4-5'er. Slank, fin figur, men litt uheldig med ansiktet. Stort sett bare hatt veldig kjekke kjærester. Vil si kjæresten er en 7-8'er. 

Anonymkode: db6d3...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7

Liker best 9'ere som er smellfeite.

Anonymkode: 5004e...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 på bilder, 7 i virkeligheten. Får alltid kritikk for bildene og lite likes på nettet selv om jeg gjør så godt jeg kan, men får derimot statig skryt "live". Mann.

Anonymkode: a5ce6...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-5. Har resting bitch face, er sjenert og er ikke utadvendt og smilende. Så det er ikke bare utseendet i seg selv som trekker ned. 

Får lite oppmerksomhet og komplimenter. 

Anonymkode: ea45a...d55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En treer vil jeg tro er realistisk. Er ikke veldig fokusert på utseende 

Anonymkode: 42b73...7a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg vil tro jeg er en 2.. 

Anonymkode: 4572f...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer karismatisk enn pen. Kanskje 5-6, men har en synlig "skjønnhetsfeil". Merker at menn er tiltrukket av meg alikevel. Personlighet og væremåte virker å dra dem inn

Anonymkode: 48f7b...f7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt en 7 kanskje?... Har hatt veldig kjekke menn, så har tydeligvis draget. 

Veltrent kropp kombinert med godt humør og mye humor drar det opp😂 

 

Anonymkode: ba92b...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger stabilt på en 10'er. 

Anonymkode: 9fb44...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns selv jeg er en 10er. Er glad i meg selv og vil ikke forandre på noe. 

Andre vil sette meg på alt mellom 4 til 10. Jeg har opplevd å bli kalt stygg 2 ganger, men har fått woooow du er heit ganske mange ganger gjennom årene. 

Er slank, lav, fantastisk rumpe, pen rygg og skuldre, merker at det er vanskelig for folk å ikke stirre. Har store grønne øyne, lange naturlige øyevipper, fin hårfarge, fine lepper, søt nese, et par små skjønnhetsflekker som gjør meg litt mystisk. Overraskende mange menn har komplimentert hendene mine, de er visst feminine og vakre. 

Har ting en ikke ser med det blotte øyet; store føtter, hår i nesa, cellulitter på ræva (det har jo alle, men har sett noen kvinner liste dette opp som negativt, jeg bryr meg ikke), får kviser under PMS, hår på tærne. Ingenting av dette gir meg dårlig selvfølelse. Mannfolk står i kø. Det er venninner jeg gjerne skulle hatt flere av. 

Nå kom jeg på at de 2 gangene jeg ble kalt stygg, var da jeg var i begynnelsen av 20årene og hadde bleket håret hjemme😂 er glad min naturlige farge fikk ta over. 

 

Anonymkode: a4096...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønt jeg kanskje er ...8? Veldig pen,  sier mange. Men jeg er ikke noe god på hverken sminke, hår eller klær...Så får nok ikke maxet ut potensialet.🤣🤣🤣

Trives best i treningstøy. 

Er i tillegg noget asosial og trenger mye alenetid...

Så jeg blir ikke rent ned av beilere. 😂

Anonymkode: 82aac...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.

Fordi menn er for kravstore. Er helt ok men menn skal jo ha supermodeller.

Anonymkode: 86dd6...e89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 på de fleste dager, men på de "dårlige" dagen(e) mine er jeg garantert 3.

Jeg vurderer med der fordi: jeg har neon fååå fregner (men folket liker visstnok det), knallblå øyne og helt ok kropp.

Anonymkode: 85a3a...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er vel en 5´er. Gjennomsnittlig fordi det er så mange pene jenter her i Norden. I USA var jeg en 6-7 'er. Fordi jeg så bedre ut enn de fleste andre. Aldri blitt lagt an på så mye som der heller. 

Aldri hatt problemer med å få meg kjæreste, dog. Trekker opp at jeg er smart. I motsetning til det mange tror så er det ikke enkle, overfladiske individer som er opptatt av å måle, sammenligne og vurdere utseendet på denne måten. Det liker vi med vitenskapsorienterte mattehjerner også. Men jeg er såpass sosialt oppegående at jeg ikke går rundt og tallsetter alle jeg møter. Bare i hodet mitt 😉 

Anonymkode: 1ab8e...232

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9, tett opp mot 10. Mangler litt mer mage, enda høyere viker og ikke minst har jeg alt for lite hår på ryggen til å nå opp til 10'ern.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giselle

Voldsomt mange som var over snittet her da hvis man tenker at en normal person i gata regnes for å være en 4- 5ér. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...