Gå til innhold

Hvor på penhetsskalaen er du og hvorfor vurderer du deg til der du er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10er i trynet. 1er i kroppen. 

Anonymkode: 67b5c...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 da jeg var slank. 3 nå som jeg er overvektig. Fornøyd med ansikt, hår og karisma, men kroppen ødelegger nå.

Anonymkode: 9c43c...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1'er, fordi men er ikke pene.

Men en god del damer har, helt uoppfordret, sagt at jeg ser bra ut. Har derfor god selvtillit, eller er det pga. god selvtillit at de synes at jeg ser bra ut? 

Anonymkode: 3e74b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nå fordi jeg er feit. 9 når jeg har god fysikk. Skikkelig timeglassfigur og pent ansikt. Fettet setter seg på uheldige steder. 

Anonymkode: 600e6...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Giselle said:

Voldsomt mange som var over snittet her da hvis man tenker at en normal person i gata regnes for å være en 4- 5ér. 😂

Hvorfor må snittet ligge på 4-5? Så spørs det hvem som svarer i slike tråder. Om noen lager en tråd om hvor flink noen er på å mekke bil, så er det nok mest de som er interessert i bil som trykker på tråden

Anonymkode: 48f7b...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Giselle
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må snittet ligge på 4-5? Så spørs det hvem som svarer i slike tråder. Om noen lager en tråd om hvor flink noen er på å mekke bil, så er det nok mest de som er interessert i bil som trykker på tråden

Anonymkode: 48f7b...f7b

Man bruker jo penhetsskala fra 1-10 fordi den normale personen er gjennomsnittet og 5 er middeltallet av 10. 
 

Ofte har vakre mennesker ikke behov for å fronte hvor pene dem er på forum. 
 

Quote: «Beautiful things dont ask for attention» 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også overrasket over snittet her, men hyggelig folk har god selvtillit og ser bra ut, det unner jeg alle 😊 jeg er en av de som alltid får høre at jeg er en 10’er, og livet blir ganske festlig når man ser seg selv som en 4’er og lever godt med det, samtidig som folk (spesielt menn) behandler deg som 10. Identifiserer meg overhode ikke med det, syns jeg er mindre pen, men er jo glad i meg selv og liker å ta vare på andre rundt meg. Har en selverklært forklaring der jeg tenker jeg sikkert er så omgjengelig som øker meg fra 4-10 😅 

Anonymkode: 5dd5f...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Jeg spurte på Reddit en gang jeg kjedet meg, på #rateme. Det var faktisk ganske nyttig, fikk ærlige tilbakemeldinger og de fleste sa det samme tallet +/- 1. Ikke så viktig hva tallet var, men jeg vet nå hva jeg skal fremheve og hva jeg skal ha komplekser for😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer meg til 7 (for alderen) . Jeg er mann på 50. Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt kjekk (en klokkeklar femmer, dvs ikke stygg heller. Midt på treet). Jeg veltrent og har bra tenner. 

I min alder skal det ikke mer til for å komme over snittet, hvis det er lov å være så ubeskjeden.

Anonymkode: 5d775...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang høre av en eks at jeg var en 8... men det sa og sier meg ingenting :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg er uvanlig ordinær av utseende, og kompenserer med å være en ålreit fyr som dyrker de gode relasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg er uvanlig ordinær av utseende, og kompenserer med å være en ålreit fyr som dyrker de gode relasjonene.

Men du er mann da.. er jo betydelig enklere for dere å kompansere med andre ting. For oss er det umulig fordi alt handler om utseendet. Har man ikke bra utseende så kan man bare drite i å date (som meg selv)😑

Anonymkode: 86dd6...e89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på meg selv som en 7'er, fordi jeg føler meg bra og synes at jeg selv ser bra ut. 

Men tror nok at omgivelsene ser på meg som en 5-6'er. Men akkurat det driter jeg i. ;) 

Anonymkode: bade1...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sweet Ingrid skrev:

Jeg spurte på Reddit en gang jeg kjedet meg, på #rateme. Det var faktisk ganske nyttig, fikk ærlige tilbakemeldinger og de fleste sa det samme tallet +/- 1. Ikke så viktig hva tallet var, men jeg vet nå hva jeg skal fremheve og hva jeg skal ha komplekser for😂 

Hva ble dommen hos Reddit? :) 

Anonymkode: bade1...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du er mann da.. er jo betydelig enklere for dere å kompansere med andre ting. For oss er det umulig fordi alt handler om utseendet. Har man ikke bra utseende så kan man bare drite i å date (som meg selv)😑

Anonymkode: 86dd6...e89

Det er jo bare en myte at utseende er mindre viktig for menns attraktivitet. Høyde, beinbygning, og maskulinitet er helt avgjørende for om menn har sjans. Lave, tynne menn som ser lite maskuline ut har mindre sjans enn noen andre grupper i samfunnet

Anonymkode: db3e4...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor mener du folk skal måles etter en "skala" ? Hvem har laget den ? Mulig du er på ungdomsskole nivå, men folk flest synes vel de vi er glade i er både flotte og nydelige akkurat som de er. Har aldri hørt noen bli elsket bare utifra en tenkt skala. Er sikker på at du og alle er bra nok som du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2. Er veggpryden, den som aldri har draget, den som ikke blir valgt når de andre venninnene finner kjærester.  Er rett og slett for stygg, selv om jeg er normalvektig, trener, sminker meg og har helt normalt hår. Men ansiktet er altså ikke noe særlig å se på. 

Anonymkode: 1a01c...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2020 den 4.40, AnonymBruker skrev:

Feks de som sier de er en 5, 6, 8 etc. Er dette basert på selvvurderinger eller hva andre har sagt og gjort i forhold til de? Får feks 8 rene mange blikk når de er ute, blir sjekket opp ofte? Blir fortalt at de er pene etc?

Anonymkode: df459...b29

Lykke til i livet. Stikk innom her om 10 år og fortell oss om livet ditt ble en 5, 6, 8 ect.  Jeg elsker disse superinteligente innleggene altså......:murvegg:

Anonymkode: 2657a...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 21.29, Giselle skrev:

Man bruker jo penhetsskala fra 1-10 fordi den normale personen er gjennomsnittet og 5 er middeltallet av 10. 
 

Ofte har vakre mennesker ikke behov for å fronte hvor pene dem er på forum. 
 

Quote: «Beautiful things dont ask for attention» 😉

 

Vel, det kommer jo helt an på hva du definerer som vakre. Men tar du en titt i sosiale medier finner du fort ut at mennesker som syns seg selv er vakre og pene har et stort behov for å fronte seg selv.

Anonymkode: 9c43c...4b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...