Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟

addict

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, gakk skrev:

Gratulerer med vel overstått! Og vær forsiktig med for mye codein i smertestillende! Jeg tok mandlene ifjor og havnet på legevakten en uke senere med total forstoppelse... trodde jeg skulle stryke med.

Tusen takk for tips! ❤️ Jeg har drukket dulcosoft hver dag den siste uken for å forebygge og skal fortsette med 2 doser om dagen nå framover for å holde magen myk, så jeg hååååper det hjelper 🤔 Får forøvrig pinex forte og paracet framover bare, vet ikke om det inneholder noe av det? 

11 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Så bra at operasjonen var vellykket! 😍 Det blir spennende å se resultatet! 

Ja er så spent! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har nå brukt kvelden på å lese igjennom dagboka di. Jeg greide ikke å slutte når jeg fant ut at du skulle opereres i dag 😅

Hvor er du operert? 

Vurderer sterkt å dra til legen min for å undersøke muligheten til å få dekt en slik operasjon selv. Jeg har gått ned fra 98 til 58  siden 2016, da jeg fikk sistemann... Etter jeg fikk førstemann veide jeg nok over 100. Så mageskinnet har fått kjørt seg🙈

Hva skulle til for at du fikk dekt operasjonen? Jeg har ikke mye heng, men sammenlignet med deg har jeg nok enda mer løsere hud. Jeg plages også med at navlen ikke får nok luft, og er i perioder veldig sår og det verker 😫 Men føler ikke det et nok «plaget» for å få en operasjon dekket😏

Gleder meg til å følge deg videre 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått 🤩 Høres ut som det har gått veldig fint- så bra! 👏 

Takk for at du deler bilder, det er så spennende å følge med 😃 Blir spennende å se til uken! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått, og takk nok en gang for at du deler. Det blir spennende å følge reisen din videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått! Husker dagene etter enda, sørg for å få nok smertestillende og vær forsiktig med dren 😋.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Fin body du! :ler:

Men for en fantastisk jobb du har gjort! De før og etter bildene er jo helt rå! :hjerter:

Er det fettsuging pluss "henget" du har tatt? Viste du skulle ta henget, men tolker som fettsuging også? Er det en vanlig kombo eller noe du bedt om? 

Lykke til med magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, addict said:

Får forøvrig pinex forte og paracet framover bare, vet ikke om det inneholder noe av det? 

Pinex forte inneholder codein, så ja... det var nettop det jeg tok. Så lenge du får gått på do regelmessig går det nok greit. Jeg stoppet opp helt, og det er rett og slett farlig.

https://www.drugs.com/international/pinex-forte.html

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Maiava88 skrev:

Hei!

Har nå brukt kvelden på å lese igjennom dagboka di. Jeg greide ikke å slutte når jeg fant ut at du skulle opereres i dag 😅

Hvor er du operert? 

Vurderer sterkt å dra til legen min for å undersøke muligheten til å få dekt en slik operasjon selv. Jeg har gått ned fra 98 til 58  siden 2016, da jeg fikk sistemann... Etter jeg fikk førstemann veide jeg nok over 100. Så mageskinnet har fått kjørt seg🙈

Hva skulle til for at du fikk dekt operasjonen? Jeg har ikke mye heng, men sammenlignet med deg har jeg nok enda mer løsere hud. Jeg plages også med at navlen ikke får nok luft, og er i perioder veldig sår og det verker 😫 Men føler ikke det et nok «plaget» for å få en operasjon dekket😏

Gleder meg til å følge deg videre 🤩

Oi gratulerer med et vanvittig vekttap! 🌟

Jeg har operert på Volvat Stokkan 😊 Anbefaler deg å få henvisning fra fastlegen så kan Dr. Isern ta en vurdering for deg. Jeg hadde heller ikke voldsomt med heng som du sikkert har sett, men mye løshud. Mener de fjernet 1 kilo hud i går men har ikke helt tallene, bare spurte i narkoserus 😂 Slet også med infeksjoner i navlen og sårhet under henget. Fastlegen sa at dette får du ikke dekket, men Dr. Isern sa at dette dekkes innen de første 30 sekundene tror jeg. Både mage og brystreduksjon. Så det var ganske plankekjøring! 😊

Masse masse lykke til! 

Edit: nå antok jeg automatisk at du hadde tilknytning til Trondheim 😂 men det trenger du jo ikke å ha. Du kan melde deg inn i bukplastikk.com på Facebook og få masse råd der ang klinikk osv 😊

Endret av addict
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Prague skrev:

Gratulerer med overstått 🤩 Høres ut som det har gått veldig fint- så bra! 👏 

Takk for at du deler bilder, det er så spennende å følge med 😃 Blir spennende å se til uken! 😍

Tusen takk! ❤️

9 timer siden, Jolene skrev:

Gratulerer med overstått, og takk nok en gang for at du deler. Det blir spennende å følge reisen din videre! :)

Tusen hjertelig 🥰

9 timer siden, kahaki skrev:

Gratulerer med vel overstått! Husker dagene etter enda, sørg for å få nok smertestillende og vær forsiktig med dren 😋.

Takk for gode tips ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tranedatter skrev:

Fin body du! :ler:

Men for en fantastisk jobb du har gjort! De før og etter bildene er jo helt rå! :hjerter:

Er det fettsuging pluss "henget" du har tatt? Viste du skulle ta henget, men tolker som fettsuging også? Er det en vanlig kombo eller noe du bedt om? 

Lykke til med magen!

Tusen takk!

Veldig fin body ja, og den skal jeg gå med natt og dag i 3 uker og 3 uker på dag 🙃

De har skjært hull rundt navlen, operert bort henget fra navlen og ned (snitt fra hoftekam til hoftekam), dratt ned huden, skjært nytt hull til navlen og sydd den fast. De fettsuger magen som standard prosedyre for optimalt resultat der jeg opererte og det er det ikke mange klinikker som gjør. Jeg har betalt for fettsuging av flanker (sidene) og nedre rygg i tillegg. Dette for å balansere litt, for jeg lagrer mye fett der som ikke slankes bort i takt med resten av kroppen og jeg er bredere over flankene enn hoftene. Med flat mage og love handles så tror jeg ikke resultatet hadde blitt optimalt sånn utseendemessig, og kirurgen var veldig enig 😊 Så da ble det en slankegave fra egen lommebok 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første natt 

Våknet etter min første natt og er så utrolig glad, magen ser så flat ut! 🥰 Har fått godt med smertestillende når jeg har kjent noe og ting har gått veldig fint. I går da jeg skulle på do for første gang så kjente jeg noe som fosset ned over ryggen min, så mye at jeg trodde jeg tisset uten å kjenne det, men det var rødt. Det hadde begynt å lekke drensvæske fra hullene der de fettsugde på rygg, og det var helt sinnsyke mengder. Kom to sykepleiere og nærmest bar meg tilbake i seng, fikk morfin, intravenøs væske som skulle stoppe evt blødning og hele doen, senga gulvet og meg var full i drensvæske. Må derfor ta av bodyen i dag for å vaske, så kanskje jeg får se resultatet allerede 🙊 Det var litt skummelt for jeg visste ikke helt hva som skjedde først, men fikk god hjelp og er ekstremt glad for at jeg har første natt på sykehuset 🙈 Dotur nummer 2 gikk knirkefritt 😊

For de som ikke vet hva drensvæske er så er det en blanding av blod, vann som kroppen samler og bedøvelsesvæske som de fyller med under operasjonen for å minske smerter. Alt dette skal ut, og derfor har jeg 2 tuber inn i magen med beholdere som det skal renne ut i og tømmes. Så det er ikke farlig, det skulle bare ikke ut fra ryggen 😬 

Snapchat-372251056.thumb.jpg.705a76c1833e9b5150e12b397e8c12d7.jpg

Snapchat-442122685.thumb.jpg.e292e06217ecbe3db74b292e40149900.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, addict skrev:

Første natt 

Våknet etter min første natt og er så utrolig glad, magen ser så flat ut! 🥰 Har fått godt med smertestillende når jeg har kjent noe og ting har gått veldig fint. I går da jeg skulle på do for første gang så kjente jeg noe som fosset ned over ryggen min, så mye at jeg trodde jeg tisset uten å kjenne det, men det var rødt. Det hadde begynt å lekke drensvæske fra hullene der de fettsugde på rygg, og det var helt sinnsyke mengder. Kom to sykepleiere og nærmest bar meg tilbake i seng, fikk morfin, intravenøs væske som skulle stoppe evt blødning og hele doen, senga gulvet og meg var full i drensvæske. Må derfor ta av bodyen i dag for å vaske, så kanskje jeg får se resultatet allerede 🙊 Det var litt skummelt for jeg visste ikke helt hva som skjedde først, men fikk god hjelp og er ekstremt glad for at jeg har første natt på sykehuset 🙈 Dotur nummer 2 gikk knirkefritt 😊

For de som ikke vet hva drensvæske er så er det en blanding av blod, vann som kroppen samler og bedøvelsesvæske som de fyller med under operasjonen for å minske smerter. Alt dette skal ut, og derfor har jeg 2 tuber inn i magen med beholdere som det skal renne ut i og tømmes. Så det er ikke farlig, det skulle bare ikke ut fra ryggen 😬 

Snapchat-372251056.thumb.jpg.705a76c1833e9b5150e12b397e8c12d7.jpg

Snapchat-442122685.thumb.jpg.e292e06217ecbe3db74b292e40149900.jpg

Grattis med overstått :) Ser vi opererte samme sted hos samme kirurg :) Det der med drensvæske skjedde meg å, var enda verre på lår, da hadde jeg jo ikke dren, lakk som ei sil 😅 Så lettelse å få den første natta der!

Synes tiden etter buk gikk veldig bra, kjøpte sånn hold in truse fra Lindex når jeg slutta med bodyen fordi det var rart og litt vondt å gå uten noe, men samtidig sykt lei av bodyen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Leia17 skrev:

Grattis med overstått :) Ser vi opererte samme sted hos samme kirurg :) Det der med drensvæske skjedde meg å, var enda verre på lår, da hadde jeg jo ikke dren, lakk som ei sil 😅 Så lettelse å få den første natta der!

Synes tiden etter buk gikk veldig bra, kjøpte sånn hold in truse fra Lindex når jeg slutta med bodyen fordi det var rart og litt vondt å gå uten noe, men samtidig sykt lei av bodyen! 

Åå gratulerer selv! Ble du fornøyd med resultatet?

Tror det blir lår på meg og etter hvert, men skal gi det et års tid med trening først tenkte jeg. Har løs hud på innside lår, og fikk en liten vekker i går når jeg egentlig måtte ha xxs i str på bodyen men måtte opp til xs pga lårene ☹️ så håper at bodyen holder under hele perioden mtp å være stram nok likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, addict skrev:

Åå gratulerer selv! Ble du fornøyd med resultatet?

Tror det blir lår på meg og etter hvert, men skal gi det et års tid med trening først tenkte jeg. Har løs hud på innside lår, og fikk en liten vekker i går når jeg egentlig måtte ha xxs i str på bodyen men måtte opp til xs pga lårene ☹️ så håper at bodyen holder under hele perioden mtp å være stram nok likevel.

Ble veldig fornøyd, betalte ekstra for fettsuging slik som deg. Tok «bh» valkene på ryggen også 😉 Jeg tok lår før mage faktisk, så sånn sett var ikke bodyen et problem. Men jeg er så høy, at jeg måtte bruke sånne bh forlengere i skrittet på bodyen for å få lukka den 😅 Følte meg veldig løsningsorientert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, addict skrev:

Oi gratulerer med et vanvittig vekttap! 🌟

Jeg har operert på Volvat Stokkan 😊 Anbefaler deg å få henvisning fra fastlegen så kan Dr. Isern ta en vurdering for deg. Jeg hadde heller ikke voldsomt med heng som du sikkert har sett, men mye løshud. Mener de fjernet 1 kilo hud i går men har ikke helt tallene, bare spurte i narkoserus 😂 Slet også med infeksjoner i navlen og sårhet under henget. Fastlegen sa at dette får du ikke dekket, men Dr. Isern sa at dette dekkes innen de første 30 sekundene tror jeg. Både mage og brystreduksjon. Så det var ganske plankekjøring! 😊

Masse masse lykke til! 

Edit: nå antok jeg automatisk at du hadde tilknytning til Trondheim 😂 men det trenger du jo ikke å ha. Du kan melde deg inn i bukplastikk.com på Facebook og få masse råd der ang klinikk osv 😊

Takk 😃

Oi, så fantastisk! Opererte du brystene samtidig som magen? Jeg trenger ikke brystreduksjon, men skulle så absolutt gjort noe med de- da de er som to vrengte bukselommer etter å ha ammet og gått fra En H-cup til en liten B 🙈 

Jo, jeg bor i Trøndelag. Og jeg og du har faktisk møttes for mange år siden 😅 

Tusen takk for råd! Jeg får se å manne meg opp å dra til fastlegen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maiava88 skrev:

Takk 😃

Oi, så fantastisk! Opererte du brystene samtidig som magen? Jeg trenger ikke brystreduksjon, men skulle så absolutt gjort noe med de- da de er som to vrengte bukselommer etter å ha ammet og gått fra En H-cup til en liten B 🙈 

Jo, jeg bor i Trøndelag. Og jeg og du har faktisk møttes for mange år siden 😅 

Tusen takk for råd! Jeg får se å manne meg opp å dra til fastlegen 😊

Jeg kjente igjen nicket ditt og skulle sende deg en pm, men har ikke rukket 😄 via fitnessbloggen right? 😄

Opererer brystene 17. august, det ble for mye å fjerne på en gang og hun mente rekonvalenstiden kom til å bli for hard med begge. Vet noen gjør det men ikke hun. Glad for det akkurat nå 😬 

Oppdater meg gjerne!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Leia17 skrev:

Ble veldig fornøyd, betalte ekstra for fettsuging slik som deg. Tok «bh» valkene på ryggen også 😉 Jeg tok lår før mage faktisk, så sånn sett var ikke bodyen et problem. Men jeg er så høy, at jeg måtte bruke sånne bh forlengere i skrittet på bodyen for å få lukka den 😅 Følte meg veldig løsningsorientert da.

Ja de tok opp til bh-valken her og 😄 tenker at når jeg først faktisk skal igjennom dette så vil jeg ha det skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, addict skrev:

Jeg kjente igjen nicket ditt og skulle sende deg en pm, men har ikke rukket 😄 via fitnessbloggen right? 😄

Opererer brystene 17. august, det ble for mye å fjerne på en gang og hun mente rekonvalenstiden kom til å bli for hard med begge. Vet noen gjør det men ikke hun. Glad for det akkurat nå 😬 

Oppdater meg gjerne!! 

Nei, Libbe 😋

Ja, det er sikkert greit å komme seg til hektene før du skal til pers igjen.

Hvordan går det i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maiava88 skrev:

Nei, Libbe 😋

Ja, det er sikkert greit å komme seg til hektene før du skal til pers igjen.

Hvordan går det i dag? 

Herregud Libbe, I was such a mean girl 😂 tenkte at det umulig kunne være så lenge siden når jeg husket nicket ditt haha.. Herregud det er jo faktisk snakk om 15 år. 

Det går veldig bra akkurat nå! Er dopa ned og har kommet meg hjem, godt å se samboeren igjen ❤️ er som å sveve på 4 øl 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, addict skrev:

Herregud Libbe, I was such a mean girl 😂 tenkte at det umulig kunne være så lenge siden når jeg husket nicket ditt haha.. Herregud det er jo faktisk snakk om 15 år. 

Det går veldig bra akkurat nå! Er dopa ned og har kommet meg hjem, godt å se samboeren igjen ❤️ er som å sveve på 4 øl 😂

Hehe, ja tiden flyr den 🙈

Ååh, så hærlig 😂 Nyt rusen din, håper rekonvalesensen går så smertefritt som mulig 🙏🏻🙏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...