Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟

addict

Anbefalte innlegg

For noen bilder! Det er helt utrolig forandring! Det ordner seg sikkert med kompress i morgen, men skjønner at det ikke var hva du trengte nå! Full av tanker allerede og så det på toppen! Ønsker deg alt godt i morgen og at operasjon går bra og formen ikke blir så værst etterpå. Gleder meg til oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utrolig rått å se forandringen på bildene du deler! Utrolig så flink du har vært og er 🤩💪

Det du bekymrer deg for ordner seg sikkert, men skjønner at det var en strek i regninga. Masse lykke til i morgen 🥰 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Sologvår skrev:

For noen bilder! Det er helt utrolig forandring! Det ordner seg sikkert med kompress i morgen, men skjønner at det ikke var hva du trengte nå! Full av tanker allerede og så det på toppen! Ønsker deg alt godt i morgen og at operasjon går bra og formen ikke blir så værst etterpå. Gleder meg til oppdatering!

Tusen takk ❤️

29 minutter siden, Prague skrev:

Helt utrolig rått å se forandringen på bildene du deler! Utrolig så flink du har vært og er 🤩💪

Det du bekymrer deg for ordner seg sikkert, men skjønner at det var en strek i regninga. Masse lykke til i morgen 🥰 

Ja huff, følte jeg mistet det lille jeg hadde av kontroll over situasjonen 🙈 takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper bare innom for å øsnke deg lykke til i morgen! Du er en skikkelig inspirasjon, og du ga meg et lite ekstra puff for å gjøre noe med eget kosthold. Trengte å gjøre noen endringer på grunn av helsen (ikke overvekt), men har følt at mat har vært fienden lenge, fordi den gir meg smerter i magen som ingen kan forklare. Jeg la om mye av kostholdet mitt, og har det såå mye bedre etter bare 4 uker. Takk for ekstra motivasjon til å holde det gående. Jeg heier på deg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke lykke til imorgen! Jeg gleder meg til å høre hva de har gjort og hvordan det føles etterpå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, neon_sun skrev:

Masse masse masse lykke til imorgen! 

8 timer siden, Krokodillen skrev:

Lykke til i morgen! 

8 timer siden, Smørblomst87 skrev:

Lykke lykke til imorgen! Jeg gleder meg til å høre hva de har gjort og hvordan det føles etterpå. :) 

1 minutt siden, Fallabella skrev:

Lykke til i dag 😊😊😊🥰

Takk alle! Våknet nå med helt enorme sommerfugler i magen 😍 Herregud så sinnsykt å tenke på at jeg om noen timer har helt flat mage for første gang i hele mitt liv 🤯 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jolene skrev:

Hopper bare innom for å øsnke deg lykke til i morgen! Du er en skikkelig inspirasjon, og du ga meg et lite ekstra puff for å gjøre noe med eget kosthold. Trengte å gjøre noen endringer på grunn av helsen (ikke overvekt), men har følt at mat har vært fienden lenge, fordi den gir meg smerter i magen som ingen kan forklare. Jeg la om mye av kostholdet mitt, og har det såå mye bedre etter bare 4 uker. Takk for ekstra motivasjon til å holde det gående. Jeg heier på deg!

Takk for fine ord! Du har gjort hver eneste usikkerhet rundt å dele så mye og så offentlig verdt det ❤️ og gratulerer med endringene du har klart, glad for at du har det bedre! ☀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DAG! 

I dag skjer det 🥰 Vi har fartet halve byen rundt for å finne riktig kompresjonsbody, og endelig er det i boks. Nå har jeg nettopp dusjet med en desinfiserende såpe og ligger i senga og slapper av før vi kjører ned til sykehuset om 3 kvarter ca. Har fastet siden i går kveld så er ganske sulten og tørst akkurat nå 🙊

Her kommer sluttresultatet før operasjonen:

Start:

Ca 100 kilo, men jeg turte ikke å skrive det ned eller å måle meg. Gikk ned noen kilo først. 

Første måling:

2 aug 2019

Vekt: 96 kg

Midje: 102,6 cm

Mage: 114,5 cm

Høyre lår: 71,5 cm
Rumpe: 122 cm
Høyre arm: 34 cm

I dag:

24. juni 2020

Vekt: 72,8 kg

Midje: 80,5 cm
Mage: 94 cm
Høyre lår: 59
Rumpe: 103,5 cm
Høyre arm: 28,5 cm

Vi sees på den andre siden! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, addict skrev:

I DAG! 

I dag skjer det 🥰 Vi har fartet halve byen rundt for å finne riktig kompresjonsbody, og endelig er det i boks. Nå har jeg nettopp dusjet med en desinfiserende såpe og ligger i senga og slapper av før vi kjører ned til sykehuset om 3 kvarter ca. Har fastet siden i går kveld så er ganske sulten og tørst akkurat nå 🙊

Her kommer sluttresultatet før operasjonen:

Start:

Ca 100 kilo, men jeg turte ikke å skrive det ned eller å måle meg. Gikk ned noen kilo først. 

Første måling:

2 aug 2019

Vekt: 96 kg

Midje: 102,6 cm

Mage: 114,5 cm

Høyre lår: 71,5 cm
Rumpe: 122 cm
Høyre arm: 34 cm

I dag:

24. juni 2020

Vekt: 72,8 kg

Midje: 80,5 cm
Mage: 94 cm
Høyre lår: 59
Rumpe: 103,5 cm
Høyre arm: 28,5 cm

Vi sees på den andre siden! 

Spent på dine vegne! Lykke til igjen. Håper alt går så bra som mulig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest hele tråden, veldig imponert! Og lykke til idag, det bli spennende å følge med fremover. 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, addict skrev:

Takk for fine ord! Du har gjort hver eneste usikkerhet rundt å dele så mye og så offentlig verdt det ❤️ og gratulerer med endringene du har klart, glad for at du har det bedre! ☀️

Bare hyggelig,  det er veldig ment fra min side. Hver side i dagboken din er ren inspirasjon, og jeg håper alt går bra i dag❤ Masse, masse lykke til, klem❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle! 

Setter så utrolig stor pris på alle de fine meldingene deres ❤️ Det var utrolig fint å lese!

Jeg ble ferdig for rundt 2 timer siden og det går veldig bra! Har litt sviende og trykkende smerter og er litt dopa, men det er som forventet. Jeg har på kompresjonsbody og får ikke se resultatet før på mandag når jeg skal fjerne dren, men folkens.. Magen min er helt flat. Er sinnsykt hoven naturligvis, men det er ikke en eneste valk under bodyen 🤯 Og ja, det er definitivt der fokuset ligger akkurat nå 😂

PSX_20200624_182308.thumb.jpg.d5df22da39ee19d77fb4a03860840c2a.jpg

Har basicly absolutt ingenting å gjøre mens jeg ligger her på sykehuset, så oppdaterer mer når jeg har snakket med kirurgen 😊 Veldig spent på hvor mye som ble fjernet til sammen. Har et vagt minne om at noen sa 4 (!!) kilo inkl fettsugingen men jeg synes det høres veldig mye ut sånn i ettertid 😂 Sterke smertestillende da dere, hei hå! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, addict skrev:

Hei alle! 

Setter så utrolig stor pris på alle de fine meldingene deres ❤️ Det var utrolig fint å lese!

Jeg ble ferdig for rundt 2 timer siden og det går veldig bra! Har litt sviende og trykkende smerter og er litt dopa, men det er som forventet. Jeg har på kompresjonsbody og får ikke se resultatet før på mandag når jeg skal fjerne dren, men folkens.. Magen min er helt flat. Er sinnsykt hoven naturligvis, men det er ikke en eneste valk under bodyen 🤯 Og ja, det er definitivt der fokuset ligger akkurat nå 😂

PSX_20200624_182308.thumb.jpg.d5df22da39ee19d77fb4a03860840c2a.jpg

Har basicly absolutt ingenting å gjøre mens jeg ligger her på sykehuset, så oppdaterer mer når jeg har snakket med kirurgen 😊 Veldig spent på hvor mye som ble fjernet til sammen. Har et vagt minne om at noen sa 4 (!!) kilo inkl fettsugingen men jeg synes det høres veldig mye ut sånn i ettertid 😂 Sterke smertestillende da dere, hei hå! 

Så bra at operasjonen var vellykket! 😍 Det blir spennende å se resultatet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått! Og vær forsiktig med for mye codein i smertestillende! Jeg tok mandlene ifjor og havnet på legevakten en uke senere med total forstoppelse... trodde jeg skulle stryke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...