Gå til innhold

Mistenker at hun er død

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen hadde satt i gang redningsaksjon med naboer og politi som slo inn døren min, da hadde jeg blitt veldig forbannet! Jeg er ofte alene for meg selv i mange døgn av gangen og jeg har ikke bruk for å si ifra om alt jeg gjør eller ikke. Det var da makan til å male fanden på veggen her. Jøss! 

Anonymkode: 2b2fa...0bd

Snakk om å ikke skjønne situasjonen.

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistenker at denne TS bare vil se om hun får noe respons på det hun legger ut. Veldig lite inne å kommenterer, hadde jeg spurt om råd i denne situasjonen, hadde jeg hatt siden oppe konstant for å få med meg alle råd. Det har gått for lang tid uten at hun gjør noe. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man svarer så klart på melding når folk er oppriktig redde for at noe har skjedd med deg! Noe annet er vanvittig egoistisk! 

Anonymkode: d3f95...872

Nei, det er ikke helt sikkert, for det finnes mange muligheter på scenarier og ikke bare ett svar. Ingenting er rett eller galt her. Vi vet ingenting. ;) 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Ts, du må oppdatere oss.

TS må ingenting.

Anonymkode: 105a0...8e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det, ts? 

Anonymkode: 3ae7d...4fe

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS må ingenting.

Anonymkode: 105a0...8e4

Nei, hun MÅ ingenting, men vi vil jo gjerne høre hvordan det går...

Skrevet

Alt vel? Har du funnet ut hvordan det går med henne? 

Håper alt går fint ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, kkkeee skrev:

Jeg mistenker at denne TS bare vil se om hun får noe respons på det hun legger ut. Veldig lite inne å kommenterer, hadde jeg spurt om råd i denne situasjonen, hadde jeg hatt siden oppe konstant for å få med meg alle råd. Det har gått for lang tid uten at hun gjør noe. 

Ja, for KG er jo verdens orakel. Kanskje hun har tatt til vettet og heller søkt råd andre steder.

Anonymkode: 65b18...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Ts, vi trenger svar...

Anonymkode: 39126...bf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, vi trenger svar...

Anonymkode: 39126...bf2

Hvis noe faktisk hadde skjedd, som hun mistenkte, tviler jeg på at første tanken blir ''jeg må fortelle de på KG''.

Men håper det går bra.

Anonymkode: 93467...fb9

• Liker 2
Skrevet

Ser at det er mange som etterlyser et svar fra trådstarter her, og lurer på hvorfor hun ikke svarer.

Vel - de gangene jeg har fått vite at noen jeg kjenner, er død, har jeg følt meg fullstendig knust, så jeg ville ikke akkurat vært i form til å logge meg inn på Kvinneguiden, for å si det slik.

Når man blir stilt ovenfor døden, og får vite at noen man er glad i, har gått bort, blir i alle fall livet mitt snudd opp ned, og det kan ta lang, lang tid før jeg begynner å fungere noenlunde normalt igjen.

Så hvis det at TS har mistet venninnen sin, er grunnen til at hun ikke svarer, forstår jeg henne; en dag der man har mistet en venn for alltid, er ikke som andre dager.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tråden burde slettes. Uansett kommer TS til å få ufortjent hets i en vanskelig situasjon. 

Anonymkode: 7d42b...aa8

AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Jeg går mot strømmen her og synes at det er for drøyt å kontakte politiet så raskt. Er hun død, er hun død, og da er det ikke mer å gjøre, men det er større sjanser for at hun lever og bare ikke orker å ha kontakt med noen. Jeg har vært i den situasjonen flere ganger og kan trygt si at å sette i gang et slikt apparat ville vært en sikker måte å støte meg vekk for godt på...

Anonymkode: 47a83...08e

Det er ganske udramatisk å kontakte politiet. Det som skjer er at politiet ringer vedkommende, og hvis de ikke når gjennom sender de en SMS om at de har fått en bekymringsmelding der de ber om å bli kontaktet. Hvis de da ikke får noe kontakt vil de gå videre, først og fremst ta kontakt med pårørende og oppsøke bolig. Dette har skjedd med meg. Det er bare ved akutte tilfeller at det kan se litt dramatisk ut utenfra. 

Uansett synes jeg det er temmelig spesielt å få familie og venner til å bekymre seg over deg uten grunn. Å ikke svare på gjentatte meldinger som uttrykker bekymring er kaldt og kynisk, uansett for lite humør du er i å ha kontakt med andre. Jeg vet godt hvor bekymret min familie og psykiater har vært for meg noen ganger, men dette har jo vært riktig bekymring. 

Anonymkode: 7c59a...535

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 22.5.2020 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Hvis noen hadde satt i gang redningsaksjon med naboer og politi som slo inn døren min, da hadde jeg blitt veldig forbannet! Jeg er ofte alene for meg selv i mange døgn av gangen og jeg har ikke bruk for å si ifra om alt jeg gjør eller ikke. Det var da makan til å male fanden på veggen her. Jøss! 

Jeg tenker du er temmelig tafatt om du verken svarer på bekymringsmeldinger og oppringninger fra venner, naboer og politi, og heller ikke åpner opp døren når politiet ringer på slik at de må bryte seg inn. Da går man langt forbi det "å være avlogget og trives i eget selskap". 

Anonymkode: 7c59a...535

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 14.55, Calypso skrev:

Tenkte det samme som deg, syntes TS virker litt vel avslappet... "Føler ikke det er akutt nok til å ringe 112, siden hun i så fall allerede er død."

Hun er redd, har aldri gjort noe slikt før, og er redd for å gjøre feil, eller overreagere! Hun er heller ikke sikker på hvordan gå frem! Helt naturlig og menneskelig! Avslappet? Nei, jeg synes hun virker bekymret, ellers hadde hun vel ikke laget et innlegg??? 

Folk...... sukk 

Anonymkode: 8763a...b9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.5.2020 den 2.06, AnonymBruker skrev:

Nei, til neste år. Litt sånn ut på vår'n... ja nå med en gang. 

Anonymkode: 5597d...047

Idiot!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2020 den 9.48, kkkeee skrev:

Kanskje hun har fått de rådene hun trenger, og kanskje har mye annet å tenke på enn en tråd hun opprettet på kvinneguiden???? Kanskje det har kommet til en løsning? Du vet ingenting om TS, og kan heller ikke forvente at hun bruker masse tid her og fokuserer på å tilfredsstille de som har svart. Hun skylder ingen her noenting! Herregud, hvor dum folk er! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel sånn som folk svarer her hadde jeg ikke giddi å svart tilbake likevel 😳 Dere får det til å høres ut som hun har gjort noe kriminelt. Det er nok ikke lett å være i en sånn situasjon. Det er faktisk tøft gjort av henne å tørre å spørre om noe her inne sånn som folk svarer. Går da ann å svare på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 8fd75...6ac

• Liker 5
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Oppdatering? 

Anonymkode: 93105...e3f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...