Gå til innhold

Mistenker at hun er død

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Hun har uttrykt alvorlig selvmordstanker og forsøk tidligere og du har fortsatt ikke kontaktet noen? Kjære, Ts, ikke vent. Please ring politiet så fort som mulig. 

Altså nå med en gang?

Anonymkode: 4b798...d6c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså nå med en gang?

Jeg hadde gjort det. I dag. Dumt at det ikke ble gjort på dagen, men. 

Anonymkode: c82b0...911

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså nå med en gang?

Nei, til neste år. Litt sånn ut på vår'n... ja nå med en gang. 

Anonymkode: 5597d...047

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, til neste år. Litt sånn ut på vår'n... ja nå med en gang. 

Vær så snill, er ganske stressa og lei meg om dagen, hadde satt pris på en litt mildere tone

ts

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill, er ganske stressa og lei meg om dagen, hadde satt pris på en litt mildere tone

ts

Her hadde jeg tenkt at hvert minutt kan telle. Jeg ville ikke tatt noen sjanser, og ringt med en gang!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ts

Ja og jeg blir stressa av at du ikke har ringt enda. 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Du virker ikke mye stresset,som har avventet å gjøre noe i dagevis! Betyr et liv så lite for deg??

Anonymkode: 90bb7...43a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å ringe en gang for mye,enn en gang for lite! Tror ikke du kan sette deg inn i hvor uendelig vondt det er å miste f.eks nær familie til selvmord om du ikke har opplevd det selv...hadde da noen komt å sagt til meg i ettertid at «tja...jeg forsto at noe var galt i flere dager,men valgte å bare avvente noen ekstra døgn» Vel,jeg kunne aldri tilgitt deg!! RING NÅ! Å ikke vær så utrolig tafatt.

• Liker 5
Skrevet

Hvordan går det? Fremdeles ikke fått kontakt med henne? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med de andre her. Uansett hva grunnen er til at det er «uheldig» som du sier at politiet dukker opp hos venninnen din, så synes jeg det er mye viktigere å iverksette tiltak som kan redde livet hennes. 🙄 Tenk om hun ligger hardt skadet eller er i ferd med å dø akkurat nå, og at en telefon kan redde henne. Hvert minutt som går er dyrebart og kan koste henne livet. 

Anonymkode: 39de5...715

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Sunnys skrev:

Hvordan går det? Fremdeles ikke fått kontakt med henne? 

Les kommentarene før du spør. 🙈

Anonymkode: 39de5...715

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre at politiet kommer på dagtid enn midt på natta for hennes del, jeg støtter deg i det du sier TS! ❤️

Anonymkode: 7d42b...aa8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bedre at politiet kommer på dagtid enn midt på natta for hennes del, jeg støtter deg i det du sier TS! ❤️

Skjønner bare ikke hvor TS ikke ringte før på dagen i dag. 

Anonymkode: 94481...5fe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja så rekker hun vertfall å blø ut om hun ligger skadet i dette sekund🤦🏼‍♀️

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Om jeg ikke svarte på tlf på en dag så håper jeg at mine nærmeste ringer politi sånn at jeg ikke ligger hjemme og dør fordi jeg evt er for syk til å få tak i telefon og tilkalle hjelp.

Anonymkode: f1c98...6e3

Hvis alle tenkte slike katastrofetanker, så hadde det jo blitt fullstendig kaos. Det er da fullstendig normalt å ikke være tilgjengelig på telefon i løpet av én dag. ÉN dag!! Herregud for en verden vi lever i. 

Anonymkode: 50fb9...2dc

• Liker 4
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle tenkte slike katastrofetanker, så hadde det jo blitt fullstendig kaos. Det er da fullstendig normalt å ikke være tilgjengelig på telefon i løpet av én dag. ÉN dag!! Herregud for en verden vi lever i. 

Nå har det vel gått lenger enn en dag. Og personen har uttrykt selvmordstanker og har aldri vært offline tidligere, så ikke så rart at Ts reagerer på endring av mønster og vane. Det er helt innafor å sjekke ut hvordan hun har det.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Nå har det vel gått lenger enn en dag. Og personen har uttrykt selvmordstanker og har aldri vært offline tidligere, så ikke så rart at Ts reagerer på endring av mønster og vane. Det er helt innafor å sjekke ut hvordan hun har det.

Var ikke ts og hennes venninne jeg snakket om. Men det innlegget jeg siterte:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi ringte politiet da vi ikke hadde hørt fra svigermor på et par dager. De tok turen innom leiligheten og brøt seg inn når de ikke fikk svar. Hun lå nederst i trappen og var ganske forslått. Glad for at vi ikke ventet lenger. Ringte på 02800. Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite. 

Anonymkode: 059cc...3fc

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi ringte politiet da vi ikke hadde hørt fra svigermor på et par dager. De tok turen innom leiligheten og brøt seg inn når de ikke fikk svar. Hun lå nederst i trappen og var ganske forslått. Glad for at vi ikke ventet lenger. Ringte på 02800. Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite. 

Anonymkode: 059cc...3fc

Helt enig. Vi hadde ikke hørt fra bestefar på 2 dager, broren min dro dit og fant han død på kjøkkengulvet :( Han hadde fått infarkt og døde med en gang men er glad vi fant han raskt.

Anonymkode: b3db5...b74

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...