AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #441 Skrevet 8. august 2020 Tar i går først: Frokost: Kaffe. Forsov meg 😅 Lunsj: 2 frukost fullkorsknekkebrød, et med baconost og et med eplesyltetøy og en dobbel0 yoghurt Middag: Fersk seifilet, potet, dampet gulrot og brokkoli, en liten dæsj smeltet smør, og litt remulade. Kvelds: Fruktskål av kiwi og appelsin + funlight saft gele med 0,5dl vaniljesaus:) I dag(og planen for i dag): Frokost: Havregrøt på skummet melk med en halv banan, litt honning og kanel Lunsj: Brødskive med kokt egg og tomat Middag: Hamburger med salat, tomat, løk osv., og hjemmelagde potetbåter Kvelds: 30g lett-potetgull med drømmelett dipp ELLER 30 g popcorn. Og mer gele med litt vaniljesaus:) Trim: Skal ut å rusle meg en times tur nuh:) Anonymkode: b3a08...0a8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #442 Skrevet 8. august 2020 Frokost: 1 kopp kaffe med lettmelk, 1/2 gl appelsinjuice. To knekkebrød med taffelost, 1 gulrot og et kokt egg. Snack: Toffeekuler Middag: Fylt paprika med karbonadedeig og grønnsaker, litt ost. 1/2 kopp ris ved siden av. Og sikkert noe digg i kveld. Lakris kanskje Anonymkode: ac45b...124
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #443 Skrevet 8. august 2020 Et havrestykke med lett syltetøy 1 skive med skinke, agurk og salat. 3 store jordbær 2 skiver med tjukke skiver brie, druer, paprika 2 kakestykker, kaffe Energidrikk. Anonymkode: a4b22...abf
JuliaKepler Skrevet 8. august 2020 #444 Skrevet 8. august 2020 Flere knekkebrød med smøreost, kyllingpålegg og grønt Biff og grønnsaker, uten karbohydrater og saus jordbær
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #445 Skrevet 10. august 2020 Frokost: 1 gl vann, 2 kopper kaffe med lettmelk. Lunsj: 2 Leksand knekkebrød med taffelost, 1 skyr og 1/4 l appelsinjuice Middag: 100g pasta i tomatsaus med bacon og grønnsaker og MYE vann og te mellom måltidene i dag. Anonymkode: ac45b...124
JuliaKepler Skrevet 10. august 2020 #446 Skrevet 10. august 2020 Middag taco: Masse karbonadedeig, mais, tacosaus, tomater, tacosaus og hjertesalat. Ingen lefse. God og mett. Savner ikke lefsene. På ferie, i kveld blir det prosecco. Med god samvittighet.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #447 Skrevet 10. august 2020 I går : 2 knekkebrød 1 havrestykke med syltetøy Taco: lager salat av mango, mais, avokado, nachochips, tomater, salsa, karbonadedeig. Veier opp. 1 pærecider Cola zero og kaffe I dag: 1 havrestykke med syltetøy 2 knekkebrød med skinke 1 boks eldoradosalat med bulgur, kikerter, hummus. Var kjempe godt 😄 Anonymkode: a4b22...abf
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #448 Skrevet 10. august 2020 Frokost: kaffe med lettmelk Lunsj, to speltlomper med kokt egg og majones. Middag, hjemmelaget hamburger med en halv hamburger brød (glutenfri) litt dressing og masse salat. Kvelds, grønn te. Anonymkode: 8da1a...b10
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #449 Skrevet 10. august 2020 Frokost: Knekkebrød med peanøttsmør og kaffe. Vann Lunsj: Kanelbolle Middag: To brødskiver med ost og et glass melk Innimellom: Druer,agurk,paprika Rar dag. Anonymkode: 189a4...a28
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #450 Skrevet 10. august 2020 Tre små knekkebrød med brie og brokkolispirer/blåmuggost og tomat/smør, gulost, agurk og hampfrø. En gulrot, et glass biola og en kopp te. Mungbønnepasta, stekt squash, brokkoli, tomat og ei teskje lettrømme. Tre små knekkebrød med hummus og brokkolispirer/gulost og paprika/brie og valnøtter. Vegetarlasagne med en grønn salat. Anonymkode: f364f...f92
JuliaKepler Skrevet 10. august 2020 #451 Skrevet 10. august 2020 Prosecco, parmesan, sjokolade og jordbær! Ferie, nå snakker vi deilig, nydelig, elsker livet- ferie! 1
Tirius Skrevet 11. august 2020 #452 Skrevet 11. august 2020 I går. Frokost: to brødskiver, havre, med dansk salami og litt hvitløksdressing, rista og med masse chrispsalat - mmmm, snadder for 400kcal! Lunsj: samme som frokost Middag: egenfiska makrell med agurk, potet og to spiseskjeer med bernaisesaus. Dessert: nude-is Kvelds: samme som frokost, men halv mengde Vanskelig å tippe kalorier på middagen, men gjetter på totalt 1500kcal i går.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #453 Skrevet 11. august 2020 Frokost: 2 kopper kaffe med lettmelk, 1/2 glass appelsinjuice Lunsj: 2 Leksand knekkebrød med taffelost, 1 skyr og 1 kopp grønn te Middag: 100g pasta i tomatsaus med løk, bacon, squash og krydder. Parmesan på topp. 1/2 l pepsi max. Snack: 1 kopp peppermyntete. Ellers noen tyrkisk pepper her og der. Anonymkode: ac45b...124
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #454 Skrevet 11. august 2020 Frokost: kaffe med lettmelk, 4 dadler og 4 mandler Lunsj: quinoa, salat, kylling Middag: salat fra lunsjen og grillet kylling. Kvelds:grønn te og mørk sjokolade Hjelper med diett, begynner å føle meg smashing, 😊 Anonymkode: 8da1a...b10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #455 Skrevet 11. august 2020 2 knekkebrød med skinke 1 knekkebrød med skinke, 1 dobbel 0 yoghurt med syltetøy oppi 1 byggrynsalat med Soltørkede tomater og pesto. Anonymkode: a4b22...abf
Lisa Rowe Skrevet 11. august 2020 #456 Skrevet 11. august 2020 (endret) Brunch med en venninne: Sushi (seks california rolls med laks, avocado, marinert gresskar, agurk, kremost og flambert tunfisk og fire nigiribiter med laks) med chilimayo. Middag: Komle med litt salt kjøtt, kjøttpølse, kokt gulrøtter og kålrabistappe med smeltet smør. Kvelds: Tre maiskaker med oatly påmackan hvitløk/agurk toppet med agurk og 'roasted garlic & pepper' krydder, og et lite glass med jordbær biola. Endret 11. august 2020 av Lisa Rowe
Nuith Skrevet 12. august 2020 #457 Skrevet 12. august 2020 I går: Frokost: 1 Polarbrød med ost og spekeskinke, 1 rute mørk sjokolade Lunsj: 1 nektarin og 1 liten red bull Middag: Laksefilét med kokt potet og gulrot Kveldsmat: 1 knekkebrød med 3 skiver spekeskinke Snacks: 1 kick-lakris, 1 cantuccini (liten kjeks med mandler) og 30 gram smågodt Trim: 8878 skritt, men ingenting annet
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #458 Skrevet 12. august 2020 Hadde en ordentlig dårlig dag, men vil skrive hva jeg spiste uansett, for å vise hvor ille det kan være å slite med mat.. Måltider finnes ikke på slike dager, jeg bare spiser til jeg blir kvalm, venter til kvalmen går bort, og spiser mer. Skriver ikke porsjoner fordi jeg har ikke peiling, men vil tippe jeg spiser for 2-3 under alle disse "måltidene." Dette i rekkefølge: Pommes frites med aioli, chilli cheese nuggets og en burger med cheddarost, løk og hamburgerdressing uten hamburgerbrød (rett og slett fordi vi ikke hadde) Toro stroganoffgryte med potetmos Ramen nudler i en saus basert på fløte og curry Pommes frites med jalapenos og masse cheddarost En pose maarud potetgull Anonymkode: c5792...6af 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #459 Skrevet 13. august 2020 Frokost: 2 kopper kaffe med lettmelk, 1/2 gl appelsinjuice. 1 ss tran. Lunsj: 2 Leksand knekkebrød med taffelost, 1 skyr og 1/2 gulrot. Grønn te. Middag: Wok med asparges, svartkål, løk, gulrøtter, stangselleri + Salma laks. Saus av lys soyasaus, sesamolje, honning, fersk ingefær og en dæsj chillipaste. Dessert: 3 tygg kake. Den var mislykket så gikk rett i søpla. Spiste noen kjeks istedet. En kopp te med lettmelk. Anonymkode: ac45b...124
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #460 Skrevet 13. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde en ordentlig dårlig dag, men vil skrive hva jeg spiste uansett, for å vise hvor ille det kan være å slite med mat.. Måltider finnes ikke på slike dager, jeg bare spiser til jeg blir kvalm, venter til kvalmen går bort, og spiser mer. Skriver ikke porsjoner fordi jeg har ikke peiling, men vil tippe jeg spiser for 2-3 under alle disse "måltidene." Dette i rekkefølge: Pommes frites med aioli, chilli cheese nuggets og en burger med cheddarost, løk og hamburgerdressing uten hamburgerbrød (rett og slett fordi vi ikke hadde) Toro stroganoffgryte med potetmos Ramen nudler i en saus basert på fløte og curry Pommes frites med jalapenos og masse cheddarost En pose maarud potetgull Anonymkode: c5792...6af Vi har alle slike dager 😘 Anonymkode: ac45b...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå