Lykkee Skrevet 18. august 2020 #481 Del Skrevet 18. august 2020 Frokost: riskaker med vaniljeprotein på (rører ut proteinpulver i bittelitt vann, superdigg!) Mellommåltid: Litt gresk yoghurt med kokossmak, 1 knekkebrød med lettost Middag: Grovt pitabrød med kylling, masse salat og tzatziki laget av mager kesam Mellommåltid: én liten skyr + knekkebrød med lettost + ett eple Kvelds: riskaker med vaniljeprotein på. Følger plan fra strongbody og føler jeg spiser som et uvær, men det funker 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #482 Del Skrevet 19. august 2020 Frokost: Rekesmørbrød + iskaffe på kafe mens jeg ventet på bilen på verksted Lunsj: Fullkorns polarbrød med hvitost og paprika Middag: Tomatsuppe + en brødskive Dessert: En halv nøttessjokolade bar på 110kalorier:D Kvelds: Toast med skinke, ost og tomat + en nektarin Anonymkode: b3a08...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #483 Del Skrevet 20. august 2020 På 18.8.2020 den 23.23, Lykkee skrev: Frokost: riskaker med vaniljeprotein på (rører ut proteinpulver i bittelitt vann, superdigg!) Mellommåltid: Litt gresk yoghurt med kokossmak, 1 knekkebrød med lettost Middag: Grovt pitabrød med kylling, masse salat og tzatziki laget av mager kesam Mellommåltid: én liten skyr + knekkebrød med lettost + ett eple Kvelds: riskaker med vaniljeprotein på. Følger plan fra strongbody og føler jeg spiser som et uvær, men det funker 🤷🏼♀️ Jeg for min del synes det ser ut som du spiser fryktelig lite..... (og kjedelig...). Her er min meny for i dag Frokost: 2 grove brødskiver med masse ruccola, to egg og ansjos. Noen småtomater Lunch: 1 skive grovbrød med 1 avocado, og to frøknekkebrød med smør og 1 banan Middag: Stekt torskefilèt med mos av 2 små poteter og en 1/2 blomkål, masse stekt løk (Snacks/ kvelds hvis jeg trenger det): 1 gulrot eller eple, 1 stripe kokesjokolade Anonymkode: c8bcd...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #484 Del Skrevet 20. august 2020 Frokost: tre wasa husmann-knekkebrød med gulost og paprika Lunsj: En halv grov baguette med ost, paprika og agurk Middag: Liten mozarella-pizza på restaurant (var på reise i dag) Kvelds: Tre knekkebrød med philadelphia-ost Veldig mye ost i dag, jaja Også drukket en halvliter solo. Gikk i alle fall for hakket sunnere valg enn jeg pleier når jeg er på farta. Anonymkode: 0bab7...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #485 Del Skrevet 21. august 2020 Frokost: Havregrøt med rosiner og eple kokt på 50/50 vann/melk Lunsj: en skive grovbrød med kokt skinke, ost og eggerøre Middag: Masse grønnsakssuppe. Er sulten nå, men spiser ikke mer før jeg legger meg. Får drøye til frokosten i morgen. Anonymkode: f07c9...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 25. august 2020 #486 Del Skrevet 25. august 2020 Frokost/lunsj: 1/2 kyllingkarri sub fra big bite. Mellommåltid: Bama tacosalat. Middag: En medium tortillalefse med salat, agurk, mais, kylling og selskapsdressing. Skal prøve å få tatt meg en pakke yumyum kyllingnudler toppet med sirachamayo senere, ble litt lite mat i dag, matlysten har ikke vært helt på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #487 Del Skrevet 25. august 2020 Frokost: Tre knekkebrød med grønnsakspostei Lunsj: yoghurt med usaltede peanøtter Mellom: vanlige peanøtter Middag: tortellini med ost og spinat, 250 gram pakke Skulle hatt litt mer grønt i dag ja, men var en slitsom dag og måtte bare få i meg middag. Anonymkode: 0bab7...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #488 Del Skrevet 25. august 2020 Lunsj: Tørr salat med kjøtt Middag: Rester av salat Snacks: 225g blåbær, tre grønne bananer, 4 gulerøtter Anonymkode: 5a683...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #489 Del Skrevet 26. august 2020 Igår spiste jeg en liten porsjon med ris og kjøttdeig, og tre nutrilettmåltider. Idag er det bare nutrilett på planen. Anonymkode: 5a98f...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. september 2020 #490 Del Skrevet 2. september 2020 I går: 2 skiver med smør en iskaffe 3 empanadas med tacofyll og salat banan, pære og kiwi 1 mellombar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #491 Del Skrevet 2. september 2020 Frokost: to knekkebrød med kyllingefilet og paprika, den andre med ost itillegg. Eple. lunsj: proteinrundstykke med kyllingfilet og paprika. To knekkebrød med cottage cheese og syltetøy. Banan. Halvt pære. skyr til mellommåltid. 50g ost før middag. Middag: 1,5 kyllinglår, grønnsaker og brunris. kvelds: skyr og druer. Anonymkode: e3564...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. september 2020 #492 Del Skrevet 2. september 2020 Frokost: frokostblanding med melk og en kaffe Lunsj: en mellombar Middag: kikertgryte med ris og masse salat mellombar kvelds: grønn te, ett kokt egg, 2-3 kavringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. september 2020 #493 Del Skrevet 3. september 2020 - omelett av 2 egg og en brødskive - en kaffe - kikertgryte med potet og grønnsaksmedaljonger (Stor porsjon) - en latte og en kjeks - to kokte egg - «te» av ingefær, sitron og honning Det ble litt vel mye egg i dag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #494 Del Skrevet 3. september 2020 Proteinrundstykke med kyllingfilet og paprika til frokost lunsjkake og grønnsaker til lunsj tunfisksalat mellommåltid (litt stort mellommåltid siden det gikk leenge til middag) lapskaus til middag. Anonymkode: e3564...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #495 Del Skrevet 3. september 2020 Jobber som nattevakt, så måltidene har blitt litt rare😂 Kl 0730: 1 glass biola og en halv banan Kl 1500: Spiste 5 små salte kjeks (bare fordi jeg var sulten og måtte hive i noe lett før jeg startet på middag) Kl 1700: Middag. En og en halv karbonade, brun saus, grønnsaker og tre middels store poteter Kl 20: 1 eple Som nattmat på vakt nå blir det enten to rugsprø med mager smøreost / en yoghurt med en ss havregryn / litt druer og en mellombar Anonymkode: f7053...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 3. september 2020 #496 Del Skrevet 3. september 2020 Havregrøt. Pasta med ost og ketchup. Plommer. En piano duo yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. september 2020 #497 Del Skrevet 5. september 2020 Tråden er ryddet for innlegg med daglig matinntak under 1500 Kcal. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 5. september 2020 #498 Del Skrevet 5. september 2020 På 12.8.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev: Hadde en ordentlig dårlig dag, men vil skrive hva jeg spiste uansett, for å vise hvor ille det kan være å slite med mat.. Måltider finnes ikke på slike dager, jeg bare spiser til jeg blir kvalm, venter til kvalmen går bort, og spiser mer. Skriver ikke porsjoner fordi jeg har ikke peiling, men vil tippe jeg spiser for 2-3 under alle disse "måltidene." Dette i rekkefølge: Pommes frites med aioli, chilli cheese nuggets og en burger med cheddarost, løk og hamburgerdressing uten hamburgerbrød (rett og slett fordi vi ikke hadde) Toro stroganoffgryte med potetmos Ramen nudler i en saus basert på fløte og curry Pommes frites med jalapenos og masse cheddarost En pose maarud potetgull Anonymkode: c5792...6af Er dette så voldsomt galt da? Fra mitt ståsted så er det ikke så ille. Kanskje ikke Supersunt, men er jo ikke voldsomt mye mm det er store porsjoner med fries og nuggets? Fikk syyykt lyst på chili cheese🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 5. september 2020 #499 Del Skrevet 5. september 2020 Frokost; 2 knekkebrød med et egg, Vita lett majones, Vita lettmargarin og norveiga lettere gulost. lunsj; to lomper med kesam, kyllinkrydde, ruccola og kokt skinke middag; couscoussalat med kylling snack; for mye druer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunstone Skrevet 5. september 2020 #500 Del Skrevet 5. september 2020 I går Lunsj: hjemmelaget tomatsuppe Middag: Taco I dag Frokost: 1,5 egg med majones Lunsj: spekemat med salat Middag: kylling, hjemmelaget bernaise og salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå