Lisa Rowe Skrevet 13. august 2020 #461 Del Skrevet 13. august 2020 Frokost: Salat med agurk, raspet gulrot, kokt egg og selskapsdressing. Snacks: Ca 1/3 pose maarud sourcream & onion potetgull. Middag: Sabrura Sushi (To nigiri med laks og seks frostmaki) med chilimayo. Fikk forresten min nye Fitbit Versa 2 i posten i dag og er super motivert til å gå masse turer, trene og forbedre kostholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnivore Skrevet 13. august 2020 #462 Del Skrevet 13. august 2020 500 gram kjøttdeig fra kuer som har beitet, stekt i smør. Krydder: litt himalayasalt 400 gram morrpølse (type "lungemos", ikke spekepølse), stekt i smør Drikke: vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 14. august 2020 #463 Del Skrevet 14. august 2020 Frokost: Et frokostbrød med reker, egg, grønt og majones fra bakeri. Middag: Svinefilet med stekt løk, potet, gulrot og hjemmelaget fløtesaus. Mellommåltid: En liten porsjon potet og fløtesaus fra middagsrestene. Kvelds: En liten skål med jordbær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 15. august 2020 #464 Del Skrevet 15. august 2020 I går spiste jeg 1 knekkebrød med kaviar og egg 2 skiver med fårepølse og mager hvitost 1 banan 1 bananbar (eldorado) Nachos og cola Det skal sies at jeg var på en 8 timers fjelltur, så føler det var innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #465 Del Skrevet 15. august 2020 Fredag: 2 egg med majones, en kopp kaffe med litt fløte Brie og spekeskinke, hjertesalat, oliven, tomat, ruccula og agurk Kylling, brokkoli, kål og salat Litt baconsnacks og pistasjnøtter. God mengde vann og Pepsi Max til middag. Anonymkode: 10595...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #466 Del Skrevet 15. august 2020 I dag har det blitt: Frokost: Havregrøt (40g) kokt på 1/2 vann og 1/2 lettmelk, litt knuste linfrø i. Servert med 1 neve blåbær og 1 ss mager vaniljekesam. 2 kopper kaffe med lettmelk. Lunsj: 1/2 scones med kirsebærsysltetøy og 1/2 skolebrød. 1 kopp kaffe med lettmelk. Middag: Fjordland szchezhuan gryte med ris. 2 gl pepsi max. Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #467 Del Skrevet 15. august 2020 I går (hold deg fast) : 2 knekkebrød med brie og syltetøy 2 brødskiver med ost og salami (toast, 1 iskaffe. 1 brødskive med proteinella, uant mengde tortillachips. (mye) 1 biff, sopp og brokkoli med parmesan og chilibernaise. 1 sukkerfri cider og en liteøl. Over halv pakke potetgull og uante mengder Smågodt. 1 energidrikk Ja, jeg har et problem med overspising. Nå dundrer jeg på og skriver hva jeg har jeg gjort for å ikke nekte for problemet. Dritt i går, bedre i dag håper jeg! Anonymkode: a4b22...abf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #468 Del Skrevet 15. august 2020 Frokost: Bananpannekaker Lunsj: En yoghurt med musli og noen moreller Middag: Ørret med agurk, potet, pittelitt smeltet smør og en klatt ekstra lett rømme Dessert: fun light saft-gele med vaniljesaus Kvelds: Det er lørdag så det ble 30g potetgull, en bit bounty, og en bit statos. Og sukkerfri brus:P Anonymkode: b3a08...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 15. august 2020 #469 Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Frokost: En smoothie av en banan, litt frosne bringebær og melk. Lunsj: En bitteliten porsjon hoff potetstaver og ketchup. Mellommåltid: 30g bodylab clear whey ice tea peach. Middag: Pasta med lett creme fraiche, kyllingfilet, stekt sopp og rødløk med masse krydder. Post workout: To knekkebrød med ost og paprika, og 30g bodylab clear whey sweet orange. Endret 15. august 2020 av Lisa Rowe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #470 Del Skrevet 15. august 2020 Frokost: 2 Ingers rugbrød med mager servelat og tomater fra drivhuset. Lunsj: Salat med pesto og parmesan. Middag: Smoothie Kvelds: 2 rugsprø med hvitost, paprika, agurk og tomat. Anonymkode: 898ec...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #471 Del Skrevet 16. august 2020 Frokost: 1 banan og 2 kopper kaffe med lettmelk før 5 km joggetur. Lunsj: Smoothie av yoghurt naturell, banan, blåbær og mandelmelk. 2 glass. Middag: Laks og wok med løk, gulrot, stangselleri, svartkål og pinjekjerner. Snack: 1 kakestykke. Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #472 Del Skrevet 16. august 2020 Frokost: bananpannekaker med syltetøy Lunsj: 100g moreller Middag: Svinebiff med sopp, gulrot, brokkoli, paprika, løk og maiskrem, + litt ris Dessert: 1 bit stratos Kvelds: Smoothie, 20 g smågodt og 30g potetgull Trim: Støvsuget alt. Inni skap, skuffer, sofa, madrass, the works. Vasket alle gulv, hele badet, pakket til roadtrip med telt og primus, og nå gjenstår det bare å skifte på senga.... Anonymkode: b3a08...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #473 Del Skrevet 17. august 2020 Dårlig dag igjen, men det ble altså: Frokost: 2 kopper kaffe med lettmelk, 1/2 gl. juice. 1 liter vann senere Lunsj: 2 Leksands knekkebrød med taffelost, 1 skyr og 2 mini-gulrøtter Middag 2 (!) Big mac liten meny 😩😴 Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 17. august 2020 #474 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Frokost: En baguette, ene halvdelen med lettsmør og salami, andre halvdelen med bare lettsmør Middag: To tacolefser - kjøttdeig med tacokrydder, salat, agurk, rødløk, lettrømme og tacosaus Post workout (tur): 75g bodylab proteinpannekaker toppet med bringebærsyltetøy uten tilsatt sukker Kvelds: 60g bodylab clear whey ice tea peach Endret 17. august 2020 av Lisa Rowe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 17. august 2020 #475 Del Skrevet 17. august 2020 Frokost: tre rugsprø med Philadelphia light og et kokt egg. lunsj: Blandet 100gr yoghurt naturell og 100g mager cottage cheese med 1 ss bringebærsyltetøy fra hagen. middag: to medisterkaker med potet/gulrot/brokkoli kvelds: samme som frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #476 Del Skrevet 17. august 2020 Frokost: Havregrøt på skummet melk med en kiwi, litt honning og kanel + kaffe Lunsj: 20g ritzkjeks med 10g kremost Middag: Kyllinglår med bakt potet, litt ekstra lett rømme og raspet gulrot Kvelds: To fullkorns knekkebrød, en med salami og tomat, en med ost og paprika og en yoghurt Anonymkode: b3a08...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #477 Del Skrevet 18. august 2020 I går var det for varmt til å tenke, og hadde mye smerter i kroppen. Ikke optimal dag. Frokost: 3 Hjemmelagd knekkebrød med gulost og agurk Lunsj: Wasa husmann med philadelphia ost (x3) Middag: Tre stykker Grandiosa 4x cheese, altså litt under halve. Dessert: Ca 30-40 gram salte chips Kvelds: En kopp kakao Ikke den mest balanserte dagen, oh well! Anonymkode: 0bab7...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 18. august 2020 #478 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg må bli flinkere til å logge hva jeg spiser, siden jeg går hjemme hver dag blir det fort litt for mye mat Frokost: 1/2 glass juice. Lunsj: Chilli sin Carne med ris iskaffe middag: 1 skive grovt brød og litt chilli sin carne kvelds: 1 kiwi og 1 banan Fremdeles sulten, skal gå å finne meg litt mer mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #479 Del Skrevet 18. august 2020 Frokost: Brødskive med kokt egg og tomat, en yoghurt med banan og granola Lunsj: Polarbrød med gulost og paprika Middag: Kokt torsk med potet, gulrot, pittelitt smeltet smør Kvelds: Kjøleskapgrøt på havregryn, yoghurt, banan og friske bringebær jeg har plukket selv:) Anonymkode: b3a08...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #480 Del Skrevet 18. august 2020 Frokost: 1 banan. 2 kopper kaffe med lettmelk. Lunsj: 2 Leksands knekkebrød med taffelost. 2 mini-gulrøtter, 1 skyr og 1 kopp te. Middag: Pasta med tomatsaus Snack: 1 hvetebolle Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå