AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #261 Del Skrevet 1. juli 2020 Frokost; omelett av tre egg, en dæsj fløte, gressløk og parmesan lunsj; en kotelett med kokt knutekål middag; kyllingfilet og salat Anonymkode: 8e110...bfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #262 Del Skrevet 2. juli 2020 På 25.6.2020 den 17.59, Camillapb skrev: Oi, er dette standar matdag for vedlikehold? Virket så lite, hadde garantert gått ned på dette🙊 (Jeg bare lurer, ikke noe negativt altså ) Nå har man jo forskjellig kaloribehov da. Anonymkode: 0b9b2...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 2. juli 2020 #263 Del Skrevet 2. juli 2020 I dag har jeg drukket kaffe, enn så lenge. I går: Frokost: to speltlomper med litt bønner, tomat, agurk, koriander og hummus Lunsj: salat. Tomat, Agurk, koriander, kylling, cashew-nøtter Middag: grillet laks med grønnsaker. Kvelds: vannmelon og grønn te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 #264 Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg spiste en hai og tenkte det for være greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #265 Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg spiser egentlig mest knekkebrød. For min del egentlig revnende likegyldig hva jeg får i meg bare jeg holder meg på et lavt kalorinivå. Knekkebrød til frokost + lunsj om jeg i det hele tatt spiser lunsj. Det som måtte være til middag uansett hva det måtte være i en normal porsjon. Fyller på med gulrøtter evt smoothie om jeg trenger noe annet ila dagen. Jeg er veldig aktiv og går harde turer med mye stigninger hver dag. ender nok på +/- 1000kcal per dag og kiloene bare forsvinner nå. Startet 1.mai og Klær som ikke har passet på mange år passer plutselig. En faktor jeg bruker som gir meg motivasjon er at jeg ikke skal på vekta. Jeg vet hvor mye jeg veide når jeg startet men skal ikke på den igjen før jeg er fornøyd vænår jeg står foran speilet. Anonymkode: 8ab2e...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #266 Del Skrevet 2. juli 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: En faktor jeg bruker som gir meg motivasjon er at jeg ikke skal på vekta. Jeg vet hvor mye jeg veide når jeg startet men skal ikke på den igjen før jeg er fornøyd vænår jeg står foran speilet. Anonymkode: 8ab2e...192 Den metoden bruker jeg å nå, den er helt genial!! 😀 Jeg har så lett for å gi opp når jeg ser at vekten ikke går ned, men når jeg fokuserer på hvordan kroppen og klærene ser ut og kjenner en styrke og energi jeg aldri har følt før så gir det meg nok motivasjon til å fortsette 😀 så vekten har jeg virkelig lyst til å kaste ut! 🤭 Anonymkode: 65d02...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2. juli 2020 #267 Del Skrevet 2. juli 2020 Pølsegrateng og sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #268 Del Skrevet 3. juli 2020 Skriver det bare ned fordi jeg har oppdaget at kveldsmat er tingen for meg, har plutselig mistet 0,7 kg på en uke (vært på platå lenge) I går: Frokost: Tre husmann knekkebrød med gulost og agurk, kaffe med litt melk Lunsj: En Youplait yoghurt med ca 12 valnøtter i Middag: Gulrotsuppe med en hel hvitløksbaguett "Kveldsmat": Et lite stykke kake og en kopp Regia kakao Drikker bare vann eller kaffe Jeg er litt fascinert fordi jeg har unngått kveldsmaten en stund, og hatt en variant av periodisk faste, men ser ut til at dette funker bedre. Jeg teller ikke kalorier forresten, men spiser til jeg er mett og stopper der. Anonymkode: 0bab7...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #269 Del Skrevet 3. juli 2020 I går spiste jeg: Frokost: Et halvt glass sjokolademelk, en kurv med jordbær Lunsj: blomkålsuppe Middag: Tomatsuppe med "meksikanske kryddere", rømme, avocado, mais og ost Anonymkode: bea66...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #270 Del Skrevet 5. juli 2020 I går spiste jeg Frokost: grov skive med med eggerøre av to egg og avokado. Jordbær og et lite glass med lettmelk tilsatt sjokolade (465 kcal) Lunsj: eple med peanøttsmør, jordbær og en yoghurt ( 415 kcal) Middag: pølse med salat og ovnsstekt potet (586 kcal) Snacks og lørdagsgodt: cheez dippers og en sandwichis (280 kcal) Totalt 1866 kcal av anbefalte 2000/2200 for vektnedgang for min vekt. Har brukt BMR og TDEE for å finne ut hva jeg skal ligge på. 2700 kcal er dagsbehovet for hvilende. Prøver å ligge på mellom 500-700 kalorier i underskudd per dag. Jeg har mye å gå ned i vekt, men når jeg kaloriteller så blir jeg så redd for å gå over de maks 2200 kaloriene jeg skal ha så jeg hele tiden drar ut tiden og spiser senere enn jeg vil selv om jeg er sulten NÅ og ender opp med å spise mindre enn jeg egentlig vil. Har ikke lyst å ende opp med å binge og deretter gi opp fordi jeg har spist for få kalorier over tidsperiode. For det har skjedd før og da har endt opp med å opp det jeg har gått ned og mer. I går så det ok ut fordi jeg spiste en is på slutten av dagen. Jeg bare håper at jeg snart slutter å være redd for å gå over kaloriene. Det verste som kan skje er jo at jeg en dag faktisk er sulten på slutten av dagen og må ta en ekstra skive, men det er jo ikke verdens undergang det heller. Anonymkode: 6d1b8...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 5. juli 2020 #271 Del Skrevet 5. juli 2020 Jeg teller kalorier, og spiser som normalt bare litt mindre mengder. I går ble det 1657 kcal inn - beregnet forbruk 2465 kcal - og maten var brød med ost og skinke til frokost, samme til lunsj, kyllingfilet med ovnsstekte grønnsaker til middag og en liten pannekake til kveldsmat. Litt smågodt og en red bull innimellom fordi jeg var så trøtt. Fikk aldri rotet meg til å spise noe frukt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #272 Del Skrevet 5. juli 2020 Det ble nattmat i går... Logger jeg den i dag (etter midnatt) eller går det på gårsdagen? Er det i dag skal jeg greie å holde kaloribudsjettet, om det skulle på å går blir det en annen sak. Flere år siden sist så det er ikke akkurat en vane og blir nok LENGE til neste gang. Anonymkode: 3791c...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #273 Del Skrevet 5. juli 2020 Skal ikke egentlig ned i vekt, men har høy fettprosent og skal bytte ut en del fett med muskler. Frokost: 1 dl havregryn, 1,5 dl havremelk, 1 eple, 1 ts proteinpulver, 1 ss chiafrø, 1 ss peanøttsmør og noen valnøtter. 1 ss tran. Lunsj: 1/2 flaske cola. Failed Middagen starter jeg på nå, og blir storfekjøttdeig, grønnsaker og bønner med krydder. Er for lat til å lage noe mer komplisert. Også skal jeg trene en time styrketrening. Anonymkode: c5334...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #274 Del Skrevet 7. juli 2020 Spiste tett oppunder 2000 kcal idag, men har 17 000 skritt etter en lang gå tur, forbrent 4-500 kcal. Føler meg mislykket, de kaloriene var ikke verdt det😳 vurderte en gåtur, men trur ikke jeg orker idag. Anonymkode: bd365...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 9. juli 2020 #275 Del Skrevet 9. juli 2020 I går: Veldig sen Frokost: En banan, en kaffe med fløte og en brødskive med smør og ost. middag: stekt ris, fiskepinner, salat og guacamole. Dette var en stor porsjon kvelds: gresskarfrø, peanøtter, en iskaffe, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjallabajs Skrevet 9. juli 2020 #276 Del Skrevet 9. juli 2020 Frokost: En grovskive med 1,5 egg, salatblad, agurk og tomat Lunsj: 200g mager kesam vanilje Middag: 150g kylling, salat, agurk, paprika, løk, 100g tacosaus, 50g drømmelett og to tacoskjell Snacks: 1 New energy-sjokolade, 10 druer ca, en mellombar Totalt ca 1200 kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #277 Del Skrevet 9. juli 2020 Lunsj: Et lite hjemmelaget proteinrundstykke med ett egg og en skyr Mellommåltid: Byggrynlunsj uten tilsatt sukker Middag: Salat med masse kyllingfilet Anonymkode: 76611...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #278 Del Skrevet 9. juli 2020 Frokost: 1 banan, 1 iskaffe og litt gresskarkjerner lunsj: 2 skiver grovt brød med 1 avokado og 2 speilegg middag/kvelds: 2 skiver grovt brød med smør og hvitost. 1 stort glass h-melk Ingen middag i dag, ble stappmett etter lunsj 😅 Anonymkode: c4095...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 9. juli 2020 #279 Del Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Frokost: 1 banan, 1 iskaffe og litt gresskarkjerner lunsj: 2 skiver grovt brød med 1 avokado og 2 speilegg middag/kvelds: 2 skiver grovt brød med smør og hvitost. 1 stort glass h-melk Ingen middag i dag, ble stappmett etter lunsj 😅 Anonymkode: c4095...d13 Meg over skulle ikke være anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 10. juli 2020 #280 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) Havregrynsgrøt på melk med sukrin og bringebær Lompe med spekeskinke og en med peanøttsmør Karri linsegryte med søtpotet Kvelds blir popcorn og proteinpannekaker med bringebær og sukrin Totalt ca 1500 kcal Endret 10. juli 2020 av addict Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå