Gå til innhold

Madeleine McCann saken, er det ikke ganske opplagt

SinfulBby

Anbefalte innlegg

På 6.5.2020 den 9.51, Anne 69 skrev:

Bare det å gi sine tre små barn sovemedisin og forlate de om kvelden for å gå på restaurant, når de er tusenvis av mil hjemmefra i et annet land, er grunn nok til å sette de i fengsel! 

Enig! De burde blitt fratatt de andre barna sine. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om denne er postet før, men har dere tid til overs så er denne meget interessant.

Endret av Bombibit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgeline skrev (På 7.5.2020 den 15.15):

Ja, det er mulig. Men synes motivasjonen virker rar. Hvis jenta hadde fått sovemedisin og siden dødd som en følge av det, tror jeg ikke det hadde vært noen reell fare for å miste hverken lisens eller barn. Hvis det da ikke var snakk om overdosering. Det er ikke forbudt å gi barna sovemedisin, de er tross alt leger...

Tviler sterkt på at de hadde blitt fratatt tvillingene også, gitt den sosiale statusen de har. Selv om de (og de andre i følget) var svært skjødesløse.

Nå kan det selvfølgelig hende at en eller begge i panikk har bestemt seg for å dekke over en ev ulykkeshendelse. 

Endret av Sermina
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 18.00, Sermina skrev:

Sovemedisin for småbarn som er  lovlig er vallergan eller melatonin. Ingen av delene gjør at de nødvendigvis sover tungt da ene er en allergimedisin og den andre er et hormon. Det som det har vært snakk om er at de ga barna «ekte» sovemedisin, av den typen voksne bruker, og det vil være et grovt overtramp spesielt siden de forlot dem alene. Moren er anestesilege og det er ikke utenkelig hun ville mistet legelisensen av å gi slike medisiner til små barn.

Er dette sant? Kilde?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2020 den 12.31, Teatrica skrev:

Det er i hvert fall ikke så opplagt at politiet kan konkludere...

Siterer den. Synes ikke det er så mye å spekulere over, egentlig. Vi er neppe eksperter, de fleste av oss. 

En ting kan jeg si sikkert og det er at det er synd at hun er blitt borte, og med mennesker som bare forsvinner uten å vise tegn til noe som helst. Må være helt fryktelig for pårørende 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2020 den 20.39, Sermina skrev:

Moren ser nok svært preget ut fordi det ikke var et drap, men et uhell som de dekket over. De ønsket nok aldri at datteren skulle dø.

En av de sterkeste teoriene om hva som skjedde er at alle barna fikk sterk sovemedisin (dette vet vi utifra hva foreldrene fortalte og på bakgrunn av tvillingene). Sansynligvis så reagerte Madelene sterkt på sovemedisinen og gikk inn i sjokk (dette er en bivirkning som kan skje med medisinen de fikk). Når et barn går inn i sjokk så kan gjennoppliving føre til at hjertet/blodomløpet får en stor skade med en stor sprutblødning. Det var funnet antydning til sprutblod på veggen bak sofaen hvor også en likhud markerte. Faren som er hjertekirurg vil på dette tidspunktet vite at de ikke kunne gjøre noe for henne da.

Grunnen til at de dekket over dødsfallet er fordi de kunne risikere å miste tvillinge med tanke på forsømmelse og de kunne begge miste legelisensen med tanke på at de ga henne ulovlig sovemedisin og at de eventuelt gjorde en feil ved å gi hard gjennoppliving ved sjokktilstanden. Når de allerede viste at de ikke kunne gjøre noe mer så prøvde de å beskytte det som de hadde igjen.

Jeg tviler ikke på at de føler ekte sorg og at det var et uhell, men de har ikke vært ærlige rundt omstendighetene.

Men hvordan har de hatt tid og anledning til å kvitte seg med liket? Virker ikke det litt usannsynlig ? Ingen vitner ??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Alex_rude skrev:

Men hvordan har de hatt tid og anledning til å kvitte seg med liket? Virker ikke det litt usannsynlig ? Ingen vitner ??

Kanskje de har skjult henne i bilen i kort tid og etterpå benyttet sjansen til å gjemme henne når de etterpå spredte seg og kjørte for å lete. Er mer rart at det ikke er noen vitner til at en evt kidnapper klatret ut av et vindu med et barn.

Det jeg også synes er rart er at Jane Tanner som beskrev at hun så en mann bære et barn med noe hun beskrev som prikk lik pysjamas som Madeleine, ikke sjekket om Madeleine lå på rommet rett etterpå. Og hvorfor nevnte hun ikke noe om dette til de andre tidligere?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 18.00, Sermina skrev:

Sovemedisin for småbarn som er  lovlig er vallergan eller melatonin. Ingen av delene gjør at de nødvendigvis sover tungt da ene er en allergimedisin og den andre er et hormon. Det som det har vært snakk om er at de ga barna «ekte» sovemedisin, av den typen voksne bruker, og det vil være et grovt overtramp spesielt siden de forlot dem alene. Moren er anestesilege og det er ikke utenkelig hun ville mistet legelisensen av å gi slike medisiner til små barn.

De fikk ikke verken vallergan eller melantonin. Det sistnevnte tror jeg er vanskelig å ta en overdose på uansett.  De fikk Calpol, en forkjølelsesmedisin for barn som gjør de sløve.  Det merkelige er at tvillingene sov gjennom hele ståheien når alle folkene kom for å gjennomsøke leiligheten på natta.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DislayName
Just now, Apocalypte said:

De fikk ikke verken vallergan eller melantonin. Det sistnevnte tror jeg er vanskelig å ta en overdose på uansett.  De fikk Calpol, en forkjølelsesmedisin for barn som gjør de sløve.  Det merkelige er at tvillingene sov gjennom hele ståheien når alle folkene kom for å gjennomsøke leiligheten på natta.

Calpol er veldig vanlig å bruke på barn i England. Hvis det var det hun skulle fått overdose av hadde de ikke hatt noen grunn til å få panikk og gjemme liket og hele den teorien der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DislayName skrev:

Calpol er veldig vanlig å bruke på barn i England. Hvis det var det hun skulle fått overdose av hadde de ikke hatt noen grunn til å få panikk og gjemme liket og hele den teorien der. 

De er leger, og kunne mistet legelisensen og alt hvis det kom fram.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 15.35, Bombibit skrev:

Vet ikke om denne er postet før, men har dere tid til overs så er denne meget interessant.

Sinnsykt! Tror han kan  ha rett..😞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tutte skrev:

De er leger, og kunne mistet legelisensen og alt hvis det kom fram.

Hvordan ble det åpenhet om at barna hadde fått denne medisinen?

Hvis de kvittet seg med liket pga ingen skulle finne ut at de hadde gitt denne medisinen og for mye av det, så ville det vært naturlig å holde det skjult. 
Mistet de lisensen da det kom frem at denne medisinen var brukt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sacramone skrev:

Hvordan ble det åpenhet om at barna hadde fått denne medisinen?

Hvis de kvittet seg med liket pga ingen skulle finne ut at de hadde gitt denne medisinen og for mye av det, så ville det vært naturlig å holde det skjult. 
Mistet de lisensen da det kom frem at denne medisinen var brukt?

Hvorfor de ble mistenkt for å ha gitt calpol, husker jeg ikke. De har jo ikke innrømmet det selv. Men foreldrene selv sier at det kan ha vært kidnapperen som ga alle barna det før han tok Madeleine. Noe som også virker veldig rart. Ungene hadde vel mest sannsynlig våknet og skreket hvis en fremmed mann var der å ga de noe så de ble bedøvet. Spesielt et barn på snart 4 år.

Hvis det hadde blitt oppdaget at foreldrene ga sitt barn calpol som førte til overdose og død, så hadde de nok ganske sikkert mistet autorisasjon som leger videre.

Endret av Tutte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Tutte skrev:

Hvorfor de ble mistenkt for å ha gitt calpol, husker jeg ikke. De har jo ikke innrømmet det selv. Men foreldrene selv sier at det kan ha vært kidnapperen som ga alle barna det før han tok Madeleine. Noe som også virker veldig rart. Ungene hadde vel mest sannsynlig våknet og skreket hvis en fremmed mann var der før de ble bedøvet. Spesielt et barn på snart 4 år.

Hvis det hadde blitt oppdaget at foreldrene ga sitt barn calpol som førte til overdose og død, så hadde de nok ganske sikkert mistet autorisasjon som lege videre.

Det er så mange rykter i denne saken, så hadde satt stor pris på kilde på dette.

jeg har studert saken nøye, men det er så lenge siden og dette husker jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sacramone skrev:

Det er så mange rykter i denne saken, så hadde satt stor pris på kilde på dette.

jeg har studert saken nøye, men det er så lenge siden og dette husker jeg ikke noe om.

Anbefaler deg å se på dokumentaren. Der kommer det fram, og det er ikke rykter men er tatt fra etterforskningen og avhør.

Endret av Tutte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apocalypte skrev (På 11.5.2020 den 13.04):

Endret av Sermina
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.5.2020 den 15.35, Bombibit skrev:

Herregud, enda verre enn jeg trodde.. Men han er er dyktig til å analysere forklaringer.. hvis han har rett.. noe jeg tror han har.. så fortjener de her foreldrene galgen.. som han sier; ikke én gang har de uttrykt bekymring for hvordan datteren dems har det nå. De nevner ikke bekymring for henne, de vet hun er død.. de har allerede prosessert det.. så synn det ikke finnes fysiske bevis ..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Sjokka
På 5.5.2020 den 18.14, youcancallmejune skrev:

Nemlig. Det at de kjemper og kjemper for å holde saken varm tyder veldig på at de ikke har noe å skjule. Stakkars mennesker, ikke bare har de mistet barnet sitt, men de må leve med disse mistankene så lenge forsvinningen ikke blir oppklart.

De holder saken i live for penger?? Saksøking her og der, fond som fikk inn millioner av pund osv. 

Hvilken far klarer å smile og le på balkongen 5 dager etter M forsvant??  Det var Gerry Mc Cann. (Søk på you tube) Hvilken mor og far kom smilende ut av kirken i Praia de Luz på M 4 års dag, kun ca 1 uke etter datteren deres forsvant? Det var Kate og Gerry Mc Cann, og G smilte så bredt at en kunne tro han hadde vunnet 1 million dollar i lotto.  Og hvordan klarer en mor og far, hvis datter nettop er blitt kidnappet, finne krefter og energi til å jogge få dager etter kidnappingen??Det var stakars lille Madeleines foreldre. 

Jeg har ikke svaret, heller ikke politiet, det er kun G og K som har svaret på hva som skjedde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
På 5.5.2020 den 19.33, Pipaluk skrev:

Du har ikke tenkt på det at de fortsetter å holde saken varm, faktisk får folk til å tro at de ikke har noe med dette å gjøre🤔.

Det er smart taktikk. 

Nettopp! Det du skriver pluss det ga the McCanns masse penger i kassa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Noen som har lest noe om han psyko amerikaneren så hadde sin egen øy i Karibien, hvor det ble drevet på med forferdelige ting jeg ikke klarer å skrive noe om så fælt var det. Han var kamerat med prince Andrew av England, og besøkte denne øya, pluss boligen i New York. Natten Madeleine forsvant lå det Engelske kongeskipet inntil Praia de Luz.

The Smith man, en av vitnene, uttalte seg om han var bombesikker han så Gerry bære ned et barn ned mot sjøen. Jeg bør vel ikke skrive mer enn at jeg tror sterkt på at Gerry er med på kidnappingen av sin egen datter. Bare tenk, ferdiglagde plakater av Madeleine missing var med i kofferten. K sine enorme blåmerker ved håndleddet ?? Godt planlagt ferie av David Paine, som uttalte seg sexuelt om Madeleine på en ferie på Mallorca 1 år før? På denne ferien var det også David som stod for badinga av alle ungene, samtidig. Jada, veldig normalt det 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...