Gå til innhold

Madeleine McCann saken, er det ikke ganske opplagt


SinfulBby

Anbefalte innlegg

På 11.5.2020 den 17.44, Tutte skrev:

Anbefaler deg å se på dokumentaren. Der kommer det fram, og det er ikke rykter men er tatt fra etterforskningen og avhør.

Hvilken dokumentar ? Netflix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrene er ikke skyldige. De hadde ikke verken motiv eller anledninger og har ikke hatt noe å tjene på å holde saken levende. Det er feil det som sies at foreldrene ikke uttrykte bekymring for M, morens primalskrik fra hun oppdaget forsvinningen og den kampen de har ført siden, ville ikke kommet fra skyldige foreldre. Verdens beste politi, Scotland Yard, ville dessuten naglet dem for lenge siden. 

Det er jevnlig predatorer som kidnapper og misbruker eller dreper barn og M kan være død eller levende i et hulrom i en kjeller for det vi vet. Hun vil ikke være den første eller den siste og dere som sluker de spekulative beskyldningene mot foreldrene bør seriøst sette dere grundigere inn i saken (ikke bare se en Netflix-dok). Dere burde skamme dere noe så vanvittig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
4 timer siden, Limbo 2014 skrev:

Foreldrene er ikke skyldige. De hadde ikke verken motiv eller anledninger og har ikke hatt noe å tjene på å holde saken levende. Det er feil det som sies at foreldrene ikke uttrykte bekymring for M, morens primalskrik fra hun oppdaget forsvinningen og den kampen de har ført siden, ville ikke kommet fra skyldige foreldre. Verdens beste politi, Scotland Yard, ville dessuten naglet dem for lenge siden. 

Det er jevnlig predatorer som kidnapper og misbruker eller dreper barn og M kan være død eller levende i et hulrom i en kjeller for det vi vet. Hun vil ikke være den første eller den siste og dere som sluker de spekulative beskyldningene mot foreldrene bør seriøst sette dere grundigere inn i saken (ikke bare se en Netflix-dok). Dere burde skamme dere noe så vanvittig. 

Jeg har satt meg veldig mye inn i saken, og med all respekt, så tror jeg ikke du har fått med deg all informasjon rundt denne triste og vonde saken. Gerry McCann opprettet et fond bare få dager etter Madeleines forsvinning. The McCann's har absolutt tjent en enorm sum av kroner, det er snakk om millioner av £. De har betalt ned sinn flotte store villa av fond pengene. Angående Scotland Yard, så hadde/har the McCanns kontakter med personer som sitter i makt fulle stillinger. Det være både statsminister og andre personer høyt oppe. Til og med prince Charles av England gikk ut i media for å støtte opp om Madeleines forsvinning. Mange forsvinninger av barn i England, men KUN Madeleines sak har prince Charles uttalt seg om. Hvorfor?? Jeg har ikke svaret på det, men jeg vet det Engelske kongeskipet lå nær inntil lands/(havn?) den natten Madeleine forsvant. 

Ja Kate skrek, og på bilder kan vi se tydelige store blåmerker på den ene armen rundt håndleddet og oppover. Har disse blåmerkene sammenheng med at en måtte holde Kate fast, hardt og brutalt, da hun oppdaget det med Madeleine? Jeg tror ikke Kate var med på denne forsvinningen, derfor skrik og blåmerker, og Kates bemerkelsesverdige aldring. Gerry holder seg godt, og viser ingen tegn på han har hatt det vanskelig. Visste du at Gerry var registrert i et såkalt predator/misbruk av barn register? Det samme med David Payne, som også er lege, og kamerat med Gerry. David Payne planla hele turen til Praia de Luz, og de var fullt klar over predatorene som holder til i området runt Praya de Luz. Gerry og Kate var jo og besøkte og i kontakt med 2 av predatorene etter kidnappingen.

Google på nett, og søk på you tube. Der ligger masse troverdig  informasjon rundt denne saken. Jeg har sett det meste tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Pipaluk skrev:

Hvilken dokumentar ? Netflix?

Ja, den er på netflix.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 14.01, Sjokka skrev:

De holder saken i live for penger?? Saksøking her og der, fond som fikk inn millioner av pund osv. 

Hvilken far klarer å smile og le på balkongen 5 dager etter M forsvant??  Det var Gerry Mc Cann. (Søk på you tube) Hvilken mor og far kom smilende ut av kirken i Praia de Luz på M 4 års dag, kun ca 1 uke etter datteren deres forsvant? Det var Kate og Gerry Mc Cann, og G smilte så bredt at en kunne tro han hadde vunnet 1 million dollar i lotto.  Og hvordan klarer en mor og far, hvis datter nettop er blitt kidnappet, finne krefter og energi til å jogge få dager etter kidnappingen??Det var stakars lille Madeleines foreldre. 

Jeg har ikke svaret, heller ikke politiet, det er kun G og K som har svaret på hva som skjedde. 

Akkurat det ville jeg ikke tillagt så stor vekt. Mennesker i krise må ikke dømmes pga ansiktsuttrykk og sånne overflatiske ting. 
Min tante opplevde å miste sønnen sin. Han var ung og døde i en dramatisk og tragisk ulykke. Jeg satt hos henne den natta. Det var en kombinasjon av fortvilelse/gråt og smil og latter. Hun smilte da hun fortalte historier fra når han var barn, og lo også. Før hun var rett tilbake til gråt igjen. 😞

  • Liker 18
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tysker i bobil er nå hovedmistenkt i Madeleine McCann-saken. Den hovedmistenkte tyskeren skal ha vært på ferie i en bobil der den tre år gamle britiske jenta forsvant for 13 år siden. Politiet ber om tips dersom noen kjenner igjen bobilen. (NRK)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 22.58, Limbo 2014 skrev:

Foreldrene er ikke skyldige. De hadde ikke verken motiv eller anledninger og har ikke hatt noe å tjene på å holde saken levende. Det er feil det som sies at foreldrene ikke uttrykte bekymring for M, morens primalskrik fra hun oppdaget forsvinningen og den kampen de har ført siden, ville ikke kommet fra skyldige foreldre. Verdens beste politi, Scotland Yard, ville dessuten naglet dem for lenge siden. 

Det er jevnlig predatorer som kidnapper og misbruker eller dreper barn og M kan være død eller levende i et hulrom i en kjeller for det vi vet. Hun vil ikke være den første eller den siste og dere som sluker de spekulative beskyldningene mot foreldrene bør seriøst sette dere grundigere inn i saken (ikke bare se en Netflix-dok). Dere burde skamme dere noe så vanvittig. 

Helt enig med deg! Kanskje blir «vi» som støtter foreldrene mer hørt nå!?

jeg prøvde å se den dokumentaren husker jeg, men fikk ikke sett hele. Derimot har jeg lest om saken selv og funnet pålitelige kilder som gir et bilde av hva som kan ha skjedd. Dette er riktignok mange år siden, og mye har jeg glemt nå. Men husker at konklusjonen ble at foreldrene ikke kan ha gjort det. 
Løse anklager om sovemedisin og lik i leid bil etter hun ble borte er i mine øyne enkle svar som ikke holder når man går dypt i saken. 
Jeg håper virkelig foreldrene får et svar nå på hva som har skjedd med deres datter. 
Som jeg har nevnt før (tror jeg 🙈), så må det foreldre har vært gjennom være det værste av det værste man kan oppleve på jord. En liten jente er borte, og man vet ikke om hun lever eller er død. Et mareritt som ikke har noen ende. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har stemplet foreldrene som mordere. Hva tenker dere om ny utvikling i saken? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får dere til å tenke at foreldrene hadde en finger med i spillet? Jeg anbefaler dere å se dokumentaren om Madeleine... Der ser du flere klipp av at foreldrene er helt knuste, og nei, det er ikke skuespill... Så flinke skuespillere er de ikke... Hvordan hadde du følt deg om ungen din hadde forsvunnet og så mange mennesker hadde beskyldt deg for å ha drept ditt eget barn? Hadde du likt det? Nei, selvfølgelig hadde du ikke det... Jeg kan ikke engang forestille meg hvor utrolig tøft Kate og Gerry McCann har hatt det alle disse årene... Madeleine ble kidnappet, men mer vet vi ikke... Ja, det er en ny hovedmistenkt, men vi har ikke nok bevis til å kunne vite noe med sikkerhet...

Endret av Banankaka04
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 time siden, Banankaka04 skrev:

Hva får dere til å tenke at foreldrene hadde en finger med i spillet? Jeg anbefaler dere å se dokumentaren om henne... Der ser du flere klipp av at foreldrene er helt knuste, og nei, det er ikke skuespill... Så flinke skuespillere er de ikke... Hvordan hadde du følt deg om ungen din hadde forsvunnet og så mange mennesker hadde beskyldt deg for å ha drept ditt eget barn? Hadde du likt det? Nei, selvfølgelig hadde du ikke det... Jeg kan ikke engang forestille meg hvor utrolig tøft Kate og Gerry McCann har hatt det alle disse årene... Madeleine ble kidnappet, men mer vet vi ikke... Ja, det er en ny hovedmistenkt, men vi har ikke nok bevis til å kunne vite noe med sikkerhet...

Hvilken dokumentar er det du mener vi bør se? Spør fordi jeg lurer på om det er en dokumentar jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sjokka skrev:

Hvilken dokumentar er det du mener vi bør se? Spør fordi jeg lurer på om det er en dokumentar jeg har gått glipp av.

En dokumentar på Netflix... Husker ikke hva den heter, men en finner den om en søker på «Madeleine»...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri trodd at det var foreldrene. Har aldri skjønt hvorfor så mange tror det? Virker jo helt ulogisk på alle måter. Nå er det en reell mistenkt tysk mann så tror det er han som har gjort det. Men problemet til politiet blir jo å bevise at det var han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pistasjenøtt15 skrev:

Jeg har aldri trodd at det var foreldrene. Har aldri skjønt hvorfor så mange tror det? Virker jo helt ulogisk på alle måter. Nå er det en reell mistenkt tysk mann så tror det er han som har gjort det. Men problemet til politiet blir jo å bevise at det var han. 

Virker som det er mange bevis som taler for at denne mannen kan ha gjort det. Spørsmålet er bare om de noen gang kan få det bekreftet på et eller annet vis. Hadde jo på et vis vært en lettelse med en løsning på saken, særlig siden foreldrene gjentatte ganger har uttalt at de tror jenta fortsatt er i live der ute et sted. Må være grusomt å gå rundt å ikke vite...

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka
17 timer siden, Banankaka04 skrev:

En dokumentar på Netflix... Husker ikke hva den heter, men en finner den om en søker på «Madeleine»...

Den har jeg sett, og det er en dokumentar som går i foreldrenes favør. Nå er det jo en tysker som sitter i fengsel som er mistenkt i Madeleine saken. La oss håpe det er han, og at de nå klarer å løse saken. Men med tanke på alle de andre filmene som ligger ute, så taler ikke de godt mot foreldrene. Forferdelig vondt sak er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det jo kommet ny info ang en mann som bodde i området som skal ha kidnappet henne.

Men ts, siden du er så bombesikker på at det er foreldrene, hvorfor skulle ikke en kidnappet ha greid å skjule henne om foreldrene har greid det? Det er vel enklere for en random person som det ikke finnes spor av, å komme unna med det, enn foreldrene som blir gransket opp og ned?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

En ting jeg undrer meg over er Scatland Yard har hatt denne saken i årevis. Saken er også kjent verden over. Hvorfor i alle dager har ikke kriminelle og pedofile verden over blitt sjekket opp? Trodde politiet hadde et register på sånn galninger. Og med tanke på alle politi ansatte som har fulgt saken via media, ikke har reagert noe som helst. Og det når denne tyskeren sitter inne som mistenkt av en annen liten gutt som også befant seg i Portugal. Finner det også merkelig at med en gang det var en tysker som ble mistenkt, og tysk politi overtok Madeleine saken, så ser saken ut til muligens bli løst. Hvorfor har ingen regert på denne bobilen som stod i nærheten av Praia de Luz. La oss håpe politiet dømmer riktig, selv om jeg, og mange andre (ref: Et Madeleine forum) har et annet syn på saken.

Noen som har sett bilde av den korthårete damen som det ble laget tegning av, etter et vitnes forklaring. Hun som spurte: Do you have the girl? Denne damen er skremmende lik Ghislaine som jobbet for Epstein. For å ikke glemme det engelske kongeskipet som lå nærme havnen i Praia de Luz.. Jeg sier ikke det er de som har gjort det, men hvor tilfeldig kan det være at det engelske kongeskipet lå nær havnen i praia de Luz. Har prins Andrew vært ombord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2020 den 19.59, pistasjenøtt15 skrev:

Jeg har aldri trodd at det var foreldrene. Har aldri skjønt hvorfor så mange tror det? Virker jo helt ulogisk på alle måter. Nå er det en reell mistenkt tysk mann så tror det er han som har gjort det. Men problemet til politiet blir jo å bevise at det var han. 

De var leger og det ble påstått (usikker på om dette er en reell påstand) at de av og til gav barna sovemedisin for at de skulle sovne. Teorien spant på at de ved ett uhell hadde gitt Madeleine for mye og at hun døde, og at de deretter fingerte kidnapping for å skjule det. 
At foreldrene blir misstenkt har skjedd før. Se dokumentaren "Hvem drepte Gregory?" På Netflix. En fire år gammel gutt blir funnet druknet i en elv med en hette knytt over hodet. Mediepresset på den lille familien var enormt og det begynte å gå rykter om at moren stod bak drapet. 
media filmet at moren kolapset i begravelsen og måtte bæres ut av gravstedet. Folk påstod at det var skuespill. En jævelig vond dokumentar å se. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...