Sovia Skrevet 12. november 2020 #601 Del Skrevet 12. november 2020 Det blir så spennende å følge med deg de neste dagene! Jeg var inne og så på temperaturene dine og de ser jo foreløpig kjempefine ut. Håper de holder seg der oppe 🤞🏻💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. november 2020 Forfatter #602 Del Skrevet 13. november 2020 8 DPO Nå er det 10 dager siden jeg satt ovitrelle, og den skal etter alle formål være ute av kroppen min. Er det veiledningene sider. Nå er det jo flere dager siden testene mine viste blenda, men godt å vite at det ikke vil slå ut falsk på en f.eks dyr test heller nå. Så gøy at du også skal teste i morgen @Lily92 😊 Men selv har jeg iiingen tro på at jeg ser noe, så denne gangen er det ikke så spennende. Jeg har jo vært veldig håpefull før testing før, spesielt de to pp'ene nå i høst etter MA'en. Men nå har jeg skjønt at babyplan-strimlene ikke er veldig gode og at jeg faktisk må til 11 dpo før jeg kan håpe om å se noe. Men jeg tester likevel fra i morgen for å komme i gang. Føler tiden går litt raskere da. Veldig fornøyd med tempen ja @Sovia! Håper virkelig den holder seg der oppe... Den begynte å synke på 11 dpo sist syklus, så hååper den ikke gjør det denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 13. november 2020 #603 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg fikk positiv på babyplanstrimlene (de vanlige) 9 dpo i sommer, så det er mulig altså! Men hcg kan jo variere en del fra svangerskap til svangerskap, så det er jo ikke så rart at man ikke tester positivt like tidlig hver gang egentlig. Siden jeg har hatt en del ivf-forsøk har jeg målt hcg i starten av svangerskapene, og det har variert fra 63 til 200 på 14 dpo. Ei jeg kjenner hadde nesten 400 på 14 dpo. Naturlig nok testet jeg positivt tidligere den gangen jeg hadde høyest hcg Det blir utrolig spennende fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. november 2020 Forfatter #604 Del Skrevet 13. november 2020 Interessant å høre erfaringen din @miore. Men jeg tror ikke de fungerer så tidlig på meg. Nå har jeg jo testet ut ovitrelle på dem denne uken også, og de ble blenda allerede på 6 dpo. Sist jeg tok ovitrelle ble den ikke blenda før på 8 dpo (med de gamle billige-tester-strimler). Så stemmer bra overens med at jeg alltid har fått svak positiv på 9 dpo de gangene jeg har blitt gravid, bortsett fra i sommer da jeg ikke så noe før 11 dpo. Så akkurat to dagers differanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 13. november 2020 #605 Del Skrevet 13. november 2020 Gleder meg så til å følge med testingen din - håper virkelig du får en positiv test i løpet av helgen eller tidlig neste uke ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. november 2020 #606 Del Skrevet 13. november 2020 Kan jeg spørre om hvordan du går fram for å overstyre FF til å si når EL var? Ønsker å flytte streken på EL forrige mnd til da tempe hoppet var, ikke til første dag med positiv EL test 🙄😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. november 2020 Forfatter #607 Del Skrevet 13. november 2020 44 minutter siden, Niny skrev: Kan jeg spørre om hvordan du går fram for å overstyre FF til å si når EL var? Ønsker å flytte streken på EL forrige mnd til da tempe hoppet var, ikke til første dag med positiv EL test 🙄😅 Ja jeg er godt vant til det 😆 Dumme FF som ikke setter kryss hos meg av seg selv. Du må gå inn på hamburgermenyen og "settings" på appen. Under charting settings der så trykker du på Detector/Override settings. Der kan du velge detector. Prøv deg litt frem til hva du må bruke for at den setter den dagen du vil. Denne måneden har jeg den på OPK, slik at den setter EL etter testene mine, for det ble mest riktig. Sist måned måtte jeg velger "manual" og velge syklusdag selv, for da skjønte den ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley90 Skrevet 14. november 2020 #608 Del Skrevet 14. november 2020 Åååå jeg krysser alt jeg kan for positiv test🤞🏻🤞🏻🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november 2020 Forfatter #609 Del Skrevet 14. november 2020 9 DPO Høy temp og blenda test. Ikke særlig overrasket over det med testen nei. Klart, man har jo ofte et lite hååp om å kunne skimte noe. Så jeg har jo vridd og myst på testene en evighet. Tok babyplan og onestep-strimmel. Ingen av dem spesielt gode på tidligtesting. Babyplan er vel 25miu. Onestep skal riktignok være 10miu ifølge pakningen, men erfaringen tilsier at de er av dårlig kvalitet. Så - da jeg er alt for gnien til å bruke de beste testene jeg har (f.eks First Response jeg kjøper fra utlandet), så må jeg bare vente. Tar først en sånn hvis jeg skulle få antydning til noe på en strimmel.... Krysser fingrene videre for i morgen, men den store Testedagen med stor T blir nok egentlig på mandag. Var den dagen jeg fikk positiv test på i sommer så. Har skjønt at ikke alle ser chart-signaturen min (hvis man er på mobil), så kan jo legge ut bilde av hvordan den ser ut hittil. Hvis jeg skal sammenligne med forrige pp så er tempen 0,19 høyere i dag enn samme dpo sist. Ikke akkurat så mye Men noe positivt må man jo finne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 14. november 2020 #610 Del Skrevet 14. november 2020 Leit med blenda, men blir veldig spennende i dagene fremover ❤️ Tvi tvi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 14. november 2020 #611 Del Skrevet 14. november 2020 Satser på to streker om et par dager 🤞🏻😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 14. november 2020 #612 Del Skrevet 14. november 2020 blir spennende å følge deg 😊 masse lykke til 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. november 2020 #613 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg kan ikke sååå mye om temping, men det er vel et godt tegn at tempen er høyere enn sist, selvom den er det med ikke så mye?😁 Krysser fingrene for deg!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november 2020 Forfatter #614 Del Skrevet 14. november 2020 53 minutter siden, Noldi skrev: Jeg kan ikke sååå mye om temping, men det er vel et godt tegn at tempen er høyere enn sist, selvom den er det med ikke så mye?😁 Ja jeg syns jo det skal bety noe! 😅 Men sånn egentlig så er det vel ikke uvanlig at tempen går litt opp og ned oppi der i dpo-land, før den plutselig raser rett før mensen... Men jeg håper ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. november 2020 #615 Del Skrevet 14. november 2020 Håper også 🤞 men tar du fortsatt progesteron? Husk at det gir falsk høy temperatur 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november 2020 Forfatter #616 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, Neutral90 skrev: Håper også 🤞 men tar du fortsatt progesteron? Husk at det gir falsk høy temperatur 😏 Ja vet. men er usikker på hvor lenge det sitter i? Jeg har bare tatt to stikkpiller, på de to dagene med P i charten min. På 4 og 6 dpo var det vel. Så er tre dager siden sist jeg tok en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. november 2020 #617 Del Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, Amatariel skrev: Ja vet. men er usikker på hvor lenge det sitter i? Jeg har bare tatt to stikkpiller, på de to dagene med P i charten min. På 4 og 6 dpo var det vel. Så er tre dager siden sist jeg tok en slik. Daa tror jeg det er noe helt annet, ja vet at opptak skjer raskt og siden man må ta så ofte som man må, så tror jeg det går raskt ut også? I så fall synes jeg dette ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 14. november 2020 #618 Del Skrevet 14. november 2020 Åå som jeg krysser fingrene for deg i dagene fremover🤞🏻🤞🏻 Og veldig positivt at tempen holder seg høy👏🏻 Bare et spm du skriver at du har tatt progesteron støtte i to dager? Er det ikke dumt å ta det i to dager for å så ikke ta mer? Vet ikke om det virker negativt eller positivt når du bare tar i to dager, men bare en tanke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november 2020 Forfatter #619 Del Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, Love90 skrev: Bare et spm du skriver at du har tatt progesteron støtte i to dager? Er det ikke dumt å ta det i to dager for å så ikke ta mer? Vet ikke om det virker negativt eller positivt når du bare tar i to dager, men bare en tanke 😊 Vet ikke, jeg tenkte at det ikke kunne skade i alle fall? Jeg hadde noen få stikkpiller liggende fra svangerskapet i sommer, så jeg tenkte at et par dager med litt progresteronstøtte ikke kunne være til hinder for noe. Men kanskje jeg tenker feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 14. november 2020 #620 Del Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, Amatariel skrev: Vet ikke, jeg tenkte at det ikke kunne skade i alle fall? Jeg hadde noen få stikkpiller liggende fra svangerskapet i sommer, så jeg tenkte at et par dager med litt progresteronstøtte ikke kunne være til hinder for noe. Men kanskje jeg tenker feil? Jeg vet ikke, vil ikke gjøre deg negativ av den grunn. Kan jo være positivt også, og akkurat irundt egget evt skal feste seg 😊 men tenker ettersom det er en nedtrapping av progresteron støtten, er det ikke det eller husker jeg helt feil? Mest sannsynlig virker det jo mest mening i at det skal virke positivt med litt ekstra støtte akkurat irundt dagene det kan skjer noe, men var bare en tanke på om noen kanskje vet noe om dette mer enn meg? Anbefales jo nedtrapping ved natur middel på progresteron og mener de gjorde det når jeg tok denne i IVF rundene jeg hadde også hvis jeg skulle bli gravid🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå