Amatariel Skrevet 14. september 2020 Forfatter #281 Del Skrevet 14. september 2020 19 minutter siden, vret skrev: krysser alt av fingre og tær og alt for at vi kan gå over i samme termingruppe 🤞🤞🤞 Jaa jeg også! Det hadde vært fantastisk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. september 2020 Forfatter #282 Del Skrevet 15. september 2020 6 DPO Når jeg ikke er en symptomjager, så er det lite som skjer i disse dagene her. Jeg "tror" rett og slett ikke på symptomer, for etter å ha blitt gravid 7 ganger har jeg førstehånds erfaring med at ting som skjer i disse dagene her ikke hjelper meg å vite noe ene eller andre veien. Ting kroppen gjør og føles kan både være graviditet - og ikke. Kun èn gang har jeg opplevd et unntak. Et så klart symptom at det ikke var til å ta feil av - en festeblødning. I et av mine svangerskap fikk jeg ett tørk med det rødeste klareste blodet jeg har noensinne har sett. Og da var jeg ikke i tvil et sekund om at det var festeblødning, og jeg testet svakt positivt rett etterpå. Dette var på 9 dpo, og har kun skjedd èn gang av mine 7 besøk til dpo-land. Men at jeg ikke tror på symptomer stopper meg jo ikke fra å se litt tilbake på tidligere erfaringer. Har gått tilbake i dagboken min nå her og sett på de to chartene jeg har for pp1 og pp2. Den første ikke gravid og den andre gravid. Ikke sånn voldsomt spennende å se på uten temperesultat og klare symptomer. Men jeg ser at jeg fikk ømme bryst begge ganger på 6 dpo. Så etter normen min da så bør jeg jo få det i dag For de spesielt interesserte ligger chartene mine her og her Ellers er det bare å telle ned. Tre dager til testing! Selv om det høyst antagelig er for tidlig. Trodde det var 10 dpo jeg så noe svakt i sommer, men etter å ha gjennomgått dagboken min her var det jo ingenting å se før 11 dpo! Føles leeeenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. september 2020 #283 Del Skrevet 15. september 2020 Nå nærmer testetiden seg veldig!😍🤩 det gleder jeg meg til! Selvom man kanskje ikke ser noe de første dagene så føler jeg at dagene mine t.o.m går fortere når jeg følger med på de her inne som tester, så jeg nyter godt av det jeg også😇😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. september 2020 #284 Del Skrevet 15. september 2020 15 minutter siden, Amatariel skrev: 6 DPO Når jeg ikke er en symptomjager, så er det lite som skjer i disse dagene her. Jeg "tror" rett og slett ikke på symptomer, for etter å ha blitt gravid 7 ganger har jeg førstehånds erfaring med at ting som skjer i disse dagene her ikke hjelper meg å vite noe ene eller andre veien. Ting kroppen gjør og føles kan både være graviditet - og ikke. Kun èn gang har jeg opplevd et unntak. Et så klart symptom at det ikke var til å ta feil av - en festeblødning. I et av mine svangerskap fikk jeg ett tørk med det rødeste klareste blodet jeg har noensinne har sett. Og da var jeg ikke i tvil et sekund om at det var festeblødning, og jeg testet svakt positivt rett etterpå. Dette var på 9 dpo, og har kun skjedd èn gang av mine 7 besøk til dpo-land. Men at jeg ikke tror på symptomer stopper meg jo ikke fra å se litt tilbake på tidligere erfaringer. Har gått tilbake i dagboken min nå her og sett på de to chartene jeg har for pp1 og pp2. Den første ikke gravid og den andre gravid. Ikke sånn voldsomt spennende å se på uten temperesultat og klare symptomer. Men jeg ser at jeg fikk ømme bryst begge ganger på 6 dpo. Så etter normen min da så bør jeg jo få det i dag For de spesielt interesserte ligger chartene mine her og her Ellers er det bare å telle ned. Tre dager til testing! Selv om det høyst antagelig er for tidlig. Trodde det var 10 dpo jeg så noe svakt i sommer, men etter å ha gjennomgått dagboken min her var det jo ingenting å se før 11 dpo! Føles leeeenge til. Samme her, har blitt lurt så mange ganger av så mye jeg har kjent i DPO land.. tror som deg at kroppen gjør mye rart i syklusen generelt at hvis vi kjenner etter så kan man kjenne mye som ikke har noe med en graviditet å gjøre😊 den mnd jeg ble gravid fikk jeg metall smak i munnen 13 dpo, og såre brystvorter tidlig, men de skikkelige symptomene som stikking og strekking neddi der kjente jeg ikke før etter positiv test, rundt mens tider 😅 jeg tror jo mindre jeg kjenner jo mer positivt er det. For når jeg ikke er gravid så kjenner jeg så mye mere som da bare er PMS🙄 krysser såå fingrene for deg nå🤞🏻🤞🏻 I disse dager fremover skal vel et egg begynne å klore seg fast der inne🤩 har du hatt ømme bryst ifra 6 dpo de gangene du var gravid? Eller har jeg misforstått? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. september 2020 #285 Del Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, Noldi skrev: Nå nærmer testetiden seg veldig!😍🤩 det gleder jeg meg til! Selvom man kanskje ikke ser noe de første dagene så føler jeg at dagene mine t.o.m går fortere når jeg følger med på de her inne som tester, så jeg nyter godt av det jeg også😇😂 Er så enig med deg! 🤩 så fint å kan følge med på andre i testingen og nesten er like spent som den som tester 😅🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. september 2020 Forfatter #286 Del Skrevet 15. september 2020 7 minutter siden, Noldi skrev: Nå nærmer testetiden seg veldig!😍🤩 det gleder jeg meg til! Selvom man kanskje ikke ser noe de første dagene så føler jeg at dagene mine t.o.m går fortere når jeg følger med på de her inne som tester, så jeg nyter godt av det jeg også😇😂 Veldig enig! Derfor liker jeg å henge her inne. For når jeg er på et kjedelig sted i syklusen så er det alltid noen andre som har det spennende! Hadde jeg ikke vært her inne og fulgt med på dere andre tror jeg aldri jeg hadde kommet igjennom den langdryge tiden min før jeg fikk EL f.eks! 😛 6 minutter siden, Love90 skrev: har du hatt ømme bryst ifra 6 dpo de gangene du var gravid? Eller har jeg misforstått? 😊 Jeg så bare på de to chartene jeg har fylt ut nå i pp1 og pp2 denne prøverunden og der har jeg krysset av for at ømme bryst startet på 6 dpo begge gangene. Men den ene gangen endte jo i mensen og den andre med positiv test. Så det ingen fasit å finne der heller... men ømme bryst kom nå uansett, det har jeg ikke fått ennå. Det er så mange år siden jeg var prøver før dette, så jeg vet ikke om det er noe vits å begynne å se på chartene mine fra den gangen. Men kanskje jeg graver dem frem likevel Jeg har aldri merket et svangerskapssymptom de gangene jeg har blitt gravid før nærmere sv.uke 6, så jeg forventer det uansett ikke heller. Men kan jo håpe på en festeblødning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. september 2020 Forfatter #287 Del Skrevet 17. september 2020 8 DPO Nå er det snart testing folkens!!! Det er ulidelig spennende, og det blir utrolig nedslående dersom det blir negativt... Altså, jeg tar ingen sorger på forskudd i morgen da. Det vet jeg er tidlig. Men jeg tenker all over. Fikk jo negativ test i sommer da jeg var gravid på 9 dpo, men jeg har et bittelite håp om å likevel kunne skimte noe i morgen. Jeg har testet svakt på 9 dpo i tidligere svangerskap, og i morgen skal jeg ta en sånn tidligtest fra babyplan også, som jeg aldri har prøvd før. Både en tidlig + vanlig. Og skulle det bli negativt i morgen, så blir det fortsatt ulidelig spennende resten av helgen. Som tidligere nevnt reiser jeg bort på helgetur i morgen ettermiddag, så jeg er ikke hjemme for videre testing. Rart! Men jeg har allerede pakket med meg det jeg (forhåpentligvis) trenger for lørdag- og søndagsmorgen. Tar ikke stavene dersom strimlene blir blenda... Det er jo en positiv ting at jeg endelig skal være sosial med venninner, for jeg tenker at timene kommer til å gå raskt i helgen. Men jeg får dessverre ikke skravlet så mye her inne, verken i min egen dagbok eller andres. Men skal selvfølgelig oppdatere hvordan testingen går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 17. september 2020 #288 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Dette blir en veldig spennende helg!!😁🤩🤞🏼🤞🏼 Jeg har en god følelse på dine vegne nå❤️ Endret 17. september 2020 av Hopptimisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 17. september 2020 #289 Del Skrevet 17. september 2020 Åå det blir så spennende 😃😃❤️ Krysser sååå fingrene for deg🤞🏻🤞🏻🥰 du klarer hvertfall å holde deg til 9 dpo du da😅😅 jeg tror jeg holder ut akkurat til 8 dpo jeg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. september 2020 Forfatter #290 Del Skrevet 17. september 2020 8 minutter siden, Love90 skrev: du klarer hvertfall å holde deg til 9 dpo du da😅😅 jeg tror jeg holder ut akkurat til 8 dpo jeg😅 Ja. med 7 tidligere erfaringer så vet jeg at 8 dpo ikke er noe vits for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 17. september 2020 #291 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg har litt lyst til å teste i morgen selv. Men da er jeg bare 8 DPO 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 17. september 2020 #292 Del Skrevet 17. september 2020 6 minutter siden, Amatariel skrev: Ja. med 7 tidligere erfaringer så vet jeg at 8 dpo ikke er noe vits for meg Ja, skjønner den! Veldig fornuftig! Har bare en erfaring bak meg, og ifølge den så er jo 8 dpo for tidlig for meg også😅 kan bli en unødvendig nedtur for meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. september 2020 Forfatter #293 Del Skrevet 17. september 2020 11 minutter siden, vret skrev: Jeg har litt lyst til å teste i morgen selv. Men da er jeg bare 8 DPO 🙄 Vi kan jo ha en testedate! Men at vi begge er innstilt på at den høyst antagelig er negativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. september 2020 #294 Del Skrevet 17. september 2020 👏 Har troa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 17. september 2020 #295 Del Skrevet 17. september 2020 Spennende tider! Håper veldig at du oppdaterer etter testing selv når du er borte, så får vi ta skravlinga til uka 🤩 Nå gleder jeg meg til i morgen tidlig på dine vegne 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 17. september 2020 #296 Del Skrevet 17. september 2020 JIPPIII endelig testetid😍 krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 17. september 2020 #297 Del Skrevet 17. september 2020 3 hours ago, Amatariel said: Vi kan jo ha en testedate! Men at vi begge er innstilt på at den høyst antagelig er negativ. Så utrolig koselig ide ❤️ Det gjør vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. september 2020 Forfatter #298 Del Skrevet 17. september 2020 48 minutter siden, vret skrev: Så utrolig koselig ide ❤️ Det gjør vi! Angående disse ømme brystene... så er de forresten fraværende! Merkelig. Fikk det som sagt 6 dpo begge de siste syklusene mine. Altså både som gravid og ikke. Så blir jo litt skeptisk når det ikke kommer noe nå... why? Er det noe galt liksom? Får noia da for at jeg ikke har hatt EL liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 17. september 2020 #299 Del Skrevet 17. september 2020 Uff det forstår jeg! Man overanalyserer aaalt!! Men, du hadde jo så tydelige tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. september 2020 Forfatter #300 Del Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, vret skrev: Uff det forstår jeg! Man overanalyserer aaalt!! Men, du hadde jo så tydelige tester? Jada, og symptomene rundt EL de var klare nok de. Så tviler vel egentlig ikke på det. Ømme bryst kommer nok etterhvert, uansett utfall. Men dpo-land kalles vel ikke for skrulleland uten grunn Noe må man jo gnu på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå