Gå til innhold

Prøve på en sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God Morgen! 
Nå er det endelig første test dag, kjenner at jeg gleder meg veldig og håper at vi får se en svak svak strek! 😄  Hvis ikke så har jeg trua på at den dukker opp i løpet av de neste dagene! Kos deg på tur med venninnene dine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO

Jeg sov ikke godt i natt 😣 Sykt mange drømmer, vred meg, alt fra testing til jobb til alt jeg skal gjøre i dag mtp. jenteturen. Skal kjøre bil et stykke også, så ekstra viktig at jeg er uthvilt. Så jadda! Jeg drømte at jeg fikk svaakt positiv test, men drømte også at det var en drøm så jeg ble så lei meg også 🙄 

Men det ble da morgen til slutt og jeg tok både en babyplan tidligstrimmel + vanlig strimmel. Helt blenda begge to! 😞 Veldig forberedt på dette, men utrolig kjedelig å se bare èn strek. Det MÅ komme en til i løpet av helga!!

Hvordan gikk det med deg Vret??

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit min og 😞 Var jo forberedt på det. Ble enklere iom at du sa i går at vi skulle forvente hvite tester - det hjalp! Men likevel.. enig med deg at det er utrolig kjedelig!

Høres ut som du har hatt mye å tenke på i natt ❤️  Håper helgen blir superfin! Hold oss oppdatert når du kan ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig da @vret Men - var forberedt. Hyggelig med en testedate da! Vi får fortsette i dagene fremover... Håper så hardt! Det er helt utrolig hvor HVIT en sånn test kan bli altså. Spesielt dersom man er gravid. Men jeg opplevde jo akkurat dette i sommer, så vet at det går an. Selv om det er rart.

Jeg titter innom via mobil i løpet av helgen ja 😘 Sååå klar for gode nyheter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt med sånne drømmer, da har man alt for mye å tenke på og det blir med i drømmene og sover dårlig.. så kjedelig med blenda test🙁 men husk du er bare 9 dpo enda, fortsatt veldig tidlig! Jeg har fortsatt trua jeg😊❤️🤞🏻🤞🏻 Men skjønner uansett nedturen for får jo det selv om jeg får negativ test når jeg tester tidlig. Men av alle så er det bare 48% som tester positiv 9 dpo da😃 fortsatt masse håp her😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne drømmer kjenner jeg igjen fra når jeg skal ta g-test også😅 det er jo proppfullt med tanker i hodet før en sånn situasjon, og som du sier selv så var det mer som spilte inn også- jobb og jentetur (midt i testeperioden), så jeg skjønner godt det blir mange tanker nå. Veldig kjipt med helt blenda test, men jeg har ikke mistet troen❤️ Du får prøve å kose deg så mye som du kan på jentetur, også håper jeg det er to streker når du kommer hjem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner så igjen det du skriver om urolig natt før spennende og viktige ting som skal gjøres. Kjempekjedelig med hvit test, håper på positiv i løpet av helga 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO

Blenda i dag også. Skal ikke grave meg ned helt ennå, men jeg har en dårlig følelse nå... Og jeg kjenner at dersom jeg ikke ser noe svakt i morgen så er det over og ut 😔 

Jeg har tross alt ofte skimtet noe på 9dpo før som gravid, og nå sist i sommer på 11dpo. Hvis det ikke vises NOE i morgen så er jeg ikke gravid. I går og i dag tok jeg jo i tillegg en tidligstrimmel... så nei, ikke bra. Og jeg har jo bare 12 dagers lutealfase også. Og det gjør så vondt å tenke på 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei 😩 jeg hadde så virkelig troa på at du ble gravid denne mnd... du hadde såå fortjent det også! ❤️ Men håpet er jo enda ikke helt ute! Kan fortsatt bli positiv imorgen! Det er mange som ikke ser en svak strek før 11 og 12 dpo også!🤞🏻🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO

Blenda i dag også 😭 Herregud, det var sååå kjipt å teste nå og så er det fader meg ikke en ussel skygge å se en gang. Jeg hadde SÅ håp! Og som dere vet, nesten forventet det. Nå er det første gang denne syklusen at jeg tenker 'hjelp, kanskje det ikke går!?'.

For jeg er jo så dum at jeg fortsatt har et pittelite håp. Gikk tilbake i dagboken for å se på 11 dpo-testen i sommer, og den er jo veldig svak. Så vidt man ser noe. Og i går drakk jeg jo mye væske og var sent oppe (la meg kl. 01.20) og gikk på do da. Tisset myye da jeg sto opp i dag kl.7, og urinen var ikke så konsentrert. Så jeg kjenner jeg har et LITE håp om at det ikke er mulig å skimte noe før i morgen. I tillegg har jeg gått tilbake i FF og ser at jeg alltid spotter 1-2 dager før mensen. Og jeg har IKM på tirsdag. Så om mensen skal komme da, så bør det starte spotting i dag eller imorgen. Hvis jeg ikke ser noe av det i dag så lever håpet i det høyeste til i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Amatariel skrev:

11 DPO

Blenda i dag også 😭 Herregud, det var sååå kjipt å teste nå og så er det fader meg ikke en ussel skygge å se en gang. Jeg hadde SÅ håp! Og som dere vet, nesten forventet det. Nå er det første gang denne syklusen at jeg tenker 'hjelp, kanskje det ikke går!?'.

For jeg er jo så dum at jeg fortsatt har et pittelite håp. Gikk tilbake i dagboken for å se på 11 dpo-testen i sommer, og den er jo veldig svak. Så vidt man ser noe. Og i går drakk jeg jo mye væske og var sent oppe (la meg kl. 01.20) og gikk på do da. Tisset myye da jeg sto opp i dag kl.7, og urinen var ikke så konsentrert. Så jeg kjenner jeg har et LITE håp om at det ikke er mulig å skimte noe før i morgen. I tillegg har jeg gått tilbake i FF og ser at jeg alltid spotter 1-2 dager før mensen. Og jeg har IKM på tirsdag. Så om mensen skal komme da, så bør det starte spotting i dag eller imorgen. Hvis jeg ikke ser noe av det i dag så lever håpet i det høyeste til i morgen. 

Veldig kjedelig med negative tester. Jeg ville også holdt fast i et lite håp i og med at urinen ikke var særlig konsentrert, men det er nok også lurt å forberede seg litt på at mensen kan komme. Trist, men samtidig blir kanskje skuffelsen ekstremt stor hvis mensen kommer i forhold til hvis du allerede nå tar det med i betraktningen... Håper så inderlig den ikke kommer altså 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Så kjip lesning 😩 jeg også tenker at du fortsatt kan få positiv test hvis den sist 11 dpo var skikkelig svak. Men ikke gi opp håpet på at du skal bli gravid igjen selv om du ikke blir det denne syklusen! Du vet du kan bli gravid og det skjer igjen skal du se!❤️ Skjønner veldig godt uansett nedturen nå😞 for vet selv av egen erfaring hvor hardt det er med blenda test når man har så store forhåpninger og forventninger! Man vil liksom ikke vente 1 mnd til en gang når man er i teste fasen! Men som du selv skriver så er det fortsatt håp i morgen og veldig positivt hvis du ikke spotter enda idag😊🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahhh! Det var ikke det vi ville høre i dag! Det er jo fortsatt litt håp da, spesielt hvis du har hatt ukonsentrert urin når du testet🤞🏼 Jeg mister ikke motet før mensen kommer, så du trenger ikke å føle deg dum som fortsatt har håp.

Håper du har hatt en super jentetur denne helgen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Godis skrev:

men det er nok også lurt å forberede seg litt på at mensen kan komme. Trist, men samtidig blir kanskje skuffelsen ekstremt stor hvis mensen kommer i forhold til hvis du allerede nå tar det med i betraktningen

Det har du veldig rett i! Gjør det mer og mer nå. Spesielt utover dagen her som mensenmurringene er på plass. Vet de kan oppstå også ved graviditet, men kjenner det i korsryggen også. Og med blenda tester i tillegg er det bare et spørsmål om tid nå 😔

Sykt irriterende at det bare blir sånn. I sommer forventet jeg ikke to streker i det hele tatt. Ønsket det sterkt, men forventet det ikke. Var jo bare pp2... Avskrev hele pp'n på 9dpo omtrent, og DA ble jeg gravid. Mens nå... nå er det 5 måneder siden vi startet prøvingen, dette var første pp etter abort og jeg forventet så til de grader å bli gravid igjen. Følte verden skyldte meg det... Både pga aborten, men også for at det tok sånn tiiiid før EL kom. Og så blir det INGENTING ut av dette??? ARG! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig, skikkelig medfølelse for hvordan du har det nå. Ordentlig dritt når man ønsker så sterkt, og så må man kanskje legge det fra seg for å starte på nytt. Det føles så urettferdig og ugreit, og som et angrep på akkurat deg personlig. Og i alle fall her kjennes det ekstra sterkt når mange rundt, enten i omgangskretsen eller i IKM-forum får positive tester! For all del, jeg unner dem det, men egne følelser forsterkes vanvittig da. Jeg håper du kan ta en test i morgen som gjør meg misunnelig 🤩

Hvordan er det for deg, blir du mer distansert fra prøvingen når du er på jobb, eller er det like langt fremme i tankene uansett? For om det hjelper litt med jobb kan du jo i alle fall ha ei arbeidsuke å se frem til! Her går i alle fall tiden ekstra sakte i helga, og følelsene tidobles i intensitet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...