AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #101 Skrevet 18. mai 2020 På 24.4.2020 den 18.20, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt en kald jævel. Hjertet mitt er numment. De fleste jeg møter er ikke ute etter å ha noe kjærlig forhold til meg, det er sex som er tingen. Og jeg har innsett at det har forandret meg på en måte jeg aldri hadde trodd skulle skje meg. Jeg er skikkelig sliten og vil ikke ha kjæreste lenger. Anonymkode: 249dc...d8d AMEN!!! Tenkte at relasjoner forhold og dating var som i en disney film-Er våknet opp etter en gutt varinteressert i secx og etter en stund på tinder- FF forhold og sex forhld er bare noe du MÅ ta til takke med, dette med å vente, jeg øsnker deg lykke til-Da skal du lete lenge og etter min erfaring gå veldig på komprimiss med hva du egnetlig ønsker-De fleste skal ha sex før forhold på 1 eller 2 date og du skal være fleksibel og åpen LENGE Anonymkode: 365c3...dca
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #102 Skrevet 18. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: AMEN!!! Tenkte at relasjoner forhold og dating var som i en disney film-Er våknet opp etter en gutt varinteressert i secx og etter en stund på tinder- FF forhold og sex forhld er bare noe du MÅ ta til takke med, dette med å vente, jeg øsnker deg lykke til-Da skal du lete lenge og etter min erfaring gå veldig på komprimiss med hva du egnetlig ønsker-De fleste skal ha sex før forhold på 1 eller 2 date og du skal være fleksibel og åpen LENGE Anonymkode: 365c3...dca Synes jakten er spennende-Og er kasnje ikke så sønderknust som deg-Men ser hva du sier:) Og tenkte å gi deg en anerkjennelse.FOrstår deg godt jeg! Anonymkode: 365c3...dca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå