Antiviruset Skrevet 24. april 2020 #61 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: det er mulig de du nevner som eksempler er "ødelagte" men mener du da at folk som søker ff og fwb også er ødelagte? i så fall, hvem er da offer og kan kalle den andre for rasshøl osv....? Det er ikke dette jeg snakker om. Alle går ned den samme gaten når de holder på slik. De gjør det vanskelig for seg selv å danne et seriøst varig forhold med andre når de deler det mest intime med veldig mange andre. De forstår det ikke selv i denne perioden de holder på med dette, og får svi for det senere. For mange er det akkurat slik. Men ikke alle har noe ønske om varige forhold, slik sett er det jo deres valg. Men det er en faktor man bør ta med seg som individ før man går ned den gaten. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #62 Skrevet 24. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Så disse menna har ikke vært noen rasshøl allikavel da😊 fint! for det var akuratt det jeg trodde dem ikke var! Anonymkode: 60094...525 Vi har sikkert ulike retningslinjer for hva som er gode og dårlige mennesker. I min bok er løgnere dårlige folk, men man er forskjellig Anonymkode: c6303...662
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #63 Skrevet 24. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har sikkert ulike retningslinjer for hva som er gode og dårlige mennesker. I min bok er løgnere dårlige folk, men man er forskjellig Anonymkode: c6303...662 Hvem er det som har løyet til deg? å ikke overholde avtalen i en fwb eller FF er ikke en direkte en løgn. det funket ikke med noen av disse menna for deg, enten så ville han ene forhold og de andre var for kalde. Det funket ikke for deg. Du nevner også i et tidligere innlegg at du hadde datet disse menna før. Altså så var det sikkert noen av dem som allerede hadde noen ideer om at dem ville ha deg. Kanskje du heller skulle gått inn i et ff eller fwd helt fra starten av, med en fremmed? Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #64 Skrevet 24. april 2020 18 minutter siden, Antiviruset skrev: Det er ikke dette jeg snakker om. Alle går ned den samme gaten når de holder på slik. De gjør det vanskelig for seg selv å danne et seriøst varig forhold med andre når de deler det mest intime med veldig mange andre. De forstår det ikke selv i denne perioden de holder på med dette, og får svi for det senere. For mange er det akkurat slik. Men ikke alle har noe ønske om varige forhold, slik sett er det jo deres valg. Men det er en faktor man bør ta med seg som individ før man går ned den gaten. Tror du ikke det er tusen andre ting som kan gjøre det vanskelig for folk å danne et seriøst varig forhold? antall ONS/FF/FWB har nok ikke noe særskilt betydning på den skalaen. Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #65 Skrevet 24. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem er det som har løyet til deg? å ikke overholde avtalen i en fwb eller FF er ikke en direkte en løgn. det funket ikke med noen av disse menna for deg, enten så ville han ene forhold og de andre var for kalde. Det funket ikke for deg. Du nevner også i et tidligere innlegg at du hadde datet disse menna før. Altså så var det sikkert noen av dem som allerede hadde noen ideer om at dem ville ha deg. Kanskje du heller skulle gått inn i et ff eller fwd helt fra starten av, med en fremmed? Anonymkode: 60094...525 De løy ved at de sa de hadde planlagt middag, film etc, men sannheten var at etter sex var et faktum beinet de ut så jeg følte meg skitten og ekkel. Det var sykt kjipt og veldig vondt. Denne svakheten er jeg klar over, er nettopp derfor jeg ikke kan ha ONS, og dette hadde jeg forklart til disse i forkant, som de viste forståelse for.. og jaja, det er lov å ombestemme seg, hadde de syns jeg var ufyselig, angret og derfor løpt hjem kunne jeg forstått at de dreit i avtalen. Men så ringte de og ville gjerne møtes på nytt så fort som mulig. Med andre ord løy de og latet som om de hadde samme behov for nærhet bare for å få tømt seg. Hadde de vært ærlige om dette hadde jeg sagt nei, og det vet de. Anonymkode: c6303...662
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #66 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bekrefter ikke det du sier nei! er en som vil hjem etter et ligg på et ons et rasshøl?? Anonymkode: 60094...525 Det var ikke ons d var ff ... går an å behandle folk hyggelig mellom hver gang .. helt umenneskelig oppførsel spør du meg. Det du sier er at ff skal kun tenke med kjønnsorganene sine. At det kan bli god sex for begge parter uten noe slags innlevelse er helt uforståelig. Hadde ikke klart å ta på en sånn isklump en gang 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #67 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De løy ved at de sa de hadde planlagt middag, film etc, men sannheten var at etter sex var et faktum beinet de ut så jeg følte meg skitten og ekkel. Det var sykt kjipt og veldig vondt. Denne svakheten er jeg klar over, er nettopp derfor jeg ikke kan ha ONS, og dette hadde jeg forklart til disse i forkant, som de viste forståelse for.. og jaja, det er lov å ombestemme seg, hadde de syns jeg var ufyselig, angret og derfor løpt hjem kunne jeg forstått at de dreit i avtalen. Men så ringte de og ville gjerne møtes på nytt så fort som mulig. Med andre ord løy de og latet som om de hadde samme behov for nærhet bare for å få tømt seg. Hadde de vært ærlige om dette hadde jeg sagt nei, og det vet de. Anonymkode: c6303...662 Jeg skjønner ikke helt! hadde dere middag og film? Btw, du vil ikke ONS eller forhold(?)....og tydeligvis så funker ikke FF og FWB for deg heller. kanskje du burde skjønne at du er problemet og at du kanskje burde jobbe med deg selv?? isteden for å legge ut en historie om at du er offer for drittsekker! det er jo ingenting som funker for deg! Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #68 Skrevet 24. april 2020 Fraråder deg slike forhold hvis du lett får følelser. Jeg er kvinne, ikke forholdstype i det hele tatt. Får i grunn ikke lett følelser heller. Har aldri vært i et kjæresteforhold, men har hatt to FF’er på ulike tidspunkt i livet. Personen jeg har som FF nå, har jeg litt følelser for. Men jeg har vært veldig åpen om det, og klar på at jeg IKKE ønsker noe forhold i det hele tatt. Han har ikke heller følelser for meg. Men jeg merker at det FF forholdet jeg har nå, så er sexen mye bedre - og samtalene mye dypere enn med forrige FF. Jeg trenger bare nærhet og initimitet, 1-2 ganger i uka. Ikke noe mer. Slike forhold har lært meg hvilken type jeg er, og hva jeg er ute etter. Vi var venner i et år før vi ble FF. Anonymkode: def22...2d7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #69 Skrevet 24. april 2020 Tror altfor mange undervurderer kjemien som oppstår underveis. Følelser/mangel på dem er ikke noe som datostemples. Sterke belønningsmekanismer gjør at vi hélt naturlig vil ha mer. Da er det i grunnen allerede for seint. Klart det fungerer for noen, men det er kun et spørsmål om tid før man har ødelagt for seg selv. Det gjør noe med en og kun forholde seg overfladisk. Ikke her og nå, men det kan være vanskelig å finne skikkelig tryggheten senere. Anonymkode: cc91b...48d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #70 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, Bente1234 skrev: Det var ikke ons d var ff ... går an å behandle folk hyggelig mellom hver gang .. helt umenneskelig oppførsel spør du meg. Det du sier er at ff skal kun tenke med kjønnsorganene sine. At det kan bli god sex for begge parter uten noe slags innlevelse er helt uforståelig. Hadde ikke klart å ta på en sånn isklump en gang 🙄 Da har du valgt feil arena! og hvis du du ble behandlet "dårlig" i en kontrakt om sex uten følelser, så skulle du gått mens leken var god! altså med en gang! jeg avdramatiserer ikke at folk får følelser og blir såret i FF og Fwb osv.. men man kan ikke avfeie folk som drittsekker fordi det ikke funket. dessverre! Anonymkode: 60094...525
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #71 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du valgt feil arena! og hvis du du ble behandlet "dårlig" i en kontrakt om sex uten følelser, så skulle du gått mens leken var god! altså med en gang! jeg avdramatiserer ikke at folk får følelser og blir såret i FF og Fwb osv.. men man kan ikke avfeie folk som drittsekker fordi det ikke funket. dessverre! Anonymkode: 60094...525 Er du jabs ? 😂😂😂🤚
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #72 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Er du jabs ? 😂😂😂🤚 føler at uansett hva jeg svarer her nå så blir det "feil"? hvem/hva er jabs? Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #73 Skrevet 24. april 2020 9 minutter siden, Bente1234 skrev: Er du jabs ? 😂😂😂🤚 Men jeg kan jo stille samme spørsmål til deg😊 er du denne "anonyme bruker" jeg har diskutert med som ikke er "Bente" i denne tråden? 😀 Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #74 Skrevet 24. april 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt! hadde dere middag og film? Btw, du vil ikke ONS eller forhold(?)....og tydeligvis så funker ikke FF og FWB for deg heller. kanskje du burde skjønne at du er problemet og at du kanskje burde jobbe med deg selv?? isteden for å legge ut en historie om at du er offer for drittsekker! det er jo ingenting som funker for deg! Anonymkode: 60094...525 De som sa de ville det ja, men alt var løgn og oversatt at de vil tømme seg og stikke. Selv eksen min som er mann og mer pragmatisk enn snittet sa disse mennene er drittsekker, så vet ikke om jeg får frem poenget siden du ikke forstår hva som ble gjort galt. Det eneste jeg ønsket var en mann som kunne ha sex OG være kosete og normalt snill etter akten, er IKKE meg det er noe galt med som tenker at det er det normale. Mer forstyrrende med de som ønsker å bli pult som en bakgårdskatt spør du meg. Anonymkode: c6303...662
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #75 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg kan jo stille samme spørsmål til deg😊 er du denne "anonyme bruker" jeg har diskutert med som ikke er "Bente" i denne tråden? 😀 Anonymkode: 60094...525 Nei har ikke vært anonym her. Kors på halsen og 10 kniver i rompa eller hva det var🙈
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #76 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg kan jo stille samme spørsmål til deg😊 er du denne "anonyme bruker" jeg har diskutert med som ikke er "Bente" i denne tråden? 😀 Anonymkode: 60094...525 Nei du minner bare om jabs han er notorisk imot alt man sier og her er det Ts som får gjennomgå😂
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #77 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som sa de ville det ja, men alt var løgn og oversatt at de vil tømme seg og stikke. Selv eksen min som er mann og mer pragmatisk enn snittet sa disse mennene er drittsekker, så vet ikke om jeg får frem poenget siden du ikke forstår hva som ble gjort galt. Det eneste jeg ønsket var en mann som kunne ha sex OG være kosete og normalt snill etter akten, er IKKE meg det er noe galt med som tenker at det er det normale. Mer forstyrrende med de som ønsker å bli pult som en bakgårdskatt spør du meg. Anonymkode: c6303...662 Jeg forstår deg og er enig med deg👍🏻
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #78 Skrevet 24. april 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror altfor mange undervurderer kjemien som oppstår underveis. Følelser/mangel på dem er ikke noe som datostemples. Sterke belønningsmekanismer gjør at vi hélt naturlig vil ha mer. Da er det i grunnen allerede for seint. Klart det fungerer for noen, men det er kun et spørsmål om tid før man har ødelagt for seg selv. Det gjør noe med en og kun forholde seg overfladisk. Ikke her og nå, men det kan være vanskelig å finne skikkelig tryggheten senere. Anonymkode: cc91b...48d Jeg personlig vil ikke sterkt gått ut og anbefale FF eller FWB, men kan du ikke forstå at forhold og andre ting også har ødelagt masse for folk og "sjelelivet" og fremtiden dems. Alle vil vel egentlig oppleve kjærligheten og fryd og gammen, men det er ikke så enkelt! kanskje for noen hjelper et ff eller fwb å finne trygghet senere! Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #79 Skrevet 24. april 2020 4 minutter siden, Bente1234 said: Jeg forstår deg og er enig med deg👍🏻 Takk 🙏🏼 Anonymkode: c6303...662
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #80 Skrevet 24. april 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Nei du minner bare om jabs han er notorisk imot alt man sier og her er det Ts som får gjennomgå😂 mulig jeg har misforstått, men er det trådstarter jeg har diskuterer med? jeg vet ikke hvem jabs er, og hvem er det jeg er uenig med?? Jeg har ikke uttalt meg veldig direkte om at jeg synes det ene eller andre er riktig eller galt. Jeg utfordrer påstandene og narrativene til det enkelte legger ut i tråden. Men er det ikke deilig for deg å påstå at jeg er imot alt og alle...akkuratt som du er imot alle som mener et FF eller FWB kan funke, bare fordi du ble såret en gang så mener du at det gjelder for alle tydeligvis Anonymkode: 60094...525
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå