Gjest Lasox Skrevet 24. april 2020 #21 Skrevet 24. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Fått tilbud om å bli venner med fordeler, med en som jeg traff på nett. Det første jeg tenkte var at jeg vil heller noen å kun ha sex med og så gå, slippe delen med å være venner. Han snakker om å lage middager sammen, se på film og snakke. Og jeg er ikke sikker på at jeg klarer slikt uten å utvikle følelser over tid. Har kun vært forholds typen før så dette er helt nytt terreng for meg, aller helst skulle jeg ønske jeg fant en å bli sammen med, men føler ikke jeg har noe å tilby nå. Men blir man kald og kynisk av å inngå en slik venner med fordeler, avtale ? Når man vet at det er kun gjensidig bruk av hverandre. Anonymkode: 0c0b1...37f Frarådes siden du lett utvikler følelser for en.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #22 Skrevet 24. april 2020 19 minutter siden, Bente1234 skrev: Høres helt umenneskelig ut i mine ører. Ikke være venner men dele det mest private en har ... ja de som syns dette er bra kjør på... for meg er d iskaldt og kynisk Men da er du jo imot ons og sex utenfor forhold også da?? Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #23 Skrevet 24. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ellers må jeg bare si. Fuckfriends er en ENORM timewaster, om vi først skal snakke norsk og engelsk om hverandre. Hvis man vil ha den tilnærmingen (Sex uten forpliktelser), da får man ha ONS som alle andre. Selv om man kanskje ikke ender opp med å få hjertet sitt knust, vil svært mange gå glipp av mye moro og mange romantiske (og seksuelle) muligheter i perioder med fuckfriends"forhold" fordi man 1 ) ikke har øynene åpne og 2 ) av og til er i en helt fantastisk konstruksjon som er EKSKLUSIVE fuckfriends (eller forhold. Det er et FORHOLD) Hvor mange fine folk og partnere forsvinner vel ikke ut av singel-markedet fordi de holdes på gress av en eller annen som kun ønsker den fysiske nærheten, og som går og venter og venter på å en dag bli målt til å være god nok for et forhold. Folk som synes det er veldig beleilig med FF har ansvaret for en god del bitre damer og menn, altså. Anonymkode: 099b6...ee4 Hvor mange forsvinner vel ikke fra singelmarkedet mens de dater folk det ikke blir noe videre med? Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #24 Skrevet 24. april 2020 15 minutter siden, Bente1234 skrev: Ja ja folk må ha lov å være forskjellig ingenting er rett og galt men enig det at ved slike forhold er det som regel en som blir den tapende part. Og det blir feil. Selv om begge var interessert i ff eller fwb så styrer en ikke følelser og de kan komme uten at man vil og da har man allerede tapt. Men det skjer vel i andre sammhenger igjennom livet også! At man får følelser som ikke er gjensidige. Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #25 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I et puleforhold er det alltid en part som får akkurat det hen ønsker seg, og en part som går på akkord med sine egne ønsker i håp om at det skal bli noe annet på sikt. Det vil alltid bli (minst) en part som ender opp med å bli såret. Gjerne, ironisk nok, begge to til slutt. Frarådes på det sterkeste. Anonymkode: 099b6...ee4 Så sant. Jeg er dessverre den som har håpet det skal bli noe mer på sikt. Sitter nå igjen med et knust hjerte og en følelse av å være utilstrekkelig, mindreverdig og ydmyket. Vondt og jævlig. Anonymkode: 2b499...6f5 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #26 Skrevet 24. april 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange forsvinner vel ikke fra singelmarkedet mens de dater folk det ikke blir noe videre med? Anonymkode: 60094...525 Utrolig rar sammenlikning. Det er jo en del av dateprosessen, finne noen man liker og vil tilbringe mer tid sammen med. Det er jo som å si det er leit at noe mel brukes til deig, siden det kunne vært et brød. Anonymkode: 099b6...ee4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #27 Skrevet 24. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig rar sammenlikning. Det er jo en del av dateprosessen, finne noen man liker og vil tilbringe mer tid sammen med. Det er jo som å si det er leit at noe mel brukes til deig, siden det kunne vært et brød. Anonymkode: 099b6...ee4 Egentlig ikke en dum sammenligning! folk forsvinner ikke bare fordi de er i et fwb forhold. Sånn som det ble antydet i innlegget jeg kommenterte. Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #28 Skrevet 24. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig ikke en dum sammenligning! folk forsvinner ikke bare fordi de er i et fwb forhold. Sånn som det ble antydet i innlegget jeg kommenterte. Anonymkode: 60094...525 Og folk som har valgt et fwb forhold har eventuelt også valgt bort dating prosessen. Akkuratt som single som ikke er aktive med dating. Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #29 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig ikke en dum sammenligning! folk forsvinner ikke bare fordi de er i et fwb forhold. Sånn som det ble antydet i innlegget jeg kommenterte. Anonymkode: 60094...525 Ikke alle, men mange av dem! Om man har en uproblematisk tilgang på sex og nærhet uten forpliktelser så vil det selvfølgelig gjøre noe med din egen motivasjon til å komme deg ut på markedet. I tillegg består 50% av ethvert FWB-forhold av personer som ønsker seg et forhold og ikke får det. De vil selvfølgelig alltid sørge for at de er tilgjengelig for å kunne gjøre et forhold ut av det. Tenker du at "jo men dette er jo ikke meg" da gratulerer jeg deg, da er du parten som utnytter den andre. Åja den andre sa at det var helt greit for dem? De lyver Anonymkode: 099b6...ee4 1
Myrmel Skrevet 24. april 2020 #30 Skrevet 24. april 2020 Jeg har en FWB. Vi spiser, ser film, har sex,koser, kysser, overnatter av og til når det passer slik. Vi snakker om jobb, venner, barn, problemer, hobbyer og sex. Vi snapper daglig, og møtes 1-3 ganger i uka. Ingen romantiske følelser fra noen av oss, selv om vi liker hverandre godt som venner. Vi har en avtale om å gi beskjed til hverandre om vi begynner å date.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #31 Skrevet 24. april 2020 4 minutter siden, Myrmel skrev: Jeg har en FWB. Vi spiser, ser film, har sex,koser, kysser, overnatter av og til når det passer slik. Vi snakker om jobb, venner, barn, problemer, hobbyer og sex. Vi snapper daglig, og møtes 1-3 ganger i uka. Ingen romantiske følelser fra noen av oss, selv om vi liker hverandre godt som venner. Vi har en avtale om å gi beskjed til hverandre om vi begynner å date. Dette vet du, med all respekt å melde, kun om er tilfelle for deg selv. Du får melde tilbake hvordan dette endte om noen år. Anonymkode: 099b6...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #32 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle, men mange av dem! Om man har en uproblematisk tilgang på sex og nærhet uten forpliktelser så vil det selvfølgelig gjøre noe med din egen motivasjon til å komme deg ut på markedet. I tillegg består 50% av ethvert FWB-forhold av personer som ønsker seg et forhold og ikke får det. De vil selvfølgelig alltid sørge for at de er tilgjengelig for å kunne gjøre et forhold ut av det. Tenker du at "jo men dette er jo ikke meg" da gratulerer jeg deg, da er du parten som utnytter den andre. Åja den andre sa at det var helt greit for dem? De lyver Anonymkode: 099b6...ee4 Hvorfor må man komme seg ut på markedet de månedene eller det året et fwb forhold varer? Jeg skjønner hva du mener. Jeg er ikke noe forkjemper for fwb, ei heller tror jeg det er så lurt å ha for mye tro på at det blir ukomplisert osv. Men folk har sine grunner og utfordringer. Alle single mennesker driver jo ikke å dater eller prøver å finne kjærligheten hele tiden. Anonymkode: 60094...525
Myrmel Skrevet 24. april 2020 #33 Skrevet 24. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette vet du, med all respekt å melde, kun om er tilfelle for deg selv. Du får melde tilbake hvordan dette endte om noen år. Anonymkode: 099b6...ee4 Nei selvfølgelig kan jeg ikke vite 100% sikkert om det er slik for ham, selv om det var han som beklaget at han ikke hadde fått de rette følelsene for meg mens vi datet. Men jeg velger å tro på ham. For meg kom samtalen som en lettelse, fordi jeg heller ikke hadde romantiske følelser for ham. Og derfra tok vi en prat om FWB. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #34 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og folk som har valgt et fwb forhold har eventuelt også valgt bort dating prosessen. Akkuratt som single som ikke er aktive med dating. Anonymkode: 60094...525 Det er da ikke nødvendig sant. Jeg dater da selv om jeg har noen fwb rundtom som jeg møter innimellom. Eneste jeg ikke gjør er å aktivt gå inn for å møte de løse relasjonene når jeg begynner prate og date noen. Går det ikke veien med daten kan jeg møte en/flere fwb igjen. En fwb trenger ikke være noen en aktivt møter hele tiden, men noen å møte innimellom når det passer seg. Noen møter jeg jo bare 1-2 ganger i året, men har der hyggelig når vi først møtes. Så sånn sett er jo det en fwb som blir valgt bort til fordel for datingen. Enig i at de som møter en fwb hele tiden og mener det skal være eksklusivt velger bort dating da, men det er jo langt fra tilfellet for mange å møte én fast og ofte. Anonymkode: 8587a...5c0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #35 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, Myrmel skrev: Jeg har en FWB. Vi spiser, ser film, har sex,koser, kysser, overnatter av og til når det passer slik. Vi snakker om jobb, venner, barn, problemer, hobbyer og sex. Vi snapper daglig, og møtes 1-3 ganger i uka. Ingen romantiske følelser fra noen av oss, selv om vi liker hverandre godt som venner. Vi har en avtale om å gi beskjed til hverandre om vi begynner å date. Og dere er eksklusive? Alt du beskriver oser jo romantikk, hvor går grensen? Anonymkode: 8deae...ec4
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #36 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, Myrmel skrev: Jeg har en FWB. Vi spiser, ser film, har sex,koser, kysser, overnatter av og til når det passer slik. Vi snakker om jobb, venner, barn, problemer, hobbyer og sex. Vi snapper daglig, og møtes 1-3 ganger i uka. Ingen romantiske følelser fra noen av oss, selv om vi liker hverandre godt som venner. Vi har en avtale om å gi beskjed til hverandre om vi begynner å date. Ja si i fra om 6-7 mnd 😂 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #37 Skrevet 24. april 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke nødvendig sant. Jeg dater da selv om jeg har noen fwb rundtom som jeg møter innimellom. Eneste jeg ikke gjør er å aktivt gå inn for å møte de løse relasjonene når jeg begynner prate og date noen. Går det ikke veien med daten kan jeg møte en/flere fwb igjen. En fwb trenger ikke være noen en aktivt møter hele tiden, men noen å møte innimellom når det passer seg. Noen møter jeg jo bare 1-2 ganger i året, men har der hyggelig når vi først møtes. Så sånn sett er jo det en fwb som blir valgt bort til fordel for datingen. Enig i at de som møter en fwb hele tiden og mener det skal være eksklusivt velger bort dating da, men det er jo langt fra tilfellet for mange å møte én fast og ofte. Anonymkode: 8587a...5c0 Det var vel det jeg mente når jeg skrev "eventuelt også valgt bort" litt klønete formulert kanskje Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #38 Skrevet 24. april 2020 Jeg har blitt en kald jævel. Hjertet mitt er numment. De fleste jeg møter er ikke ute etter å ha noe kjærlig forhold til meg, det er sex som er tingen. Og jeg har innsett at det har forandret meg på en måte jeg aldri hadde trodd skulle skje meg. Jeg er skikkelig sliten og vil ikke ha kjæreste lenger. Anonymkode: 249dc...d8d 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #40 Skrevet 24. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei anbefaler ikke tilfeldig sex. For det første så kan du bli smittet av sykdommer. Og for det andre så skader det din sjel og evne til sann tilknyttning til en mann. Og du kan slite med vonde følelser i ettertid. Bare mennesker som er skadet eller kalde av natur som feks narsopater kan ha tilfeldig sex uten følelser eller omtanke for andre enn seg selv. Anonymkode: fb583...34b Dette. Anonymkode: b6805...e4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå