AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #41 Skrevet 24. april 2020 Trodde jeg kunne gå på akkord med meg selv og holde på sånn, men siden jeg sitter igjen med hat og bitterhet klarte jeg det tydeligvis ikke 😛 funket litt med han ene, siden han var ekstremt følsom og snill. Men menn flest er ikke slik, han ene rasshølet jeg var ff med latet som om han skulle være varm og følsom som jeg trenger, men straks etter sex ble han iskald og jævelig. Jeg trenger ikke menn i livet mitt som faker personlighet, heller sexløs enn falske folk. Finnes ikke noe verre enn folk som faker personlighet for å få noe de er ute etter. Anonymkode: c6303...662 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #42 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde jeg kunne gå på akkord med meg selv og holde på sånn, men siden jeg sitter igjen med hat og bitterhet klarte jeg det tydeligvis ikke 😛 funket litt med han ene, siden han var ekstremt følsom og snill. Men menn flest er ikke slik, han ene rasshølet jeg var ff med latet som om han skulle være varm og følsom som jeg trenger, men straks etter sex ble han iskald og jævelig. Jeg trenger ikke menn i livet mitt som faker personlighet, heller sexløs enn falske folk. Finnes ikke noe verre enn folk som faker personlighet for å få noe de er ute etter. Anonymkode: c6303...662 Hva er det du babbler om? Hvis du vil ha en følsom og snill mann som bryr seg om deg, så er kanskje ikke et FF (fuckfriend) tingen??? Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #43 Skrevet 24. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Hva er det du babbler om? Hvis du vil ha en følsom og snill mann som bryr seg om deg, så er kanskje ikke et FF (fuckfriend) tingen??? Anonymkode: 60094...525 Nei, da bekrefter du det jeg sier. Skal du ha ff kan du ikke forvente en god og snill person selv om man er det selv, kun et rasshøl. Anonymkode: c6303...662 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #44 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, da bekrefter du det jeg sier. Skal du ha ff kan du ikke forvente en god og snill person selv om man er det selv, kun et rasshøl. Anonymkode: c6303...662 Jeg bekrefter ikke det du sier nei! er en som vil hjem etter et ligg på et ons et rasshøl?? Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #45 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bekrefter ikke det du sier nei! er en som vil hjem etter et ligg på et ons et rasshøl?? Anonymkode: 60094...525 Hvorfor finner du opp ting som aldri har blitt sagt? Gidder ikke diskutere med stråmenn Anonymkode: c6303...662
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #46 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor finner du opp ting som aldri har blitt sagt? Gidder ikke diskutere med stråmenn Anonymkode: c6303...662 Jeg finner ikke opp noe som helst, jeg stiller et spørsmål som du kan reflektere over. eventuelt svare på hvis du vil. Et rasshøl ville latet som hen ville hatt et forhold med deg og gitt et inntrykk av at dem var interessert i hele deg. En som ærlig og åpent sier at dem vil ha et ff eller fwb er ærlig om intensjonen sin, altså ikke et rasshøl Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #47 Skrevet 24. april 2020 Sex uten følelser funker en, to kanskje tre ganger eller flere, men felles for alle slike forhold er at etter et vist antall samleier, så utvikler man følelser. Jeg hadde ei som vi hadde sex tre eller fire ganger, og det var på grensen for min del, før følelsene kom. Anonymkode: 12476...c91
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #48 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg finner ikke opp noe som helst, jeg stiller et spørsmål som du kan reflektere over. eventuelt svare på hvis du vil. Et rasshøl ville latet som hen ville hatt et forhold med deg og gitt et inntrykk av at dem var interessert i hele deg. En som ærlig og åpent sier at dem vil ha et ff eller fwb er ærlig om intensjonen sin, altså ikke et rasshøl Anonymkode: 60094...525 Jeg har verken nevnt noe om ONS eller om at noen er rasshøl fordi de sover hjemme, det var ord du fant opp. Det jeg skrev var at jeg hadde avtalt med disse mennene at jeg trenger en viss porsjon varme for at det skal fungere, noe de var veldig ivrige på at de også ønsket. Men likevel var de iskalde og stakk av rett etterpå, og prøvde seg på nytt selv om de vet jeg ble lei meg og følte meg dritt av den falskheten deres. Det fungerte som sagt med en fyr, fordi han ikke bare manipulerte for egen egoisme. Han VAR faktisk god og snill etter sexen også, så da brydde det meg null at han stakk hjem etter sex, og vi var ff en god stund. Anonymkode: c6303...662
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #49 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har verken nevnt noe om ONS eller om at noen er rasshøl fordi de sover hjemme, det var ord du fant opp. Det jeg skrev var at jeg hadde avtalt med disse mennene at jeg trenger en viss porsjon varme for at det skal fungere, noe de var veldig ivrige på at de også ønsket. Men likevel var de iskalde og stakk av rett etterpå, og prøvde seg på nytt selv om de vet jeg ble lei meg og følte meg dritt av den falskheten deres. Det fungerte som sagt med en fyr, fordi han ikke bare manipulerte for egen egoisme. Han VAR faktisk god og snill etter sexen også, så da brydde det meg null at han stakk hjem etter sex, og vi var ff en god stund. Anonymkode: c6303...662 Jeg vet at du ikke har nevnt ONS, det var for å illustrere et eksempel på at en ikke har en bindende kontrakt om følelser og oppfølging, relatert til temaet for tråden. Og du har ikke blitt manipulert! virker mer som du har manipulert han følsomme og snille mannen du nevner i eksempelet! Anonymkode: 60094...525
Antiviruset Skrevet 24. april 2020 #50 Skrevet 24. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: eg bekrefter ikke det du sier nei! er en som vil hjem etter et ligg på et ons et rasshøl?? Dette kan ikke sammenlignes helt, ONS kommer ofte etter en tur på byen, der det oppstår helt spontant og ofte i fylla. Angrer dagen etter og man hører ikke mer fra vedkommende. Kan bli sårt for noen dette også, men ikke i samme gate som FF. Det er jo planlagt og skjer flere ganger med samme person slik at følelser kan oppstå. Om du har masse ONS kan det gå i samme gate, at en da uten å merke det selv før det er for sent, at det å knytte seg til noen varig senere fort kan bli vanskelig. Det jeg kaller for rundbrennere som aldri har en fast partner, selv om de innerst inne ønsker dette. De er "ødelagt".
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #51 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Antiviruset skrev: Dette kan ikke sammenlignes helt, ONS kommer ofte etter en tur på byen, der det oppstår helt spontant og ofte i fylla. Angrer dagen etter og man hører ikke mer fra vedkommende. Kan bli sårt for noen dette også, men ikke i samme gate som FF. Det er jo planlagt og skjer flere ganger med samme person slik at følelser kan oppstå. Om du har masse ONS kan det gå i samme gate, at en da uten å merke det selv før det er for sent, at det å knytte seg til noen varig senere fort kan bli vanskelig. Det jeg kaller for rundbrennere som aldri har en fast partner, selv om de innerst inne ønsker dette. De er "ødelagt". Jeg sammenligner ikke, jeg prøver illustrerer et eksempel i forhold til hvordan man skal definere hva et rasshøl er! Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #52 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vet at du ikke har nevnt ONS, det var for å illustrere et eksempel på at en ikke har en bindende kontrakt om følelser og oppfølging, relatert til temaet for tråden. Og du har ikke blitt manipulert! virker mer som du har manipulert han følsomme og snille mannen du nevner i eksempelet! Anonymkode: 60094...525 Du får mene hva du vil. Når de sier på forhånd av avtalen at de respekterer at jeg trenger noe mer enn kun tøm og røm for å mestre et ff-forhold og deretter bryter det er det DE som har gjort noe feil, ikke meg! Du er helt på viddene! Har ikke manipulert han i det hele tatt, eneste er at han faktisk holdt ord og syns det var kos at man ikke skal sprute og sprinte ut etterpå, som om man hadde hatt sex med et dyr. Anonymkode: c6303...662 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #53 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sammenligner ikke, jeg prøver illustrerer et eksempel i forhold til hvordan man skal definere hva et rasshøl er! Anonymkode: 60094...525 Men det er mulig folk surrer litt med begrepene. FF er vel å regne som ren knulling og rett hjem, Fwb er litt mr at man koser og tilbringer litt tid sammen. En som er "Kald og avvisende" etter sex i et FF er ikke et rasshøl! Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #54 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får mene hva du vil. Når de sier på forhånd av avtalen at de respekterer at jeg trenger noe mer enn kun tøm og røm for å mestre et ff-forhold og deretter bryter det er det DE som har gjort noe feil, ikke meg! Du er helt på viddene! Har ikke manipulert han i det hele tatt, eneste er at han faktisk holdt ord og syns det var kos at man ikke skal sprute og sprinte ut etterpå, som om man hadde hatt sex med et dyr. Anonymkode: c6303...662 Hvis du ikke liker "sprute og sprinte" så hvorfor har du inngått FF med avtaler om kos osv? poenget med ff er sex og ferdig! hvis du blander begrepene her nå, så lurer jeg på hvordan du kommuniserte med disse eksemplene dine Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #55 Skrevet 24. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ikke liker "sprute og sprinte" så hvorfor har du inngått FF med avtaler om kos osv? poenget med ff er sex og ferdig! hvis du blander begrepene her nå, så lurer jeg på hvordan du kommuniserte med disse eksemplene dine Anonymkode: 60094...525 Fordi jeg har høy sexlyst, tross alt. Så jeg søkte etter menn som var som meg, de ønsker sex og kos, men ikke forhold. Søkte ikke fremmede, det tørte jeg ikke. Er jo de som er drittsekker når de løy om at de ønsket det samme og dreit i mine følelser ang saken. Om de ønsket en dame som liker tøm og røm burde de oppsøkt det istedet, fremfor å være ekstremt pågående med meg og si de er helt enige når det er løgn. Ingen skal fortelle meg at redelige menn opererer på den måten de gjorde! Så nå har jeg ikke ff lenger. Anonymkode: c6303...662 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #56 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har høy sexlyst, tross alt. Så jeg søkte etter menn som var som meg, de ønsker sex og kos, men ikke forhold. Søkte ikke fremmede, det tørte jeg ikke. Er jo de som er drittsekker når de løy om at de ønsket det samme og dreit i mine følelser ang saken. Om de ønsket en dame som liker tøm og røm burde de oppsøkt det istedet, fremfor å være ekstremt pågående med meg og si de er helt enige når det er løgn. Ingen skal fortelle meg at redelige menn opererer på den måten de gjorde! Så nå har jeg ikke ff lenger. Anonymkode: c6303...662 Hva skjedde med han følsomme og snille som det fungerte så godt med? Du søkte ikke fremmede? hvordan kom du i kontakt disse menna du nevnte? Jeg synes det virker som du har satt opp en "felle" for dem og deg selv. Hvis du ikke liker "tøm og røm" så vil jeg si at du bør unngå fwb og ff. for det er basically det det er, og det er det ingen som diskuterer. Fwb penser seg litt innpå mer vennskapelig og kos og klem osv, men i den uskrevene kontrakten så kan begge eller en av partene droppe ut, og da uten drama, så det blir et "tøm og røm" i seg selv, uavhengig om man har koset eller bare hatt sex eller begge deler Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #57 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med han følsomme og snille som det fungerte så godt med? Du søkte ikke fremmede? hvordan kom du i kontakt disse menna du nevnte? Jeg synes det virker som du har satt opp en "felle" for dem og deg selv. Hvis du ikke liker "tøm og røm" så vil jeg si at du bør unngå fwb og ff. for det er basically det det er, og det er det ingen som diskuterer. Fwb penser seg litt innpå mer vennskapelig og kos og klem osv, men i den uskrevene kontrakten så kan begge eller en av partene droppe ut, og da uten drama, så det blir et "tøm og røm" i seg selv, uavhengig om man har koset eller bare hatt sex eller begge deler Anonymkode: 60094...525 Og hvis disse menna brøt kontrakten ved å ikke kose, så skulle det vært verdens enkleste sak for deg å droppet dem. Jeg er mer skeptisk til folk som skal dra strikken mot en simualsjon av et forhold og følelser i et Fwb eller FF, sånn som du antyder at du har gjort. for det vitner bare om at du er på feil sted og at du er manipulativ Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #58 Skrevet 24. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skjedde med han følsomme og snille som det fungerte så godt med? Du søkte ikke fremmede? hvordan kom du i kontakt disse menna du nevnte? Jeg synes det virker som du har satt opp en "felle" for dem og deg selv. Hvis du ikke liker "tøm og røm" så vil jeg si at du bør unngå fwb og ff. for det er basically det det er, og det er det ingen som diskuterer. Fwb penser seg litt innpå mer vennskapelig og kos og klem osv, men i den uskrevene kontrakten så kan begge eller en av partene droppe ut, og da uten drama, så det blir et "tøm og røm" i seg selv, uavhengig om man har koset eller bare hatt sex eller begge deler Anonymkode: 60094...525 Han ønsket etterhvert et forhold, derfor ble det ikke noe mer med han. Det er menn jeg tidligere har datet en kort periodet, stort sett. Ja, FWB er nok mer riktig begrep av hva jeg har søkt etter og gitt uttrykk for hva jeg har søkt etter. Syns det er trist jeg ikke kan møte menn som ikke evner å ha en mellomting av iskald relasjon og forhold, er frustrerende å være konstant kåt fordi jeg ikke finner menn som kan både ha sex og være litt greie etterpå. Men har skjønt at det ikke fungerte for meg, så skal ikke forsøke det igjen. Anonymkode: c6303...662
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #59 Skrevet 24. april 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sammenligner ikke, jeg prøver illustrerer et eksempel i forhold til hvordan man skal definere hva et rasshøl er! Anonymkode: 60094...525 45 minutter siden, Antiviruset skrev: Dette kan ikke sammenlignes helt, ONS kommer ofte etter en tur på byen, der det oppstår helt spontant og ofte i fylla. Angrer dagen etter og man hører ikke mer fra vedkommende. Kan bli sårt for noen dette også, men ikke i samme gate som FF. Det er jo planlagt og skjer flere ganger med samme person slik at følelser kan oppstå. Om du har masse ONS kan det gå i samme gate, at en da uten å merke det selv før det er for sent, at det å knytte seg til noen varig senere fort kan bli vanskelig. Det jeg kaller for rundbrennere som aldri har en fast partner, selv om de innerst inne ønsker dette. De er "ødelagt". det er mulig de du nevner som eksempler er "ødelagte" men mener du da at folk som søker ff og fwb også er ødelagte? i så fall, hvem er da offer og kan kalle den andre for rasshøl osv....? Anonymkode: 60094...525
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #60 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ønsket etterhvert et forhold, derfor ble det ikke noe mer med han. Det er menn jeg tidligere har datet en kort periodet, stort sett. Ja, FWB er nok mer riktig begrep av hva jeg har søkt etter og gitt uttrykk for hva jeg har søkt etter. Syns det er trist jeg ikke kan møte menn som ikke evner å ha en mellomting av iskald relasjon og forhold, er frustrerende å være konstant kåt fordi jeg ikke finner menn som kan både ha sex og være litt greie etterpå. Men har skjønt at det ikke fungerte for meg, så skal ikke forsøke det igjen. Anonymkode: c6303...662 Så disse menna har ikke vært noen rasshøl allikavel da😊 fint! for det var akuratt det jeg trodde dem ikke var! Anonymkode: 60094...525
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå