Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Kløftfrid said:

Det kan virke som mye av problemene disse tvillingene sliter med er på grunn av livsstil. Da er det trist å se at de prioriterer å lage haugevis med mat og kjøre hit og dit til diverse butikker istedenfor å komme seg ut på beina og få litt frisk luft. De musklene til Pia trenger vel litt mosjon for å bli bra igjen? Hun burde jo fått sykkel og ikke elektrisk sparkesykkel (som hun heller ikke har brukt noe særlig). Og Guro som dessverre har blitt større igjen, kanskje en wake up call??

Vurderer å slutte å se på, fordi det er nesten litt deprimerende å se.

Tror dessverre Pia kommer til å ese ut like mye. De klarer ikke ta etterarbeidet til slankeoperasjonene på alvor. Guro hadde en periode hvor hun jogga og gikk mye husker jeg, og det er jo kjempebra. Ellers holder de stort sett på som før. I starten spiser de seff mindre pga str på magesekken, men porsjonene blir bare større og større.

De spiser mye ute og da er det burger og drittmat for alle penga, og selvfølgelig må man ha dessert. Hjemme baker de og lager hjemmelaget godis året rundt, som de sikkert sitter å gumler på hele tiden. Det som blir igjen av taste tester ikke minst. Nå i jula er det jo ekstremt. 

Og overforbruket ja... det er så mye unødvendig. De sier de KUN gir ting som mottaker trenger i julekalenderene. Men mora deres sitter jo å klør seg i hodet nesten hver gang hun åpner gavene. Kløpinne, trenger man virkelig det? Eller ørtiførti neglelakk produkter til en som har sagt flere ganger at hun egentlig ikke er noe glad i å ha noe på neglene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler de bare sløser bort penger på glossybox, de bruker jo så godt som ikke sminke, og mye av det de mottar sier de at de skal gi bort i en giveaway senere(som aldri kommer)🙄 er det rart Guro må sy så unødvendig mange toalettmapper sånn egentlig? De må vel hele tiden finne nye steder å stappe alt de kjøper.

Og Petter som valgte å kjøpe kunstig tre og gå helt bort fra egne tradisjoner for at Guro skulle få stelle i stand til jul leeeeenge før desember mnd. Føler hun tar og gir veldig lite i det forholdet, sorry not sorry.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Permisjon hele 2022 når ungen starter i barnehage i august...? Har de noen sinne tenkt til å jobbe igjen disse to? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (6 timer siden):

Permisjon hele 2022 når ungen starter i barnehage i august...? Har de noen sinne tenkt til å jobbe igjen disse to? 

Det er vel få som hadde greid det some-kjøret og samtidig ha full jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (21 timer siden):

De gjør vel det som passer for dem da? Et A4 arbeidsliv er ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

For å være helt ærlig så stiller jeg litt spmtegn ved det å sette barn til verden når man har såpass mye kroppslige plager og vondter som det disse to har. Det er jo nesten alltid en nært forestående operasjon for et eller annet i Norwaytwins AS.

Jeg har noen av de samme plagene som de har, men ikke på langt nær så mye. Og jeg har tatt den beslutningen at jeg lar være å få barn, selv om jeg ønsker å bli mor. Rett og slett fordi jeg er redd for at et barn vil arve sykdommene og plagene mine. Selv om deres barn er friskt nå så er det ikke gitt at det er det senere i livet. 

Nå satt de på liven å sa at Guro vil ha flere barn, og Pia ønsker seg også barn og påsto at hun hadde fint klart å oppdra barnet alene noe jeg tviler sterkt på. Jeg tror at hvis Petter hadde gjort det slutt og fått andre prioriteringer enn å dilte etter norwaytwins og hoppe når de sier hopp, så hadde de slitt ganske mye. 

Endret av hvemkomførst
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man følger litt med i debatten om hunderaser og avl, så kan man vel si såpass at disse tvillingene ikke ville blitt avlet på. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel kunne gå an å bevege seg litt slik at man prøver det man kan å forhindre at det samme som skjedde sist etter operasjon skjer. Det er helt utrolig hvor lite aktiv det er mulig å være. Redigering av videoer burde havne langt ned på prioriteringslisten.

Og jeg sier det igjen; HVEM SOM HELST hadde blitt sliten av det jaget etter å legge ut på sosiale medier som disse to har. En jobb ved siden av det videoopplegget går faktisk ikke. Både med hensyn til energi og tid....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløftfrid skrev (1 time siden):

Det må vel kunne gå an å bevege seg litt slik at man prøver det man kan å forhindre at det samme som skjedde sist etter operasjon skjer. Det er helt utrolig hvor lite aktiv det er mulig å være. Redigering av videoer burde havne langt ned på prioriteringslisten.

Og jeg sier det igjen; HVEM SOM HELST hadde blitt sliten av det jaget etter å legge ut på sosiale medier som disse to har. En jobb ved siden av det videoopplegget går faktisk ikke. Både med hensyn til energi og tid....

Ja, de bruker jo mere tid på SOME enn mange av de som faktisk lever av det. 

Og jeg har selv vokst opp med syk mor som ikke var i stand til å bli med på ting og følge opp skikkelig pga sykdom. Men masse unger skulle hun ha. Etter søsken #1 kom gikk hun med krykke, etter søsken#2 kom satt hun i rullestol. Hun kunne aldri bli med på juleavslutninger eller bli med på ski og akedager som de andre foreldrene. I beste fall ble faren min med hvis han hadde tid, men som regel ble jeg sendt avgårde alene og måtte se på at de andre barna koset seg på tur med mamma eller pappa.

Guro sier at smertene ikke har blitt noe bedre etter graviditeten, de har blitt verre. Og nå planlegger de en ny unge? Hva med å heller konsentrere seg om å bli frisk nok til å ta seg av første? Hun puster og peser jo bare av å reise seg opp. En ny graviditet er det siste kroppen hennes trenger.

Jeg synes det er trist å se på, men det er jo umulig å si noe til de eller komme med råd.

Endret av hvemkomførst
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 5.2.2022 den 21.09):

Nå flytter de nå

Og hva så om de flytter? Er ikke det bare koselig da?
Hva jobber petter med egentlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teardrop skrev (12 timer siden):

Og hva så om de flytter? Er ikke det bare koselig da?
Hva jobber petter med egentlig?

Skulle egentlig sitere en annen her, men ser nå at jeg glemte det. Var svar til hun som skrev at de må bygge enda mer på huset for å få plass til alt stæshet. Nå flytter de istede til hus med to egt så da kan shoppingen bare fortsette. 

Når de traff hverandre Var han vel elektriker. Nå vil hun ikke lenger røpe hva han jobber som, skulle tro han jobbet i FBI eller noe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne hasteflyttingen? Virker  som de bare kaster alt inn i flyttebilen og drar jo..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (1 time siden):

Hvorfor denne hasteflyttingen? Virker  som de bare kaster alt inn i flyttebilen og drar jo..

Istedenfor å si at de ikke kommer til å si noe om grunnen for at det skjer, så burde de bare si at muligheten bydde seg og de tok den. Nå begynner jo folk å spekulere, fordi det virker litt rart. Og det er ikke en superduper glede å spore, bare veldig hastverk. Og det er jo inntil nylig at svigerfaren var der og jobbet på det ekstra soverommet som de skulle lage der de nå bor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kløftfrid skrev (24 minutter siden):

Istedenfor å si at de ikke kommer til å si noe om grunnen for at det skjer, så burde de bare si at muligheten bydde seg og de tok den. Nå begynner jo folk å spekulere, fordi det virker litt rart. Og det er ikke en superduper glede å spore, bare veldig hastverk. Og det er jo inntil nylig at svigerfaren var der og jobbet på det ekstra soverommet som de skulle lage der de nå bor.

Ja, enig.. og burde ikke sagt noe om at hun ikke kommer til å svare på spm ang dette pga det er en annen familie involvert osv osv.. men det legges vel opp til spekulasjoner der i gården også da som med alle andre 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (3 timer siden):

G. sa hun ikke ville oppgi grunn pga de flytter inn i huset til svigerforeldrene og både de og P. ønsker å være  veldig private så derfor ville hun ikke oppgi grunnen til flyttingen. Det synes jeg er god nok grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (9 minutter siden):

G. sa hun ikke ville oppgi grunn pga de flytter inn i huset til svigerforeldrene og både de og P. ønsker å være  veldig private så derfor ville hun ikke oppgi grunnen til flyttingen. Det synes jeg er god nok grunn. 

18f316de7a26e26f390982225c023729.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skaper du jo spekulasjoner. Hvis du flytter fra en bopel til en annen, så trenger du vel ikke ha noen annen grunn enn at; du har LYST til å flytte? Evnt hvis ikke det er sannheten, så får man bruke det som en hvit løgn. Du sier vel ikke til folk som velment spør deg hvorfor du flytter, at "jeg vil ikke oppgi grunnen, ikke spør om det er du snill :)". Klart folk begynner å lure da

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...