Gå til innhold

Norwaytwins


Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Så en video med disse to for første gang i går. Det dukket opp en goodiebox-video da jeg gikk inn på YouTube. Elsker å se unboxing-videoer, så måtte ta en titt. Syns de virker som to hyggelige, jordnære og ujålete damer. Kommer sikkert til å fortsette å se unboxing-videoer, men medlemskap gidder jeg ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Må bare le av det organisering opplegget de har for seg når de er så rotete av seg. Ikke vanskelig å se at G ikke har det bra, hun er jo i utrolig dårlig form nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet inn på denne tråden om Norway twins og forstår ikke helt hvem de er og hva de gjør?

 Jeg ser at de er eneggede tvillinger og så er de kronisk syke og slankeopererte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (12 timer siden):

Har akkurat kommet inn på denne tråden om Norway twins og forstår ikke helt hvem de er og hva de gjør?

 Jeg ser at de er eneggede tvillinger og så er de kronisk syke og slankeopererte?

Ikke eneggede nei. Men de er slankeopererte tvillinger som har holdt på med YouTube siden 2014 tror jeg. Glad i pingviner og pandaer. Ene av dem er nå gift med et barn, andre er singel. De sliter med mye plager og  vondter ja. 

Opplevd mye mobbing og prater mye om mobbing. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
non_stop skrev (På 11.5.2022 den 9.01):

Ikke eneggede nei. Men de er slankeopererte tvillinger som har holdt på med YouTube siden 2014 tror jeg. Glad i pingviner og pandaer. Ene av dem er nå gift med et barn, andre er singel. De sliter med mye plager og  vondter ja. 

Opplevd mye mobbing og prater mye om mobbing. 

What?😮 Ikke eneggede? De er jo helt like! Hvertfall hvis man ser på babybildene fra bursdagsposten på insta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eelisabethh skrev (På 15.5.2022 den 3.19):

What?😮 Ikke eneggede? De er jo helt like! Hvertfall hvis man ser på babybildene fra bursdagsposten på insta. 

Like? Vil ikke si at de er kjempelike, i hvert fall ikke nå i voksen alder 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
non_stop skrev (På 11.5.2022 den 9.01):

Ikke eneggede nei. Men de er slankeopererte tvillinger som har holdt på med YouTube siden 2014 tror jeg. Glad i pingviner og pandaer. Ene av dem er nå gift med et barn, andre er singel. De sliter med mye plager og  vondter ja. 

Opplevd mye mobbing og prater mye om mobbing. 

De er vel eneggede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får det til å høres ut som at å re opp senga tar en evighet. Litt morsomt.😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som hun største har mye helseplager?

Rødprikkete i ansiktet,puster tungt, overvektig.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tough cookie said:

Det virker som hun største har mye helseplager?

Rødprikkete i ansiktet,puster tungt, overvektig.

 

Ifølge hu selv har ikke størrelsen hun har kommet opp i noen ting å gjøre med helseplagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (28 minutter siden):

Ifølge hu selv har ikke størrelsen hun har kommet opp i noen ting å gjøre med helseplagene

Jeg får bare vondt av henne når jeg ser videoene, for hun ser ikke hverken glad eller sunn ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

41 minutter siden, Tough cookie said:

Jeg får bare vondt av henne når jeg ser videoene, for hun ser ikke hverken glad eller sunn ut.

Hun virker sliten. Mer fart i Pia om dagen.

For øvrig utrolig teit de som kritiserer Guro i kommentarfeltet for å være "privatsjåføren" til Pia.. Skjønner ikke at folk legger seg opp i det.

Endret av Centimeteren
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Pia er en solstråle om dagen, ser ut som hun  er veldig flink med nevøen også og hjelper farmor rett som det er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (8 timer siden):

Jeg får bare vondt av henne når jeg ser videoene, for hun ser ikke hverken glad eller sunn ut.

Enig..... får så vondt av Guro, hun har det ikke bra for tiden 🙁 Synes godt de kunne trappet ned på dette YT greiene en stund fremover, sånn at Guro kan konsentrere seg om seg selv og bli friskere ❤

Pia er jo så søt da, hun stråler virkelig for tiden. Håper hun får hjelp med angsten sin og det psykiske, sånn at hun kommer tilbake i jobb 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker så sur og irritert når hun svarer på spørsmålene under live sendingene..?😓

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukka opp en video fra 2016 i feeden min her om dagen, og jeg fikk litt sjokk over hvor mye Guro har endret seg personlighetsmessig. Får helt vondt av henne, ja. Ingen tvil om at hun har det tungt psykisk (hun har jo selv også bekreftet dette), og de fysiske tingene hun sliter med gjør det vel absolutt ikke lettere heller. Håper virkelig hun får god hjelp så snart som mulig, fælt å se henne sånn! ❤️
 

Rister også på hodet over de som kritiserer så utrolig mye rart. Er særlig et par-tre stykker som synes å lete med lupe etter å finne noe å ta dem på. Som f.eks. dette med kjøringa. Altså, jeg skjønner ikke greia med å henge seg så sykt voldsomt opp i rutiner til mennesker de ikke kjenner. På hvilken måte påvirker det livene deres overhodet at Guro har lyst til å kjøre Pia liksom. Ja, jeg ser ironien i at jeg nå sitter og skriver om dem jeg også, men det finnes jo grenser. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...