Gå til innhold

Norwaytwins


Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken88
Oppland skrev (15 timer siden):

De kjøpte ferdig dåpskake til selve dåpsdagen sa de på you tube. 

Jeg forstår at ikke alle vil eller har økonomi til å bestille en fancy dåpskake, men når man velger å lage den selv så syns jeg personlig at det er på sin plass at man tar seg tid til å lage kaka ordentlig fra bunnen av. Det blir litt som å kjøpe en pakke toro brownies å smelle sammen i full fart. Hun sa jo selv at de hadde laget den kjedeligste kaka. Hadde jeg vært Guro hadde jeg valgt å kalle elefant kaka for selve dåpskaka, den var nydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte ikke helt den forklaringen hun kom med ang permisjon. Har hun ikke fast stilling på jobb? Selv om de ikke har rett på barnehageplass før august neste år så kan hun vel jobbe litt? Finne seg en liten jobb ved siden av Meny hvis det ikke lar seg gjøre å jobbe der nå? Skal begge slendtre hjemme, jeg hadde blitt tullete. Mannen hadde kanskje også satt pris på litt alenetid i pappaperm med barnet. Men er vel noen som synes det er helt flott

Endret av non_stop
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
non_stop skrev (16 timer siden):

Om ikke talefeil så har han hvertfall en veldig merkelig måte å snakke på. Jeg trodde han var full første gangen jeg hørte han.

Var det hovedkaken?? I alle dager. Ei ferdigkjøpt og pen dåpskake koster ikke så mye, og mtp at de måtte kjøpe opp ingrediensene flere ganger fordi de øvde så hadde det vel vært mer lønnsomt å kjøpe en? De som er så gjerrige på kronene. 

Og hvis poenget var at de ville ha en egenlaget kake til gutten så blir jo det litt rart at alt inni den er ferdigkjøpt og smelt sammen på 10 minutter.......

 

En annen ting, angående gode tilbud og salg så forstår jeg ikke hvorfor de fremdeles gidder å motta reklameaviser i papirform som de får i posten. Må da vel være mye bedre og ryddigere å laste ned tilbudsapper fra de forskjellige butikkene på mobilen? Blir jo enorme mengder papiravfall 

Er så enig, tilbudsapper er helt geniale! Men de som er så gjerrige på kronene må vel ta vare på alt de kommer over av tilbud både i papirform og alt som måtte være. Her skal det ikke brukes en krone ekstra på et glass med syltetøy liksom. Av og til føler jeg de hadde vært de perfekte deltagerne i programmer som rik på rabatt og syke samlere. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (23 timer siden):

De kjøpte ferdig dåpskake til selve dåpsdagen sa de på you tube. 

Nei, de kjøpte ferdigbunn og ferdig-marsipanlokk til selve dåpsdagen og. Hadde vært bedre med ferdigkake x)
 

Bare å swipe til siden her: 

https://www.instagram.com/p/CUDNMjUKbbB/?utm_medium=copy_link

 

Og i kommentarfeltet til vlogen på mandag (på YT) skrev de at de brukte ferdigbunn på selve dåpsdagen også da de ikke fikk tid til noe annet.

Endret av Rubella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (14 minutter siden):

Nei, de kjøpte ferdigbunn og ferdig-marsipanlokk til selve dåpsdagen og. Hadde vært bedre med ferdigkake x)
 

Bare å swipe til siden her: 

https://www.instagram.com/p/CUDNMjUKbbB/?utm_medium=copy_link

 

Og i kommentarfeltet til vlogen på mandag (på YT) skrev de at de brukte ferdigbunn på selve dåpsdagen også da de ikke fikk tid til noe annet.

Da misforsto jeg litt, trodde selve dåpskake var ferdigkake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker norwaytwins, men må si jeg lurer på hvor mye de får betalt for denne Alvaskin reklamen? Burde ikke seerne få vite det når de har ganske mange annonsevideoer ute med dette produktet med hensikt i å få flest mulig til å kjøpe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken88

Ser ut som Pia har begynt å interessere seg mer for klær og blitt mer bevist på hva hun slenger på seg etter operasjonen. Men denne kjolen satt veldig uheldig på henne, det ser ut som puppene er på vei ned til knærne..

 

 

 

 

thumbnail_IMG_2568.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (3 timer siden):

Ser ut som Pia har begynt å interessere seg mer for klær og blitt mer bevist på hva hun slenger på seg etter operasjonen. Men denne kjolen satt veldig uheldig på henne, det ser ut som puppene er på vei ned til knærne..

 

 

 

 

thumbnail_IMG_2568.png

En god BH med skikkelig støtte kunne gjort underverker for hvordan klærne sitter! Men er jo lov å gå uten óg hvis man trives med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy så slemme noen av dere er.

Norwaytwins virker som noen skjønne, snille damer. Og nei, jeg kjenner de ikke i virkeligheten, kun sett noen av videoene deres på YouTube. 

Hva så om kaken ikke var laget fra bunnen av? Eller at kjolen ikke satt perfekt på? Fint for Guro at de har råd til at hun går lengre hjemme med barnet sitt. Ja, de er «offentlige personer», men det får da være grenser på hva folk skal legge seg opp i. Regner med at dere som kommenterer her er helt uten feil.

Den som kaster den første stenen osv.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
Lively skrev (2 timer siden):

Fy så slemme noen av dere er.

Norwaytwins virker som noen skjønne, snille damer. Og nei, jeg kjenner de ikke i virkeligheten, kun sett noen av videoene deres på YouTube. 

Hva så om kaken ikke var laget fra bunnen av? Eller at kjolen ikke satt perfekt på? Fint for Guro at de har råd til at hun går lengre hjemme med barnet sitt. Ja, de er «offentlige personer», men det får da være grenser på hva folk skal legge seg opp i. Regner med at dere som kommenterer her er helt uten feil.

Den som kaster den første stenen osv.. 

Enten så er du Pia eller Guro, eller noen som er i nær relasjon med dem. Nyopprettet konto og dette er ditt eneste svar? Hvor du går veldig i forsvarsmodus.

1. Guro har lagt seg ut, det ser de fleste. Om hun trives med det får være opp til henne, virker sånn siden hun ikke tar tak i det.

2. Dåpskaka så ikke bra ut, og minner bare om sløvskap. 

Snille og skjønne? Kjenner de ikke personlig så kan ikke uttale meg om det, syns bare de ser jævlig sure og trøtte ut på nesten hver video og det gir ikke et godt inntrykk! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok om at folk skriver dritt om dem på jodel, så finnes det folk som gjør det her også?! Sier mer om dere enn om dem altså. La være å se på dem da hvis de er så ille. 🙄
 

Syns selv det er koselig å se på videoene deres, gleder meg alltid til Vlogmas! Pleier å sende julekort til dem. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Ved spørsmål til moderering send meg gjerne en PM eller lag en tråd på Ris og Ros Rampelyst. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (På 29.9.2021 den 22.59):

Enten så er du Pia eller Guro, eller noen som er i nær relasjon med dem. Nyopprettet konto og dette er ditt eneste svar? Hvor du går veldig i forsvarsmodus.

1. Guro har lagt seg ut, det ser de fleste. Om hun trives med det får være opp til henne, virker sånn siden hun ikke tar tak i det.

2. Dåpskaka så ikke bra ut, og minner bare om sløvskap. 

Snille og skjønne? Kjenner de ikke personlig så kan ikke uttale meg om det, syns bare de ser jævlig sure og trøtte ut på nesten hver video og det gir ikke et godt inntrykk! 

 

Nei, jeg kjenner de ikke i virkeligheten - jeg reagerer rett og slett på hvor mye stygge ting voksne mennesker får seg til å skrive om andre mennesker. 

Det kan være mange grunner til at noen sliter med vekten. Helsesituasjon, gener, livsstil etc. Eller en kombinasjon. Men hvorfor kommentere negativt om andres vekt i utgangspunktet? Hva positivt kommer ut av det? Jeg personlig er normalvektig og slank, men det ville aldri falt meg inn og rakke ned på mennesker med en annen kroppsfasong eller som har en annen livsstil.
 

Pia og Guro, om dere leser dette: det sier mer om de personene som kommenterer stygt om mennesker de knapt kjenner enn om dere. Empati og medmenneskelig faller ikke like naturlig for alle, desverre. Alt godt! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
Lively skrev (15 timer siden):

Nei, jeg kjenner de ikke i virkeligheten - jeg reagerer rett og slett på hvor mye stygge ting voksne mennesker får seg til å skrive om andre mennesker. 

Det kan være mange grunner til at noen sliter med vekten. Helsesituasjon, gener, livsstil etc. Eller en kombinasjon. Men hvorfor kommentere negativt om andres vekt i utgangspunktet? Hva positivt kommer ut av det? Jeg personlig er normalvektig og slank, men det ville aldri falt meg inn og rakke ned på mennesker med en annen kroppsfasong eller som har en annen livsstil.
 

Pia og Guro, om dere leser dette: det sier mer om de personene som kommenterer stygt om mennesker de knapt kjenner enn om dere. Empati og medmenneskelig faller ikke like naturlig for alle, desverre. Alt godt! 

De lager jo så mye sunn mat, skulle tro at de prøver å være inspirerende for seerne sine på en slags måte? Jeg finner det i hvert fall ikke inspirerende at en slankeoperert som har lagt seg det dobbelte ut som før etter operasjonen står å mikser sammen noe sunne greier foran kamera. 

Dåpskaken var fæl og det står jeg for. Det så ut som noe som var mikset sammen på en halvtime, og at navnet Mikkel og dåps datoen bare var knæsjet på med noe farge i full fart. Overhodet ikke noe jeg personlig hadde kalt dåpskake og satt frem på kakebordet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...