Gå til innhold

Norwaytwins


Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Synes egentlig de burde gi seg nå. Innholdet blir bare dårligere og dårligere. Halvhjertet. Hun ene går bare rundt å gjesper og er så sliten at hun knapt greier å prate. Andre blir bare surere og surere, nekter å bli med på live sendinger osv. Og hun forstår selvfølgelig ingenting av at folk reagerer på livet hun lever hvor hun blir kjørt overalt og er generelt utrolig  bortskjemt. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går Pia bare hjemme nå? Hvorfor ikke prøve å ta lappen? Hun øvelseskjørte jo en del med Guro for en stund siden, kanskje hun kan øvelseskjøre med MammaNT også? Vet ikke om hun har tatt teorien enda da, men hun har jo tid til å lese? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizzling babe skrev (2 timer siden):

Går Pia bare hjemme nå? Hvorfor ikke prøve å ta lappen? Hun øvelseskjørte jo en del med Guro for en stund siden, kanskje hun kan øvelseskjøre med MammaNT også? Vet ikke om hun har tatt teorien enda da, men hun har jo tid til å lese? 

Nå skal vel Pia inn på DPS og få hjelp med angsten sin. Så det er nok førstepri nå. Men hun burde absolutt tenke på å ta lappen etterhvert ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Mulig det med økonomi spiller inn også, lappen koster endel selv om hun har anledning til å øvelseskjøre med Guro og mamma. Tror ikke hun har så høy inntekt, for har hun noen gang Jobbet noe særlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 time siden):

 Mulig det med økonomi spiller inn også, lappen koster endel selv om hun har anledning til å øvelseskjøre med Guro og mamma. Tror ikke hun har så høy inntekt, for har hun noen gang Jobbet noe særlig. 

 

Hun bor i en leilighet eid av faren og betaler en symbolsk liten sum i husleie andre i hennes situasjon mtp økonomi bare kan drømme om. Vil også tro at far er rund i kantene når det kommer til husleie fra mns til mnd og vi hørte ikke et kvekk om at de høye strømutgiftene plaget henne noe i vinter. Det handler om hva man velger å prioritere. Kiropraktor har hun sagt at hun ikke har råd til for eksempel. Da kan en jo spørre seg hva pengene egentlig går til. Hun har nå pratet om å begynne å ta lappen i årevis men har ikke råd. Hadde hun prioritert og lagt til side en sum med penger i mnd i alle disse år så hadde hun vært langt på vei med å få lappen, og kanskje til og med hatt lappen, og hadde nok sikkertt fått en del økonomisk drahjelp fra foreldre og besteforeldre hadde de bare sett at viljen var der. 

Endret av non_stop
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg ser noen som har absolutt ingen krav stilt til seg i hverdagen. Står opp når de vil, gjør bare det som er gøy, bruker aldri føttene, lager masse mat...  Og nei, å sette på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen er ikke "å ha en produktiv dag"! Er det noen som vet om det er helt utenkelig å gå strekningen mellom de to søstrene? Det har liksom aldri skjedd...

Og å drikke sjokolademelk med 1 % kaffe, er ikke det samme som å "drikke kaffe"...

Endret av Kløftfrid
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Guro fremstår frekk og nærtagen nesten hver gang hun vlogger. Hun var absolutt ikke sånn helt i begynnelsen når de startet med YouTube?
 

Skjønner at hun går gjennom mye med tanke på fødselsdepresjon osv. i tillegg til at hun har blitt sykelig overvektig og det gir jo sikkert sine plager, men helt ærlig, er det ikke bedre å bare gi seg når alt blir et ork hele tiden?🙄 Det er jo ikke noe innhold lengre. Og Pia virker som trekker seg mer og mer tilbake?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 timer siden):

Synes Guro fremstår frekk og nærtagen nesten hver gang hun vlogger. Hun var absolutt ikke sånn helt i begynnelsen når de startet med YouTube?
 

Skjønner at hun går gjennom mye med tanke på fødselsdepresjon osv. i tillegg til at hun har blitt sykelig overvektig og det gir jo sikkert sine plager, men helt ærlig, er det ikke bedre å bare gi seg når alt blir et ork hele tiden?🙄 Det er jo ikke noe innhold lengre. Og Pia virker som trekker seg mer og mer tilbake?

Det mener jeg også 🤔 Ta seg en lang pause fra some og konsentrere seg om sin egen helse. 

Tidligere i dag så jeg en video med dem fra 5-6 år siden og det var en helt annen  Guro da... Mer sprudlende og glad og hun hadde det bra. Nå virker det som at alt bare er et ork.... 

Jeg er selv overvektig, men jeg beveger meg og går tur hver dag. Er liksom ikke så mye som skal til heller. Spesielt Guro bør jo tenke på å trimme litt mer og ikke bare bruke bilen overalt man skal... 🤔 Vet ikke hvordan de bor til, men å GÅ til butikken burde jo være overkommelig for de fleste. 

Endret av Mardina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å se videoene og direktesendinge dems. Men jeg har ikke tid til å sette av en time pluss hver gang.
Er de verdt å få med seg?
Hadde det vært podcast hadde jeg hørt samtidig som jeg gjør noe annet, men videoooo, nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (3 timer siden):

Har lyst til å se videoene og direktesendinge dems. Men jeg har ikke tid til å sette av en time pluss hver gang.
Er de verdt å få med seg?
Hadde det vært podcast hadde jeg hørt samtidig som jeg gjør noe annet, men videoooo, nei :(

Vloggene har tapt seg veldig den siste tiden. Bare gjesping, spising, sette på klesvask som de får til å høres ut tar hele dagen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Har hun største en hudsykdom eller er det bare vanlige kviser? 

Tror det er eksem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfii skrev (3 timer siden):

Jeans Jumpsuiten var fæl, posete og så ut som en potetsekk. Sorry..🤭 

Jeg syns nesten den så ut som en fjøsdress. Ikke min smak, men at Pia liker den er jo det viktigste. Syns de to damene er utrolig koselige å se på og virker veldig hyggelige. Jordnære, ekte og ordentlige damer. Har ikke sett så mange videoer utenom unboxinger da, men den fra Sverige f.eks var veldig koselig å se. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (3 timer siden):

Jeans Jumpsuiten var fæl, posete og så ut som en potetsekk. Sorry..🤭 

Da lar du være å kjøpe en da. Sånne kommentarer som dette er skikkelig ugreie 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (22 minutter siden):

Da lar du være å kjøpe en da. Sånne kommentarer som dette er skikkelig ugreie 

Det skrives langt verre ting her, orly, det er du klar over selv!:) Det var min mening om selve Jumpsuiten, har ikke skrevet noe om hvordan den kledde Pia. Synes Pia har fått en fin stil etter hun gikk ned i vekt, nå er det liksom ikke bare en stor t-skjorte og en baggy bukse lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smurfii skrev (17 minutter siden):

Det skrives langt verre ting her, orly, det er du klar over selv!:) Det var min mening om selve Jumpsuiten, har ikke skrevet noe om hvordan den kledde Pia. Synes Pia har fått en fin stil etter hun gikk ned i vekt, nå er det liksom ikke bare en stor t-skjorte og en baggy bukse lengre.

Å jeg kommenterer likevel når heg synes det er ugreie kommentarer , uavhengig av om noe er verre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (54 minutter siden):

Å jeg kommenterer likevel når heg synes det er ugreie kommentarer , uavhengig av om noe er verre

Den er greeei!🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 timer siden):

Da lar du være å kjøpe en da. Sånne kommentarer som dette er skikkelig ugreie 

Det må da være lov å si sin mening 🤔 Jeg synes også den jumpsuiten var fæl. Skulle jeg bare holde kjeft om det, mener du? 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (7 timer siden):

Da lar du være å kjøpe en da. Sånne kommentarer som dette er skikkelig ugreie 

Jeg sier meg enig med deg der. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...