Gå til innhold

Norwaytwins


Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Flott å se at Guro har skrapt sammen en liten sekk med klær som skal til Fretex. Men de kommer vel ut fra Fretex med mer ting enn de kom dit med kjenner jeg de rett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken88
non_stop skrev (16 timer siden):

Flott å se at Guro har skrapt sammen en liten sekk med klær som skal til Fretex. Men de kommer vel ut fra Fretex med mer ting enn de kom dit med kjenner jeg de rett.

Guro har muligheten til å fylle et helt hus nå vet du, ser hun er godt i gang allerede. Må nesten le litt av at de rydder og ordner/lager system hos moren sin når dem er noen skikkelig rotehuer selv. Og er det ikke mye hyggeligere å filme når det er noenlunde ryddig rundt seg? ikke minst lage mat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er sjelden man hører folk oppgi å sette på/ta ut av oppvaskmaskinen som de eneste man har på planen en dag… ofte virker det også som at både å sette på og ta ut blir litt mye på en dag😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes challenge for disse hadde vært shoppefri mnd. For å kompensere for overforbruk prater de mye om handlenett (de må vel snart ha et tresifret antall?), hvor mye de handler brukt og hvor flinke de er til å dra på dynga. "Vi finner ikke igjen juletreet i den overfylte boden, jaja da får vi dra å kjøpe et nytt ett da!" 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den pingvinlua skjønner jeg ingenting av. En ting er at den er jo alt for liten men hvem over 10 år går rundt med sånn lue :forvirra::forvirra:

Trodde først det var noe prankgreier men hun bruker lua til vanlig faktisk?

Endret av garfunkel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de pakkekalenderne..🙄 koselig, snilt gjort og alt det der ja, men jeg har fått inntrykk av at veldig mange BARN følger de, tenk for et kjøpepress da? Det virker jo som de har et hav av ting fra før av, og de alle er jo godt voksne. Må jo være mye greiere å få små gavekort for eksempel «spise middag alle 4 en dag» «jentekveld med mamma» sjokolade eller noe annet godt som er spiselig.? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, nå må det vel snart komme et samarbeid med Hello Fresh? Utrolig hvilket fokus Guro har på dette..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev en kommentar til de i dag hvor jeg spurte de om hva de syntes om det Kristin Gjelsvik sa om Black Friday, hvor hun boikotter det og sier at priskrig og prispress fører til elendige arbeidsvilkår. Oppfordret de også til å boikotte Black Friday i år. 

Den kommentaren er nå slettet. 

 

Så det er bare tull det de sier om at de kun sletter drittslenging og stygge kommentarer. Jeg regner med disse damene skal ut å shoppe til de blir blå på Black Friday 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (16 timer siden):

Skrev en kommentar til de i dag hvor jeg spurte de om hva de syntes om det Kristin Gjelsvik sa om Black Friday, hvor hun boikotter det og sier at priskrig og prispress fører til elendige arbeidsvilkår. Oppfordret de også til å boikotte Black Friday i år. 

Den kommentaren er nå slettet. 

 

Så det er bare tull det de sier om at de kun sletter drittslenging og stygge kommentarer. Jeg regner med disse damene skal ut å shoppe til de blir blå på Black Friday 

Den ligger der fortsatt den, bare ubesvart. Men ja, de skal nok shoppe i morgen. Får håpe de har black friday-tilbud i Malmö. Hvis ikke de reiser over til Bilka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
Iso1 skrev (9 minutter siden):

Hvem bryr seg om hva denne Kristin sier da.. hva med å tenke selv og gjøre hva som passer en selv? 

Skal ikke bry seg på grunn av at det er Kristin som sier det, men pga budskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blei litt satt ut av det Guro fortalte i den tilbakeblikk videoen jeg. At hun hater å se på bilder og filmer av seg selv fra den tida og at hun ikke hadde det noe bra. Jeg trodde det var omvendt, for hun har jo forandret personligheta si også en del. Etter slanke operasjonen virka hu mer positiv, morsommere og mer livlig. Bydde mer på seg selv liksom. Mens de siste årene har hu virka mer og mer gretten. Men det er kanskje nå hu er seg selv da og er mere lykkelig

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årets berg av julekalendere, jeg ser bare: søppel, søppel, søppel. Skulle ikke forundre meg om de har enda flere kalendere enn det de viser på kamera også. Første luke består av ting de har fra før og ENDA FLERE kalendere. Babyen har selvfølgelig også fått kalender. Hva med å vente litt og la familie og venner få kjøpe bøker, klær og stæsj til ungen? Før i tida var det de gamle det var vanskelig å kjøpe gave til, men nå begynner det å bli en umulig oppgave å finne noe til barn også, de har jo alt fra før. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som Guro er for fult tilbake igjen der hun var før operasjonen, men kanskje ikke så rart, virker som Petter titt og ofte disker opp med skikkelig festmåltider..men så finnes det jo de som foretrekker større damer også da, men jeg håper Guro tenker litt på helsa si også🙄 Hører ofte hun blir andpusten i videoene nesten bare av å prate. 
 

Og jeg fatter ikke at Pia har plass til mer i leiligheten?? Er jo der de filmer mye av videoene og lagrer en hel del ting som de bruker i videoene, det ser jo helt bomba ut.😶 overfylt i både gang, stue og på kjøkkenet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Smurfii said:

ser ut som Guro er for fult tilbake igjen der hun var før operasjonen, men kanskje ikke så rart, virker som Petter titt og ofte disker opp med skikkelig festmåltider..men så finnes det jo de som foretrekker større damer også da, men jeg håper Guro tenker litt på helsa si også🙄 Hører ofte hun blir andpusten i videoene nesten bare av å prate. 
 

Og jeg fatter ikke at Pia har plass til mer i leiligheten?? Er jo der de filmer mye av videoene og lagrer en hel del ting som de bruker i videoene, det ser jo helt bomba ut.😶 overfylt i både gang, stue og på kjøkkenet. 

Jeg tror ikke Petter tenker sånn, og jeg tror ikke Guro trives med hvordan tingens tilstand er nå. Hun har trossalt tatt en slankeoperasjon, og det at hun har gått opp igjen er sikkert ikke positivt for henne. Men hun vet nok også at det kommer til å bli en stor omstilling og hard jobb for å gå ned igjen, og i og med at hun har født et barn og har masse smerter rundt om på kroppen både før og etter fødsel så stresser hun sikkert ikke med det enda. Siden barnet er så liten enda og det er vanskelig nok med baby i hus. Mat og søvn og baby er viktig nå. 

Men ja, jeg håper og tror det vil komme endringer. Det innebærer jo en enorm omstilling i matveien, kutte ut alt det godteriet og kakene som de har i seg året rundt, og trening. 

Endret av garfunkel
Tilføyde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

garfunkel skrev (36 minutter siden):

Jeg tror ikke Petter tenker sånn, og jeg tror ikke Guro trives med hvordan tingens tilstand er nå. Hun har trossalt tatt en slankeoperasjon, og det at hun har gått opp igjen er sikkert ikke positivt for henne. Men hun vet nok også at det kommer til å bli en stor omstilling og hard jobb for å gå ned igjen, og i og med at hun har født et barn og har masse smerter rundt om på kroppen både før og etter fødsel så stresser hun sikkert ikke med det enda. Siden barnet er så liten enda og det er vanskelig nok med baby i hus. Mat og søvn og baby er viktig nå. 

Men ja, jeg håper og tror det vil komme endringer. Det innebærer jo en enorm omstilling i matveien, kutte ut alt det godteriet og kakene som de har i seg året rundt, og trening. 

De skal få spise akkurat hva de vil, men jeg tror de spiser en god del mer enn de viser frem i vloggene, det er jo nesten ingenting? Tre poteter og fire biter med julepølse liksom? Og det skal de også ha til middag dagen etterpå? Og den croissant ferdig deigen på hermetikk de kjøper hele tiden..🤭 er det til frokost kanskje? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/2/2021 at 8:01 AM, non_stop said:

Årets berg av julekalendere, jeg ser bare: søppel, søppel, søppel. Skulle ikke forundre meg om de har enda flere kalendere enn det de viser på kamera også. Første luke består av ting de har fra før og ENDA FLERE kalendere. Babyen har selvfølgelig også fått kalender. Hva med å vente litt og la familie og venner få kjøpe bøker, klær og stæsj til ungen? Før i tida var det de gamle det var vanskelig å kjøpe gave til, men nå begynner det å bli en umulig oppgave å finne noe til barn også, de har jo alt fra før. 

Og idag har en seer slått på stortromma og kjøpt hver sin Rituals kalender til de som de river opp og begge står å rister av begeistring 🤭😝 "Ooooooo!!" "Ooooooo!"

Helt feil fokus på jula de der.. for å sitere Pia en vlogmas julaften: "håper dere har hatt en fin jul!", dvs for de er jula over når julaften er over og alle oss andre virkelig begynner å feire jul

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 3.12.2021 den 2.59):

ser ut som Guro er for fult tilbake igjen der hun var før operasjonen, men kanskje ikke så rart, virker som Petter titt og ofte disker opp med skikkelig festmåltider..men så finnes det jo de som foretrekker større damer også da, men jeg håper Guro tenker litt på helsa si også🙄 Hører ofte hun blir andpusten i videoene nesten bare av å prate. 

Oi...ja 😳 fikk de opp på IG nå. Driver å lager middager live. Jeg kjente henne ikke igjen!! Trodde først det var pia men hun sitter jo bak kamera å prate.

Hva skjedde?? Lenge siden jeg har sett på de tydeligvis

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som mye av problemene disse tvillingene sliter med er på grunn av livsstil. Da er det trist å se at de prioriterer å lage haugevis med mat og kjøre hit og dit til diverse butikker istedenfor å komme seg ut på beina og få litt frisk luft. De musklene til Pia trenger vel litt mosjon for å bli bra igjen? Hun burde jo fått sykkel og ikke elektrisk sparkesykkel (som hun heller ikke har brukt noe særlig). Og Guro som dessverre har blitt større igjen, kanskje en wake up call??

Vurderer å slutte å se på, fordi det er nesten litt deprimerende å se.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...