Gå til innhold

Norwaytwins


Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

På 12.7.2020 den 18.59, Candiru skrev:

Det er ihverfall godt at Pia er tilbake, ho ser så utrolig godt ut nå. Tenker ikke bare med vektnedgangen, men også at hun ser så mye gladere ut nå, og øynene hennes stråler. 

Enig! Synes godt at hun har blitt tynnere i ansiktet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er fint at Pia prøver seg på nettdating nå, håper hun treffer en hun liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2020 den 22.43, WhiteSwan skrev:

Synes det er fint at Pia prøver seg på nettdating nå, håper hun treffer en hun kan få det bra med.

Ja, det synes jeg er fint også. Hun er blitt mye gladere enn hun har vært på lenge, så håper hun lykkes med kjærligheten også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser en video av de, tenker jeg: Hvorfor i alle dager bruker de ikke bh? 🙈🙈 Det er absolutt ikke stygt ment, men skjønner bare ikke hvorfor.... Ikke alt man skjønne tydeligvis😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dolla skrev:

Hver gang jeg ser en video av de, tenker jeg: Hvorfor i alle dager bruker de ikke bh? 🙈🙈 Det er absolutt ikke stygt ment, men skjønner bare ikke hvorfor.... Ikke alt man skjønne tydeligvis😅

Det er ikke noe behagelig å bruke bh så det skjønner jeg godt. Jeg reagerer mer på at de har et så stort overforbruk, de abonnerer på masse unødvendige boxer og kjøper masse ting de ikke trenger og har fra før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, WhiteSwan skrev:

Det er ikke noe behagelig å bruke bh så det skjønner jeg godt. Jeg reagerer mer på at de har et så stort overforbruk, de abonnerer på masse unødvendige boxer og kjøper masse ting de ikke trenger og har fra før.

Da bruker du feil bh☺️
Men samma det, klarer bare ikke å ikke legge merke til det😅 Min mening er at noen kan fint gå uten, mens andre virkelig har behov for det. Jeg hadde aldri gått uten bh ute blant folk hvertfall. Når det er sagt, alle gjør så klart som de vil, men jeg mener fortsatt de burde bruke bh😜 Fins masse forskjellig å velge mellom. Viktig å finne en modell som passer til din kropp, at man bruker riktig str osv.. Da bør det ikke være ubehagelig😉

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er begge sykmeldte nå? Søte jenter! Det må være utrolig slitsomt å lage videoer daglig! Pluss diverse bonus! Mer bloopers og lookbooks til folket!!😎

Endret av Kløftfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de på Ski i går flotte jenter. Det er hobbyen deres da og lage de videoene og så er det sikkert fint å ha noe felles også etter at Guro flyttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker videoene og måten de er på. Eneste jeg får helt fnatt av er at begge to hele tiden driver og plukker seg i ansiktet. Klør seg i øret med fingeren før de stryker seg på leppene med samme fingeren. Gnir seg i øya hele tiden og klør seg i og rundt nesa. Uhygienisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jukkapalme skrev:

Hvem er dette? Noen youtubere? 

Ja. Tvillinger fra Moss i 30 årene som driver med YouTube.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Guro er gravid, men som en annen kommenterte på YouTube så må man regne med at noen går ut med det før hun selv når hun poster det på Facebook der hun har 400 «venner» hvis det kun var info til de nærmeste vennene hennes burde hun slette de andre i lista. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WhiteSwan skrev:

Fint at Guro er gravid, men som en annen kommenterte på YouTube så må man regne med at noen går ut med det før hun selv når hun poster det på Facebook der hun har 400 «venner» hvis det kun var info til de nærmeste vennene hennes burde hun slette de andre i lista. 

Ja. For oss som ikke har Jodel ble dette bare rart. Alle kjente eller "kjente" personer slarves tydeligvis om på Jodel. Og alle kjendiser som har vært gravide er vant til at spekulasjoner og rykter og kanskje også bevis sprer seg lenge før de får offentliggjort det skikkelig. Dette er jo ikke noe nytt? Jeg fikk helt bakoversveis når jeg så den videoen i dag, for det så ut som hun skulle eksplodere av sinne. 

Hvis jeg har forstått det riktig så hadde hun delt det med de nærmeste for lenge siden (selvfølgelig), og etter det ville hun dele det med sine venner på Facebook noe som var ca 400 stykker forstod jeg? Og nå er hun rasende fordi noen av de 400 har røpet graviditeten og lagt ut på Jodel? Da kan hun jo skylde seg selv? Det sier jo seg selv at det vil skje. Men hva forventer du egentlig når du er så aktiv på absolutt alt av some, vi er da mange som aldri har lagt ut en tøddel om graviditeten vår på Facebook? 

Nå skulle hun slette mange av vennene sine på Facebook, og hun dreit i om hun slettet noen som ikke hadde noe med spredningen å gjøre sa hun. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Centimeteren skrev:

Stakkars, stakkars Guro ;/ 

Hva hvorfor? Er det ikke en glede å bli gravid ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Idag sluttet jeg å følge de. Det er synd, for jeg har jo fulgt de fordi jeg faktisk har hatt sansen for de. 

Irritasjonsmomentet mitt er at hvis det er en bitteliten negativ kommentar på en video, så kan du banne på at 50 % av neste video går med til å svare/kjefte/sutre angående den negative kommentaren.

Nå hadde Guro fått en negativ kommentar på noe ang graviditeten, og dagens video bærer preg av det. Hun sier i tillegg at hun brukte store deler av dagen på å svare den personen som hadde skrevet negativt. 

Jeg er rett og slett lei av å høre om negative kommentarer. 

Regner også med at det etterhvert kommer til å gå mer og mer over til at det kun er Pia som holder youtube-kanalen i live, siden Petter er såpass privat av seg at han sikkert ikke ønsker at babyen skal filmes og dermed forsvinner vel også Guro. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Lucy calling skrev (På 18.9.2020 den 15.28):

Idag sluttet jeg å følge de. Det er synd, for jeg har jo fulgt de fordi jeg faktisk har hatt sansen for de. 

Irritasjonsmomentet mitt er at hvis det er en bitteliten negativ kommentar på en video, så kan du banne på at 50 % av neste video går med til å svare/kjefte/sutre angående den negative kommentaren.

Nå hadde Guro fått en negativ kommentar på noe ang graviditeten, og dagens video bærer preg av det. Hun sier i tillegg at hun brukte store deler av dagen på å svare den personen som hadde skrevet negativt. 

Jeg er rett og slett lei av å høre om negative kommentarer. 

Regner også med at det etterhvert kommer til å gå mer og mer over til at det kun er Pia som holder youtube-kanalen i live, siden Petter er såpass privat av seg at han sikkert ikke ønsker at babyen skal filmes og dermed forsvinner vel også Guro. 

Enig. I går hadde noen lagt igjen en kommentar og spurt om hvor mange babynest Guro har siden hun følte hun skaffet noen hele tiden. Og hva skjer? Joda, i kjent stil så ser vi en ganske sutrete Guro bruke mye av tiden i dagens  video til å svare på denne kommentaren selv om de allerede har svart på kommentaren i kommentarfeltet. De tar seg nær av den minste ting, og er veldig raske med å legge alt for hat! Vet de har gått gjennom mye opp gjennom årene, men når man er godt over 30 skulle man tro det er visse ting man klarer å heve seg over...🤦🏽‍♀️ De irriterer meg bare..En annen ting jeg har lagt merke til er at de «overkjører» moren sin fullstendig når hun er med i videoene. Hun får jo nesten aldri kommet til ordet..? 🤦🏽‍♀️ 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil så gjerne at disse jentene skal få flere følgere og oppleve skikkelig mestring og positive ting i livet sitt. De har fortalt mye om fortiden sin, at de ble mye mobbet på skolen og av mormoren sin. På en måte er det veldig tøft av dem å tørre å eksponere seg selv og være så ærlige og åpne om hverdagen sin, med tanke på nettopp den fortiden de har. Mange hadde sikkert ikke turt det i en sånn situasjon, med en selvtillit som sikkert har fått en skikkelig knekk. Godt å se at det skjer fine ting i livene deres nå, Guro som snart blir mamma og er gift med drømmemannen sin, og Pia som har gått ned masse i vekt og sikkert fått et nytt liv med tanke på helse osv. Er nok også veldig godt å ha en tvillingsøster som man er så nær. Jeg heier ihvertfall masse på dem ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Candiru skrev (På 1.2.2021 den 21.28):

Jeg vil så gjerne at disse jentene skal få flere følgere og oppleve skikkelig mestring og positive ting i livet sitt. De har fortalt mye om fortiden sin, at de ble mye mobbet på skolen og av mormoren sin. På en måte er det veldig tøft av dem å tørre å eksponere seg selv og være så ærlige og åpne om hverdagen sin, med tanke på nettopp den fortiden de har. Mange hadde sikkert ikke turt det i en sånn situasjon, med en selvtillit som sikkert har fått en skikkelig knekk. Godt å se at det skjer fine ting i livene deres nå, Guro som snart blir mamma og er gift med drømmemannen sin, og Pia som har gått ned masse i vekt og sikkert fått et nytt liv med tanke på helse osv. Er nok også veldig godt å ha en tvillingsøster som man er så nær. Jeg heier ihvertfall masse på dem ❤️ 

Ja dette er jeg veldig enig i. Flotte jenter. 

 

Men som jeg har skrevet tidligere så må de roe seg ned når det kommer til kritikk og den biten der. Dessuten så leste jeg nå i et kommentarfelt at det var en i deres innerste krets som hadde lekket det med at Guro var gravid.

Så all den tid hun satt rødsprengt av raseri i flere dager  å kjeftet på oss følgere om at det var noen av oss som var så slemme at vi røpet dette (for ingen av de de faktisk kjente kunne være sååå fæle) så var der faktisk en av deres venner som hadde gjort det. 

Var snakk om at så lenge ingen kunne bevise at det var den personen så valgte de å stole på vedkommende, men det skinte vel litt gjennom at de ikke var bestevenner lengre akkurat. 

 

Endret av non_stop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hvembryrseg96

Kle seg kan dem ihvertfall ikke, grusomme grønne jakker som ikke kler kroppen dems overhode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...