Gå til innhold

Etter påske; kommer du til å shoppe på kjøpesentre, dra til frisøren, sitte på kafe, gå på resturant?


AnonymBruker

Etter påske; kommer du til å shoppe på kjøpesentre, dra til frisøren, sitte på kafe, gå på resturant?  

306 stemmer

  1. 1. Etter påske; kommer du til å shoppe på kjøpesentre, dra til frisøren, sitte på kafe, gå på resturant?

    • Ja
      79
    • Nei
      143
    • Usikker, mulig jeg venter noen uker for å se utviklingen på antall smittede
      84


Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skal fikse negler i mai, sette botox, shoppe, dra på byen, kino, på byen og ut å spise.  :)

Anonymkode: 71971...788

Ok. Du tror alt dette er åpent. U wish.

Anonymkode: 863a2...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns faktisk synd på frisører og hudpleiere. Tenker de må klippe med hansker og munnbind. Så har folk gått ned i inntekt så mange frisører vil også gå konkurs. 

Anonymkode: 863a2...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, shopping av klær og juggel er djevelens verk uansett. 

Anonymkode: 053eb...af1

Regner med du går naken da?

Anonymkode: 5887b...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Har ikke tenkt å bli syk. Stay home for fuck sake!!

Anonymkode: 863a2...2c1

I hvor mange år?

Anonymkode: 5334e...f24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før 2 mai. Avhengig av situasjoner, så skal jeg et nødvendig ærend innom en butikk. Ellers er det å holde seg hjemme og kun gå ut for mat.

Anonymkode: eda6b...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke behov for frisør enda, og jobber på senter, så ute er jeg, men ikke uten at det er behov. Eneste jeg gleder meg veldig til er å få behandlet nakken igjen. Gått med hodepine i nesten en måned nå

Anonymkode: 97510...ae3

Gleder meg også til å bli behandlet naken igjen. Åpner de 20. Eller 27?

Anonymkode: 5334e...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal sende ungene mine i barnehagen og skolen. Kommer likevel til å jobbe hjemmefra så lenge jeg får beskjed om å gjøre det (jobber i VGS), og da opplever jeg det som naturlig å ikke oppsøke andre steder hvor jeg risikerer å smitte andre/bli smittet. Går ikke til frisøren mer enn en gang i året, og vi bruker mye penger på dagligvarer nå som vi er så mye hjemme.. Så

Pengene jeg "sparer" på å ikke kjøpe dill kan jeg heller bruke I sommer. 

Anonymkode: 416c8...e25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, denne tiden har lært meg hvor lite jeg klarer meg med, hvor lite jeg trenger shoppe, at jeg ikke må på café og kjøpesenter..... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg også til å bli behandlet naken igjen. Åpner de 20. Eller 27?

Anonymkode: 5334e...f24

😅 

Anonymkode: bf6c8...01f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Venter litt og ser hvor stor smittebølgen blir, tar ingen risiko.

Anonymkode: 068b2...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å fortsette som jeg har gjort. 
 

Jobb-barnehage-hjem. Trenger jeg noe så handler jeg, men kommer ikke til å henge på senteret eller dra på cafe med venninner. Har støttet lokale butikker og de har levert på døren min. 
Jeg jobber innen helse og kan ikke utsette megselv for unødvendig smitte. Av hensyn til pasientene mine og andre. 

Anonymkode: e58ac...add

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med etter påske? Bortsett fra frisør så er dette ting jeg allerede har gjort i mange uker. 🤣

Anonymkode: 18030...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til frisøren 2 ganger i året, var for 6 uker siden , så blir en god stund til. 

Kommer heller ikke til å shoppe på kjøpesenter(gjorde det altfor ofte før korona) 

Ikke for at jeg er redd for smitte, men har blitt skikkelig ivrig på å spare penger den siste tiden. Laget meg flere sparekontoer!

Nå skal jeg heller spare til tidenes ferie, til når dette helvetet er over.

Anonymkode: 28b10...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg shopper aldri, men kjøper fremdeles det jeg trenger, så det kommer jeg til å fortsette med etter påske. Take away også. Frisør og café, nei.

Anonymkode: db9f4...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger en del ting til barnet vårt, og til hjemmet vårt. Kommer til å dra i butikk for å handle det vi skal ha, men tviler på at jeg kommer til å dra på kino eller restaurant med det første. 

Anonymkode: ff350...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skal fikse negler i mai, sette botox, shoppe, dra på byen, kino, på byen og ut å spise.  :)

Anonymkode: 71971...788

Hvor skal du reise for å gjøre alt dette? 

Anonymkode: f5c62...676

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Restauranter og sånt vil neppe åpne igjen. Heller ikke frisører siden så mange av kundene ikke tør ennå. det er vel strengt tatt bare skoler og BHG som åpner, resten vil jo være stengt en stund til. Så har ikke tenkt så mye på det ennå. Men jeg tror det dessverre blir lenge til vi sitter på restaurant, bar og shopper som før. Det kan gå flere år før vi kan gjøre det.

Anonymkode: 4ce07...fad

Så hvorfor forbereder mange frisører seg på å åpne da?

Ser min frisør gjør det og har nesten ikke flere timer igjen så jo tror mange tør å dra til frisøren.

Anonymkode: 824d2...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mange andre som er ute.. Jeg handler på kjøpesenter og drar ut å spiser nå. Det har jeg gjort hele tiden fordi det ikke er andre mennesker ute.

Anonymkode: 90dbc...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi trenger en del ting til barnet vårt, og til hjemmet vårt. Kommer til å dra i butikk for å handle det vi skal ha, men tviler på at jeg kommer til å dra på kino eller restaurant med det første. 

Anonymkode: ff350...598

Du kan bestille over nett?

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...