Gå til innhold

Etter påske; kommer du til å shoppe på kjøpesentre, dra til frisøren, sitte på kafe, gå på resturant?


AnonymBruker

Etter påske; kommer du til å shoppe på kjøpesentre, dra til frisøren, sitte på kafe, gå på resturant?  

306 stemmer

  1. 1. Etter påske; kommer du til å shoppe på kjøpesentre, dra til frisøren, sitte på kafe, gå på resturant?

    • Ja
      79
    • Nei
      143
    • Usikker, mulig jeg venter noen uker for å se utviklingen på antall smittede
      84


Anbefalte innlegg

I forkant av viruset kuttet jeg ut cafe/restaurant, kino osv. rett og slett for å spare penger, og det trenger jeg å fortsette med en stund enda så akkurat det er ikke så relevant for meg:P Ellers skulle jeg helst hjulpet økonomien litt på vei, men mulig linser, shampo osv. som jeg alt bestiller på nett hjelper litt. Dog er det en liten mulighet for at jeg sniker meg til frisøren forutsatt at de følger hygienereglene de skal. Var på høy tid med klipp før viruset, og det er det i hvertfall nå. For pysete til å klippe meg selv :fnise:

Anonymkode: 3e85d...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer til å holde meg hjemme. Trenger ikke shopping/frisør/restauranter. Bare litt take-away innimellom 🙂. Men egentlig burde vel flere komme seg ut og støtte opp om næringslivet - med forhåndsregler, selvfølgelig 🙂

Anonymkode: b645e...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, jeg gjør bare de aller mest nødvendige tingene frem til høsten. Jeg tar dette på alvor og kan sosialisere senere.

Enig. Det er ingen vits å ta noen sjanser nå. Alt man ikke absolutt må eller trenger, bør man holde seg unna, som f.eks. kan man klare seg godt uten å gå på kino, restauranter eller gigantiske kjøpesentre. 
 

 

Endret av Gorilla
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kommer ikke til å gjøre noen av delene.

Anonymkode: de40b...759

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i risikogruppen så... jeg får vel sitte inne i huset mitt til.. evig tid? 

Anonymkode: d68f8...160

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor kraftig hårvekst enkelte har på hodet som sliter etter en mnd nedstengning av salongene. Såvidt jeg kan huske er det sagt at det i snitt vokser ca. en cm i mnd?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å dra til frisør ja. Kanskje ikke med engang, men i begynnelsen av mai for må få av extentions håret mitt. Vokst for mye.

Kommer også til å dra til kiropraktor, da jeg ikke har vært der på lenge..går i snitt 1 gang i mnd opprinnelig.

Kjøpesentere er jeg ikke så ofte på generellt med mindre jeg vet at jeg må ha noe på forhånd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tarmegenbolle skrev:

Jeg lurer på hvor kraftig hårvekst enkelte har på hodet som sliter etter en mnd nedstengning av salongene. Såvidt jeg kan huske er det sagt at det i snitt vokser ca. en cm i mnd?

Som sagt. Drar fordi jeg ønsker å støtte salongen min. 

Trenger ikke klipp. Men skal be om en god hårmaske, massasje, vask, og mulig litt stussing av tupper om hun anbefaler det. 

Anonymkode: 3206d...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noen av de tingene på flere år, kommer nok ikke til å begynne nå . 

Anonymkode: c8173...df9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allerede på kjøpesenter, fordi jeg jobber der, så har stukket innom noen andre butikker et par ganger også.

Jeg kommer til å dra til frisøren ganske raskt etter de åpner. 

Anonymkode: 4b511...74c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært hos frisøren på 15 år,så jeg holder meg unna noen måneder til. Har ikke behov for noen tur på kjøpesenter heller, men gleder meg til de to butikkene jeg benytter mye åpner igjen (begge er corona-stengt). 

Restaurant og kafé er heller ikke hverdagskost her, men vi har kjørt drive-in på mcdonalds noen ganger for ungenes skyld de siste to ukene. Det blir det nok heller mindre av, enn mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som flere over her at jeg vil bidra til at ting kommer gang igjen. Restauranter, butikker osv har fått gode rutiner og selv er jeg selvsagt også mye mer obs. Så jeg følger anbefalingene og bidrar der jeg kan for å holde kulene i gang. Jeg klarer selvsagt å la være om det er det, men jeg mener det handler om mer enn det i denne dugnaden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Skal invitere mine få faste venner over for vin på terassen som vi har gjort de siste ukene. Café og restauranter med masse fremmede folk har jeg ikke behov for nå. 

Anonymkode: 8a9e6...017

Ironien her er stor 

Anonymkode: 38bb6...60c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Har ikke tenkt å bli syk. Stay home for fuck sake!!

Anonymkode: 863a2...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på kjøpesenter nå også, om det er noe jeg trenger. Har aldri vært slik at jeg henger på kjøpesenter, jeg er der kun hvis det er noe jeg trenger fra butikkene. Frisør går jeg sjeldent til, så kommer ikke til å dra dit med det første. Men kan fort bli en cafetur eller to. Blir som regel å bestille meg take away fra restauranter som jeg vanligvis gjør, spiser som regel kun på restauranter når det er en spesiell begivenhet eller jeg er på reise. 

Anonymkode: 9eaa1...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt. Drar fordi jeg ønsker å støtte salongen min. 

Trenger ikke klipp. Men skal be om en god hårmaske, massasje, vask, og mulig litt stussing av tupper om hun anbefaler det. 

Anonymkode: 3206d...021

Nå er det jo ikke sikkert du må støtte salongen din. Man vet ikke enda hvilke tiltak frisørene må gjøre, og det blir nok en kø av folk som ikke har kommet seg til frisøren på mange uker. 

Anonymkode: f5c62...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det fortsatt er et overtall av de som fortsatt kommer til å være forsiktige og ta hensyn etter påske - slik som myndighetene har oppfordret. 

Anonymkode: 20388...a39

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke sikkert du må støtte salongen din. Man vet ikke enda hvilke tiltak frisørene må gjøre, og det blir nok en kø av folk som ikke har kommet seg til frisøren på mange uker. 

Anonymkode: f5c62...676

Håper jo selvfølgelig på det. At mange er ute og får i gang samfunnet i gang :)

Min favorittrestaurant her går bedre enn noen gang. De kom på et genialt hjem-levering system. Så da bestiller jeg foreløpig fra de som ikke har samme ressursene. 

Anonymkode: 3206d...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar gjerne en time å klippe meg, så det blir nærkontakt med frisør en time. Hun har sikkert 6-10 kunder per dag, 5 dager i uka, all slags folk (folk som er forsiktige og folk som gir faen). På salongen jobber det vel 8-10 frisører. Jeg tror ikke jeg kan ta sjansen på å dra til frisøren på en stund, nei. 

Anonymkode: 953e5...8ab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...