Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

En stor :klem: til deg også veslo!!!

Og Heidi; Mariann er kjempehyggelig. Nesten litt lei meg for at jeg ikke fant kjole hos henne. Storgt 11 ordner med alt utenom bordplassering, alkohol, og blomster. Resten ordner de. Kjempegreit!!! Har hun mye fint av slør og tiarar på Tjøme?? Er det noe billigere der enn andre steder siden du kjøpte der Heidi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet kjolen min!!!!!! :hoppe::hoppe:

Det var den siste jeg prøvde, og faktisk så var jeg ferdig med å prøve kjoler. Men jeg tok en runde til å så igjennom kjolene, og da fant jeg den :Nikke:

Har allerede betalt et depositum på 2000,-.

Kjolen er i ivory farge, og med sko med 8 1/2 cm hæl, så behøver jeg ikke å gjøre noe med den!! Det eneste som skal gjøres, er å flytte hempa til å ha rundt handa. Det ordner ei venninne av meg

Er bare så happy, vil bare ha den på meg igjen... :)

Gleder meg til å hører hva dere syns.

Håret mitt viser seg ikke fra sin beste side, så overse det a

Broderier og perler er over hele kjolen bak og foran. Hele veien rundt nederst på kjolen, og et stort i enden av slepet. Også er det en nydelig blå rose brodert inn i underskjørtet. Kosta 7.800,- Fikk pruta den ned til 7.000,- Det er en Romantica Panama modell..

Bak

Foran

Ellers har jeg et bilde fra siden til Romantica, der kommer broderiene bedre fram..

Kjolen

(Nå håper jeg dette funker)

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Gratulerer!!!

Fikk bare frem bildet fra siden til Romantica, men den ser jo veldig fin ut da!!

Gleder meg til det blir min din til å finne Kjolen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjolen var skikkelig fin!! Minner litt om min faktisk i type kjole og fasong, vi har nok ganske lik smak! Den var nydelig assa! Godt valg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor :klem: til deg også veslo!!!

Og Heidi; Mariann er kjempehyggelig. Nesten litt lei meg for at jeg ikke fant kjole hos henne. Storgt 11 ordner med alt utenom bordplassering, alkohol, og blomster. Resten ordner de. Kjempegreit!!! Har hun mye fint av slør og tiarar på Tjøme?? Er det noe billigere der enn andre steder siden du kjøpte der Heidi??

Grattis med at du har funnet KJOLEN!! Fikk bare frem det ene bildet jeg, ikke de du har lagt inn på skravlekroken.....

Vi hadde jo bryllupsfesten på Storgaten 11 og bruket de også i sommer da vi hadde surpriseparty for svigermor. Bestilte koldtbor i sommer og maten var kjempebra begge gangene!

Den tiaraen jeg kjøpte hadde hun på salg til halv pris. Fant den på internett så jeg har aldri vært og kikket skikkelig i butikken på Tjøme. Da jeg var der ute for å hente tiaraen var hun opptatt med en annen kunde og jeg hadde jo funnet alt det andre utstyret mitt så jeg tok meg ikke bryet med å kikke. Men det så ut til at hun hadde endel å velge mellom.

Siden dette er en salong i tilknytning til ett privathus så må man gjøre avtale på forhånd hvis du har tenkt deg ut dit for å kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Nydelig kjole du har funnet deg. Og heldigris som har funnet en så fin kjole og kommet så bllig ifra det. Syntes at nesten alle kjolene jeg har sett på koster over 10 000 kroner. Må være deilig å ha funnet drømmekjolen,Grattis :)

:klem: til deg og ha en drømmerik dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk for så mange koselige tilbakemeldinger Ainas, Litjtuppa, Jettes, Heidi, høstdamen og Lúthien :klem:

(De hadde forresten ikke inne de kjolene jeg ville prøve, så da var det liksom og bare prøve de jeg syntes så fine ut der de hang!!)

På bildet til Romantica, går broderiene ganske høyt oppe nederst på kjolen. På min er de helt nede, mye finere :Nikke:

Ja, det er nesten ubeskrivelig at jeg har funnet den. På en måte deilig, men på en annen måte litt vemodig! Vemodig i den forstand at jeg ikke behøver å se mer etter kjole(det er jo så gøy), også ingen flere prøvinger!!!

Men, jeg gleder meg som en liten unge til å prøve kjolen min igjen :hoppe:

Veldig enig med deg høstdamen :Nikke: Kjoler begynner normalt fra 10 000,-. Vanlig er vel 12-14 000,-.

Så jeg var meget fornøyd da jeg hørte prisen, og enda bedre at jeg fikk pruta med 10 % pga en liten miniatyrflekk på kjolen.. Må jo bare prøve seg. Sparte iallefall 800,- på at jeg så den bittelille flekken, som ikke syns annet enn når du står og ser på den!!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,prisen var fin :) Alle "mine" kjoler har kostet ca 11 000.... Uff dyrt ja :(

Men lurer på en liten ting ....skal dere ha noe slikt som såperbobler eller ris når dere går ut av kirken? Var bare en tanke som sreifet meg...litt stilig med såpebobler da :)

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at forloveren min og venninnene mine har tenkt litt på dette i det skjulte.. Men såpebobler, det har jeg ikke fått med meg! Stilig!!! Hva tenker du på å gjøre Jettes?? Så i den brudesalongen jeg var i igår. Der solgte de noen stilige poser med ris! Vet ikke hva de kostet, sikkert en del(Og det bare for ris ;) )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Jeg og kunne tenkt meg at det ble kastet ris. men får ikke lov, da fugler spiser dette og kan svulme opp i magen, tenke seg til det du, det visste ikke jeg før jeg ble fortalt dette. :ler: har dere hørt det samme , eller er det en dårlig spøk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det finnes en spesialris til nettopp dette formålet slik at fugler ikke skal ta skade av det. Vet det er flere som har kjøpt det er inne men aner ikke hvor. Men det er vel også delte meninger om hvor vidt det er skadelig eller ikke for småfugler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Første gang jeg er innom dagboka di tror jeg! Jeg måtte bare kommentere kjolen din! Den er kjempefin :) Gratulerer så mye med å ha funnet drømmekjolen! Jeg prøvde brudekjoler selv i dag, enig i at det er veldig gøy ;) Men jeg er ikke ferdig enda jeg da...skal kose meg med flere besøk i brudekjolesalonger :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpebobler høres stilig ut ja, men jeg tror jeg hadde blitt litt bekymret for flekker på kjolen! :forvirra:

Det finnes ris som fuglene tåler ja, så det er jo et alternativ.

Ellers synes jeg egentlig det blir litt merkelig å kjøpe inn ris for at gjestene skal kaste det over oss, da tror jeg heller at jeg hadde tipset forlover/mor/svigermor om risen og latt henne organisere det hvis hun synes det var en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kjole! :tommelsmil:

Brudebutikken i Glassmagasinet har i alle fall ris som er bra/ikke skadelig for fugler. Jeg kjøpte det til min søsters bryllup for et par år siden, og mener det kostet 249kr for 1 kg. Det er jo vilt dyrt, men det må også sies at mamma lagde små tyllposer med ris og silkebånd til alle gjestene, og en kilo holdt til 100+ gjester.

Mamma har forsiktig spurt om jeg synes det blir veldig feil med ris på fjellet, og siden jeg bare sa at jeg ikke hadde noe imot det regner jeg med at det blir noe sånt på oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fuglene ja!! Det er mye å tenke på :)

Kanskje ikke så lurt med såpebobler som Lúthien skriver. Ikke enkelt..

Ender nok opp med noe.. Har bare hørt bittelitt at det har blitt nevnt noe om dette temaet fra mine venninner. Så de jobber vel med saken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...